|
|
Сабақ-тың тақыры-бы |
1.Негізгі сабақ мақсаттары |
2.Тапсырма-лар |
3.Оқу нәтижелері |
4.Инклюзивті оқыту/дифференциация Көшбасшылық және басқару |
5.Бағалау Формативті бағалау (ФБ) |
6. Неізгі ресурстар |
|
1 |
|
Дәстүрлі ертегіні айтып бере алу – Маша және үш аю |
Ертегі мәтіні сыныпқа оқылады– проектор немесе интерактивті тақта арқылы мәтінді көрсету Ертегі кейіпкерлерінің модельдерін «орманға» орналастыру – топтық жұмыс Рольдік ойын. Ертегі кейіпкерлерінің маскаларын киіп, сұрақтарға жауап беру, (маска кимеген оқушылар ертегі кейіпкеріне сұрақтар қояды) |
Оқушылар ертегімен танысады Оқушылар кейіпкерлер модельдерін пайдалана отырып, ертегіні айтып бере бастайды Оқушылар өздерінің бар фондық білімін қолдана отырып, үш аю мен Машаға сұрақ қояды |
Жоғары деңгей – рольдік ойында кейіпкерлер ролінде сұрақтарға жауап береді Орташа деңгей – мұғалімге еретегі кейіпкерлері атынан сұрақ қояды Төменгі деңгей – жоғары қабілетті оқушымен бірлесе жұмыс істеп, ертегінің бас кеіпкерлеріне арналған сұрақтар жасайды Арнайы қажеттіктері бар оқушы: ассистентпен бірлесе жұмыс істейді Ағылшын тілі ана тілі емес оқушылар – мұғалім олардың мәтінді дұрыс түсінгенін қамтамасыз ету үшін, қосымша сұрақ қояды |
Мұғалім әр топтағы әртүрлі деңгейдегі оқушылардың қарым-қатынастарын бақылайды. Ертегінің аяғы қандай болатынын болжау үшін оқушыларға сұрақтар қойылады. Жауабына байланысты формативті пікір айтылады. |
|
|
2 |
Ертегінің бөлімдерін рет-ретімен айтып беру арқылы, әңгіме айту дағдыларын дамыту |
Ертегіні баяндау стилін таныстыру: мәтін бөлімдерін бір-бірімен байланыстырып тұрған фразалар, сөйлем басындағы қыстырма сөздер (тұтас сыныппен жұмыс) Оқушылар шағын топтарда жұмыс істеп, ертегіні жүйелі түрде баяндайды (қосымша көмекпен немесе жеке жұмыс) |
Оқушылар ертегіні ауызша, жүйелі түрде баяндай алады |
Жоғары – ертегіні басынан аяғынан дейін, еш көмексіз, стиль ерекшеліктерін сақтай отырып, баяндайды Орташа – суреттерді пайдалана отырып, ертегіні баяндайды Төмен –суреттерді және/немесе кейіпкерлердің модельдерін пайдаланып, ертегіні баяндайды Арнайы қажеттіктері бар оқушы: – ассистент суреттерді көрсетіп отырып, ертегіні баяндайды Ағылшын тілі ана тілі емес оқушылар – оқушы ертегіні ауызша айтып бергеннен кейін, мұғалім, түсінгенін тексеру үшін, қосымша сұрақтар қояды. Мұғалім көмектесу үшін, қажет болса, сөйлемдерді бастайтын немесе байланыстыратын фразаларды айтады және суреттерге көңіл аудартады, мысалы: «Мына суретке қарайықшы. Онда не болып жатыр?» |
Мұғалім оқушылар топта бір-біріне ертегіні айтқан кезде, оларды тыңдайды (бақылау және бағалау проформасын пайдаланады) |
‘Бір күні…’ ‘содан кейін’
|
|
|
3 |
Екі ертегіні салыстыру – «Маша және үш аю» және «Қызыл Телпек» |
Топтық жұмыс Paired work |
Оқушылар «Маша және үш аю» ертегісін түсінгеннен кейін, оны «Қызыл телпек» ертегісімен салыстыра алады. Барлық оқушылар ертегінің баяндалу стилінің ерекшеліктері жөніндегі бұрыннан бар білімдеріне сүйенеді және оны жетілдіреді |
Жоғары – жұптасып, екі ертегі мәтінін салыстыра отырып, жазбаша түрде ұқсастықтар мен айырмашылықтар тізімін жасайды Орташа – жұптасып, екі ертегі мәтінін салыстыра отырып, жазбаша түрде ұқсастықтар мен айырмашылықтар тізімін жасайды. Мұғалім оларға қолдау көрсетеді, оқушылар мәтін суреттерін қолдана алады Төмен және арнайы қажеттіктері бар оқушы: – ассистент екі ертегі мәтінін, суреттерді пайдалана отырып, салыстырады, және жазбаша түрде ұқсастықтар мен айырмашылықтар тізімін жасайды. Ағылшын тілі ана тілі емес оқушылар – жұптасып, жазбаша түрде ұқсастықтар мен айырмашылықтар тізімін жасайды. Тапсырманы орындаған кезде, негізгі сөздер тізімі мен суреттерді пайдалана алады. Мұғалім осы топпен және орташа топпен жұмыс істейді Жұптар бір деңгейдегі оқушылардан тұрады |
Мұғалім жазбаша жұмыс нәтижесін тексереді және орташа топпен және ағылшын тілі ана тілі емес оқуышалармен жұмыс істейді |
Екі ертегінің мәтіндері (үлестірме) Мәтінге арналаған суреттер |
|
|
4 |
Өз ертегісін жазу және айту |
Тұтас сыныппен, одан кейін, сыныптасымен сөйлескеннен кейін, жеке жұмыс (жазу) Кейіпкерлер мөдельдерін және қосымша ресурстарды пайдаланып, оқушылар арасында диалогты ұйымдастыру және жазуға дайындау |
Оқушылар, өз қалауы бойынша, ертегі жазады |
Әрбір оқушы, өз мүмкіндігіне қарай, ертегі жазады. Ресурстар, оқушыларға керек кезде ғана көмектесу үшін, стратегиялық тұрғыдан дұрыс орналастырылған (формативті бағалау стратегияларын қолданған кезде және алдыңғы үш сабақ барысында) Негізгі сұрақ: жетістікке жету үшін, әр оқушыға қандай көмек керек? |
Оқушылар өз ертегісін жазады |
Жоғарыда көрсетілгін ресурстар – әрбір топқа барлық ресурс жиынтығын беру керек пе? Жазу дәптерлері Бұрын орындаған жазба жұмыстары |
|
Бірінші сынып оқушыларына арналған, тізбектелген сауаттылық (ана тілі) сабақтарының топтамасының жоспары (5 жасар балалар)
Түстер
Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары
Талантты және дарынды оқушылармен жұмыс
АКТ
Көшбасшылық және басқару
Диалогтік оқыту және оқу
Жас ерекшеліктері
Формативті бағалау
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
биология пәні бойынша тізбектелген сабақтар топтамасы
биология пәні бойынша тізбектелген сабақтар топтамасы
|
|
Сабақ-тың тақыры-бы |
1.Негізгі сабақ мақсаттары |
2.Тапсырма-лар |
3.Оқу нәтижелері |
4.Инклюзивті оқыту/дифференциация Көшбасшылық және басқару |
5.Бағалау Формативті бағалау (ФБ) |
6. Неізгі ресурстар |
|
1 |
|
Дәстүрлі ертегіні айтып бере алу – Маша және үш аю |
Ертегі мәтіні сыныпқа оқылады– проектор немесе интерактивті тақта арқылы мәтінді көрсету Ертегі кейіпкерлерінің модельдерін «орманға» орналастыру – топтық жұмыс Рольдік ойын. Ертегі кейіпкерлерінің маскаларын киіп, сұрақтарға жауап беру, (маска кимеген оқушылар ертегі кейіпкеріне сұрақтар қояды) |
Оқушылар ертегімен танысады Оқушылар кейіпкерлер модельдерін пайдалана отырып, ертегіні айтып бере бастайды Оқушылар өздерінің бар фондық білімін қолдана отырып, үш аю мен Машаға сұрақ қояды |
Жоғары деңгей – рольдік ойында кейіпкерлер ролінде сұрақтарға жауап береді Орташа деңгей – мұғалімге еретегі кейіпкерлері атынан сұрақ қояды Төменгі деңгей – жоғары қабілетті оқушымен бірлесе жұмыс істеп, ертегінің бас кеіпкерлеріне арналған сұрақтар жасайды Арнайы қажеттіктері бар оқушы: ассистентпен бірлесе жұмыс істейді Ағылшын тілі ана тілі емес оқушылар – мұғалім олардың мәтінді дұрыс түсінгенін қамтамасыз ету үшін, қосымша сұрақ қояды |
Мұғалім әр топтағы әртүрлі деңгейдегі оқушылардың қарым-қатынастарын бақылайды. Ертегінің аяғы қандай болатынын болжау үшін оқушыларға сұрақтар қойылады. Жауабына байланысты формативті пікір айтылады. |
|
|
2 |
Ертегінің бөлімдерін рет-ретімен айтып беру арқылы, әңгіме айту дағдыларын дамыту |
Ертегіні баяндау стилін таныстыру: мәтін бөлімдерін бір-бірімен байланыстырып тұрған фразалар, сөйлем басындағы қыстырма сөздер (тұтас сыныппен жұмыс) Оқушылар шағын топтарда жұмыс істеп, ертегіні жүйелі түрде баяндайды (қосымша көмекпен немесе жеке жұмыс) |
Оқушылар ертегіні ауызша, жүйелі түрде баяндай алады |
Жоғары – ертегіні басынан аяғынан дейін, еш көмексіз, стиль ерекшеліктерін сақтай отырып, баяндайды Орташа – суреттерді пайдалана отырып, ертегіні баяндайды Төмен –суреттерді және/немесе кейіпкерлердің модельдерін пайдаланып, ертегіні баяндайды Арнайы қажеттіктері бар оқушы: – ассистент суреттерді көрсетіп отырып, ертегіні баяндайды Ағылшын тілі ана тілі емес оқушылар – оқушы ертегіні ауызша айтып бергеннен кейін, мұғалім, түсінгенін тексеру үшін, қосымша сұрақтар қояды. Мұғалім көмектесу үшін, қажет болса, сөйлемдерді бастайтын немесе байланыстыратын фразаларды айтады және суреттерге көңіл аудартады, мысалы: «Мына суретке қарайықшы. Онда не болып жатыр?» |
Мұғалім оқушылар топта бір-біріне ертегіні айтқан кезде, оларды тыңдайды (бақылау және бағалау проформасын пайдаланады) |
‘Бір күні…’ ‘содан кейін’
|
|
|
3 |
Екі ертегіні салыстыру – «Маша және үш аю» және «Қызыл Телпек» |
Топтық жұмыс Paired work |
Оқушылар «Маша және үш аю» ертегісін түсінгеннен кейін, оны «Қызыл телпек» ертегісімен салыстыра алады. Барлық оқушылар ертегінің баяндалу стилінің ерекшеліктері жөніндегі бұрыннан бар білімдеріне сүйенеді және оны жетілдіреді |
Жоғары – жұптасып, екі ертегі мәтінін салыстыра отырып, жазбаша түрде ұқсастықтар мен айырмашылықтар тізімін жасайды Орташа – жұптасып, екі ертегі мәтінін салыстыра отырып, жазбаша түрде ұқсастықтар мен айырмашылықтар тізімін жасайды. Мұғалім оларға қолдау көрсетеді, оқушылар мәтін суреттерін қолдана алады Төмен және арнайы қажеттіктері бар оқушы: – ассистент екі ертегі мәтінін, суреттерді пайдалана отырып, салыстырады, және жазбаша түрде ұқсастықтар мен айырмашылықтар тізімін жасайды. Ағылшын тілі ана тілі емес оқушылар – жұптасып, жазбаша түрде ұқсастықтар мен айырмашылықтар тізімін жасайды. Тапсырманы орындаған кезде, негізгі сөздер тізімі мен суреттерді пайдалана алады. Мұғалім осы топпен және орташа топпен жұмыс істейді Жұптар бір деңгейдегі оқушылардан тұрады |
Мұғалім жазбаша жұмыс нәтижесін тексереді және орташа топпен және ағылшын тілі ана тілі емес оқуышалармен жұмыс істейді |
Екі ертегінің мәтіндері (үлестірме) Мәтінге арналаған суреттер |
|
|
4 |
Өз ертегісін жазу және айту |
Тұтас сыныппен, одан кейін, сыныптасымен сөйлескеннен кейін, жеке жұмыс (жазу) Кейіпкерлер мөдельдерін және қосымша ресурстарды пайдаланып, оқушылар арасында диалогты ұйымдастыру және жазуға дайындау |
Оқушылар, өз қалауы бойынша, ертегі жазады |
Әрбір оқушы, өз мүмкіндігіне қарай, ертегі жазады. Ресурстар, оқушыларға керек кезде ғана көмектесу үшін, стратегиялық тұрғыдан дұрыс орналастырылған (формативті бағалау стратегияларын қолданған кезде және алдыңғы үш сабақ барысында) Негізгі сұрақ: жетістікке жету үшін, әр оқушыға қандай көмек керек? |
Оқушылар өз ертегісін жазады |
Жоғарыда көрсетілгін ресурстар – әрбір топқа барлық ресурс жиынтығын беру керек пе? Жазу дәптерлері Бұрын орындаған жазба жұмыстары |
|
Бірінші сынып оқушыларына арналған, тізбектелген сауаттылық (ана тілі) сабақтарының топтамасының жоспары (5 жасар балалар)
Түстер
Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары
Талантты және дарынды оқушылармен жұмыс
АКТ
Көшбасшылық және басқару
Диалогтік оқыту және оқу
Жас ерекшеліктері
Формативті бағалау
шағым қалдыра аласыз













