Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Биомеханиканы робототехникада қолдану. Инженерлік биомеханика
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Биомеханиканы робототехникада қолдану. Инженерлік биомеханика
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім
Қозғалыс
Педагогтің
аты–жөні:
Каденова
З.А
Күні:
Сыныбы:
10
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Биомеханиканы робототехникада
қолдану.Инженерлік биомеханика (экзоқаңқа,
робототехника т.б.). Медициналық биомеханика (протездеу т.б.
Эргометриялық биомеханика(оптимизация
т.б.)Модельдеу«Жердегі тірі ағзалар
қозғалысының биомеханикасын
зерттеу».
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
10.4.4.1
биомеханиканы робототехникада қолдалынуын
зерттеу
Сабақтың
мақсаты:
биомеханиканы
робототехникада қолдануды, инженерлік биомеханиканы оқып үйрену,
зерттеу
Сабақтың
барысы
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің
іс–әрекеті
Оқушының
іс–әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
3
мин
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен
амандасу.
Түгендеу.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру жүзеге
асырылады.
Сабақ барысында
оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары
беріледі.
Берілген смайликтерді
көрсетеді. Көңіл-күйлері туралы ақпарат
береді.
Бағалау парақтары
таратылады
Мақсаты:оқушылардың сабаққа деген
назарын бұру.
Тиімділігі:оқушылардың жаңа сабақ
алдындағы көңіл-күйін
анықтау.
Саралау:оқушылардың оқуға деген
қызығушылығын арттыру мақсатында
өткізіледі.
«Фотоаппарат» әдісі арқылы өз-өздерін
бағалап отырады
Презентация, қол
смайликтері
Бағалау
парақтары
Жаңа сабаққа
кіріспе
7
мин
(Ұ).Үй тапсырмасын еске
түсіру
Викторина:
“Жаттығу
залы”ойыны арқылы
беріледі.
Миоциттер құрылысы бойынша
бөлінеді?Тез және
баяу
Тұтас бір бұлшықет неден
тұрады?.талшықтардан
Тез жиырылатын талшықтардың
жиырылу қызметі қандай?Көп энергия жұмсайды,
жоғары жылдамдықпен
жиырылады
Тез жиырылатын талшықтар
қандай бұлшықеттерде жақсы дамыған ?қозғалуды қамтамасыз
ететін
Миоглобин нәруызы қай
талшықтарда болмайды?Тез
жиырылатын
Баяу жиырылатын
талшықтардың түсі қандай?қызғылттау
Гликоген түйіршектері аз
кездесетін талшық?Тез
жиырылатын
Баяу жиырылатын
бұлшықеттердің импульсті өткізу
жылдамдығы?2-8 м*с
-1
Бицепс қандай
бұлшықеттер?Екібасты
АТФ көзі аэробты тыныс алу
болып табылатын талшықтар?Баяу
талшық
Оқушылар презентацияда
берілген сұрақтарға жауап
береді
Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен санаса
білу, көзқарастарын бөлісуде белсенді жағдай
орнату.
Саралау:Дұрыс мағынада жауап беруге
бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар
қойылады.
Тиімділігі:Алдында өтілген тақырыпқа шолу
жүргізіледі. Инновациялық технологияны
қолдану.
ҚБ«Өте жақсы», «жақсы» «Талпын»
мұғалім тарапынан бағалау
Презентация
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу
12
мин
«Стоп кадр» әдісі
арқылы «Бейнежазба» көрсету. «Бейнежазбадан не
байқадыңдар?
Бейнежазбаны көру
арқылы сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады
/Бейнежазба орыс
тілінде/
Бейнежазбадан көрген ақпарат
туралы өз ойларын айтады.
Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен бөлісу,
ақпаратты анализдей
алу.
1
топ.«Кинолента»әдісімен биомеханиканың дамуын
жылдар бойынша ретімен түсіндіре отырып, түрлерін талдап,
Робототехниканың биомеханикада қолданылуына мысал
келтіріңдер?
2
топ.«Модельдеу»әдісі арқылы робототехниканың
биомеханикада қолданылуының түрлерін таныстырып, нитинолды сымды
пайдалана отырып, көбелектің жұмыс істеу принципін
түсіндіріңдер?
3
топ.Рөлдің
тапсырма.
Медициналық биомеханикада
қалыпты және паталогиялық жағдайда адам қозғалысының механикасын
мейірбике және науқас рөлінде қозғалыс заңдылықтарын ережелері
бойынша көрсетіп,
түсіндіріңдер?
Әр топ өздеріне берілген
тапсырмаларды орындайды. Робототехникада биомеханиканың қолданылуын
түсіндіріп, мысалдармен
дәлелдейді.
Дескрипторы:
Биомеханиканың ашылу
тарихын білді;
Робототехникада
қолданылуын көрсетті;
Мысалдар
келтірді.
«Фотоаппарат» әдісі арқылы өз-өздерін
бағалап отырады
Жалпы– 3
балл
Мақсаты: Білім алушы өз ойын
талдайды және сараптайды, ойлау логикасын
дамытады.
Кинолента
Нитинолды
сым
Жұптық
жұмыс
4
мин
Тапсырма
2.Оқулықтың 214 беттегі бақа мен
иттің қозғалысын зерттеп
түсіндіреді.
Жұппен жұмыс
орындайды. Актин және миозин жіпшесін көрстееді, сызбалардың
орналасуын белгілейді.
Дескриптор:
-бақаның қозғалысын
зерттеді;
- иттің қозғалысын
зерттеді.
«Фотоаппарат» әдісі арқылы өз-өздерін
бағалап отырады
Жалпы– 2
балл
оқулық
Жеке
жұмыс
2мин
Дәптермен
жұмыс.
Тапсырма. Ауа
бұлшықеттерінің бос және жиырылу күйіндегі сызбаны дәптерге
түсіру.
Тапсырма. Жорғалаушы
жануарлар мен секіріп қозғалатын жануарлардың биомеханикасын
салыстыру.
Организмдер
Қозғалыс
биомеханикасы
Айырмашылығы
Жорғалаушы
жануарлар
Секіріп қозғалатын
жануарлар
Оқушылар дәптермен
жұмыс жасайды. Берілген кестені толтырыпғ сызба түрінде
жазады.
Дескриптор:
-ауа бұлшықетінің қозғалысын
сызба түрінде көрсетті;
- жануарлардың
қозғалыс биомеханикасын салыстыра отырып
зерттеді..
«Фотоаппарат» әдісі арқылы өз-өздерін
бағалап отырады
Жалпы– 2
балл
Оқулық
Жұмыс
дәптерлері
Сабақты
бекіту
5мин
Викторина:
“Автотұрақ”ойыны арқылы
беріледі.
Қозғалу әрекетін
зерттейді?Биомеханика
1475-1564 жж
аралығында қай ғалым биомеханиканың қалыптасуына үлкен үлес
қосты?.Микеланджело
338тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз