Материалдар / Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған бағдарлама бойынша қысқа мерзімді жоспар мұғалімдерге қажетті дүние.Сабақта комегі мол.Осы тақырыптар мен жұмыс жасауға ыңайлы .Көмегі тійіп жатса қуанамын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Маусым 2019
427
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Мектеп: Циолковский атындағы №84 жалпы орта білім беретін мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Мадарбекова А.А.

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Санды теңдіктер және олардың қасиеттері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.2.1

тура санды теңдіктердің қасиеттерін білу және қолдану;


Сабақ

мақсаттары

Оқушылар:

  • санды теңдіктер анықтамасын біледі;

  • тура санды теңдіктер анықтамасын біледі;

  • тура санды теңдіктердің қасиеттерін біледі;

  • тура санды теңдіктердің қасиеттерін есеп шығаруда қолданады.

Бағалау

критерийлері

Оқушылар:

  • санды теңдіктер анықтамасын біледі;

  • тура санды теңдіктер анықтамасын біледі;

  • тура санды теңдіктердің қасиеттерін біледі;

  • тура санды теңдіктердің қасиеттерін есеп шығаруда қолдана алады.

Тілдік

мақсаттар

Оқушылар:

  • берілген санды теңдіктерге мәндес теңдіктер құрастырады;

  • санды теңдіктердің қасиеттерін тұжырымдайды;

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • санды теңдік;

  • тура санды теңдік;

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

  • санды теңдік – бұл екі жағында да сандар және/немесе санды өрнектер болатын теңдіктерді айтады;

Құндылықтарды дарыту

Топтық және жұппен жұмыс жасата отырып оқушыларда өзара сыйластық, сенімділік, қарым-қатынасты қалыптастыру

Пәнаралық

байланыстар

Қазақ әдебиетімен, өлең шумақтарын пайдалану

Бастапқы

білім

Алгебралық өрнектер. Алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіру.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

0 – 3 мин

Ұйымдастыру.

Психологиялық ахуал тудыру.

Бір, екі, үш,

Сыныптың іші тып-тыныш.

Жалқаулықты тастаймыз.

Сабақты біз бастаймыз.

Презентация

Сабақтың ортасы

4 - 18 мин

Сабақты бастамас бұрын өткен сабақты пысықтау cұрақтары қойылады.

- Санды өрнектегі амалдардың орындалу реті қандай?

18:6:3 = 1

(15 + 5):4 = 5

300-200+150 = 250

Мұғалім: Нәтижесі неге тең? Сонда қандай теңдік шығады?

Олай болса, бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы «Санды теңдіктер және олардың қасиеттері».

Санды теңдіктермен сіздер 5-ші сыныпта өттіңіздер, анықтамасын еске түсірейік.

Анықтама: Өзара тең екі санды өрнектің «=» белгісімен

жазылуы санды теңдік деп аталады.

Мысалы; 25 = 25;

9

Тура санды теңдіктердің қасиеттері:

1.Егер а=b және b= с болса, онда а=с.

Мысалы: 9 және 36 онда 9

  1. 2. Тура санды теңдіктің екі жақ бөлігіне де бірдей санды қосқанда тура санды теңдік теңдік шығады.

Егер а = b болса, онда а+ с= в + с.

Мысалы: 8,4 + 3,6 = 12.

8,4 + 3,6 + (– 3,6 )= 12 + (– 3,6).

8,4 = 12 – 3,6.

8,4 = 8,4.

Демек, тура санды теңдіктің бір жақ бөлігіндегі қосылғыштың таңбасын қарама-қарсы таңбаға өзгертіп, оны теңдіктің екінші жақ бөлігіне көшіруге болады.

3.Тура санды теңдіктің екі жақ бөлігіне де нөлден өзге бірдей санға көбейткенде немесе бөлгенде тура санды теңдік теңдік шығады.

Егер а= в болса, онда ас= вс; а:с= в:с; с

Мысалы: 3 – 11 = - 8.

(3 – 11) = (- 8 .

- 16 = - 16.

4. Екі тура санды теңдікті мүшелеп қосқанда тура санды теңдік шығады.

Мысалы: 42:(-6) = -7

12*5 = 60

42:(-6) + 12* 5 = (-7) + 60

53 = 53

5. Екі тура санды теңдікті мүшелеп көбейткенде тура санды теңдік шығады.

5 + 3 = 8

9 – 2 = 7

(5 + 3) (9-2) = 8 7

56 = 56.


Математика

2-бөлім,

Жалпы білім беретін оқулық мектептің 6 - сыныбына арналған,

Алматы «Атамұра» 2015, төртінші басылымы.

15 бет.

19 – 28 мин

Жұптық жұмыс

Оқулық бойынша деңгейлік тапсырмаларды орындау. «Карусель» әдісімен жұптар бірін-бірі тексеріп, бағалайды.

А деңгейі

841. Тура санды теңдіктерді таңдап алыңдар:

1) 6+3=1,8 4) ·6-1=4+1

2) 2,8-9=3,4·2 5) ·8+7=2,4:0,3

3) 0,9·6+2=10-2,6 6) 1,6+4=0,8·2+4.

842. Берілген санды теңдіктің:

1) 7,2+1,8=9; 3) 6-1,3=4,7

2) 1,4·5=7 4) 9:1,8=5

екі жақ бөлігіне де:

а) 1,3; ә) -1,8; б) -11 сандарын қосыңдар.

844. Тура санды теңдіктің қасиетін пайдаланып,

1) 1,2·(-7)=-8,4 теңдігінің екі жақ бөлігін де:

а) -5-ке; ә) 3-ке; б) 0,5-ке көбейтіңдер;

2) 5,4·2=10,8 теңдігінің екі жақ бөлігін де:

а) -3-ке; ә) 9-ға; б) 6-ға бөліңдер.

В деңгейі

846. Тура санды теңдік шарты орындалатындай етіп, жақшаны қойыңдар:

1) 2-8·0,5=48:(-16); 2) 72:9+3=3,2+2,8;

3) 9,6:1,2=5·0,7+0,9 4) 9·2-8=20·(-2,7)

847. Тура санды теңдіктерді мүшелеп қосуды орындаңдар:

  1. 0,6-2=-1,4 және 2+1,8=3,8

  2. 1,7+6=7,7 және 0,5-1,7=0,4·(-3)

  3. 1,8·(-5)=-2·4,5 және -5·1,2=-2·3

  4. ·( )=-0,15 және ·( )=-0,6

С деңгейі

850. Тура санды теңдіктердің a = b, b = c, a = c қасиеттерін пайдаланып, берілген өрнектерден үш тура санды теңдік құрастырыңдар:

  1. 32 8; 14,4 : 0,2; 100 – 28;

  2. 15 1,4; 23 + 13; 8,4 : 0,4;

  3. 2,5 12; 4,5 : 0,15; 8 3 + 6.

Математика

2-бөлім,

Жалпы білім беретін оқулық мектептің 6 - сыныбына арналған,

Алматы «Атамұра» 2015, төртінші басылымы.

Қосымша 1

29 – 30 мин

Сергіту сәті: «Көңілді қалпақ» ойыны.

Басына қалпақ түскен жеті оқушы жеті байлықты табады.

Бірінші байлық - денсаулық.
Екінші байлық - еркіндік
Үшінші байлық - тіл байлық
Төртінші байлық - қайрат-күш
Бесінші байлық - ақ жаулық
Алтыншы байлық - балаңыз
Жетінші байлық - жүз саулық


31 – 37 мин

Өз беттік жұмыс

Оқушылар дайын жауаппен, жұпта қатар отырған оқушылар бірін-бірі тексеріп бағалайды.

1 нұсқа

  1. Өрнектің мәнін табыңдар:

  1. 259 – (64 + 160) 6 * 6 : 9 *3 : 2

  1. Берілген теңдіктің дұрыс, дұрыс емес екенін анықта:

5 * 2 + 48 = 59 6 * 3 < 9

  1. < 32 (10 + 4) : 2 = 7

  1. < , > ,= таңбаларын қойғанда теңдік дұрыс теңдік болсын:

3Shape1 * 8 – 20 : 4 (3 * 8 – 20) : 4

3Shape2 0+ 36 + 4 30+( 36 + 4)

  1. Shape3 ( 6 * 2) 12 : 6 * 2

  1. Амалдар таңбасын қойғанда теңдік тура теңдікке айналсын.

3…3…3 = 3

2 нұсқа

  1. Өрнектің мәнін табыңдар:

  1. 329 – (470 + 91) 8 * 3 : 4 *6 : 9

  1. Берілген теңдіктің дұрыс, дұрыс емес екенін анықта:

6 * 5 + 20 = 10 42 * 7 < 11

  1. < 81 8+ (24 - 16) = 7

  1. < , > ,= таңбаларын қойғанда теңдік дұрыс теңдік болсын:

(Shape4 3 * 6 – 8) : 2 3 * 6 – 8 : 2

2Shape5 Shape6 0+ 17 + 3 20+( 17 + 3)

  1. 4 * 2 16 : (4 * 2)

  1. Амалдар таңбасын қойғанда теңдік тура теңдікке айналсын.

5…5…5 = 5

Қосымша 2

Сабақтың соңы

Сабақты қорытындылау.

Үйге тапсырма: №848.


Рефлексия:

Математика

2-бөлім,

Жалпы білім беретін оқулық мектептің 6 - сыныбына арналған,

Алматы «Атамұра» 2015, төртінші басылымы.

18 бет.

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!