Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Биоэкология таңдау курсының жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
Биоэкология курсы биология пәнінен сабақ беретін пән мұғалімдеріне арналған қосымша таңдау пәні болып табылады. Бұл курс жоспары аптасына 1 рет болатын жоспарға сәйкес ің сағатқа арналған жоспар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
09 Қаңтар 2018
1963
93 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін Келісемін
Мектеп директоры Әдістемелік кабинет меңгерушісі
Б.Р.Омаров
_ _____________ ______________
Биоэкология
Қолданбалы курсы
11 сынып
Пән мұғалімі: Балкобекова Б.А
2017-2018 оқу жылы
Мазмұны
Түсінік хат
Оқу материалының мақсаты, міндеті,өзектілігі,болжамы
Оқу материалын меңгеруде оқушыларға қойылатын талаптар
Оқудан күтілетін нәтиже
Күнтізбелік-тақырыптық жоспары
Білім меңгеру деңгейін бақылау
Пәннің оқу – әдістемелік қамтамасыздандырылуы
1.Түсінікхат
Биоэкология қолданбалы курсын оқыту арқылы оқушылардың тірі табиғатқа деген көзқарастарын дамытуда, қоршаған орта жағдайы мен тір ағзалар арасындағы байланыс қамтылады.
Қолданбалы курс оқушылардың экологиялық білімдерін ары қарай жетілдіре отырып, биогеоценоз заңдылықтарын танып білуге , экологиялық проблемаларды дұрыс түсіне білуге үйретеді .
Қоршаған ортаның ластану себептерін дұрыс танып білуге қалыптастырады. Табиғаттағы зат айналым процестері туралы білімдерін кеңейте отырып , олардың қоршаған ортаға әсерін, қоректік экологиялық приамидалардың маңыздылығын, табиғаттықорғау шараларын түсіндіреді. Биоэкологя пәні туралы түсініктерін дұрыс қалыптастырады. Экологиялық сауатты ойлауға тәрбиелейді.
Қолданбалы курста туған өлкенің экологиялық жағдайын нақты сараланады.Қолданбалы курс сабақтары оқушылардың өздік ізденіс дағдыларын арттыра отырып , оқытуға негізделген .
Оқу материалының мақсаты, міндеті,өзектілігі,болжамы
Мақсаты:
Оқушылардың биология, экология негізінде Биоэкология ғылымы туралы түсініктерін, ғылыми тұрғыдан көзқарастарын қалыптастыру, білімдерін тереңдету және дамыту.
Міндеттері:
Экология негізерді туралы алған білімдерін ғылыми негіздерге сүйеніп, ары қарай тереңдету, дамыту
Экологиялық есептерді шеше білуге
Экология негіздері бойынша білімдерін, дүние танымдарын кеңейту
Оқушылардың экология ғылымына көңіл бөліп шығармашылықпен ізденуіне және қоршаған орта экологиялық мәселелерге зерттеп, зерделеуге, ҚР Заңнамасындағы экологиялық баптарды білулеріне экологиялық тәрбие беруге тәрбиелейді.
Жергілікті жердің экологиялық жағдайларына баса назар аударуға
Әртүрлі экологиялық жобаларға қатысуды
Оқушыларға қойылатын талаптар:
Білік дағдылары:
Экология ғылымының ашылып жатқан жаңалықтарынан хабардар болу
Биологияның дамуының әлеуметтік –ұлтаралық және адамзаттың экологиялық мәселелерімен арасындағы байланысты орната білу
Экологиялық зерттеулерді өз бетімен орындай білу (бақылау, өлшеу, экспермент қою, моделдеу) және зерттеу қорытындыларын сауатты рәсімдеу.
Экологиялық терминдер мен белгілерді пайдалану
Қоршаған орта жағдайларының ластану себептерін танып –білуге
Жер қабаттарының биологиялық, географиялық ерекшеліктерін білуге
Қазақстанның табиғи су қорларын
Сирек кездесетін дәріліу өсімдіктерді табиғат аясында танып білуге
Жергілікті жердің экологиялық проблемаларын білуге
Қоршаған ортаның адам ағзасына әсерін
Экологиялық есептеулерді сауатты жүргізу
Өсімдіктермен жануарлардың экологиялық топтарын ажырата білуге
Кеппе шөптермен жұмыс жасай білуге
Топсеруен кездерінде табиғатта өздерін ұстай білуге
Табиғаттағы зат айналымды
Жергілікті жердің өсімдіктерін танып білуде систематикалық анықтамалықпен жұмыс жасай білулерін.
Жануарлар коллекцияларын жинақтай білу
Жергілікті жерді кездесетін өсімдіктер мен жанцуарлар түріне назар аудару
Биотехнология, нанотехнология жетістіктерін білу
Қызыл Кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер түрлерін танып білуге
Дамыту:
Дүниетанымдық қызығушылықтарын
Қазіргі заманғы экологиялық мәселелерді оқу барысындағы интеллектуалдық және шығармашылық қабілеттері
Эксперменталдық зерттеулер жүргізу
Экологиялық есептерді шешу
Оқудан күтілетін нәтиже
Күтілетін нәтиже:Оқушылардың жеке қабілеттерін дамыта отырып жоғары деңгейде ойлай алатын тұлға тәрбиелеу; Өмірге деген көзқарастарын арттыру
Бақылау түрлері мен формасы:
Әртүрлі қиындық деңгейдегі тест тапсырмалары
Семинар сабақтар
Кестемен жұмыс істеу
Әртүрлі қиындық деңгейіндегі тапсырмалары бар жеке карточкалар.
Іскерлік әрекет:
Экологиялық теориялық білімді практикамен ұштастыру.
Күнделікті өмірде экологиялық білімді пайдалануы
Жобалау, зерттеу әдістері:
Іздену, ақпарат жинау
мәселені шешу
сұхбат
сауалнама
ойын,сайыс
пікірталас
Өлшеуіштер:
Өнімді рефераттар
Зерттеу жұмыстары, Шығармашылық тапсырмалар
В.Т. Беспалько бойынша меңгеру деңгейлері.
Б. Блум таксономиясы бойынша шығармашылық қабілет деңгейлерін анықтау әдісі.
Сауалнама, проблемалық сұрақтар, Тесттер
Бағдарлама туған өлкенің табиғатын тани білуге оқушылардың ғылыми жаратылыстану көзқарастарын , экологиялық ойлауларын азаматтық жауапкершілікке ұлтжандылыққа тәрбиелейді.
Бағдарлама оқушылардың жеке білім , білік дағдыларын ескере отырып, ұжымдық оқыту, саралап деңгейлеп оқыту, АКТ, сын тұрғысынан оқыту мен жазу, тірек конспектілері, дидактикалық материалдар және жеке оқушымен дербес жұмыс жасау арқылы оқытылады.
V.Күнтізбелік-тақырыптық жоспар.
Аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат
№
Тақырыбы
Сағат
саны
Ұйымдастыру формасы, сабақ типі
Мерзімі
Экология – ел тағдыры
1
Дәріс, термин С/ж; Эссе
Экология ғылымының қалыптасу кезеңдері
1
Ізденіс сабақ
Экологияның зерттеу әдістері
1
Дәріс;Тірек сызба
Экологиялық білім мен тәрбие беру ұстанымдары
1
Дәріс
Экология ғылымының салалары
1
Аралас
Биосфера туралы ілім
1
Дәріс, терминдермен жұмыс
Биосфера және оның тұрақтылығы
1
Ізденіс сабағы
Атмосфера-биосфераның сыртқы қабығы
1
Баяндама
Ауаның ластануы-экологиялық мәселе
1
Конференция
Су-биосферадағы тірішіліктің негізі және қазіргі проблемалары
2
Дәріс, Жобалау сабағы
Өлкеміздегі су көздерінің ластану жолдары
1
Ізденіс сабағы
Топырақ тіршілік тірегі, топырақ түрлері, оның ластануы
2
Сарамандық жұмыс
Табиғи ортаның сапасы
1
Дәріс, термин с/ж
Жануарлар мен өсімдіктер әлемінің көптүрлілігі
1
Қайталау,Баяндама
Бөлме өсімдіктері.
2
Баяндама,ойын Сарамандық жұмыс
Шар өңірінің қорғауға алынған өсімдіктері мен жануарлары
2
Ізденіс сабақ,зерттеу
Жергілікті жердің құстары
1
Зерттеу,Серуен
Дүниежүзі жэәне Қазақстан экологиясы. ШҚО экологиялық проблемалары
2
Жобалау сабағы
Полигонның зардабы
1
Дәріс, пікір
талас
Шешуін таппаған экологиялық проблемалар
1
Ғылыми-ізденіс сабағы
Қала экологиясы
1
Дәріс
Адамдардың табиғатқа тигізетін әсері
1
Пікірталас
Экологиялық факторлар
1
Дәріс,тірек сызба
Экологиялық жүйелер
1
Аралас сабақ
25
Қазақстанда ерекше қорғалатын табиғи аумақтар
2
Қайталау сабағы, слайд
26
Биосфераны қорғау
1
Талдау
27
Қорытынды
1
Тест,
28
Адамдардың табиғатсыз күні жоқ, мұны айтуға табиғаттың тілі жоқ
1
Қорытынды сабақ, Ой қозғау
VI Білім меңгеру деңгейін бақылау
Білімді меңгеру және бақылау оқушының білім алуына көмектесіп, оның және мұғалімнің білім сапасы жөнінде мәлімет береді. Мұғалім оқушының білім деңгейінен хабар алып, оның танымдық жұмысын ұйымдастыруға негіз жасайды. Мұғалім өз жұмысындағы жетістіктер мен кемшіліктерге баға беріп, жұмыс әдістерін толықтырып, түзетіп, жеке оқушылармен жұмыстың жолдарын және құралдарын тауып, білімдердің меңгерілуі деңгейін анықтайды. Оқушы тақырыпты қаншалықты деңгейде меңгергенін ұғады. Егер білімді тексермесе, онда оқушы өз білімін терең, жан-жақты және дұрыс бақылай алмайды. Білім, іскерлік және дағдыларды тексеру және бақылау тәрбиеге де ықпал етеді. Оқушылардың өз оқулары, табысы, сәтсіздіктері туралы ой-пікірлері қалыптасып, қиындықты жеңуге ұмтылады. Табиғаттың ғажайып сыйы дәрілік өсімдіктер жайлы мағлұмат беріледі. Оқушы компоненті жазбаша және ауызша жүргізіледі. Әр жартыжылдықта сынақ алынады.
Таңдау курсына баға қойылмайды. Әр жартыжылдықтың соңында тест алынады.
Бізді қоршаған орта туралы ғылым - экология жайлы мағлұмат беріледі. Оқушы компоненті жазбаша және ауызша жүргізіледі. Әр жартыжылдықта сынақ алынады.
VII Пәннің оқу – әдістемелік қамтамасыздандырылуы
1. Деркачева. Н.И. и др. Биология Единый государственный экзамен / Текст /
типовые тестовые задания / Деркачева Н.И. Соловьев А.Г. – М.: “Экзамен”
2006, 99с.
2. Кучменко В.С. и др. Школьная олимпиада. Биология / Текст / задания и
вопросы с ответами и решениями / Кучменко В.С. Пасечник В.В. - М.:
“Астрель”, 2004 - 299с.
3. Пепеляева О.А. и др. Поурочные разработки по общей биологии – 9 класс /
Текст/ дополнительный материал, тесты, кроссворды / Пепеляева О.А.
Сунцова И.В. – М.: “Вако”, 2006 - 461с.
4. Әртүрлі қиындық деңгейдегі тест тапсырмалары
5. Плакаттар
6.Кестелер, таблицалармен жұмыс істеу
7.Семинар сабақтар
8.Интернет желісінен алынған мағлұматтар.
Мұғалімге ұсынылатын әдебиеттер:
Ә. С. Бейсенова. Экология – ел тағдыры, Алматы – Мектеп -2006ж
Ұ. Б. Асқарова. Экология және қоршаған ортаны қорғау, Алматы -2004.
Ғ. Сағымбаев Экология негіздері, Алматы -1995 Республикалық баспа қызметі.
Ә. Бейсенова, Ж. Шілдебаев,Ғ. Сауытбаева Экология оқулық, Алматы Ғылым баспа орталығы -2001ж.
М.М.Жанпейісова Модулдік оқыту технологиясы оқушыны дамыту құралы ретінде. Алматы, 2002 ж.
Бас редактор- Қалкенова Б. Биология және салаулаттылық негізі Ғылыми – педагогикалық журнал .2007 ж. № 2,3,5.
Әбілқасымова, Р.Омарова. Мұғалімдердің танымдық ізденімпаздығын қалыптастыру негіздері. А., 2003ж.
Бигалиев А.Б. Проблемы окружающей среды и сохранения биологического разнообразия. Учебное пособие. Алматы. 2005.
Серебрякова Т.И., Воронин Н.С., Еленевский А.Г., Бытычина Т.Б., Шорина Н.И., Савиных Н.П. Ботаника с основами фитоценологии, анатомии и морфологии растений. М., ИКУ Академкнига, 2006. 544 с.
Гиляров М.М. Популяционная экология М. МГУ, 1990.
Оқушыларға ұсынылатын әдебиеттер:
Экология және табиғатты тиімді пайдалану. Ә. Бейсенова, А. Самақова, Т. Есболов, Ж. Шілдебаев.
Экология негіздері. Ғ. Сағымбаев.
Экология .Г. С. Оспанова, Г. Т. Бозматаева.
4. Денсаулық журналы. 5. Экология. Ә. С. Бейсенова, Ж. Б. Шілдебаев, Г. З. Сауытбаева
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)