Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді:

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 6

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді, мәндес теңдеулерді шеше алу;

    Оқушылардың басым бөлігі: есептерді теңдеу құра отырып шешу жолын меңгеру;

    Кейбір оқушылар: оқушылар берілген күрделі есепті қарапайым түрдегі теңдеуге келтіру жолдарын білу;

    Бағалау критерийлері

    • бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді, мәндес теңдеулерді шеше алады;

    • есептерді теңдеу құра отырып шешу жолын меңгереді;

    • оқушылар берілген күрделі есепті қарапайым түрдегі теңдеуге келтіру жолдарын біледі.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді математикалық тілде оқи алады

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    • теңдеу;

    • теңдеудің түбірі;

    • теңдеудің сол жағы;

    • теңдеудің оң жағы;

    • тепе-тең түрлендіру;

    • сызықты теңдеу;

    • сызықты теңдеудің коэффициенттері;

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    • теңдеу деп – құрамында мәнін табу қажет болатын айнымалысы бар теңдікті айтамыз.

    • теңдеудің түбірі деп ...;

    • теңдеуді шешу дегеніміз - ...;

    • сызықты теңдеу деп ...;

    • егер теңдеудің екі жағына бірдей санды қоссақ, онда ...;

    • егер теңдеудің екі жағын нөлден өзге бірдей санға көбейтсек, онда ...;

    Құндылықтарды дарыту

    - Оқушылар өзара қарым-қатынаста адал және шынайы айқын;

    - Өзгенің пікірін құрметтеу;

    - Өз бетінше білім алу қабілеттерін дамыту;

    Пәнаралық байланыс

    Қазақ тілі

    Алдыңғы білім

    Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    2 минут


















    2 минут



















    3 минут

    Ұйымдастыру

    а) Амандасу,түгендеу

    б) Сыныптың «Алтын ережесімен» таныстырып кету

    с) Сабақ тақырыбы мен мақсатын айтып кету

    Оқушыларға бағалау парақшасы таратылады.

    Оқушы-ның

    аты-жөні

    Үй тапсырмасы

    0-2 б

    Қатені тауып, дұрыс жолын көрсет

    0-2 б

    Конверттегі есеп

    0-2 б

    Жеке жұмыс

    (ҚБ тапсырма)

    0-2 б

    Тест

    0-2б

    Қорытын-ды балл


















    “0” балл- орындай алмадым

    “1” балл- қателіктер жібердім

    “2” балл – барлығы дұрыс

    ІІ Үй тапсырмасын тексеру (интерактивті тақта арқылы тексеру)

    №795

    1)13+28х=5x+17+23x 3) 5-3x+4 = 17x+9-20x

    28x-5x-23x=17-13 -3x-17x+20x = 9-5-4

    0x = 4 (түбірі болмайды) 0x = 0

    Жауабы: Ø Жауабы: х – кез келген сан


    2) 9-16у = 20-31y+15y 4)

    -16y+31y-15y = 20-9

    0x = 11 (түбірі болмайды) 0у = 0

    Жауабы: Ø Жауабы: y – кез келген сан


    Қалыптастырушы бағалау:

    Оқушылар тақтада көрсетілген дұрыс жауаптарды қарап, өз жұмыстарын « + » « - » қою арқылы тексереді.

    Бағдаршам әдісі бойынша барлық тапсырманы дұрыс орындаған оқушы жасыл жолақты,1-2 қате кетсе сары жолақты, ал қатесі

    2-ден жоғары болса қызыл түсті жолақты көтереді.

    «Ғажайып алаң» ойыны арқылы оқушылардың бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу туралы білімдерін тексеру, үй тапсырмасын бекіту


    «Алтын ереже»




    Бағалау парақшасы











    Интербелсенді тақта


    Жалпы білім беретін мектептің

    6-сыныбына арналған оқулық.2-бөлім

    Т.А.Алдамұратова

    Қ.С.Байшоланова

    Е.С.Байшоланов








    Қызыл, көк, сары түсті жолақтар



    Интербелсенді тақта

    Сабақтың ортасы


    5 минут






























    10+2 минут






























































    7 минут



    Тапсырма бойынша саралау

    «Қатені тауып, дұрыс жолын көрсет» арқылы үш қатарда отырған оқушыларға шешімі шыққан теңдеулер беріледі, оқушылар қате жазылған теңдеуді тауып дұрыстап шығарады.

    1 – ші қатар

    1) 3х-2=-14 2) 3(х-4)=2(х+1)-7

    3х=-14+2 3х-4=2х+2-7

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кобжанова Нұрила Нағизканқызы
    10 Ақпан 2021
    323
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Материал оқушылардың есеп шығаруға деген қызығушылығын арттыру мақсатында жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып жасалынған.Ұстаздарға көмек болар деген ойдамын.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді:

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 6

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді, мәндес теңдеулерді шеше алу;

    Оқушылардың басым бөлігі: есептерді теңдеу құра отырып шешу жолын меңгеру;

    Кейбір оқушылар: оқушылар берілген күрделі есепті қарапайым түрдегі теңдеуге келтіру жолдарын білу;

    Бағалау критерийлері

    • бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді, мәндес теңдеулерді шеше алады;

    • есептерді теңдеу құра отырып шешу жолын меңгереді;

    • оқушылар берілген күрделі есепті қарапайым түрдегі теңдеуге келтіру жолдарын біледі.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді математикалық тілде оқи алады

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    • теңдеу;

    • теңдеудің түбірі;

    • теңдеудің сол жағы;

    • теңдеудің оң жағы;

    • тепе-тең түрлендіру;

    • сызықты теңдеу;

    • сызықты теңдеудің коэффициенттері;

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    • теңдеу деп – құрамында мәнін табу қажет болатын айнымалысы бар теңдікті айтамыз.

    • теңдеудің түбірі деп ...;

    • теңдеуді шешу дегеніміз - ...;

    • сызықты теңдеу деп ...;

    • егер теңдеудің екі жағына бірдей санды қоссақ, онда ...;

    • егер теңдеудің екі жағын нөлден өзге бірдей санға көбейтсек, онда ...;

    Құндылықтарды дарыту

    - Оқушылар өзара қарым-қатынаста адал және шынайы айқын;

    - Өзгенің пікірін құрметтеу;

    - Өз бетінше білім алу қабілеттерін дамыту;

    Пәнаралық байланыс

    Қазақ тілі

    Алдыңғы білім

    Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    2 минут


















    2 минут



















    3 минут

    Ұйымдастыру

    а) Амандасу,түгендеу

    б) Сыныптың «Алтын ережесімен» таныстырып кету

    с) Сабақ тақырыбы мен мақсатын айтып кету

    Оқушыларға бағалау парақшасы таратылады.

    Оқушы-ның

    аты-жөні

    Үй тапсырмасы

    0-2 б

    Қатені тауып, дұрыс жолын көрсет

    0-2 б

    Конверттегі есеп

    0-2 б

    Жеке жұмыс

    (ҚБ тапсырма)

    0-2 б

    Тест

    0-2б

    Қорытын-ды балл


















    “0” балл- орындай алмадым

    “1” балл- қателіктер жібердім

    “2” балл – барлығы дұрыс

    ІІ Үй тапсырмасын тексеру (интерактивті тақта арқылы тексеру)

    №795

    1)13+28х=5x+17+23x 3) 5-3x+4 = 17x+9-20x

    28x-5x-23x=17-13 -3x-17x+20x = 9-5-4

    0x = 4 (түбірі болмайды) 0x = 0

    Жауабы: Ø Жауабы: х – кез келген сан


    2) 9-16у = 20-31y+15y 4)

    -16y+31y-15y = 20-9

    0x = 11 (түбірі болмайды) 0у = 0

    Жауабы: Ø Жауабы: y – кез келген сан


    Қалыптастырушы бағалау:

    Оқушылар тақтада көрсетілген дұрыс жауаптарды қарап, өз жұмыстарын « + » « - » қою арқылы тексереді.

    Бағдаршам әдісі бойынша барлық тапсырманы дұрыс орындаған оқушы жасыл жолақты,1-2 қате кетсе сары жолақты, ал қатесі

    2-ден жоғары болса қызыл түсті жолақты көтереді.

    «Ғажайып алаң» ойыны арқылы оқушылардың бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу туралы білімдерін тексеру, үй тапсырмасын бекіту


    «Алтын ереже»




    Бағалау парақшасы











    Интербелсенді тақта


    Жалпы білім беретін мектептің

    6-сыныбына арналған оқулық.2-бөлім

    Т.А.Алдамұратова

    Қ.С.Байшоланова

    Е.С.Байшоланов








    Қызыл, көк, сары түсті жолақтар



    Интербелсенді тақта

    Сабақтың ортасы


    5 минут






























    10+2 минут






























































    7 минут



    Тапсырма бойынша саралау

    «Қатені тауып, дұрыс жолын көрсет» арқылы үш қатарда отырған оқушыларға шешімі шыққан теңдеулер беріледі, оқушылар қате жазылған теңдеуді тауып дұрыстап шығарады.

    1 – ші қатар

    1) 3х-2=-14 2) 3(х-4)=2(х+1)-7

    3х=-14+2 3х-4=2х+2-7

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 6 сынып
    10.02.2021
    323
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кобжанова Нұрила Нағизканқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации