Материалдар / биология пәні бойынша В1 рефлексиялық есеп
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

биология пәні бойынша В1 рефлексиялық есеп

Материал туралы қысқаша түсінік
рефлексиялық есеп
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2018
370
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Чуйкебаева Әсел Ғазизқызы мұғалім портфолиосы В1 есебі

2 топ 3 - деңгей

Алматы облысы 02.11.2015 ж


Оқыту және оқу тәжірибесіне Үшінші деңгей бағдарламасының жеті модульі қалай ықпалдастырылғаны көрсетілген тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары

Жaңa формaттaғы бiлiм бeрудe oқыту мeн oқудa мeңгeрілуi тиiс ныcaнды өздiгінeн тaуып, өмiрде қaлaй қолдaнуы кeректігін білетін оқушы қалыптастыруда «Сындарлы теориялық оқытуға негізделген» тәсілдердің алар орны ерекше. Білім игеру процесінің жүзеге асуы - ұстаз қызметімен байланысты. Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға - мұғалім (Strong, Ward &Grant, 2011). Интербелсенді оқуда мұғалім оқушылардың өзіндік таным процесін ұйымдастырушыға айналады, ол үйретпейді-үйренуге бағыт-бағдар сілтейді,өзі де әр сабақта үйренеді. Мұғалім – «білім көзі» емес, ол- оқушы еңбегінің бастамашысы, ұйытқысы, оқушының үйрену процесіндегі серігі әрі үлгі тұтар тұлға.

Осыған сәйкес, орта мерзімді жоспарды 4 тізбектелген сабақтарға жоспарладым. «Жоспарлаған адам ғана жақсы ұйымдастыра алады» - дейді. Сол сияқты тізбектелген сабақтар топтамасын құруда көп ойландым. «Сыни ойлау- ойды шыңдау» болғандықтан, өз сабақтарымда сын тұрғысынан ойлау модульін қолдану үшін өзіме де сыни тұрғыдан көбірек ойлануға тура келді. 7 модульді ықпалдастыруда Блум таксономиясын қолдануға болатынына көзім жетті. Білім және түсіну деңгейлері –қызығушылықты ояту және мотивация кезеңінде, қолдану мен талдау-мағынаны ажырату және білім құрастыру кезеңінде,синтез бен бағалау – ой толғаныс және білімді ұштау кезеңімен сәйкес келетінін білдім.

Тізбектелген сабақтарымды жоспарлағанда оқытудың әртүрлі әдістерін қолдануға, сабақты түрлендіріп өткізуге тырыстым.Әр сабағыма нақты мақсат қойдым: «Оқушыларға жаңа әдіс тәсілдерді қолдана отырып, сын тұрғысынан ойлауға үйрету»

Бағдарламаның жеті модульін бір-бірімен ықпалдастыра отырып жоспарлауға ден қойдым. Мысалы, алғашқы сабағымда сын тұрғысынан ойлатудың бірден бір тәсілі – диалогті оқыту, миға шабуыл, ой қозғау. Топтастыру немесе кластер әдістерін, СТО, ОБжК, ОүБ ОБ, ООЖӘТ, модульдерін сабақта қолдандым. Сабақ өту барысында Выготскийдің ЖАДА-сын, Шульманның «Үш көмекшісі: бас, қол, жүрек», Мерсердің атап айтқан «әңгіменің үш түрін», Жером Брунер бойынша «көпіршелер тұрғызу» әдістерін басшылыққа алып отырдым.

Нәтижесінде, өткізген сабақтарымда жақсы жетістіктерге қол жеткізгенімді байқадым. Сыни ойлау, өз білімдеріне баға қоя білу, өздерін еркін сезіну, өз ойын ашық әрі дәл жеткізе білу, сөздік қорларының көбеюі, топпен жұмыс істей алу, өз бетінше жұмыс жасау сияқты оң нәтижелердің өріс алғанына қатты қуандым.




Сабақтың тақырыбы

Негізгі мақсаты

Тапсырмалар

Оқу нәтижесі

Инклюзивті оқыту/ дифференциация

Бағалау

Негізігі ресурстар

1

Адам организмінің негізгі ұлпалары

Адам организміндегі негізгі ұлпалар мен таныстыру, құрылыс ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру

1.Берілген тақырып бойынша

/Жигсо 2/

2.Ұлпалар және олардың қызметі

Инсерт

3.Постермен жұмыс

Ұлпаларды сипатта, түсіндір

5. «Кім жылдам?» сұрақ – жауап

Тақырыпты талдайды, түсіндіреді, топпен жұмыс жүргізеді


Постерді қорғайды

сұрақтарға жауап береді

Бір-біріне сұрақтар қояды,

ООЖӘТ

ОБжК

ДО

СТО




Формативті бағалау,

Критериалды бағалау








МАН

Чиксентмихаи

Мерсеитова

Райан

Деки


2

Адам ағзасындағы ішкі, сыртқы, аралас секрециялар

Секрециялық бездер туралы түсінік қалыптастыру

1. Тақырыпты талдау

/ Жигсо

2. «Авторлық орындық» сұрақ-жауап

3.Инсерт

4.Семантикалық карта

Талдайды, түсіінеді

Сұрақты құрастыра білуге үйренеді.

Жеке, жұппен,топпен талқылап кестені толтырады

СТО

ООАКТ

ОЖЕСОО

Критериалды бағалау

МАН

Александер

Мерсер

Дональд Шонн

Джон Дьюи

3

Қалқанша бездің құрылысы мен қызметі

Қалқанша безі, қалқанша маңы бездері туралы түсінік қалыптастыру

  1. Миға шабуыл :

ауысқан әріптерді орналастыр

Қ л ш а б а з д ң і қ а н е қ р ұ ы л ы ы с

  1. Жигсо 2

  2. «Тыңдап отырған үштік»

4.Биологиялық диктант


Тақырыпты табады

жан-жақты талдап, түсінеді

Сұрақты жүйелі құрастыруға, мазмұнды жауап беруге үйренеді

ООЖӘТ

СТО

ООАКТ

ДО

ОБжК

Формативті бағалау,

Табыс

критериалды бағалау





МАН

Выготский

Мерсеитова





4

Ұйқы безі. Аралас бездер

Ұйқы безінің қызметі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру

1.Тақырыпты талдайды

түртіп жазу әдісі

2.Қалқанша без мен үйқы безін салыстыру

Венн диаграммасы

3.Бездердің белсенділігінің өзгеруі мен организмдегі бұзылулар арасындағы байланысты

/ семантикалық карта/

4.«Зымыран сұрақтар»

Талдайды, жеке, топпен жұмыс жүргізеді

Салыстырады, жазады,

Ішкі,сыртқы,аралас секрециялардың қызметін табады

ООЖӘТ

ДО

СТО

ОүБОБ

Табыс

критерий бағалау










МАН

Мерсеитова








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!