Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу |
Мектеп: Циолковский атындағы №84 жалпы орта білім беретін мектебі |
|||||
Күні: |
||||||
Сынып:6ә |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақ тақырыбы |
Санды теңдіктер және олардың қасиеттері |
|||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.2.1 тура санды теңдіктердің қасиеттерін білу және қолдану; |
|||||
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар:
|
|||||
Бағалау критерийлері |
Оқушылар:
|
|||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
Топтық және жұппен жұмыс жасата отырып оқушыларда өзара сыйластық, сенімділік, қарым-қатынасты қалыптастыру |
|||||
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ әдебиетімен, өлең шумақтарын пайдалану |
|||||
Бастапқы білім |
Алгебралық өрнектер. Алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіру. |
|||||
Сабақ барысы |
||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы 0 – 3 мин |
Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал тудыру. Бір, екі, үш, Сыныптың іші тып-тыныш. Жалқаулықты тастаймыз. Сабақты біз бастаймыз. |
Презентация |
||||
Сабақтың ортасы 4 - 18 мин |
Сабақты бастамас бұрын өткен сабақты пысықтау cұрақтары қойылады. - Санды өрнектегі амалдардың орындалу реті қандай? 18:6:3 = 1 (15 + 5):4 = 5 300-200+150 = 250 Мұғалім: Нәтижесі неге тең? Сонда қандай теңдік шығады? Олай болса, бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы «Санды теңдіктер және олардың қасиеттері». Санды теңдіктермен сіздер 5-ші сыныпта өттіңіздер, анықтамасын еске түсірейік. Анықтама: Өзара тең екі санды өрнектің «=» белгісімен жазылуы санды теңдік деп аталады. Мысалы; 25 = 25; 9 Тура санды теңдіктердің қасиеттері: 1.Егер а=b және b= с болса, онда а=с. Мысалы: 9 және 36 онда 9
Егер а = b болса, онда а+ с= в + с. Мысалы: 8,4 + 3,6 = 12. 8,4 + 3,6 + (– 3,6 )= 12 + (– 3,6). 8,4 = 12 – 3,6. 8,4 = 8,4. Демек, тура санды теңдіктің бір жақ бөлігіндегі қосылғыштың таңбасын қарама-қарсы таңбаға өзгертіп, оны теңдіктің екінші жақ бөлігіне көшіруге болады. 3.Тура санды теңдіктің екі жақ бөлігіне де нөлден өзге бірдей санға көбейткенде немесе бөлгенде тура санды теңдік теңдік шығады. Егер а= в болса, онда ас= вс; а:с= в:с; с Мысалы: 3 – 11 = - 8. (3 – 11) = (- 8 . - 16 = - 16. 4. Екі тура санды теңдікті мүшелеп қосқанда тура санды теңдік шығады. Мысалы: 42:(-6) = -7 12*5 = 60 42:(-6) + 12* 5 = (-7) + 60 53 = 53 5. Екі тура санды теңдікті мүшелеп көбейткенде тура санды теңдік шығады. 5 + 3 = 8 9 – 2 = 7 (5 + 3) (9-2) = 8 7 56 = 56. |
Математика 2-бөлім, Жалпы білім беретін оқулық мектептің 6 - сыныбына арналған, Алматы «Атамұра» 2015, төртінші басылымы. 15 бет. |
||||
19 – 28 мин |
Жұптық жұмыс Оқулық бойынша деңгейлік тапсырмаларды орындау. «Карусель» әдісімен жұптар бірін-бірі тексеріп, бағалайды. А деңгейі №841. Тура санды теңдіктерді таңдап алыңдар: 1) 6+3=1,8 4) ·6-1=4+1 2) 2,8-9=3,4·2 5) ·8+7=2,4:0,3 3) 0,9·6+2=10-2,6 6) 1,6+4=0,8·2+4. №842. Берілген санды теңдіктің: 1) 7,2+1,8=9; 3) 6-1,3=4,7 2) 1,4·5=7 4) 9:1,8=5 екі жақ бөлігіне де: а) 1,3; ә) -1,8; б) -11 сандарын қосыңдар. №844. Тура санды теңдіктің қасиетін пайдаланып, 1) 1,2·(-7)=-8,4 теңдігінің екі жақ бөлігін де: а) -5-ке; ә) 3-ке; б) 0,5-ке көбейтіңдер; 2) 5,4·2=10,8 теңдігінің екі жақ бөлігін де: а) -3-ке; ә) 9-ға; б) 6-ға бөліңдер. В деңгейі №846. Тура санды теңдік шарты орындалатындай етіп, жақшаны қойыңдар: 1) 2-8·0,5=48:(-16); 2) 72:9+3=3,2+2,8; 3) 9,6:1,2=5·0,7+0,9 4) 9·2-8=20·(-2,7) №847. Тура санды теңдіктерді мүшелеп қосуды орындаңдар:
С деңгейі №850. Тура санды теңдіктердің a = b, b = c, a = c қасиеттерін пайдаланып, берілген өрнектерден үш тура санды теңдік құрастырыңдар:
|
Математика 2-бөлім, Жалпы білім беретін оқулық мектептің 6 - сыныбына арналған, Алматы «Атамұра» 2015, төртінші басылымы. Қосымша 1 |
||||
29 – 30 мин |
Сергіту сәті: «Көңілді қалпақ» ойыны. Басына қалпақ түскен жеті оқушы жеті байлықты табады.
Бірінші байлық -
денсаулық. |
|
||||
31 – 37 мин |
Өз беттік жұмыс Оқушылар дайын жауаппен, жұпта қатар отырған оқушылар бірін-бірі тексеріп бағалайды. 1 нұсқа
5 * 2 + 48 = 59 6 * 3 < 9
3 * 8 – 20 : 4 (3 * 8 – 20) : 4 3 0+ 36 + 4 30+( 36 + 4)
3…3…3 = 3 2 нұсқа
6 * 5 + 20 = 10 42 * 7 < 11
( 3 * 6 – 8) : 2 3 * 6 – 8 : 2 2 0+ 17 + 3 20+( 17 + 3)
5…5…5 = 5 |
Қосымша 2 |
||||
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау. Үйге тапсырма: №848. Рефлексия: |
Математика 2-бөлім, Жалпы білім беретін оқулық мектептің 6 - сыныбына арналған, Алматы «Атамұра» 2015, төртінші басылымы. 18 бет. |
||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |