Материалдар / Биология пәнінен колледжге оқу жұмыс бағдарламасы

Биология пәнінен колледжге оқу жұмыс бағдарламасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән/модуль сипаттамасы Мақсаты: Тіршіліктің әртүрлі деңгейлерінің дамуын түсінуді қалыптастыратын практикалық және зерттеу іс-әрекеті арқылы білім алушылардың функционалдық дағдыларын дамыту Міндеттері: 1)табиғаттың даму заңдылықтары мен адамның қоршаған ортадағы рөлі туралы түсінік қалыптастыру; 2) табиғаттың дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын жаңа білім алуға, оларды әрі қарай кеңейту мен тереңдетудің негізі мен құралы ретінде қолдануға; 3) білім жүйесі мен ғылыми дүниетаным негіздерін игеру барысында сыни және шығармашылық ойлау қабілеттерін, зерттеу дағдыларын қалыптастыру; 4) айналасындағыларға еркін жүруге мүмкіндік беретін, этикалық мәселелерге байланысты тәуелсіз шешім қабылдауға дайын, қоғамның әлеуметтік өміріне және еңбек қызметіне жеке қатысуға мүмкіндік беретін бастамашыл тұлғаның қасиеттерін дамыту; 5) білім алушылардың бойында үздіксіз білім алуға және өздігінен білім алуға қажетті зияткерлік қабілеттерін дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қазан 2023
307
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОҚУ-АҒАРТУ МИНИСТІРЛІГІ

БАТЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ

«БӘЙТЕРЕК КОЛЛЕДЖІ» МКҚК



«Келісілді» «Бекітемін»

директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Директор: ____________ Г.Г.Исмагулова ____________ Г.К.Гильманова

20_____ ж. "____"________

20_____ ж. "____"________



Пән / модуль бойынша оқу жұмыс бағдарламасы

ЖБП.01.Биология


Мамандық: 07320100 - «Ғимараттар мен құрылыстарды салу және пайдалану»

Біліктілік: 3W07320105 – «Құрылыс-әрлеу жұмыстарының шебері»

Оқыту нысаны: күндізгі, негізгі орта білім базасында

Жалпы сағат саны: 96 кредит 4

Әзірлеуші: _____________ Л.Ш.Маратова



Оқу-әдістемелік кеңес отырысында қаралды және мақұлданды

20 ___ ж. "____" ______ № __ хаттама

Төраға ___________ М.С.Даулеталиева



Жалпы білім беретін пәндер және жалпы қоғамдық пәндер

ПЦК отырысында қаралды

20 _ ж "__" ____________ №___ хаттама

Жетекші ___________ К.А.Тулгабаева



Түсіндірме жазба



Пән/модуль сипаттамасы

Мақсаты: Тіршіліктің әртүрлі деңгейлерінің дамуын түсінуді қалыптастыратын практикалық және зерттеу іс-әрекеті арқылы білім алушылардың функционалдық дағдыларын дамыту

Міндеттері:

1)табиғаттың даму заңдылықтары мен адамның қоршаған ортадағы рөлі туралы түсінік қалыптастыру;

2) табиғаттың дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын жаңа білім алуға, оларды әрі қарай кеңейту мен тереңдетудің негізі мен құралы ретінде қолдануға;

3) білім жүйесі мен ғылыми дүниетаным негіздерін игеру барысында сыни және шығармашылық ойлау қабілеттерін, зерттеу дағдыларын қалыптастыру;

4) айналасындағыларға еркін жүруге мүмкіндік беретін, этикалық мәселелерге байланысты тәуелсіз шешім қабылдауға дайын, қоғамның әлеуметтік өміріне және еңбек қызметіне жеке қатысуға мүмкіндік беретін бастамашыл тұлғаның қасиеттерін дамыту;

5) білім алушылардың бойында үздіксіз білім алуға және өздігінен білім алуға қажетті зияткерлік қабілеттерін дамыту.

Қалыптастырылатын құзыреттіліктер

1)табиғаттың даму заңдылықтары мен адамның қоршаған ортадағы рөлі туралы түсінік қалыптастыру;

2) табиғаттың дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын жаңа білім алуға, оларды әрі қарай кеңейту мен тереңдетудің негізі мен құралы ретінде қолдануға;

3) білім жүйесі мен ғылыми дүниетаным негіздерін игеру барысында сыни және шығармашылық ойлау қабілеттерін, зерттеу дағдыларын қалыптастыру;

4) айналасындағыларға еркін жүруге мүмкіндік беретін, этикалық мәселелерге байланысты тәуелсіз шешім қабылдауға дайын, қоғамның әлеуметтік өміріне және еңбек қызметіне жеке қатысуға мүмкіндік беретін бастамашыл тұлғаның қасиеттерін дамыту;

5) білім алушылардың бойында үздіксіз білім алуға және өздігінен білім алуға қажетті зияткерлік қабілеттерін дамыту.

Пререквизиттер жаратылыстану, ботаника

Постреквизиттер анатомия, химия

Оқытуғақажеттіқұралдар, жабдықтар

Интербелсенді тақта, компьютер, виртуальды зертхана, электронды оқулықтар

Оқытушыныңбайланысқұралдары:

Т.А.Ә. (болғанжағдайда)

Зайнуллина Анаргул Талгатовна

Молдагалиева Женисгул Ермековна

тел.: 87774788563, 87014815090

е-mail: Anargul_1981.81@mail.ru

zhenka.79@mail.ru









Семестр бойынша сағаттарды бөлу



Пән/модульдің коды және атауы

Модульдегі барлық сағат саны

Соның ішінде

1 курс

2 курс

3 курс

4 курс

1 семестр

2 семестр

3 семестр

4 семестр

5 семестр

6 семестр

7 семестр

8 семестр


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


Биология

144

64

80








Барлығы:

144

64

80








Пән/модуль бойынша оқытуға берілетін жалпы сағат саны































Оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны



Оқыту нәтижелері/ Тараулар


Тақырыптар

Бағалауөлшемдері

Барлық сағат саны

Оның ішінде

Сабақ түрі

Теориялық

Зертханалықтәжірибелік

жеке

Бейорганикалық және органикалық заттардың тіршілікке маңыздылығы мен қызметін бағалау.

Тақырып 1. Жердегі тіршілік үшін судың маңызы

2


2



Теория

Органикалық заттарды анықтау бойынша тәжірибелер жүргізу.


Тақырып 2. Көмірсулардыжіктелуі

2

2



Теория

1 бөлім. Молекулярлық биология және биохимия

Тақырып 3. Липидтердіңқұрылымдықкомпоненттері. Майлардыңхимиялыққұрылысы мен қызметтері

  • Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін; дезоксирибонуклеин қышқылы репликациясы үдерісін, нәруыз биосинтезі кезеңдерін сипаттайды;

2




2










Теория

Тақырып 4. Нәруыздарды құрамы бойынша жіктеу. Зертханалық жұмыс "Нәруыздардың құрылымына әртүрлі жағдайлардың әсері (температура, pH)"

2


2


практика

Тақырып 5. Биологиялық нысандарда нәруыздың болуы. Зертханалық жұмыс "Биологиялық нысандарда нәруыздың болуын анықтау"

2

2



Теория

Тақырып 6. Антиген мен антидененің әрекеттесу механизмі

Зертханалық жұмыс "Иммобилизациялаудың ферменттердің белсенділігіне әсерін зерттеу"

  • антиген мен антидененің әрекеттесуін,

  • фермент-субстрат комплексінің түзілу механизмін түсіндіреді;

2

2



Теория

Тақырып 7. ДНҚ зерттеу тарихы. Чаргафф ережесі, Мезельсон және Сталь эксперименттері

2


2



Теория

Тақырып 8. Рибонуклеин қышқылдарының әртүрлі типтерінің құрылысы мен қызметі

2

2



Теория

Тақырып 9. Репликация механизмі. ДНҚ. РНҚ молекуласының құрылысы мен қызметтері

2

2



Теория

Тақырып 10. Рибонуклеин қышқылы және дезоксирибонуклеин қышқылы молекулалары құрылысынның ұқсастықтары мен айырмашылықтары

2

2



Теория


Тақырып 11.Транскрипция. Трансляцияның кезеңдері

  • Рибонуклеин қышқылы және дезоксирибонуклеин қышқылы молекулаларының құрылысын салыстырады.

2

2



Теория

Б.к №1

Мембрананың жартылай өткізгіштігін зерттеу.

Эукариот және

Тақырып 1. Жасуша органоидтерінің құрылысы мен қызметтерінің ерекшеліктері

2

2



Теория

прокариот жасушаларын салыстыру.

2 бөлім. Жасушалық биология

Тақырып 2. Жасуша мембранасының құрылымы, қасиеттері және қызметтері арасындағы байланыс. Жасуша мембранасының сұйық -мозаикалық моделі. Зертханалық жұмыс "Жасуша мембранасына әртүрлі жағдайлардың әсері"

2


2


практика

Тақырып 3. Жасушалардың негізгі компоненттерін анықтау.

Зертханалық жұмыс "Жасушалардың негізгі компоненттерін микрофотографиялар қолданып сипаттау"

  • Жасушаның негізгі компоненттерін микрофотография ны пайдалана отырып анықтап сипаттайды;


2


2


практика


Тақырып 4. Органелдердің сызықтық ұлғаюын есептеу. Оптикалық және электронды микроскоптардың үлкейту және айқындау мүмкіндіктері арасындағы айырмашылықтар

2

2



Теория

Б.к №2

Өсімдіктердің қоректену процесінің ерекшеліктері бойынша тәжірибе жоспарлау, нәтижелерін жазу, қорытынды жасау.

Ферменттердің белсенділігіне әртүрлі факторлардың әсерін анықтау

Тақырып 1. Хлоропластың құрылымдық компоненттері және олардың қызметтері. Зертханалық жұмыс "Әртүрлі өсімдік жасушаларында фотосинтездеуші пигменттердің болуын зерттеу"

2


2


практика

Тақырып 2. Фотосинтездің жарық кезеңі. Фотофосфорлану

2

2



Теория

Тақырып 3. Фотосинтездің қараңғы кезеңі. Кальвин циклі

2

2



Теория

3 бөлім. Қоректену

Тақырып 4. Фотосинтездің жылдамдығына әсер ететін факторлар.

Зертханалық жұмыс "Шектеуші факторлардың фотосинтездің интенсивтілігіне әсерін зерттеу"

  • Фотосинтездің жылдамдығына әсер ететін факторларды анықтайды

2


2


практика

Тақырып 5. Хемосинтез. Фотосинтез бен хемосинтез үдерістерін салыстыру

2

2



Теория Б.к №3

Заттардың тасмалдануының әртүрлі түрін жүйелеу. Әртүрлі заттардың тасымалдау түрлерінің механизмін түсіндіру.

4 бөлім. Заттардың тасымалдануы

Тақырып 1. Беттік аудан мөлшерінің көлемге қатынасының диффузия жылдамдығына әсері.

Зертханалық жұмыс "Жасушаның беттік аудан мөлшерінің көлемге қатынасын анықтау"

  • Беттік аудан мөлшерінің көлемге қатынасының мәнін есептейді;

2


2


практика

Тақырып 2. Пассивтітасымалдаумеханизмі

2

2



Теория

Тақырып 3. Натрий-калий сорғысы мысалында белсенді тасымалдың механизмі. Заттартасымалдануының симпласттық, апопласттық, вакуолярлық жолдары және олардың маңызы

2

2



Теория

Тақырып 4. Су потенциалы.

Зертханалықжұмыс "Түрліконцентрациялытұзерітінділеріндегіжасушалардың су потенциалынанықтау"

  • Түрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалы

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ