Материалдар / Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2024
89
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Тексерілді:


Бөлімі: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер


Педагогтің аты-жөні:

Әбдіхаирова Ақсәуле Сәкенқызы

Мерзімі:

16.02.2023ж

Сыныбы:6 «А»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.2.2.14 бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешуді біледі.

Көпшілік оқушылар үшін:

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу жолдарын сипаттап бере алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу жолдарын айтып бере алады.

Бағалау критерийлері


  • түріндегі теңсіздікті шығара алады;

  • теңсіздіктерді түріне келтіре алады;

  • теңсіздіктердің шешімдерін координатық түзуде кескіндейді;

  • сан аралықтарының қиылысуын таба алады;

  • теңсіздіктер жүйесінің шешімін сан аралығы арқылы жаза алады.

Құндылықтарға баулу


«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы
















Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

Ынтымақтастық ортасын құру.

«Жарық» әдісі арқылы 4 топқа бөлу

1 топ. Кесінді

2 топ. Сәуле

3 топ. Интервал

4 топ. Жарты интервал

Үй тапсырмасын тексеру.

.Интерактивті тақтада көрсетіледі.

1031

1)



Shape5 Shape4 Shape3 Shape2 Shape1

x


Shape7 Shape6

Shape8



2)





Shape13 Shape12 Shape11 Shape10 Shape9

x


Shape17 Shape16 Shape15 Shape14

Shape18


1032

1)



Shape21 Shape20 Shape19

x


Shape28 Shape27 Shape23 Shape22 Shape26 Shape25 Shape24

Shape29


2)



Shape32 Shape31 Shape30

x


Shape40 Shape39 Shape35 Shape34 Shape38 Shape37 Shape36 Shape33

Shape42 Shape41

Әр топтан 2 оқушы шығып фри алады. Сол фриде көрсетілген сұрақтарға ойланып, ойын жинақтап жауап береді

1)Сәуле, ашық сәуле, кесінді, интервал, жарты интервал

2) Сәуле

3)Ашық сәуле

4)Кесінді

5)Интервал

6)Жарты интервал

7)Сан аралықтарының ең болмағанда біреуіне тиісті болатын сан аралығын санаралықтарының бірігуі деп атайды

8)Берілген сан аралықтарының әрқайсысына тиісті болатын сан аралығын сан аралықтарының қиылысуы деп атайды






«Фри» әдісі. Өткен тақырып бойынша сұрақтар беріледі.

1. Сан аралықтарының атаулары?

2.

3.

4. сан аралығының атауы

5. (-6;8) сан аралығының атауы

6. сан аралығының атауы

7. Сан аралықтарының бірігуі дегеніміз не?

8. Сан аралықтарының қиылысуы дегеніміз не?






Әлеуметтік орта, ынтымақтастық ортаға енеді.



Күннің суреті бар карточкаларда жасырылған сөздерді телефон жарығы арқылы тауып, сол бойынша топқа бөлінеді







Интерактивті тақтадан үй тапсырмаларының шығарылу жолы көрсетіледі. Соған қарап өз жұптарының үй тапсырмасын тексереді Дұрыс жауапқа +, қате жауапқа – таңбасын қояды.




































.


Ынталандыру














«Баскетбол» әдісі арқылы бағалау



















Power Point, карточкалар














Сабақтың ортасы.





«Пицца» әдісі.(оқулықпен жұмыс)

1033

Shape47 Shape44 Shape43 Shape45 Shape46

x


Shape52 Shape51 Shape50 Shape49 Shape48

Shape53


2)


Shape56 Shape55 Shape54

x


Shape60 Shape59 Shape58 Shape57

Shape61




1034

1)

Shape66 Shape63 Shape65 Shape62 Shape64

x


Shape71 Shape70

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!