«Биологияны оқытуда оқушылардың шығармашылық дағдыларын қалыптастырудағы ғылыми жобаның рөлі»
Ғылыми жұмыстың өзектілігі : Биологияны оқытуда оқушылардың шығармашылық дағдыларын қалыптастырудағы ғылыми жобаны орындауға бағыттау тәсілдерін қолданудың жолдарын қарастыру және оның тиімділігін педагогикалық эксперимент жүзінде дәлелдеу.
• білім беру саласында биология курсын оқытуда инновациялық технологияларды, соның ішінде ғылыми зерттеу жобаларын орындауға бағыттау тәсілдерін қолданып оқытудың теориялық негіздерін саралау;
• ғылыми зерттеу жобаларын орындауға бағыттау тәсілдерін оқу сапасын арттырудағы мүмкіндіктерін анықтау;
• зерттеуге байланысты ұсыныстар мен әдістемесін педагогикалық эксперименттен өткізу, қорытындысын жасау;
Зерттеу нысаны: Жалпы білім беретін орта мектептегі биологияны оқыту үрдісі. Сондай-ақ өз педагогикалық тәжірибемде Жетісу ауданы №148 мектеп-гимазисының 7 «Д», 7 «Г» сынып оқушылармен жүрізілді.
Зерттеу әдістері: Зерттеу жұмысын орындау барысында келесі төмендегідей әдістер қолданылды;
- теориялық (зерттеу нәтижесі бойынша философиялық, психологиялық- педагогикалық, биологиялық, ғылыми әдістемелік әдебиеттерді, биологиялық ерекшеліктерді талдау);
- эмперикалық (әңгімелесу, бақылау, сауалнама, оқу әдістемелік құжаттарды), мемлекеттік стандарт, бағдарламалар, оқулықтар, саралау, педагогикалық озық іс-тәжірибелерді зерттеу, талдау. Мектепте оқушылармен жоба жұмысы жүргізіледі.
Зерттеудің ғылыми жаңалықтары:
- Мектеп табалдырығынан бастап аса білімді оқушылармен жеке өздік жұмыстарды ұйымдастырудағы инновациялық әдістердің ғылыми –теориялық негіздері нақтыланады;
- Оқу үдерісінде оқушылардың шығармашылық дағдыларын қалыптастырудағы ғылыми жобаны орындауға бағыттау;
- Жалпы білім беру орындарында биологияны оқыту барысында жобалау технологиясын кеңінен қолданып, оқу үдерісіне пайдалану;
Зерттеудің практикалық маңыздылығы:
Ботаника, зоология, анатомия, жалпы биология пәндерінен оқушыларға жоба жұмыстарының әдістемесі ұсынылуында: Зерттеу нәтижелері мен қорытындылары келешекте осы бағыт бойынша жүргізілетін ғылыми ізденістерге негіз болады.
Зерттеудің көздері: Зерттеу мәселесі бойынша философтардың, педагогтар мен психологтардың, әдіскерлердің еңбектері; Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігінің ресми құжаттары, Қазақстан Республикасы Білім туралы Заңы, Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011 - 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты, бағдарламалар, озық тәжірибелер, студенттің педагогикалық және зерттеушілік іс- тәжірибесі.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Биологияны оқытуда оқушылардың шығармашылық дағдыларын қалыптастырудағы ғылыми жобаның рөлі
Биологияны оқытуда оқушылардың шығармашылық дағдыларын қалыптастырудағы ғылыми жобаның рөлі
«Биологияны оқытуда оқушылардың шығармашылық дағдыларын қалыптастырудағы ғылыми жобаның рөлі»
Ғылыми жұмыстың өзектілігі : Биологияны оқытуда оқушылардың шығармашылық дағдыларын қалыптастырудағы ғылыми жобаны орындауға бағыттау тәсілдерін қолданудың жолдарын қарастыру және оның тиімділігін педагогикалық эксперимент жүзінде дәлелдеу.
• білім беру саласында биология курсын оқытуда инновациялық технологияларды, соның ішінде ғылыми зерттеу жобаларын орындауға бағыттау тәсілдерін қолданып оқытудың теориялық негіздерін саралау;
• ғылыми зерттеу жобаларын орындауға бағыттау тәсілдерін оқу сапасын арттырудағы мүмкіндіктерін анықтау;
• зерттеуге байланысты ұсыныстар мен әдістемесін педагогикалық эксперименттен өткізу, қорытындысын жасау;
Зерттеу нысаны: Жалпы білім беретін орта мектептегі биологияны оқыту үрдісі. Сондай-ақ өз педагогикалық тәжірибемде Жетісу ауданы №148 мектеп-гимазисының 7 «Д», 7 «Г» сынып оқушылармен жүрізілді.
Зерттеу әдістері: Зерттеу жұмысын орындау барысында келесі төмендегідей әдістер қолданылды;
- теориялық (зерттеу нәтижесі бойынша философиялық, психологиялық- педагогикалық, биологиялық, ғылыми әдістемелік әдебиеттерді, биологиялық ерекшеліктерді талдау);
- эмперикалық (әңгімелесу, бақылау, сауалнама, оқу әдістемелік құжаттарды), мемлекеттік стандарт, бағдарламалар, оқулықтар, саралау, педагогикалық озық іс-тәжірибелерді зерттеу, талдау. Мектепте оқушылармен жоба жұмысы жүргізіледі.
Зерттеудің ғылыми жаңалықтары:
- Мектеп табалдырығынан бастап аса білімді оқушылармен жеке өздік жұмыстарды ұйымдастырудағы инновациялық әдістердің ғылыми –теориялық негіздері нақтыланады;
- Оқу үдерісінде оқушылардың шығармашылық дағдыларын қалыптастырудағы ғылыми жобаны орындауға бағыттау;
- Жалпы білім беру орындарында биологияны оқыту барысында жобалау технологиясын кеңінен қолданып, оқу үдерісіне пайдалану;
Зерттеудің практикалық маңыздылығы:
Ботаника, зоология, анатомия, жалпы биология пәндерінен оқушыларға жоба жұмыстарының әдістемесі ұсынылуында: Зерттеу нәтижелері мен қорытындылары келешекте осы бағыт бойынша жүргізілетін ғылыми ізденістерге негіз болады.
Зерттеудің көздері: Зерттеу мәселесі бойынша философтардың, педагогтар мен психологтардың, әдіскерлердің еңбектері; Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігінің ресми құжаттары, Қазақстан Республикасы Білім туралы Заңы, Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011 - 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты, бағдарламалар, озық тәжірибелер, студенттің педагогикалық және зерттеушілік іс- тәжірибесі.
шағым қалдыра аласыз













