І. Ұйымдастыру кезеңі.
ОЖТ
Психологиялық
ахуал.
Ой
қозғау.
ІІ.
Білу.
ДО, ЖЕСО, ТДОО,
ОБжК,АКТ
ІІІ.
Түсіну.
ОЖТ; СТО; ТДОО; ЖЕСО; ОүБОБ;
ОБжК;
V.
Қолдану
АКТ; ОүБ; ДО; СТО; ЖЕСО; ОБжК;
ТДОО;
V.
Талдау
СТО;
ЖЕСО;
ТДОО;
ОҮБ;
VІ.Синтездеу.
VІІ.
Бағалау.
VІІ.Рефлексия
Үй тапсырмасын
беру.
|
1мин.
2
мин.
3
мин.
3
мин.
3
мин.
6мин.
3мин.
5мин.
|
Оқушылармен
амандасу.
Оқушыларды
түгендеу.
1. Өсімдіктің қандай
вегетативті мүшелері бар?
2. Вегетативті мүшелердің
өсімдік үшін маңызы бар ма?
Интербелсенді тақтадан өлең
жолдарын талдау. Сонымен балалар, бүгінгі тақырыбымыз қандай
болмақ?
Жаңа тақырып: Гүлдің құрылысы
мен маңызы.
(сабақ мақсаттарын
анықтайды)
І. Тақырыпты мәтіннен жеке
оқиды.
ІІ. Мұғалімнің сөзі.
Интербелсенді тақтадан гүл бөліктерін
түсіндіру.
Гүл бөліктерін тақтаға
жазу.
Зертханалық жұмыс. Гүлдің
құрылысын зерттеу.
Сөйлемді
аяқтаңдар:
1) Тостағанша жапырақша мен
күлте жапырақшаны ... ...... (гүл серігі).
2) Гүлдің ең негізгі бөлігі: (аналығы мен аталығы).
3) Аналық үш бөліктен тұрады: (аузы, мойыны,
жатын).
4) Аталық екі бөліктен тұрады: (аталық жіпше,
тозаңқап).
5) Гүл – тек гүлді өсімдіктерге тән, одан ..... пен ..... дамиды. (
жеміс, тұқым).
Әр оқушы өлең
құрастыру.
1) Зат есім (негізгі тақырып)
– 1 сөз
2) Сын есім – 2
сөз.
3) Етістік – 3
сөз
4) Сөйлем – 4
сөз.
5) Зат есім – 1 сөз.
(тақырыптың синонимі)
Интербелсенді тақтадан
суреттен сабаққа қатысты суреттерді табу.
«Мен бүгінгі сабақта түсіндім,
білдім, көз жеткіздім ...»;
«Мені осы сабақта қуантқаны
...»;
«Мен өзімді мақтағым келеді
...»;
«Маған ерекше ұнағаны
...»;
«Бүгін мен істей алдым
...»;
«Қызық болғаны
...»;
«Маған бүгін қиын болғаны
...»;
-
«Мен енді түсіндім
...»;
-
«Мен үйрендім
...»;
-
«Мені таңқалдырды
...»
-
«Мен қиындықтарды
...»;
Гүлдің құрылысы мен
маңызы.
Оқулықтағы деңгейлік
сұрақтарға жауап дайындау.
Гүлдер туралы
өлеңдер, мақалдар, жұмбақтар дайындап
әкелу.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады.
Кезекшілер мәлімет
береді.
Дәптерге
жазады.
Мақсаттарын
қояды.
Оқулықтан тақырыпты оқып
шығады.
Интербелсенді тақтаға гүл
бөліктерін қойып шығады.
Оқушылар оқулықтан мәтінді
пайдаланып тапсырманы зертханалық дәптерге
орындайды.
Жұппен
орындайды.
Жеке жұмыс
істейді.
Жұппен
орындайды.
Стикерге жазып
қалдырады.
|