биология пәні бойынша тізбектелген сабақтар топтамасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

биология пәні бойынша тізбектелген сабақтар топтамасы

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақтар топтамасы
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақ-тың тақыры-бы

1.Негізгі сабақ мақсаттары


2.Тапсырма-лар

3.Оқу нәтижелері


4.Инклюзивті оқыту/дифференциация

Көшбасшылық және басқару

5.Бағалау Формативті бағалау (ФБ)


6. Неізгі ресурстар


1


Дәстүрлі ертегіні айтып бере алу Маша және үш аю




Ертегі мәтіні сыныпқа оқылады проектор немесе интерактивті тақта арқылы мәтінді көрсету


Ертегі кейіпкерлерінің модельдерін «орманға» орналастыру топтық жұмыс


Рольдік ойын. Ертегі кейіпкерлерінің маскаларын киіп, сұрақтарға жауап беру, (маска кимеген оқушылар ертегі кейіпкеріне сұрақтар қояды)

Оқушылар ертегімен танысады





Оқушылар кейіпкерлер модельдерін пайдалана отырып, ертегіні айтып бере бастайды


Оқушылар өздерінің бар фондық білімін қолдана отырып, үш аю мен Машаға сұрақ қояды

Жоғары деңгей рольдік ойында кейіпкерлер ролінде сұрақтарға жауап береді


Орташа деңгей мұғалімге еретегі кейіпкерлері атынан сұрақ қояды


Төменгі деңгей жоғары қабілетті оқушымен бірлесе жұмыс істеп, ертегінің бас кеіпкерлеріне арналған сұрақтар жасайды


Арнайы қажеттіктері бар оқушы: ассистентпен бірлесе жұмыс істейді


Ағылшын тілі ана тілі емес оқушылар мұғалім олардың мәтінді дұрыс түсінгенін қамтамасыз ету үшін, қосымша сұрақ қояды

Мұғалім әр топтағы әртүрлі деңгейдегі оқушылардың қарым-қатынастарын бақылайды. Ертегінің аяғы қандай болатынын болжау үшін оқушыларға сұрақтар қойылады. Жауабына байланысты формативті пікір айтылады.

  • Ертегі мәтіні

  • Кейіпкерлердің модельдері

  • Кейіпкерлер маскалары

  • Тақтайшалар және қаламдар

  • Рольдік ойынға арналған орын

  • Проектор немесе интерактивті тақта

2

Ертегінің бөлімдерін рет-ретімен айтып беру арқылы, әңгіме айту дағдыларын дамыту


Ертегіні баяндау стилін таныстыру: мәтін бөлімдерін бір-бірімен байланыстырып тұрған фразалар, сөйлем басындағы қыстырма сөздер (тұтас сыныппен жұмыс)


Оқушылар шағын топтарда жұмыс істеп, ертегіні жүйелі түрде баяндайды (қосымша көмекпен немесе жеке жұмыс)

Оқушылар ертегіні ауызша, жүйелі түрде баяндай алады

Жоғары – ертегіні басынан аяғынан дейін, еш көмексіз, стиль ерекшеліктерін сақтай отырып, баяндайды


Орташа – суреттерді пайдалана отырып, ертегіні баяндайды


Төмен –суреттерді және/немесе кейіпкерлердің модельдерін пайдаланып, ертегіні баяндайды


Арнайы қажеттіктері бар оқушы: – ассистент суреттерді көрсетіп отырып, ертегіні баяндайды


Ағылшын тілі ана тілі емес оқушылар – оқушы ертегіні ауызша айтып бергеннен кейін, мұғалім, түсінгенін тексеру үшін, қосымша сұрақтар қояды. Мұғалім көмектесу үшін, қажет болса, сөйлемдерді бастайтын немесе байланыстыратын фразаларды айтады және суреттерге көңіл аудартады, мысалы: «Мына суретке қарайықшы. Онда не болып жатыр?»

Мұғалім оқушылар топта бір-біріне ертегіні айтқан кезде, оларды тыңдайды (бақылау және бағалау проформасын пайдаланады)

  • Сөйлемді бастайтын және байланыстыратын фразалар тізімі, мысалы: ‘Ерте, ерте, ертеде…’

Бір күні…’

содан кейін’

  • Ертегі көріністері бар суреттер жиынтығы

  • Кейіпкерлердің модельдері

3

Екі ертегіні салыстыру «Маша және үш аю» және «Қызыл Телпек»


Топтық жұмыс

Paired work



Оқушылар «Маша және үш аю» ертегісін түсінгеннен кейін, оны «Қызыл телпек» ертегісімен салыстыра алады.

Барлық оқушылар ертегінің баяндалу стилінің ерекшеліктері жөніндегі бұрыннан бар білімдеріне сүйенеді және оны жетілдіреді

Жоғары – жұптасып, екі ертегі мәтінін салыстыра отырып, жазбаша түрде ұқсастықтар мен айырмашылықтар тізімін жасайды


Орташа – жұптасып, екі ертегі мәтінін салыстыра отырып, жазбаша түрде ұқсастықтар мен айырмашылықтар тізімін жасайды. Мұғалім оларға қолдау көрсетеді, оқушылар мәтін суреттерін қолдана алады


Төмен және арнайы қажеттіктері бар оқушы: ассистент екі ертегі мәтінін, суреттерді пайдалана отырып, салыстырады, және жазбаша түрде ұқсастықтар мен айырмашылықтар тізімін жасайды.


Ағылшын тілі ана тілі емес оқушылар жұптасып, жазбаша түрде ұқсастықтар мен айырмашылықтар тізімін жасайды. Тапсырманы орындаған кезде, негізгі сөздер тізімі мен суреттерді пайдалана алады. Мұғалім осы топпен және орташа топпен жұмыс істейді


Жұптар бір деңгейдегі оқушылардан тұрады

Мұғалім жазбаша жұмыс нәтижесін тексереді және орташа топпен және ағылшын тілі ана тілі емес оқуышалармен жұмыс істейді

Екі ертегінің мәтіндері (үлестірме)


Мәтінге арналаған суреттер

4

Өз ертегісін жазу және айту




Тұтас сыныппен, одан кейін, сыныптасымен сөйлескеннен кейін, жеке жұмыс (жазу)


Кейіпкерлер мөдельдерін және қосымша ресурстарды пайдаланып, оқушылар арасында диалогты ұйымдастыру және жазуға дайындау

Оқушылар, өз қалауы бойынша, ертегі жазады

Әрбір оқушы, өз мүмкіндігіне қарай, ертегі жазады. Ресурстар, оқушыларға керек кезде ғана көмектесу үшін, стратегиялық тұрғыдан дұрыс орналастырылған (формативті бағалау стратегияларын қолданған кезде және алдыңғы үш сабақ барысында) Негізгі сұрақ: жетістікке жету үшін, әр оқушыға қандай көмек керек?

Оқушылар өз ертегісін жазады

Жоғарыда көрсетілгін ресурстар – әрбір топқа барлық ресурс жиынтығын беру керек пе?


Жазу дәптерлері


Бұрын орындаған жазба жұмыстары



Бірінші сынып оқушыларына арналған, тізбектелген сауаттылық (ана тілі) сабақтарының топтамасының жоспары (5 жасар балалар)



Түстер

Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары

Талантты және дарынды оқушылармен жұмыс

АКТ

Көшбасшылық және басқару

Диалогтік оқыту және оқу

Жас ерекшеліктері

Формативті бағалау









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
05.11.2018
447
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі