Материалдар / Биология сабағы. Гүлдің құрылысы. 6 сынып.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Биология сабағы. Гүлдің құрылысы. 6 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Биологияны оза оқыту мақсатында 6 сыныпта, гүлдің құрылысымен таныстыру. Гүл бөлімдерінің құрылысы мен қызметін оқып, тапсырмалар орындай алу дағдылары қалыптасады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2022
241
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Дарынды балаларға арналған

Абай атындағы гимназия

Пән мұғалімі: Байдаулетова Ж.К.

Пәні: Биология (оза оқыту бойынша)

Сынып: 6

Сабақ тақырыбы: Гүлдің құрылысы мен маңызы.

Сабақ мақсаты: Гүл - түрі өзгерген өркен деген түсініктерін дамыту, гүл құрылысын оқыту; Гүлдің алуантүрлілігі мен маңызын қарау; өсімдіктерді қорғау ұғымдары мен дағдыларын қалыптастыру; оқулықтағы мәтінмен тапсырмалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру;

Сабақ түрі: Жаңа сабақ

Сабақтың типіЖаңа материалды меңгерту.

Сабақ әдістері: жұппен жұмыс.

Сабақ тәсілдері: Әңгімелесу, сұрақ қою, түсіндіру, салыстыру, қорытындылау;

Сілтеме: Оқулық. Биология. Р.Әлімқұлова, Ә.Әметов, Ж. Қожантаева, Қ. Қайым, Қ. Жұмағұлова. Алматы «Атамұра» 2015

Көрнекіліктер: Интербелсенді тақта, тапсырмалар, стикер.

Сабақ барысы.

Сабақ кезеңдері

Уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

І. Ұйымдастыру кезеңі. ОЖТ

Психологиялық ахуал.


Ой қозғау.











ІІ. Білу.

ДО, ЖЕСО, ТДОО, ОБжК,АКТ


ІІІ. Түсіну.

ОЖТ; СТО; ТДОО; ЖЕСО; ОүБОБ; ОБжК;


V. Қолдану

АКТ; ОүБ; ДО; СТО; ЖЕСО; ОБжК; ТДОО;



V. Талдау

СТО; ЖЕСО;

ТДОО; ОҮБ;














VІ.Синтездеу.









VІІ. Бағалау.














VІІ.Рефлексия





Үй тапсырмасын беру.


1мин.





2 мин.











3 мин.


3 мин.




3 мин.






6мин.








3мин.
















5мин.










Оқушылармен амандасу.

Оқушыларды түгендеу.





1. Өсімдіктің қандай вегетативті мүшелері бар?

2. Вегетативті мүшелердің өсімдік үшін маңызы бар ма?

Интербелсенді тақтадан өлең жолдарын талдау. Сонымен балалар, бүгінгі тақырыбымыз қандай болмақ?

Жаңа тақырып: Гүлдің құрылысы мен маңызы.

(сабақ мақсаттарын анықтайды)

І. Тақырыпты мәтіннен жеке оқиды.

ІІ. Мұғалімнің сөзі. Интербелсенді тақтадан гүл бөліктерін түсіндіру.

Гүл бөліктерін тақтаға жазу.

Зертханалық жұмыс. Гүлдің құрылысын зерттеу.



Сөйлемді аяқтаңдар:

1) Тостағанша жапырақша мен күлте жапырақшаны ... ...... (гүл серігі).
2) Гүлдің ең негізгі бөлігі: (аналығы мен аталығы).
3) Аналық үш бөліктен тұрады: (
аузы, мойыны, жатын).
4) Аталық екі бөліктен тұрады:
(аталық жіпше, тозаңқап).
5) Гүл – тек гүлді өсімдіктерге тән, одан ..... пен ..... дамиды. ( жеміс, тұқым).


Әр оқушы өлең құрастыру.

1) Зат есім (негізгі тақырып) – 1 сөз

2) Сын есім – 2 сөз.

3) Етістік – 3 сөз

4) Сөйлем – 4 сөз.

5) Зат есім – 1 сөз. (тақырыптың синонимі)


Интербелсенді тақтадан суреттен сабаққа қатысты суреттерді табу.



«Мен бүгінгі сабақта түсіндім, білдім, көз жеткіздім ...»;

«Мені осы сабақта қуантқаны ...»;

«Мен өзімді мақтағым келеді ...»;

«Маған ерекше ұнағаны ...»;

«Бүгін мен істей алдым ...»;

«Қызық болғаны ...»;

«Маған бүгін қиын болғаны ...»;

  • «Мен енді түсіндім ...»;

  • «Мен үйрендім ...»;

  • «Мені таңқалдырды ...»

  • «Мен қиындықтарды ...»;




Гүлдің құрылысы мен маңызы.

Оқулықтағы деңгейлік сұрақтарға жауап дайындау.

Гүлдер туралы өлеңдер, мақалдар, жұмбақтар дайындап әкелу.

Оқушылар мұғаліммен амандасады.

Кезекшілер мәлімет береді.










Дәптерге жазады.

Мақсаттарын қояды.


Оқулықтан тақырыпты оқып шығады.




Интербелсенді тақтаға гүл бөліктерін қойып шығады.


Оқушылар оқулықтан мәтінді пайдаланып тапсырманы зертханалық дәптерге орындайды.





Жұппен орындайды.
















Жеке жұмыс істейді.





Жұппен орындайды.













Стикерге жазып қалдырады.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!