Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Мектеп: Тараз қаласы, Н.Тілендиев атындағы облыстық мектеп-интернат |
||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Абделиева Айсулу Асылбекқызы |
||||||
Сынып: 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.2.14. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу; |
||||||
Сабақтың мақсаты |
|
||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну қолдану |
||||||
Тілдік мақсаттар
|
Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысын мәндес теңсіздікке түрлендіре алады. Тура санды теңсіздік; қос теңсіздік; жүйе; фигуралық жақша |
||||||
Құндылықтарға баулу
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының төртінші құндылығы Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Геометрия, сызу |
||||||
Алдыңғы білім |
Сандарды салыстыру; Қос теңсіздік; Жиындардың бірігуі мен қиылысуы. |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы |
1. Ұйымдастыру. (сәлемдесу, білім алушыларды түгендеу) Шаттық шеңбері: “Ыстық лебіз” Шеңберге жиналып, бір – біріне жылы лебіз, тілек айтады. 2. Үй тапсырмасын тексеру: «Ыстық картоп» әдісі. Доп арқылы білім алушылар өтілген сабақ бойынша бір-біріне сұрақтар қояды. 1. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік деп қандай теңсіздікті айтады? 2. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің шешімі дегеніміз не? 3. Мәндес теңсіздіктер дегеніміз не? 4. Қандай сан аралығын білесіз? 5. Қандай сан аралығы интервал деп аталады? 6. Қандай сан аралығы кесінді деп аталады?
Мұғалімнің ауызша кері байланысы:
3 . Топқа бөлу: Білім алушыларды түрлі - түсті шеңберлермен 4 топқа бөлемін. «Миға шабуыл» әдісі бойынша 4 топқа төрт түрлі теңсіздіктер беру арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашамын: 1– топ. 9х- 2– топ. 6х 3– топ. 2х+7 4– топ. х-3 Енді осы теңсіздіктердің ішінен 1-2 топ және 3-4 топ бірігіп теңсіздіктердің шешімдерін бір координаталық түзуде кескіндеңдер. (білім алушылар бір координаталық түзуде кескіндеп, ортақ шешімдерін табады.)
Дескриптор: - белгісіз айырманы табады - белгісіз көбейтіндіні табады - шешімдер жиынын сан аралығында көрсетеді - жауабын жазады. - шешімдерін бір координаталық түзуде кескіндейді - ортақ шешімдерін жазады. Бағалау: «Ауа райы» әдісі Кері байланыс:
|
«Дұрыс жауап», «Жақсы осы бағыттан тайма»
Жарайсыңдар! Өте жақсы! |
|||||
Сабақтың ортасы |
Білім алушылармен бірге сабақтың тақырыбын ашып, мақсатын анықтаймын. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы топтар берілген тапсырмаларды постерде қорғайды. Тапсырма: №1055. Теңсіздіктер жүйесін шешіңіздер: І топ: ІІ топ:
Дескриптор:
Бағалау: «Басбармақ» әдісі Кері байланыс: Тапсырма: 1-топ: Берілген тақ санның келесі тақ санмен қосындысы 36-дан кіші. Соңғы (келесі) тақ санның екі еселенген одан кейінгі тақ санмен қосындысы 49-дан үлкен. Берілген санды табыңыз. 2-топ: Дәулет достарына беру үшін бақтан 15-тен артық, 21-ден кем алма теріп алды. Егер ол достарының әрқайсысына 3 алмадан берсе, оның барлық алмасы неше досына жететінін бағалайды. Дескриптор:
Бағалау: «Смайликтер» әдісі Кері байланыс: «IDEAL» әдісі: Тапсырма: Дүкеннен барлығы 4 кг екі түрлі кәмпит сатып алынды. Оның 3 кг 320 теңгеден. Кәмпиттерді араластырғанда қоспа кәмпиттің бағасы 292 теңгеден артық, бірақ 307 теңгеден кем болуы үшін екінші түрлі кәмпиттің бағасы неше теңге болуы керектігін бағалаңдар. Дескриптор:
Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі Кері байланыс:
|
Әр түрлі сараланған (А, В, С) тапсырмалар Маркер, флипчарт
«Сен жетістіктерге жетудесің», «Тек алға ұмтыл» сөздері арқылы
Тамаша! Жалпы сараланған тапсырма Ө те жақсы, жетістікке жетудесің. |
|||||
Сабақтың соңы |
«Ыстық картоп» әдісі арқылы сабақты қорытамын:
Кері байланыс:
Білім алушылардың кері байланысы: «Өрмекші торы» әдісі
Үй тапсырмасы: №1056 Дескриптор: * қос теңсіздікті жүйе түрінде жазады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |