| Сабақтың тақырыбы | Негізгі мақсаты | Тапсырмалар | Оқу нәтижесі | Инклюзивті оқыту/ дифференциация | Бағалау | Негізігі ресурстар |
1 | Адам организмінің негізгі ұлпалары | Адам организміндегі негізгі ұлпалар мен таныстыру, құрылыс ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру | 1.Берілген тақырып бойынша /Жигсо 2/ 2.Ұлпалар және олардың қызметіИнсерт 3.Постермен жұмысҰлпаларды сипатта, түсіндір5. «Кім жылдам?» сұрақ – жауап | Тақырыпты талдайды, түсіндіреді, топпен жұмыс жүргізеді
Постерді қорғайды сұрақтарға жауап бередіБір-біріне сұрақтар қояды, | ООЖӘТОБжКДОСТО
| Формативті бағалау,Критериалды бағалау
| МАН ЧиксентмихаиМерсеитоваРайан Деки
|
2 | Адам ағзасындағы ішкі, сыртқы, аралас секрециялар | Секрециялық бездер туралы түсінік қалыптастыру | 1. Тақырыпты талдау / Жигсо2. «Авторлық орындық» сұрақ-жауап3.Инсерт4.Семантикалық карта | Талдайды, түсіінедіСұрақты құрастыра білуге үйренеді. Жеке, жұппен,топпен талқылап кестені толтырады | СТОООАКТОЖЕСОО | Критериалды бағалау | МАНАлександерМерсерДональд ШоннДжон Дьюи |
3 | Қалқанша бездің құрылысы мен қызметі | Қалқанша безі, қалқанша маңы бездері туралы түсінік қалыптастыру | Миға шабуыл : ауысқан әріптерді орналастырҚ л ш а б а з д ң і қ а н е қ р ұ ы л ы ы с Жигсо 2«Тыңдап отырған үштік» 4.Биологиялық диктант
| Тақырыпты табадыжан-жақты талдап, түсінедіСұрақты жүйелі құрастыруға, мазмұнды жауап беруге үйренеді | ООЖӘТСТОООАКТДООБжК | Формативті бағалау,Табыс критериалды бағалау
| МАНВыготскийМерсеитова
|
4 | Ұйқы безі. Аралас бездер | Ұйқы безінің қызметі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру | 1.Тақырыпты талдайды түртіп жазу әдісі2.Қалқанша без мен үйқы безін салыстыруВенн диаграммасы3.Бездердің белсенділігінің өзгеруі мен организмдегі бұзылулар арасындағы байланысты/ семантикалық карта/ 4.«Зымыран сұрақтар» | Талдайды, жеке, топпен жұмыс жүргізедіСалыстырады, жазады, Ішкі,сыртқы,аралас секрециялардың қызметін табады | ООЖӘТДОСТООүБОБ | Табыс критерий бағалау
| МАНМерсеитова
|