Материалдар / биология пәні бойынша сәйкестендіру тесті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

биология пәні бойынша сәйкестендіру тесті

Материал туралы қысқаша түсінік
сәйкестендіру тесті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2018
2365
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сәйкестендіру тесті


1.Мерсер сыныпта талқылаудағы дәлелдің үш түрін анықтады. Формалар және олардың сипаттамалары арасындағы сәйкестікті орнатыңыз

  1. Пікірталастық әңгіме

  2. Кумулятивтік әңгіме

  3. Зерттеушілік әңгіме

А)ұсыныстар жайында күмән туып, қарсы дау айтылуы мүмкін

В)сұхбат негізделген дәлел мен сынау ойлау арқылы жалғасады

С)оқушылар бәсекеге қабілетті, басқа адамдардың көзқарасын қабылдауды қаламайды

D) оқушылар бір-бірінің үлесін сынамайды және сындарлыққа негізделеді

Е)оқушылар бір-бірінің үлесін сынамайды және мейірімділікке негізделеді

1-С. 2-D,E. 3-A,B

2.Өзіңіздің оқытуыңыз бен баланың оқуы жайында сыни тұрғыдан ойланып-толғанудың дұрыс реттілігін анықтаңыз

А) оқу мақсаттары мен ол мақсаттарға жету үшін оқушылар атқаратын (талдау)

В)жеке оқушылардың көрсеткен түрлі деңгейдегі түсініктері мен дағдыларын салыстырыңыз

С)тапсырмалар мазмұнын құрайтын оқу мақсатын түсініңіз

D) барлық сынып көлемінде көрсетілген іс-әрекеттің нәтижесі туралы ойлану үшін өз зерттеулеріңіз бен осы ақпарат көздерін біріктіріп, жинақтаңыз

Е)балаларды оқыту үдерісін бақылау нәтижесінде алынған дәлелдемелерімен танысыңыз

1)

2)

3)

4)

5)


1-E. 2-C. 3-A. 4-B. 5-D

3. Бағалау кезеңдері және олардың мазмұны арасындағы сәйкестікті орнатыңыз

1) бақылау

2) итерпретация

3)қорытынды

А)қызығушылық тудыратын, яғни, ерекше дағдылар, көзқарастар немесе оқыту түрлеріне қатысты

В) оқушылардың сынып, үй жұмысын орындау үдерісінде...

С)осы үдеріс арқылы оқушының тәртібін түсіндіріп болады немесе түсіндіруге тырысу

D) оқушылардың сыныптағы әрекет үдерісінде оқу тапсырмалар орындалған кезде...

Е)келесі әрекетті анықтау үшін пайдаланады

1-B,D. 2-A,C. 3-E



4.Зерттеушілер және олардың жұмыстарының ерекшеліктері арасындағы сәйкестікті орнатыңыз:

1)Ридли

2)Харрис

3)Пиаже

А) жаңа туған нәрестелердің білім алу үдерісінде және биологиялық қабілет тілектерінде шектелгендігін пайымдайды

В)генетика біздің мінез-құлқымызды бақыламайды деген пайымдау

С)генетикалық әсерге қарағанда қоршаған ортаның ықпалын қайтару ауыр екенін қарастырған

D) генетика біздің тәжірибеміздің әсерінен өзгеріп отырады деп қарастырылған

Е)қоршаған ортаның зияткерліктің дамуына айқындаушы ықпалды қарастыру

1-C,D,B. 2-E. 3-A

5.Көрсетілген ми бөліктері және функциялары арасындағы сәйкестікті

1)мидың артқы бөлімінің желке тұсындағы бөлігі

2)бас сүйектің екі жағындағы самай бөліктері

3)мидың жоғарғы бөлігіндегі, маңдай бөлігінің артында соматосенсор аймағы

4)маңдай бөлігі

А)фокустік зейін

В)визуалды бейнелерді қабылдау мен жадыда сақтайды

С)сипап сезу

D) ауызша және тұжырымдамалық білімдердің сақталуына жауап береді

Е)сақталған ақпаратқа қолжетімділікпен оны өңдеуді бақылау


1-B. 2-D. 3-C. 4-A,E


6.Оқыту әдісі және оқушылардың алған ақпаратты сақтауының орташа көрсеткіштері арасындағы сәйкестендір

1)оқу

2)аудио-визуалды

3)көрсетілім

4)практика(тәжірибе жасау)

5)білім беру (өзін –өзі оқыту)

А)20

В)10

С)30

D) 90

Е)75


1-B. 2-A. 3-C. 4-E. 5-D


7.Александр зерттеуіндегі диалог үлгілері ықпал ететіндігін сәйкестендіріңіз

1)механикалық есте сақтау

2)декламация

3)нұсқаулық/мазмұндама

4)талқылау

5)диалог

А)өзара түсінікке қол жеткізуге

В)жинақталған білімді, ұғымдарды толықтыру (тест, еске түсіру, ишара)

С)ақпаратты жеткізуге, қағидаларды түсіндіруге

D) мәселелерді шешуге, ой бөлісуге

Е)ойларды жаттауға



1-E. 2-B. 3-C. 4-D. 5-A


8. Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстіндегі оқушылардың әрекетінің сәйкесін тап

1)әркім ақылға қонымды

2)әркімнің идеясы пайдалы болғанымен

3)қатысушылар бір-біріне

4)қатысушылар сұрақ қояды және

5)топтағы қатысушылар


А)айтқандарын дәлелдейді

В)келісімге жетуге тырысады

С)мәлімет ұсынады

D) сұрақ қояды

Е)мұқият бағалау жүргізіледі


1-C. 2-E. 3-D. 4-A. 5-B


9.Бағалау үдерісіне тән және олардың мысалдары арасындағы сәйкестікті анықтаңыз:

1)интерпретация

2)бақылау

3)қорытындылау

А)мұғалім ауызша сұрақтарды кәсіби таңдайды

В)мұғалім балалардың өзара әңгімесін тыңдайды

С)мұғалім оқытуды қалай жақсартуға болатындығы туралы қорытындыға келеді

D) мұғалім, оқушының мінез-құлығына қарай, қорытынды жасайды

Е)мұғалім критерийлерді қолданады


1-D,E. 2-A,B. 3-C


10.Оқытуды (ОүБ) бағалау ұстанымдарының сәйкестігі:

1)оқушы тұлғасы емес

2)оқушы жұмысы өзгерген емес

3)оқушы өз жетістігін анықтай алатындай

4)бағалау үлгісі

5)оқыту мақсатқа сай келетін

А)өзіне-өзі баға қоятындай етіп баға қоюдың нақты алгоритмі жасалған

В)тек оның жұмысы бағаланады

С)оқушыларға алдын ала белгілі

D) оқытылып жатқан нәрсе ғана бағаланады

Е)тек үлгімен салыстырылады



1-B. 2-E. 3-A. 4-C. 5-D


11.Әрбір терминге төменде берілген анықтамалардың сәйкес келетін бір нұсқасын таңдаңыз

А)технологиялық, педагогикалық және мазмұндық білім

В)білімнің педагогикалық аспектісі

С)технологиялық білімдер

D) Білімдердің технологиялық аспектісі

Е)педагогикалық білімдер

1)білім берудің жалпы негіздерін, оқыту мақсаты мен міндеттерін білуге негізделетін оқу мен оқыту әдістері, тәжірибесі мен әдістері туралы терең білімділік

2)технологиялық білімдер мен пәндік білімдердің өзара әрекеттесуінің тәсілін білу

3)оқытудың қосалқы құралдары (бейне, желілік материалдар, сандық бұқаралық ақпарат құралдары және т.б.) туралы білім

4)мазмұнды педагогикалық ықпалды формаларға айналдыру мүмкіндігін беретін құрамдас бөліктерді оқу мазмұны мен педагогикалық білімдердің біртұтастығы болып табылады

5)үш білім саласының қиылысу ортасында орналасқан

1-E. 2-D. 3-C. 4-B. 5-A


12.Әрбір терминге төменде берілген анықтамалардың сәйкес келетін бір нұсқасын таңдаңыз

А)Кейс-стади

В)бағдарламалық жасақтама

С)Wiki беттері

D) подкаст

Е)подкастинг

1)балаларға өз жұмысы мен жаңалықтарын интернеттегі өте үлкен аудиториямен бөлісудің керемет тәсілі

2)радиоқойылымға ұқсас интернетте орналастырылған, цифрланған бағдар

3)Windows MovieMaker бағдарламасы

4)ақпарат жинау үшін оқушылар жеке жұмыс істейтін, барлығына аян «текшені қалыптастыру» қағидатына негізделген тапсырмаларды оқытуда қолдану

5)адамға HTML немесе басқа бағдарлама тілін білмей-ақ, web-сайтты бірлесіп дамытуға мүмкіндік береді, жаратылыстану жүйелерін немесе адам жүйелерін ғылыми үлгілеу


1-E. 2-D. 3-B. 4-A. 5-C


13. «Топтағы жұмысты құрылымдау» атты Кейс-стадидың жүзеге асыру реттілігін анықтаңыз

А)аз топты талантты оқушылар үшін тапсырмаларды құрастыру

В)сабақ барысында оқушылар арасында тапсырманы талқылау үдерісін бақылау

С)оқыту бағдарламасын өзгерту

D) сабақ туралы пікірлерін білу мақсатында оқушылардан алынған сауалнама

Е)кең топ оқушылары үшін күрделенген тапсырмаларды қолдану мүмкіндіктері туралы қорытынды


1)

2)

3)

4)

5)

1-C. 2-A. 3-B. 4-D. 5-E


14.Жас ерекшеліктеріне байланысты оқудың жекелеген теорияларына сәйкес келетін анықтамалардың бір нұсқасы

А)танымдық тәсіл

В)әлеуметтік-жағдаяттық тәсіл

С)дәстүрлі оқыту

D) оқытудағы гуманистік тәсіл

Е)бихевористикалық тәсіл

1)ортамен өзара байланыстағы мінез-құлықты зерделеу үшін эксперименттік рәсімдерді пайдалануды қарастырады

2)адамның өсуіне ерекше назар аударылады

3)сыныпта АКТ-ны қолдану жөніндегі білімдерді қамтиды

4)оқу сан алуан тәжірибелік қызметке қатысуды қамтиды

5)педагогтер мен ересектер тікелей балалармен қарым-қатынас жасайды, олар орындайтын қызмет түрлері оқу мазмұнындағы балалар тәжірибесін пайдалануда аса маңызды болады

1-E. 2-D. 3-C. 4-B. 5-A


15. Оқыту тәсілдері мен тұжырымдама арасында сәйкестікті құрыңыз

А)оқушылар әлемді түсіну үшін құрылымдар мен модельдерді игеріп қана қоймай, өз құрылымы бар ортаға қатысады

В)адамның өсуіне ерекше назар аударылған

С)ортамен өзара байланыстағы мінез-құлықты зерделеу

D) іс-қимыл немесе оқу үдерісі ретінде сана оларды едәуір қызықтырған

1) бихевиористік бағыт

2) танымдық/когнетивтік тәсіл

3) гуманистік тәсіл

4) әлеуметтік-жағдаяттық тәсіл


1-C. 2-D. 3-B. 4-A








16.Зерттеушілер және олардың жұмыстарының ерекшеліктері арасындағы сәйкестікті орнатыңыз:

1) Гарднер

2)Пиаже

3) Стернберг

А) зияткер жеке тұлға ретінде өз өміріндегі қоршаған орта өзгерістерін қалай жеңе алатынын көрсетеді

В)зияткерлік коэффициентін өлшеу мүмкіндікті мойындамайды

С)біртұтас когнетивті тетіктердің, тіл және басқа да таңбалардың жүйесін қарастырған

D) зияткерлікке тарихи және мәдени факторлардың маңыздылығын ескермеген

Е)ассимиляцияны қарастыру және білім алуының басты процестерінің сапалы бейімдеуі

1-B. 2-C,D,E. 3-A

17. Қысқа мерзімдіден ұзақ мерзімдік жадыға ақпараттың түрлену стратегиялары және келтірілген мысалдар арасындағы сәйкестілігін анықтаңыз:

1) ақпаратты қайталау

2) «нақтылайтын» өңдеу

3) мнемоника

4) алып шығу тәжірибесі

А)есте сақтау үшін телефонның дискісіндегі әріптерді қолданып, телефон номіріндегі цифрден сөздерді құрастыру

В)есте сақтау мақсатында бейтаныс адамның тегін

С)ҰбТ дайындық кезінде көп қайталап тестілеуді

D) есте сақтауға қажет ақпараттың элементтерін анықтау

Е)адамның тегін/фамилиясын есте сақтау үшін

1-B. 2-D. 3-A,E. 4-C

18.Сыни тұрғыдан ойлау дағдыларының сипаттамаларын сәйкестендіпіңіз:

1)бақылау

2) талдау

3) топтастыру

4) қорытынды

5)интерпретация

А)қажетті ақпаратты бөліп алып, ары қарай өңдеу

В)нақты ақпарат алу мен оны тексеру

С)өз көзқарастарын баяндау

D) пікірлер мен жорамалдарды, айғақтар мен сенімдерді талдау мен бағалау

Е)шешім қабылдау мен өз таңдауын негіздеу біліктілігі

1-B. 2-D. 3-A. 4-E. 5-C

19. Модельдеу немесе үлгілеу (симуляция) іске асырылатынын анықтап сәйкесін тауып жаз:

1) таным объектілерін қалай зерттейді?

2) объектілер, үдерістер немесе құбылыстарды қалай көрсетеді?

3)бұл қандай құралдардың бірі?

4)бұл қандай шарттар мен іс-әрекет жоспарлардың әсерлерін көрсету үшін қолданылады?

5)қандай жағдайларда модельдеу қолданылады?

А)баламалы шарттардың және іс-әрекет жоспарларының болжамды, шынайы әсерлерін көрсету үшін қолданылады

В)шартты модельдері негізінде зерттейді

С)нақты жүйеге қол жеткізу мүмкін болмауына байланысты қолданыла алмаған жағдайда немесе оның қолданылуы қауіпті болса не болмаса рұқсат етілмесе, жүйе енді жасалып жатқанда немесе мүлде жоқ болғанда қолданылады

D) адамның объектілер туралы білімі мен сол объектілер арасындағы қарым-қатынас үшін қлданылатын көрнекі құралдардың бірі

Е)құрады және зерделейді, түсінеді және болжайды

1-B. 2-E. 3-D. 4-A. 5-C

20.Табысты оқудың критериялары және олардың талантты балаларға әсер ету арасындағы сәйкестік:

1)жады және білім

2)өз бетімен білім алу

3)ойлаудың тездігі

4)ойлаудың иілгіштігі

5)шоғырлау

А)өзінің қабілетін игеру

В)жоспардың жүзеге асуы

С)оқуын өзі реттей алады

D) балама шешімдерді қабылдай алады

Е)қабілеттерін ұзақ уақытқа шоғырлау


1-A. 2-B. 3-C. 4-D. 5-E

21.Зерттеушілер және олардың жұмыстарынң ерекшеліктері арасындағы сәйкестіктік:

1) Гарднер

2)Пиаже

3)Стеренберг

А)зияткер жеке тұлға ретінде өз өмірі қоршаған орта өзгерістерін қалай жеңе алатынын көрсетеді

В)зияткерлік коэфициентін өлшеу мүмкіндігін мойындамайды

С)біртұтас когнетивті тетіктердің, тіл және басқа да таңбалардың жүйесін қарастырған

D) зияткерлікке тарихи және мәдени факторлардың маңыздылығын ескермеген

Е)ассимиляцияны қарастыру және білім алуының басты процессінің сапалы бейімдеуі

1-B. 2-C,D,E. 3-A

22.Ғалымдар мен олардың жұмыстарын сәйкестендір:

  1. Пиаже

  2. Гарднер

  3. Стеренберг

А)ол зияткерліктің компоненттік, эмпиристік және мән мәтіндік аспектілеріне назар аударады

В)адам санасында өңделетін нақты материалға аса мән бермейді

С)субъектілерді көпқырлы зияткерлікке ие деп есептеген

D) зияткерлікке барлық жеке тұлғаларда бірдей дамитын біріңғай жалпы қабілет деп есептеген

Е)әлеуметтік ортаның когнетивті дамуға әсері

1-E,D. 2-C. 3-A,B

23.Ми бөліктерін функциясына қарай сәйкестендіру:

1)мидың артқы бөлімінің желке тұсындағы бөлігі

2)самай бөліктері

3)мидың жоғарғы бөлігі, сомотосенсор аймағы

А)вербальді білімнің сақталуы

В)визуальді бейнелерді қабылдау

С)концептуальді білімді қабылдау

D) визуальді бейнелерді жадыда сақтау

Е)тактильді әсерді қабылдау


1-B,D. 2-A,C. 3-E

24.Оқушылардың СТО негізгі ерекшеліктерін сәйкестендір:

1)ұтқырлық

2)сынаржақтың болмауы

3)пайым

4)тәртіп

5)өзіндік сана-сезім

А)нақты, жан-жақты болу

В)барлық қорытындыны бағалау

С)өз көзқарасының субъективтілігін сезіну

D) жауап іздемей сұрақ қою

Е)дәлелдердің маңызын мойындау


1-D. 2-B. 3-E. 4-A. 5-C

25.Білімдердің технологиялық аспектісі (БТА) туралы тұжырымдардың сәйкесін жаз:

1)білімдердің технологиялық аспектісі

2)қазіргі заманғы инновациялық технологиялар заттар туралы жаңа алуан түрлі түсінік қалыптасуы

3)мұғалім өзі сабақ беретін пәнді ғана емес

4)үлгілеу

5)үлгілеу нақты жүйе

А)оқыту технологияларын қолдану арқылы осы пәнді жетілдіру тәсілдерін де білуі керек

В)осы түсініктерді басқарудағы ауқымды икемділікті қамтамасыз ете алады

С)баламалы шарттардың және іс-әрекет жоспарлардың болжамды, шынайы әсерлерін көрсету үшін қолданылады

D) қолданыла алмаған жағдайда немесе оның қолданылуы қауіпті болса рұқсат етілмесе, жүйе енді жасалып жатқанда немесе мүлде жоқ болғанда қолданылады

Е)технологиялық білімдер (ТБ) мен пәндік білімдердің (ПБ) өзара әрекеттерінің тәсілін білу

1-E. 2-B. 3-A. 4-C. 5-D

26.Дарынды балалармен жұмыс барысында әдіс келтірілген мұғалімнің басшылығы арасындағы сәйкестігін табыңыз:

1) күрделендірілген тапсырмаларды оқыту

2)экстернат

3)Мейкер мен Нильсон оқу жоспарын өзгертуі

4)топтағы жұмысты құрылымдау

5)дарынды диагностикасы

А)ағылшын тілінен бір жыл бұрын емтихан тапсыру

В)он-лайн бойынша археология бойынша күрделендірілген тапсырма

С)үш түрлі өзгеріс енгізу

D) географиядан бақылау парақтары

Е)орта буында математика пәнін өткізу


1-B. 2-A. 3-C. 4-E. 5-D

27. Рэгг және Браун (2001) оқушылардың жауаптары мен түсініктемелеріне қарай ұсынған мұғалімдер әрекетінің сәйкесін тауып белгіле:

1) жауапты елемейді

2) жауапты мойындамайды

3) жауапты сөзбе-сөз қайталайды

4) жауаптың бір бөлігін қайталайды

5) жауапты басқа сөздермен қайталап айта алады

А)мағынаны күшейту үшін

В)белгілі бір элементті атап көрсету үшін

С)назарын басқа оқушыға, тақырыпқа, сұраққа аудару

D) нақты кезеңдегі немесе алдағы әңгімелесу желісіне қосу үшін

Е) оны келесі сұхбатқа негіз ету үшін


1-C. 2-E. 3-A. 4-B. 5-D








1.Балалардың СТО ерекшелігімен оның мазмұнының сәкестігін орналастырыңыз:

1)ұтқырлық

2)сыңаржақтылықтың болмауы

3)пайым

4)тәртіп

5)өзіндік сана-сезім

А) тиянақты, нақты және жан-жақты болу

В) барлық қортындыларды бағалау

С) субъективті екенін сезіну

D) үзілді-кесілді жауаптарды іздеудің орнына сұрақтар қою

Е)дәлелдердің деңгейі мен маңызын мойындау

1-D. 2-B. 3-E. 4-A. 5-C

2.Әңгімелесу түрлері мен оларды іске асыру стратегияларын сәйкестендіріңіз:

1)әңгіме-дебат

2)топтық әңгіме

3)зерттеушілік әңгіме

А) ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады

В) әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады

С) идея қайталанады және жасаланады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді

D) ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасалады

Е)әркімнің идеясы пайдалы ретінде бағаланғанымен, мұқият бағалау жүргізіледі

1-A,D. 2-C, 3-B,E

3. Бағалаудың түрлері мен оның үдерістерінің арасындағы сәйкестігін орналастырыңыз:

1)қалыптастырушы

2)жиынтық

А) оқушылармен кері байланыс орнату

В) статистикалық мәліметтерді мектеп әкімшілігі жинайды

С) оқушылар өздерін-өздері бағалайды

D) оқушылар оқыту үдерісіне қатыспайды

Е)оқушылар өздерінің оқуын қалай жақсартуға болатындығын түсінудің қажеттілігі

1-A,C,E. 2-B

4.Бағалау мақсатымен оның мазмұнының сәйкестігін орналастырыңыз:

1)оқытудың қиындықтарын анықтау

2)кері байланыс орнату

3)уәждендіру

4)болжау және сұрыптау

5)стандарттарды бақылау және орындау

А) оқушылар мен мұғалімдерге жетістіктері туралы хабарлау

В) халықаралық стандартқа сәкестігін анықтау

С) оқушылардың болашақтағы мінез-құлқы мен дамуын болжау

D) проблемаларды анықтау үшін тестілеу

Е)сыртқы ынталандыру


1-D. 2-A. 3-E. 4-C. 5-B








































5.Зерттеушілер және олардың еңбектерінің ерекшеліктері ортасында сәйкестігін орналастырыңыз:

1)Когнетивті дамуды өсіп келе жатқан баланың физикалық немесе азын-аулық дәрежеде әлеуметтік дүниемен өз бетінше эксперимент жасауы деп қабылдаған ғалым

2)Отбасының тәрбиесі қалыс қалған кезде мектеп тәжірибесі жастардың «тәрбиесінген» елеулі орын алуы мүмкін, деген ғалым

3)Ген біздің мінез-құлқымызды бақыламайды, алайда біздің тәжірибеміздің әсерінен өзгеріп отырады деп пайымдайды. Ол инстинг білім алуға қарама-қайшы емес, керісінше генетикалық әсерге қарағанда қоршаған ортаның ықпалын қайтару ауыр екенін айтқан ғалым

4)Оқу үдерісінің «саналы» болу қажеттілігі туралы тұжырымдар балалардың жеке тәжірибесінің мәдениеті мен құндылығы оқу үдерісінің тиімділігін елеулі түрде айқындайтын маңызды мәнмәтін. Мұндай негіздеме «жағдаяттық тануға» арқау болып табылады, деген ғалым

5)Бразилиядағы көше балаларының күнделікті нарықтағы сауда жағдаяттарында есептерді ойша жақсы шығарғанымен, мектептегі математика пәнінен қарапайым жазбаша тапсырмаларды орындау барысында қиындықтарға кездеседі, деген ғалым

6)Ми бөлшектері мен олардың функцияларының арасындағы сәйкестігін орналастырыңыз

А) Lave

В)Пиаже

С) Харрис

D) Ньюнс

Е)Ридли


1-B. 2-C. 3-E. 4-A. 5-D

1)Визуалды бейнелерді қабылдау мен жадыда сақтауға жауап беретін мидың бөлігі

2)Ауызша және тұжырымдамалық білімдердің сақталуына жауап беретін мидың бөлігі

3)Қол және дене рецепторлары орналасқан маңдай бөлігінің артындағы кеңістікке бағдарлану аймағы

4)Ерекше назар аудару үшін ойдағы ақпаратты шоғырландыра бастаған кезде маңдай бөліктері белсенді бола бастайды

5)Ақпаратты белсенді ұйымдастыру, өзара байланыс орнату, есепті шығару, проблемаларды шешу, тілдесу мақсатында қолданылатын анағұрлым тұрақты және өмір бойы сақталуы мүмкін жады түрі

А) Мидың артқы бөлімінің желке тұсындағы бөлігі

В) Самай бөліктері

С) Мидың жоғарғы бөлігіндегі соматосенсор аймағы

D) Маңдай бөліктерінің маңызды бақылау қызметтерінің бірі-ақпаратты сұрыптайтын (фокустік) зейін. (Мысалы, егер біздің Қазақстан картасының суретін еске түсіруді сұраса, онда біз, ең алдымен, Қазақстан географиясының жалпы образын еске аламыз, әрі бастапқыда нақты белгісіне мән бермей, құрлықтық шекаралардың негізгі сызықтарын көз алдымызға елестетер едік. Алайда, қажет болған жағдайда, сондай мақсат қойылғанда, біз нақты белгілерді сұрыптай бастаймыз, мәселен, Каспий теңізіне немесе оңтүстіктегі тауларға назар аударамыз)

Е)Ұзақ мерзімді жады

1-A. 2-B. 3-C. 4-D. 5-E

7.Зерттеушілер және олар енгізген терминдердің сәкестігін орналастырыңыз:

1) «ЖАДА»

2) «Көпіршелерді орнату»

3) «Өздігінен реттелетін оқудың үш элементі»

4) «Оқушы үні»

5) «Жағдаяттық тану»

А) Раддок

В) Lave

С) Perry

D) Выготский Л.С.

Е)Ж.Брунер


1-D. 2-E. 3-C. 4-A. 5- B





8.Бағалаудың түрлері мен анықтамалары:

1)оқуды бағалау

2)бақылау

3)ОҮБ

4)интерпретация

5)қорытынды

А) білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керек, қажетті деңгейге қалай жету керек екендігін анықтау

В) оқушылардың нені білетіндігін және не істей алатындығын, сонымен қатар олар қандай қиындықтармен кездесуі мүмкін екендігін анықтау қажет

С) оқушы қазіргі уақытта не оқып білгенін жинақтау болып табылады

D) бұдан арғы іс-әрекетті анықтау үшін қолданылуы мүмкін шешімдерді...

Е)кейде логикалық қорытынды деп атайды

1-C. 2-B. 3-A. 4-E. 5-D

9.Төмендегі терминдердің маңызын анықтаңыз:

1) педагогикалық білім

2) технологиялық білім аспектісі

3) технологикалық білім

4) педагогикалық білім аспектісі

5)технологикалық, педагогикалық және мазмұндық білім

А) үш білім саласының қиылысу ортасы

В)мазмұнды педагогикалық ықпалды формаларға айналдыру мүмкіндігін беретін құрамдас бөліктердің: оқу мазмұны мен педагогикалық білімдердің біртұтастығы болып табылады

С) оқытудың қосалқы құралдары (бейне, желілік материалдар, сандық бұқаралық ақпарат құралдары және т.б)

D) технологикалық білімдер (ТБ) мен пәндік білімдердің (ПБ) өзара әрекеттесуінің тәсілін білу

Е)білім берудің жалпы негіздерін, оқыту мақсаты мен міндеттерін білуге негізделетін оқу мен оқыту үдерістері, тәжірибесі мен әдістері туралы терең білімділік

1-E. 2-D. 3-C. 4-B. 5-A

10.Бағалау түрлері мен мазмұнының сәйкестігін орналастырыңыз:

1)ОҮБ

2)ОБ

А) оқушылар өз жұмыстарын бағалайды

В) бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормалары мен бірдей жастағы оқушылар тобының қол жеткізген деңгейімен арақатынасына салыстырылған соң қорытынды жасалады

С) жиналған мәліметтерді есеп беру үшін пайдаланады

D) ата-аналарға статистикалық мәліметтер береді

Е)оқушы еңбегіне мұғалім түсініктеме береді

1-A, E. 2-B,C,D

11.Тиімді оқу мен оқытудың түйінді ұстанымымен тәжірибе арасындағы сәйкестігін орналастырыңыз:

1)формалды емес оқытады

2)алдын ала зерттеу мен тәжірибеге негізделеді

3)мұғалімді оқытуға негізделген

4)әлеуметтік және жеке үдеріске ықпал етеді

5)оқытуды қолдайды

А) мұғалім зерттеушілік әңгіме ұйымдастырады

В) мұғалім оқушыларға интернеттен қосымша материал алуды ұсынады

С) мұғалім жаң компьютерлік бағдарламаларды меңгереді

D) оқушыларға кеңес береді

Е)оқытуды ұйымдастыру түрлерін араластырады (жеке, жұппен, топпен)


1-D. 2-A. 3-C. 4-E. 5-B





















12.Технологиялық, педагогикалық және мазмұндық білімнің (ТПМБ) қиылысуын алғаш рет 2006 жылы Мишара мен Келер қарастырған. Олардың көзқарастарының басы мен соңының сәкестігін орналастырыңыз:

1)үш білім саласының қиылысуы

2)үш білім саласындағцы байланысты жүзеге асыруға қабілетті мұғалім

3)осындай мұғалімдер, зертханада жұмыс өткізетін ғалымдармен немесе жаңа технологияларды пайдалану жөнінде білімдері жеткіліксіз программистер мен тәжірибелі мұғалімдер сияқты технологиялық сарапшылармен салыстырғанда

4)жекелеген пәндерді оқытуға білім технологияларын ықпалдастыру

5)егер жаңа технология оқытуды жақсарту жағына өзгертуге қабілетті болуға тиіс болса

А) жоғары деңгейдегі кәсіпқой

В) онда жоспарлау үдерісі пәннің ерекше білімдерін оқушылар қалай түсінетінін білу керек

С) технологиялық, педагогикалық және мазмұндық білім (ТПМБ)

D) мұғалімнің қарқынды дамуына, оқудың барлық үш аспектісін өзара байланыста белсенді қолдануына дайын болуын қажет ететіндігін және бұл оқу

Е)ауқымды кәсіби білімге ие болу


1-C. 2-A. 3-E. 4-D. 5-B

13. Төмендегі сөздердің ұғымы мен анықтамаларын сәкестендіріңіз:

1)жоғары деңгейлі сұрақтар

2)сараланған оқыту

3)креативті

4)метатану

5)дарындылық

А) жек қажеттілік

В) ашықтық

С) шығармашылық

D) қабілеттілік

Е)сана


1-B. 2-A. 3-D. 4-E. 5-C

14.Бағалау кезеңдерін олардың сипаттамаларымен сәкестендіріңіз:

1)интерпретация

2)қорытынды

3)қадағалау

А) іс-әрекет сыныпта жүзеге асады

В) бағалауды көздейді

С) қызығушылық тудыратын мәселелерге қатысты


1-C. 2-B. 3-A

15.Білім салалары мен сипаттамалары арасындағы сәйкестікті орнатыңыз:

1)пәндік білім

2)педагогикалық білім

3)технологиялық білім

4)білімнің технологиялық аспектісі

5)білімінің педагогикалық аспектісі

А) технологиялық, пәндік білімдердің әрекеттесу тәсілі

В) оқу мазмұны мен педагогикалық білімдердің біртұтастығы

С) білім берудің жалпы негіздері туралы білім

D) пән бойынша өзекті білім

Е)оқытудың қосалқы құралдары туралы білім

1-D. 2-C. 3-E. 4-A. 5-B


16.Топтардағы бірлескен жұмыс тұлғаның үш аспектісін дамытуға ықпал етеді. Аспектілер мен олардың сипаттамасы арасындағы сәйкестікті орнатыңыз:

1)әлеуметтік

2)танымдық

3)эмоционалдық

А) маңызды дағдыларды және түсініктерді дамыту

В) мәселені бірлесіп шешу

С) тәжірибемен және идеялармен алмасу

D) жұмыстың баламалы амалдары туралы идеяларды ұсыну және пікір алмасу

Е)күрделі тапсырмаларды орындау үшін қолайлы ортаны қамтамасыз ету

1-C,D,B. 2-A.3-E


17.

А. Говард Гарднер

Б. Жан Пиаже

В. Бандура

Г. Лев Выготский

Д. Хельга Нойс

Е. Флейвелл

Ж.Шульман

З. Маслоу



  1. «Мен» тұжырымдамасы

  2. «Жады» есте сақтау

  3. Құзырлы оқу мен табысты оқу

  4. Өзіндік тиімділік компоненті

  5. Метатаным

  6. ЖАДА

  7. Ойлаудың теориясы

  8. Интеллект теориясы

1-Г. 2-Д. 3-А. 4-В. 5-Б. 6-З



18.

А. Интерпретация

Б.Көпіршелер

В. Өзін – өзі бақылау

Г. Мнемомика

Д.Кумулятивтік әңгіме

Е. Рефлективтік білім беру

Ж. Кейс стадиялар

З. Сұрақ қою техникалары



1.Loci әдісі есте сақтау керек ақпаратты танымал жерлермен байланыстыру

2.оқушылар бір-бірінің ісін сынамайды және сындарлылыққа негізделді

3.бағалаудағы өлшем немесе логикалық қорытынды

4. индивидтің өзіне деген шынайы түсінігін қалыптастыру

5. білім берудегі жағдайлар қарастырылғаннан кейін, оқушы мен мұғалім арасында ынтымақтастық орнатудағы интерактивтік мүмкіндіктерді сипаттайтын матафора

6.білім беруді диалогтік тәсіл арқ.дамытудағы сұрақтар

7.кеңейтілген тапсырмалар

8. баланың не үйренгені туралы сыни жақтан ойлануы

1-Г. 2-Д. 3-А. 4-В. 5-Б. 6-З

19

А.тактикалық оқу

Б.тәуелсіз оқи білу

В.көрінбей оқыту

Г.тікелей оқыту

Д.интерактивті оқыту

Е.мазмұнды оқу

Ж.бірлескен оқу



1.бұл оқу барысында әрбір қатысушы үшін жайлы жағдай жасауда ең басты мәселе етіп қоятын оқу

2.балалардың ересектердің көмегінсіз өздігінше білім алып оқуы

3.өзара іс – әрекет арқылы оқыту

4. интерактивті және ынтымақтастыққа дайын болу оқуы

5.тестілеу барысында он нәтижеге ету үшін материалды меңгеру бағасын көздейтін оқу

6.оқытудың дәстүрлі оқуы

7.қарқынды дамып жатқан өмір жағдайындағы үздіксіз білім алу қажеттілігі

1-Г. 2-Д. 3-А. 4-В. 5-Б. 6-З

























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!