Материалдар / Биологиямен бизнеске қадам

Биологиямен бизнеске қадам

Материал туралы қысқаша түсінік
Биология пәнінімен пайда табу туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
656
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

І. АннотацияЖобаның мақсаты:- Биология пәніне деген оқушылардың қызығушылығын арттыру;- Әр пәннің өзінің, болашаққ өмірде келтіретін пайдасын үйрету;- Биология пәні арқылы қандай пайда табуға болатынын, нақты және жан – жақты түрде түсіндіру;

Жоба тақырыбының өзектілігі:
  • Биология пәнін оқи отыра пайда табуға болатынын оқушыларға тарату;
  • Жұмыс - кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды және қолданылған әдебиеттерден тұрады;
  • Жобада – Биология пәнімен пайда табу туралы «стартап» толық жазылған.
  • Оқушы ғылыми жобадағы мақсаты мен міндетін дәлелдеген. Жобаны қорытындылай келе, әр пәннен экономикалық тұрғыдан пайда табу қарастырылса деген ұсыныс айтады.






































АннотацияЦель проекта:- Повысить интерес студентов к биологии;- Учить каждую дисциплину, преимущества будущей жизни;- подробно объяснить, как и как извлечь выгоду из биологии;

Тема проекта:- распространение среди студентов, что они могут зарабатывать на жизнь, изучая биологию;- Работа - состоит из введения, основной части, заключения и использованной литературы;- В проекте - «Запуск» о прибыли биологии.- Студент продемонстрировал цель и задачу исследовательского проекта. Подводя итог проекту, предлагается, чтобы каждый субъект считался экономически выгодным.









































АnnotationObjective of the project:- To increase students' interest in biology;- To teach each discipline, the advantages of a future life;- explain in detail how and how to benefit from biology;

Theme of the project:- dissemination among students that they can earn a living by studying biology;- Work - consists of introduction, main part, conclusion and used literature;- In the project - "Running" on the profits of biology.- The student demonstrated the purpose and the task of the research project. Summarizing the project, it is proposed that each subject be considered economically viable.













































Зерттеудің міндеттері:
  • Биология пәніне қатысы бар бизнес бастамалар туралы материалдар жинақтау;
  • Аталған ақпараттың оқушылар арасында таралуын саралау;
Зерттеу обьектісі:Кітаптардағы, интернет ресурстарында биология пәніне қатысы бар бизнес бастамалар туралы деректер;Зерттеудің әдіс тәсілдері:Іздену, жеке - дара жұмыс, кітапханаға бару, энциклопедиялардан іздеу, журналдарды және интернет парақшаларын қарау.Зерттеудің жаңалығы:Биологиялық «Стартап»;













































ІІ. Кіріспе:
  • «Бизнес не үшін қажет?»
«Жұмысы жоқтық... Аздырар адам баласын» Абай атамыздың қанатты сөзі. Қай ғасырда болмасын, өзектілігін жоймаған ұлағатты сөз. Қазыргі нарық заманында әр пәннің өзіндік ерекшелігі болмаса ешкімге де қызық емес екені анық. Оқушыларың алдағы өмірінде пәндердің қолданыста болуы үшін, бизнеске деген қадамға кемінде әр сабақтың соңында 5 минуттан болсада арналуы керек деп ойлаймыз. Жасырын емес нарықтық заманда – ең басты құрал – ақша. Ал ақшаны табудың түрлі жолдары бар. Бизнес сол ақшаны табудың кішкентай бір бөлшегі болып табылады. Сол себепті біз «биология» пәнін оқи және зерттей отыра, табыс табуға деген мүмкіндіктерді зерттеп көрдік. Биология – тірі ағзалар туралы ғылым. Атап айтпай – ақ, биология ғылымы нені зерттейтінін еңбектеген баладан, еңкейген қартқа дейін білетіні анық. Басқа ғылымдармен байланысы, өзінің зерттеу обьектілері де жетерлік. Осы орайда биология ғылымымен пайда табу көзі жетерлік екенін түсіндік. ХХІ ғасыр, жаңа идеялар мен жаңа технологиялар ғасыры екенін білеміз. Осы орайда қазыргі заманның Ньютоны мен Эйнштейндері әлемді дүр сіркіндіретін жаңалықтар ашпаса да, кез – келген қолынан кәсіп келетін, ұмтылысы жоғары адамдар, өздерінің бизнесін бастау үшін қолдарынан келгендерін жасауда. Қазақстанда да осы аталған адамдарға көмек көрсету, қаржыландыру, жобаларын ары қарай жақсарту үшін қолдау білдіру әрқашан жүзеге асып келеді. Біз жобамызда биология пәніне қатысы бар және де көпке таңсық көрінетін бизнес бастамаларды іздеп, оларды толықтай, ең ұсақ детальдары – өнімнің құрамынан бастап, жұмысшыларға және кәсіпті айналдыруға кететін шығындарға дейін есептеуді ұйғардық. Қаржыландыру жағын да ұмыт қалдырмадық. Өйткені әрбір басталатын іс – қаржыны талап етеді. Олай болса, тыңдар құлақ болса, біз айтуға дайынбыз.











ІІ. Негізгі бөлім.2.1. Биология пәніне қатысты бизнес бастамалар.Макарон өнімдерінің өндірісі[Жобаның анкетасы:Инвестициялық жобаның мақсаты: макарон өнімдерінің өндірісі.Өнім: макарондық өнімдер, қорапталғанӨнімділігі: 79 тонна жылынаЖобаның құны: 4 млн.тгӨтімділік мерзімі: 2 жылЖобаның тұжырымы: Осы тұжырымдама макарон өнімдерін өндіретін компанияны құруын анықтайды. Бұл жоба макарон өнімдерінің нарығының жаңа бастаушы ойыншыларына көмек ретінде бизнес – жобаның құрылымына сәйкес құрылған. Ұсынылып отырған даму жолы тек ұсыныс ретіндегі мінездемеге ие және оны тек жалғыз дұрыс жол деп қабылдамау керек. Бұл жобада жиһаздарға, персоналға және өнімнің жылжуына максималды шығындар көзделген. Іс жүзінде әр – бір меншік йесі өз алдына оларды тиімдірек жайластырады. Сонымен қатар, барлық есептеулер қала ішінде жұмыс істейтін кәсіпорын үшін жүргізілген, алайда басқа жағдайлар үшін тиісті түзетулер жүргізілуі керек. Жобада суреттелген және үдерістерде пайдаланылатын барлық жиһаздар, көлік және шығындалатын материалдар қазіргі заман талаптарына жауап береді және пайдаланылуға ұсынылады.Өнімнің сипаттамасы Осы жобаның нәтежиесінде тауардың бір түрі – макарон өнімдерінің ассортименті сатылатын болады. Макарон өнімдері – бидай ұны мен судан дайындалған қамырдың құрғатылып, трубка түрінде немесе басқа да нысандардағы өнім түрінде форматталып, қалдық ылғалдылығы 13 пайыздан аспайтындай етіп құрғатылған және де сақтау шарттарында бір жыл ішінде сақталып өзінің сапа көрсеткіштерін бұзбайтын өнімге айтамыз. Олар және де 19 пайыздық қалдық ылғалдықтағы, сату шарттары 24 сағаттан 3 тәулікке дейінгі жартылай өнім түрінде де дайындалуы мүмкін. Макарон өнімдері бұл бағал азық өнімі, олардың басқалар өнімдердің алдында ерекше артықшылықтары бар:

  • Өз қасиеттерін жоғалтпай отырып сақтау мерзімі 1 жылға дейін;
  • Дайындалудағы жылдамдығы мен жайлылығы;
  • Жоғары азық барлығына йе (оның 100г құрғақ өнімінен дайындалған ас, адам организмінің тәулік ішіндеқажет етілетін ақуыз бен көмірсутектің 10 пайызын қанағаттандырады);
  • Макарон өнімдеріндегі ақуыз бен көмірсутектің қоректендіргіш заттарының жоғары меңгерілуі байқалған.
Нарықты талдау және маркетингтік стратегия «NS GALLUP Media Asia» компаниясымен жүргізілген «Media Market Index 1» зерттеулер нәтежиесіне сүйене отырып, Қазақстанда макарон өнімдерін 97 пайыз тұрғындар тұтынады. Макарон өнімдерінің тұтыну маркалары мен ол жөніндегі тұрғындардың біліміне талдау жасайтын болсақ отандық өндірушілерің арасында «Сұлтан» маркасы алдыңғы қатарда. Бұл марканы макарон өнімдерінің тұтынушылардың 91 пайызы білетін болды. Ал макарон өнімдерін тұтынушы 81 пайыз тұрғындар «Сұлтан» маркасын таңдайды екен. Алдағы 5 үздіктер қатарын «Әділ» маркасындағы макарон өнімдеріні құрайды екен оның білім және тұтыну көрсеткіштері 13 және 15 пайыздарды көрсетіп тұр. Макарон өнімдерін белсенді тұтыну оларды сатып алушылардың арасында кейбір әдеттердің қалыптасуына алып келді. Мысалы, тұтынушылардың жартысы макарон өнімдерін қораптарда сатып алуға үйренген. Тұтынушылардың 25,4 пайызы болса макарон өнімдерін керекті мөлшерін таразыдан тартып сатып алып жүр, ал 24,8 пайызы бұл жөнінде ерекше көзқарастары жоқ екенін айтып өтті. Қақталған ет өндірісіЖоба анкетасыИнвестициялық жоба мақсаттары: Қақталған ет өндіру бойынша цех ашу.Өнімділігі: Қақталған қой еті – 7 920 кг, және қақталған сиыр еті – 9 000 кг жылына.Өнім: Қақталған қой және сиыр еті.Жоба құны: 10,6 млн.тгӨнімділік мерзімі: 4 жыл.Жоба тұжырымдамасы Жоба тұжырымдамасы БҚО – да қақталған ет өнімдерін өндіру бойынша цех ашуды көздейді.
  • шаруа қожалықтары;
  • ет өндіретін жеке шаруашылықтар мен ауылшаруашылық кәсіпорындары;
  • ет, ет өнімдерін өндіру және өткізу үрдісін жүзеге асыру үшін жағдай жасайтын ет өнеркәсібі кәсіпорындары мен нарық инфрақұрылымы кәсіпорындары;
Жоспарланған кәсіпорынның мақсатты тобы болып келесідей қызметті тұтынушылар табылады:
  • қоғамдық тамақтану кәсіпорындары, облыс және жақын аймақтағы аудан тұрғындары.
Өнім сапасын құраушылар:
  • өндіру, қораптау, сақтау, тасымалдау және өткізу барысында гигиеналық талаптарды орындау.
Өнім барлық ветеринарлық және санитарлық нормаларға сай болулары керек:
  • тоңазытылған, бірақ мұздатылған емес, етті пайдалану (соңғы өнім сапасын жақсартады);
  • дәмдеуіш қоспалар сәйкестік сертификаттарымен қамтамасыз етілуі керек;
  • отандық және шет елдік өндірістің еттік шикізаты өнеркәсіпті өңдеуге ветеринарлық сәйкестік құжаттарымен бірге қабылданады;
  • жоғарғы технологиялық және жаңашыл қондырғыларды пайдалану.
Цех жалға алынған 120 шаршы метрлі ауданды бөлмеге орналастырылады. Өнімнің сипаттамасыҚақталған ет деп сойылған жануардың тұздалған немесе белгілі – бір термиялық өңдеуден өткен төшкесін айтамыз. Олардың азықтық құндылығы жоғары (260-630 ккал\гр) және өте дәмді болады. Еттің түрлеріне байланысты қақталған сиыр не қой еті болады. Еттің термиялық өңдеуден өткен тәсіліне байланысты қақталудың шикіүрлі, қайнатылған, сүрлі-қайнатылған, сүрлі-пісірілген, қуырылған түрлері болады. Азықтық және дәмдік құндылығына байланысты қақталуды сорттарға бөледі. Төшкенің пайдаланылатын бөлігіне және өңделу түріне байланысты – окорока, рулеттер, түрлі сүрленулер. Сүрленген ет натуралды өнім болып табылады,, өйткені оларды дайындау үшін өндіру барысында сусыздандырылған ет пайдаланылады. Сондықтан да, олардың құрамына негізгі шикізаттың азықтық құндылығының көп мөлшері сақталған. Өнімнің бір түрін дайындау жоспарлануда – сүрленген сиыр еті, 200 гр., 400 және 500 гр қапталуда. Маркетингтік талдау және өткізуЕт өнімдеріне деген сұраныс тек тұтыну қажеттіліктерімен ғана емес, сонымен қатар оларды сатып алу мүмкіндіктерімен де айқындалады. Ет және ет өнімдері нарықтарындағы табыстың деңгейін өсіру барысында келесідей өзгерістер болуы мүмкін. Қосмша қаражат көп мөлшерде азық – түлік сатып алуға жұмсалмайды. Төменгі табыс деңгейінде ең маңызды болып азық – түлік бағасы мен саны табылады. Жоғары табыс деңгейінде сапаға, әртүрлілігіне, дәмдік қасиетіне, өнімді безендіруге деген талап күшейе түседі.Ауқатты азаматтар, көбіне, өнімнің құрамындағы қоспаларға, оның құрамы мен натуралдығына, денсаулыққа пайдалылығына назар аударады. Ет және ет өнімдері нарығын дамыту стратегиясының жүзеге асырылуының екі жолы бар:Бірінші жолы – инерциялық жол, мұнда өткен жылғы статистикалық мәліметтер негізінде айқындалатын өсудің баяу қарқыны орын алған.Екінші жолы – индустриалды – инновациялы, мемлекеттің қолдауы мен аграрлық саясатты белсендіру барысында жаңа өнімдердің, инновациялық технологиялардың енгізілуі және күнделікті пайдалаануына негізделген.Ет ресурстарын арттыру мәселесі олардың өндірістің барлық кезеңдеріндегі резервтерімен, тасымалдаумен, қайта өңдеумен және ет өнімдерін өткізумен байланысты.Соңғы жылдары көптеген елдерде белгілі – бір аймақтарда кәсіпорындарды кластерлерге біріктіру қалыптасқан. Қазақстанда тарихи қалыптасқан мамандануға, табиғи – климаттақ жағдайларға, ет өнімдерін өндіру мен тұтынудың дәстүріне байланысты ет кластерін құрудың мүмкіндігі бар. Оның іс – әрекетінің тиімділігі ет өнімдері өндірісі көлемінің артуымен, олардың сапасының жоғарылауымен, өндіріс шығындарының төмендеуімен және соған орай, бағаның төмендеуімен, инфрақұрылымның жақсаруымен, тұрғындардың жұмысбастылығы мен табыстарының артуымен, кәсіпорындардың жаңа жоғарғы сапада өзара тығыз байланыстылығымен байланысты көрінеді.Жаңа кәсіпорындарды Қазақстанда жоғары сапалы өнім ұсынушы жоғарғы технологиялы және жаңашыл өндіріс ретінде орнықтыру қажет.Алғашқы кезеңде, өнім шыққанға дейінгі 1-2 ай алдын, PR компания өткізу қажет, яғни жаңа мал шаруашылығы өнімі өндірісінің басталуы жайында жергілікті басылымдарға мақала жариялау және отандық тауарөндірушілердің жарнамасын жасау керек.Сұранысты қалыптастыру мен өткізуді ынталандыру төмендегідей жайттардан жоспарланып отыр:
  • сапалы өнім;
  • басқалармен салыстырғанда бағаның төменгі деңгейі;
  • тәжірибелі мамандар;
  • жаңашыл қондырғылар;
  • сұранысты ынталандыру бағдарламасын жүзеге асыру]4;


































3.2. Бизнес жобалардың технологиясы мен қаржыландырылуы.Макарон өндірісі:Өнімнің сатылуы: компанияның коммерциялық қызметі төлем қабылеті бар тұтынушыларға бағытталуы және олармен ұзақ мерзімді келісім – шарттық қатынастарға негізделуі керек. Баға стратегиясы: Баға стратегиясы келесі іс – шараларды көзделуін қарастырады:
  • Бәсекелестердің баға стратегиясын үйрену;
  • Жеңілдіктер жүйесін пайдалану;
  • Бағаларды өз шығындарының толық жабылуы мен іс – жүзіндегі заңнамаға сәйкес қалыптастыру;
  • Өзгермелі төлем нысандарын кеңінен пайдалану – төлемді кешіктіру жүйесін енгізу.
Технологиялық үрдісӨндірістің технологиялық үрдісі келесі схемада көрсетілген.№ 1 – ші сурет. Шикізат пен жеткізулер. Негізгі шикізат – ұн. Ұнды сатып алу оған деген қажеттілікке негізделеді, дегенмен үш күндік міндеті қор көзделген. Өндірістік үрдістің инфрақұрылымы электр энергияны, ішімді суды, газды және будың пайдалануын көздейді. Ішімдік сумен технологиялық үрдіс толығымен қалалық су жүйесін қамтамасыз етіледі. Цех аумағында жайластырылған бугенераторы, буға деген технологиялық қажеттілікті толығымен қамтамасыз етеді. Электр энергияның шығындары 1 тонна өнімге жылдың мезгіліне байланысты 225 кВ\т сағатынан 250 кВт\сағатына құрайды. Қораптағыш материалдар, қораптар. Өнімдерді қорапҰнды елеу. тау үшін қораптардың келесі түрлері пайдаланылады:
  • ұсақ қораптар (қораптағыш пленкасы мен кіші қораптағыштар)
  • ірі қораптар (полипропилендік қаптар, крафт қаптар мен гофра – қаптар)
Қораптар мен ыдыстар белгілі уақытта тұтыну қажеттілігіне сәйкес сатып алынады. Шикізатқа қойылатын талаптар – өнімнің түріне қарай дән маңыздылығы 26 – 28 пайыздық наубайханалық ұн. Қораптарға қойылатын талаптар: қалыңдығы 40 микроннан аспайтын пленка, екі қабатты арасында суреті бар полипропилен; беріктігі 180 кг. Жүктемеге шыдамды гофро – қопарғыш, арнайы затпен қоректіндірілетін төрт қабатты қағаз гафр – қаптар. Қораптардың барлық түрлеріне олардың жарамдылығын және азық – түлік өнеркәсібінде пайдалануға рұқсат беретін гигиеналық қорытындылар қажет. Ұнды елеу. Қапылыста ұнның ішінде қалған бөлек заттар шығарылуы тиіс (бұтақша, бүр, жіптер, қағаздар, құрғатылған ұнның түрлері). Магниттік тазалау. Жиһаз ішінде арнайы магниттер көмегімен металл қоспаларының ұсақтары жойылады , олар ұн ішіне өндіріс немесе көлікпен тасымалдау кезінде түсіп қалуы мүмкін. Макарондық қамырдың дайындалуы. Макарондық қамырдың құрамы – ұн өнімдерінің өндірісінде пайдаланылатын әр түрлі нұсқалардың іщіндегі ең қарапайымы болып келеді. Көп жағдайларда жалғыз ингредиенттері ретінде тек ұн мен су пайдаланылады. Егер әр – түрлі қоспалар қосылатын болса (жұмыртқалар, бояулар), өнімнің өзікдік құны қымбаттай бастайды, ал ол өз кезіндегі өндіріс рентабелділігін төмендетеді. Макарондық қамырдың қоспасы кезінде, ұнға судың минималды мөлшері қосылады. Алғашқы оның түрі ұсақ бейнелі құрылымға ие болады, әрі қарай сығымдалу кезеңінде ол біркелкі массаға айнала бастайды және өнімнің нысанын қалыптастыруға септігін тигізеді. Қаржыландыру және мемлекеттік қолдау шаралары.«Жұмысбастылық – 2020» бағдарламасы бойынша – Өз ісін кеңейту немесе айналым капиталын толықтыру үшін (сауда аясындағы қызметті іс асырудан бөлек) Ауылшаруашылығын Қаржылық Қолдау Қоры ұйымды 6% мөлшермен 54 айдан аспайтын микронесиелеуді іске асырады. Екінші деңгейлі банктер арқылы несиелендіру. Қаржылық есептеулер қарыздың 14%, төлеу мерзімі 18 ай, ұзарту мерзімі ОД бойынша және жарты жылға %, содан соң тұрақты ай сайынғы төлемдер болу қажеттігін анықтады. «Бизнестің жол картасы» бағдарламасының шеңберінде сыйақының пайыздық мөлшерін субсидиялау 7% дейін.

Сүрленген ет дайындау технологиясыСүрлену – бұл өнімге хош иіс беретін және консервациялық әрекет ететін өнімді жылулық өңдеудің түрі. Сүрленуге түскен өнімдер сүрлеу түтінінің бактериостатикалық заттарын өздеріне сіңіреді және жартылай сусыздандырылады, соның арқасында олардың сақтау мерзімдері ұзартылады.Сүрлеудің салқын және ыстық түрлері болады, сонымен қатар пісіру әсеріне жақын келетін тез сүрлеу түрі болады. Бұған қоса сүрлену әсеріне қол жеткізу үшін арнайы ароматизатор – сұйық түтін – пайдаланылады.Ыстық сүрлеу кезінде өнім 45 – 120 градус цельсий температурады бірнеше сағат бойы түтінмен тағам толықтай кулинарлық дайынболғанға дейін өңделеді. Бұл өңдеудің жылдам әрі қарапайым тәсілі, өнім бірден тұтынуға дайын болады, сондықтан да ол, көбіне, күнделікті өмірде жиі қолданылады.Суық сүрлеу кезінде өнімді өңдеу салқындау температурада, 19 – 25 С, бірнеше сағат бойы жүргізіледі, көбіне күндіз. Суық сүрлеудің алдында өнім алдыменен алдын – ала өңдеуге түседі, мысалы, тұздауға. Түтіннің ықпал етуін жылдамдату үшін электросүрлеуді пайдаланады, яғни электрлі токпен иондалған сүрлеу түтіннің бөлшектері электрлік жазықтықта мақсатты бағытта қозғалады да өнімнің беткі қабатына орналасады (яғни, бетіне сіңеді). Сүрленген өнімге ерекше дәм мен иіс беретін заттарға фенол және оның туындылары жатады, сонымен қатар альдегидтік және смололық заттардың фракциялары, құмырсқа және уксус қышқылдары жатады.Жобаны қаржыландыруЕгер де сіздің өзіңіздің қаражатыңыз болмаса, бірақ та өз ісіңізді ашуға деген қалауыңыз болса, онда қосымша капитал тартудың бірнеше жолдары бар. Қаржыландыру жолдары:БВУ арқылы несиелеу: қаршылық есептеу 14% мөлшерінде, қайтару мерзімі 60 ай, НҚ бойынша және %-ын жарты жылға төлем мерзімін кері шегеру мүмкіндігімен, ал кейіннен ай сайынғы төлеумен займ алудың қажеттілігін көрсетті. «Өсімдік шаруашылығын дамыту және азық – түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету» бюджеттік бағдарлама бойынша ШОБ несиелеудің 7 % мөлшерлемесі субсидияланады.«Жұмыспен қамту – 2020» бағдарламасын жүзеге асыру ауқымында несиелеу. Бағдарлама бойынша ауыл өңірінің тұрғындары үшін өз жеке істерін ашуды ұйымдастыруға бюджеттен қаражат бөлінген.ІV. Зерттеу бөлімі.4.1. Өнімдердің маркетингтік жоспары № 1 – ші диаграмма. Макарон өнімдерінің өндірісі



№ 1 – ші кесте. Инвестициялық жоспар:
Инвистициялық салымдарЖиыны, теңге
Құрал – жабдықтар14444520
Ғимаратты жалға алу1605600
Айналым құралы1039500
Барлығы 4089620






Құрал – жабдықтарға шығындар. № 2 – ші сурет. Макарон өндірісін ұйымдастыру үшін келесі құрал – жабдықтар алу қажет:№ 2 – ші кесте.
Құрал - жабдықтарҚұны, теңге
Ұн елегіш42210
Қамыр бұлғауыш107870
Макарон пресі844200
Кептіру шкафы145390
Орау машинасы304850
Жиыны 1444520


Еңбекақы және бюджетке аударымдар. № 2 – ші кесте. Мини – зауыттың тиімді іс – әрекеті үшін келесі персонал қажет:
Қызметі\МамандарШтаттық бірлікАйлық оклад, теңгеЖылдық оклад, теңге
Технологиялық тізбекке қызмет көрсетуші жұмысшылар18000086000
Технолог1120000134000
Барлығы2

220000


Қаржы жоспары№ 3 – ші кесте. Табыстар мен шығындар есебі
Мақала атауларыЖылына барлығы, теңге
Түсім10444183
Өндірістік шығындар – шикізат және материалдар4158000
Жалпы пайда6286183


Барлық операциялық шығындар3549400
Еңбекақы1200000
Мекеменің жал ақысы1605600
Еңбекақы қорынан бөлінулер142896
Коммуналдық қызмет312000
НҚ амортизациясы288904
Операциялық кіріс2736783
Корпоративті табыс садығы3133325
Таза пайда 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ