Материалдар / биология пәні бойынша сәйкестендіру тесті

биология пәні бойынша сәйкестендіру тесті

Материал туралы қысқаша түсінік
сәйкестендіру тесті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2018
2288
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Сәйкестендіру тесті

1.Мерсер сыныпта талқылаудағы дәлелдің үш түрін анықтады. Формалар және олардың сипаттамалары арасындағы сәйкестікті орнатыңыз
  • Пікірталастық әңгіме
  • Кумулятивтік әңгіме
  • Зерттеушілік әңгіме
  • А)ұсыныстар жайында күмән туып, қарсы дау айтылуы мүмкін В)сұхбат негізделген дәлел мен сынау ойлау арқылы жалғасады С)оқушылар бәсекеге қабілетті, басқа адамдардың көзқарасын қабылдауды қаламайды D) оқушылар бір-бірінің үлесін сынамайды және сындарлыққа негізделеді Е)оқушылар бір-бірінің үлесін сынамайды және мейірімділікке негізделеді
    1-С. 2-D,E. 3-A,B
    2.Өзіңіздің оқытуыңыз бен баланың оқуы жайында сыни тұрғыдан ойланып-толғанудың дұрыс реттілігін анықтаңызА) оқу мақсаттары мен ол мақсаттарға жету үшін оқушылар атқаратын (талдау) В)жеке оқушылардың көрсеткен түрлі деңгейдегі түсініктері мен дағдыларын салыстырыңыз С)тапсырмалар мазмұнын құрайтын оқу мақсатын түсініңіз D) барлық сынып көлемінде көрсетілген іс-әрекеттің нәтижесі туралы ойлану үшін өз зерттеулеріңіз бен осы ақпарат көздерін біріктіріп, жинақтаңыз Е)балаларды оқыту үдерісін бақылау нәтижесінде алынған дәлелдемелерімен танысыңыз1)2)3)4)5)

    1-E. 2-C. 3-A. 4-B. 5-D
    3. Бағалау кезеңдері және олардың мазмұны арасындағы сәйкестікті орнатыңыз1) бақылау2) итерпретация3)қорытындыА)қызығушылық тудыратын, яғни, ерекше дағдылар, көзқарастар немесе оқыту түрлеріне қатысты В) оқушылардың сынып, үй жұмысын орындау үдерісінде... С)осы үдеріс арқылы оқушының тәртібін түсіндіріп болады немесе түсіндіруге тырысу D) оқушылардың сыныптағы әрекет үдерісінде оқу тапсырмалар орындалған кезде... Е)келесі әрекетті анықтау үшін пайдаланады
    1-B,D. 2-A,C. 3-E




    4.Зерттеушілер және олардың жұмыстарының ерекшеліктері арасындағы сәйкестікті орнатыңыз:1)Ридли2)Харрис3)Пиаже А) жаңа туған нәрестелердің білім алу үдерісінде және биологиялық қабілет тілектерінде шектелгендігін пайымдайды В)генетика біздің мінез-құлқымызды бақыламайды деген пайымдау С)генетикалық әсерге қарағанда қоршаған ортаның ықпалын қайтару ауыр екенін қарастырған D) генетика біздің тәжірибеміздің әсерінен өзгеріп отырады деп қарастырылған Е)қоршаған ортаның зияткерліктің дамуына айқындаушы ықпалды қарастыру
    1-C,D,B. 2-E. 3-A
    5.Көрсетілген ми бөліктері және функциялары арасындағы сәйкестікті1)мидың артқы бөлімінің желке тұсындағы бөлігі2)бас сүйектің екі жағындағы самай бөліктері3)мидың жоғарғы бөлігіндегі, маңдай бөлігінің артында соматосенсор аймағы4)маңдай бөлігіА)фокустік зейін В)визуалды бейнелерді қабылдау мен жадыда сақтайды С)сипап сезу D) ауызша және тұжырымдамалық білімдердің сақталуына жауап береді Е)сақталған ақпаратқа қолжетімділікпен оны өңдеуді бақылау

    1-B. 2-D. 3-C. 4-A,E

    6.Оқыту әдісі және оқушылардың алған ақпаратты сақтауының орташа көрсеткіштері арасындағы сәйкестендір1)оқу2)аудио-визуалды3)көрсетілім4)практика(тәжірибе жасау)5)білім беру (өзін –өзі оқыту)А)20 В)10 С)30 D) 90 Е)75

    1-B. 2-A. 3-C. 4-E. 5-D

    7.Александр зерттеуіндегі диалог үлгілері ықпал ететіндігін сәйкестендіріңіз1)механикалық есте сақтау2)декламация3)нұсқаулық/мазмұндама4)талқылау5)диалогА)өзара түсінікке қол жеткізуге В)жинақталған білімді, ұғымдарды толықтыру (тест, еске түсіру, ишара) С)ақпаратты жеткізуге, қағидаларды түсіндіруге D) мәселелерді шешуге, ой бөлісуге Е)ойларды жаттауға



    1-E. 2-B. 3-C. 4-D. 5-A

    8. Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстіндегі оқушылардың әрекетінің сәйкесін тап1)әркім ақылға қонымды2)әркімнің идеясы пайдалы болғанымен3)қатысушылар бір-біріне4)қатысушылар сұрақ қояды және5)топтағы қатысушылар

    А)айтқандарын дәлелдейді В)келісімге жетуге тырысады С)мәлімет ұсынады D) сұрақ қояды Е)мұқият бағалау жүргізіледі

    1-C. 2-E. 3-D. 4-A. 5-B

    9.Бағалау үдерісіне тән және олардың мысалдары арасындағы сәйкестікті анықтаңыз:1)интерпретация2)бақылау3)қорытындылау А)мұғалім ауызша сұрақтарды кәсіби таңдайды В)мұғалім балалардың өзара әңгімесін тыңдайды С)мұғалім оқытуды қалай жақсартуға болатындығы туралы қорытындыға келеді D) мұғалім, оқушының мінез-құлығына қарай, қорытынды жасайды Е)мұғалім критерийлерді қолданады

    1-D,E. 2-A,B. 3-C

    10.Оқытуды (ОүБ) бағалау ұстанымдарының сәйкестігі:1)оқушы тұлғасы емес2)оқушы жұмысы өзгерген емес3)оқушы өз жетістігін анықтай алатындай4)бағалау үлгісі5)оқыту мақсатқа сай келетінА)өзіне-өзі баға қоятындай етіп баға қоюдың нақты алгоритмі жасалған В)тек оның жұмысы бағаланады С)оқушыларға алдын ала белгілі D) оқытылып жатқан нәрсе ғана бағаланады Е)тек үлгімен салыстырылады



    1-B. 2-E. 3-A. 4-C. 5-D

    11.Әрбір терминге төменде берілген анықтамалардың сәйкес келетін бір нұсқасын таңдаңызА)технологиялық, педагогикалық және мазмұндық білім В)білімнің педагогикалық аспектісі С)технологиялық білімдер D) Білімдердің технологиялық аспектісі Е)педагогикалық білімдер1)білім берудің жалпы негіздерін, оқыту мақсаты мен міндеттерін білуге негізделетін оқу мен оқыту әдістері, тәжірибесі мен әдістері туралы терең білімділік2)технологиялық білімдер мен пәндік білімдердің өзара әрекеттесуінің тәсілін білу3)оқытудың қосалқы құралдары (бейне, желілік материалдар, сандық бұқаралық ақпарат құралдары және т.б.) туралы білім 4)мазмұнды педагогикалық ықпалды формаларға айналдыру мүмкіндігін беретін құрамдас бөліктерді оқу мазмұны мен педагогикалық білімдердің біртұтастығы болып табылады5)үш білім саласының қиылысу ортасында орналасқан
    1-E. 2-D. 3-C. 4-B. 5-A

    12.Әрбір терминге төменде берілген анықтамалардың сәйкес келетін бір нұсқасын таңдаңызА)Кейс-стади В)бағдарламалық жасақтама С)Wiki беттері D) подкаст Е)подкастинг1)балаларға өз жұмысы мен жаңалықтарын интернеттегі өте үлкен аудиториямен бөлісудің керемет тәсілі2)радиоқойылымға ұқсас интернетте орналастырылған, цифрланған бағдар3)Windows MovieMaker бағдарламасы4)ақпарат жинау үшін оқушылар жеке жұмыс істейтін, барлығына аян «текшені қалыптастыру» қағидатына негізделген тапсырмаларды оқытуда қолдану5)адамға HTML немесе басқа бағдарлама тілін білмей-ақ, web-сайтты бірлесіп дамытуға мүмкіндік береді, жаратылыстану жүйелерін немесе адам жүйелерін ғылыми үлгілеу

    1-E. 2-D. 3-B. 4-A. 5-C

    13. «Топтағы жұмысты құрылымдау» атты Кейс-стадидың жүзеге асыру реттілігін анықтаңызА)аз топты талантты оқушылар үшін тапсырмаларды құрастыру В)сабақ барысында оқушылар арасында тапсырманы талқылау үдерісін бақылау С)оқыту бағдарламасын өзгерту D) сабақ туралы пікірлерін білу мақсатында оқушылардан алынған сауалнама Е)кең топ оқушылары үшін күрделенген тапсырмаларды қолдану мүмкіндіктері туралы қорытынды

    1)2)3)4)5)
    1-C. 2-A. 3-B. 4-D. 5-E

    14.Жас ерекшеліктеріне байланысты оқудың жекелеген теорияларына сәйкес келетін анықтамалардың бір нұсқасыА)танымдық тәсіл В)әлеуметтік-жағдаяттық тәсіл С)дәстүрлі оқыту D) оқытудағы гуманистік тәсіл Е)бихевористикалық тәсіл1)ортамен өзара байланыстағы мінез-құлықты зерделеу үшін эксперименттік рәсімдерді пайдалануды қарастырады2)адамның өсуіне ерекше назар аударылады3)сыныпта АКТ-ны қолдану жөніндегі білімдерді қамтиды4)оқу сан алуан тәжірибелік қызметке қатысуды қамтиды5)педагогтер мен ересектер тікелей балалармен қарым-қатынас жасайды, олар орындайтын қызмет түрлері оқу мазмұнындағы балалар тәжірибесін пайдалануда аса маңызды болады
    1-E. 2-D. 3-C. 4-B. 5-A

    15. Оқыту тәсілдері мен тұжырымдама арасында сәйкестікті құрыңызА)оқушылар әлемді түсіну үшін құрылымдар мен модельдерді игеріп қана қоймай, өз құрылымы бар ортаға қатысады В)адамның өсуіне ерекше назар аударылған С)ортамен өзара байланыстағы мінез-құлықты зерделеу D) іс-қимыл немесе оқу үдерісі ретінде сана оларды едәуір қызықтырған1) бихевиористік бағыт2) танымдық/когнетивтік тәсіл3) гуманистік тәсіл4) әлеуметтік-жағдаяттық тәсіл

    1-C. 2-D. 3-B. 4-A













    16.Зерттеушілер және олардың жұмыстарының ерекшеліктері арасындағы сәйкестікті орнатыңыз:1) Гарднер2)Пиаже3) СтернбергА) зияткер жеке тұлға ретінде өз өміріндегі қоршаған орта өзгерістерін қалай жеңе алатынын көрсетеді В)зияткерлік коэффициентін өлшеу мүмкіндікті мойындамайды С)біртұтас когнетивті тетіктердің, тіл және басқа да таңбалардың жүйесін қарастырған D) зияткерлікке тарихи және мәдени факторлардың маңыздылығын ескермеген Е)ассимиляцияны қарастыру және білім алуының басты процестерінің сапалы бейімдеуі
    1-B. 2-C,D,E. 3-A
    17. Қысқа мерзімдіден ұзақ мерзімдік жадыға ақпараттың түрлену стратегиялары және келтірілген мысалдар арасындағы сәйкестілігін анықтаңыз:1) ақпаратты қайталау2) «нақтылайтын» өңдеу3) мнемоника4) алып шығу тәжірибесіА)есте сақтау үшін телефонның дискісіндегі әріптерді қолданып, телефон номіріндегі цифрден сөздерді құрастыру В)есте сақтау мақсатында бейтаныс адамның тегін С)ҰбТ дайындық кезінде көп қайталап тестілеуді D) есте сақтауға қажет ақпараттың элементтерін анықтау Е)адамның тегін/фамилиясын есте сақтау үшін
    1-B. 2-D. 3-A,E. 4-C
    18.Сыни тұрғыдан ойлау дағдыларының сипаттамаларын сәйкестендіпіңіз:1)бақылау2) талдау3) топтастыру4) қорытынды5)интерпретацияА)қажетті ақпаратты бөліп алып, ары қарай өңдеу В)нақты ақпарат алу мен оны тексеру С)өз көзқарастарын баяндау D) пікірлер мен жорамалдарды, айғақтар мен сенімдерді талдау мен бағалау Е)шешім қабылдау мен өз таңдауын негіздеу біліктілігі
    1-B. 2-D. 3-A. 4-E. 5-C
    19. Модельдеу немесе үлгілеу (симуляция) іске асырылатынын анықтап сәйкесін тауып жаз:1) таным объектілерін қалай зерттейді?2) объектілер, үдерістер немесе құбылыстарды қалай көрсетеді?3)бұл қандай құралдардың бірі?4)бұл қандай шарттар мен іс-әрекет жоспарлардың әсерлерін көрсету үшін қолданылады?5)қандай жағдайларда модельдеу қолданылады?А)баламалы шарттардың және іс-әрекет жоспарларының болжамды, шынайы әсерлерін көрсету үшін қолданылады В)шартты модельдері негізінде зерттейді С)нақты жүйеге қол жеткізу мүмкін болмауына байланысты қолданыла алмаған жағдайда немесе оның қолданылуы қауіпті болса не болмаса рұқсат етілмесе, жүйе енді жасалып жатқанда немесе мүлде жоқ болғанда қолданылады D) адамның объектілер туралы білімі мен сол объектілер арасындағы қарым-қатынас үшін қлданылатын көрнекі құралдардың бірі Е)құрады және зерделейді, түсінеді және болжайды
    1-B. 2-E. 3-D. 4-A. 5-C
    20.Табысты оқудың критериялары және олардың талантты балаларға әсер ету арасындағы сәйкестік:1)жады және білім2)өз бетімен білім алу3)ойлаудың тездігі4)ойлаудың иілгіштігі5)шоғырлауА)өзінің қабілетін игеру В)жоспардың жүзеге асуы С)оқуын өзі реттей алады D) балама шешімдерді қабылдай алады Е)қабілеттерін ұзақ уақытқа шоғырлау

    1-A. 2-B. 3-C. 4-D. 5-E
    21.Зерттеушілер және олардың жұмыстарынң ерекшеліктері арасындағы сәйкестіктік:1) Гарднер2)Пиаже3)СтеренбергА)зияткер жеке тұлға ретінде өз өмірі қоршаған орта өзгерістерін қалай жеңе алатынын көрсетеді В)зияткерлік коэфициентін өлшеу мүмкіндігін мойындамайды С)біртұтас когнетивті тетіктердің, тіл және басқа да таңбалардың жүйесін қарастырған D) зияткерлікке тарихи және мәдени факторлардың маңыздылығын ескермеген Е)ассимиляцияны қарастыру және білім алуының басты процессінің сапалы бейімдеуі
    1-B. 2-C,D,E. 3-A
    22.Ғалымдар мен олардың жұмыстарын сәйкестендір:
  • Пиаже
  • Гарднер
  • Стеренберг
  • А)ол зияткерліктің компоненттік, эмпиристік және мән мәтіндік аспектілеріне назар аударады В)адам санасында өңделетін нақты материалға аса мән бермейді С)субъектілерді көпқырлы зияткерлікке ие деп есептеген D) зияткерлікке барлық жеке тұлғаларда бірдей дамитын біріңғай жалпы қабілет деп есептеген Е)әлеуметтік ортаның когнетивті дамуға әсері
    1-E,D. 2-C. 3-A,B
    23.Ми бөліктерін функциясына қарай сәйкестендіру:1)мидың артқы бөлімінің желке тұсындағы бөлігі2)самай бөліктері3)мидың жоғарғы бөлігі, сомотосенсор аймағыА)вербальді білімнің сақталуы В)визуальді бейнелерді қабылдау С)концептуальді білімді қабылдау D) визуальді бейнелерді жадыда сақтау Е)тактильді әсерді қабылдау

    1-B,D. 2-A,C. 3-E
    24.Оқушылардың СТО негізгі ерекшеліктерін сәйкестендір:1)ұтқырлық2)сынаржақтың болмауы3)пайым4)тәртіп5)өзіндік сана-сезімА)нақты, жан-жақты болу В)барлық қорытындыны бағалау С)өз көзқарасының субъективтілігін сезіну D) жауап іздемей сұрақ қою Е)дәлелдердің маңызын мойындау

    1-D. 2-B. 3-E. 4-A. 5-C
    25.Білімдердің технологиялық аспектісі (БТА) туралы тұжырымдардың сәйкесін жаз:1)білімдердің технологиялық аспектісі2)қазіргі заманғы инновациялық технологиялар заттар туралы жаңа алуан түрлі түсінік қалыптасуы3)мұғалім өзі сабақ беретін пәнді ғана емес4)үлгілеу5)үлгілеу нақты жүйеА)оқыту технологияларын қолдану арқылы осы пәнді жетілдіру тәсілдерін де білуі керек В)осы түсініктерді басқарудағы ауқымды икемділікті қамтамасыз ете алады С)баламалы шарттардың және іс-әрекет жоспарлардың болжамды, шынайы әсерлерін көрсету үшін қолданылады D) қолданыла алмаған жағдайда немесе оның қолданылуы қауіпті болса рұқсат етілмесе, жүйе енді жасалып жатқанда немесе мүлде жоқ болғанда қолданылады 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ