|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Мектеп: Тараз қаласы, Н.Тілендиев атындағы облыстық мектеп-интернат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Абделиева Айсулу Асылбекқызы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.2.14. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысын мәндес теңсіздікке түрлендіре алады. Тура санды теңсіздік; қос теңсіздік; жүйе; фигуралық жақша |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының төртінші құндылығы Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Геометрия, сызу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Сандарды салыстыру; Қос теңсіздік; Жиындардың бірігуі мен қиылысуы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
1. Ұйымдастыру. (сәлемдесу, білім алушыларды түгендеу) Шаттық шеңбері: “Ыстық лебіз” Шеңберге жиналып, бір – біріне жылы лебіз, тілек айтады. 2. Үй тапсырмасын тексеру: «Ыстық картоп» әдісі. Доп арқылы білім алушылар өтілген сабақ бойынша бір-біріне сұрақтар қояды. 1. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік деп қандай теңсіздікті айтады? 2. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің шешімі дегеніміз не? 3. Мәндес теңсіздіктер дегеніміз не? 4. Қандай сан аралығын білесіз? 5. Қандай сан аралығы интервал деп аталады? 6. Қандай сан аралығы кесінді деп аталады?
Мұғалімнің ауызша кері байланысы:
3 «Миға шабуыл» әдісі бойынша 4 топқа төрт түрлі теңсіздіктер беру арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашамын:
1– топ. 9х-
2– топ. 6х
3– топ. 2х+7
4– топ. х-3 Енді осы теңсіздіктердің ішінен 1-2 топ және 3-4 топ бірігіп теңсіздіктердің шешімдерін бір координаталық түзуде кескіндеңдер. (білім алушылар бір координаталық түзуде кескіндеп, ортақ шешімдерін табады.)
Дескриптор: - белгісіз айырманы табады - белгісіз көбейтіндіні табады - шешімдер жиынын сан аралығында көрсетеді - жауабын жазады. - шешімдерін бір координаталық түзуде кескіндейді - ортақ шешімдерін жазады. Бағалау: «Ауа райы» әдісі Кері байланыс:
|
«Дұрыс жауап», «Жақсы осы бағыттан тайма»
Жарайсыңдар! Өте жақсы! |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Білім алушылармен бірге сабақтың тақырыбын ашып, мақсатын анықтаймын. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы топтар берілген тапсырмаларды постерде қорғайды. Тапсырма: №1055. Теңсіздіктер жүйесін шешіңіздер: І топ: ІІ топ:
Дескриптор:
Бағалау: «Басбармақ» әдісі Кері байланыс: Тапсырма: 1-топ: Берілген тақ санның келесі тақ санмен қосындысы 36-дан кіші. Соңғы (келесі) тақ санның екі еселенген одан кейінгі тақ санмен қосындысы 49-дан үлкен. Берілген санды табыңыз. 2-топ: Дәулет достарына беру үшін бақтан 15-тен артық, 21-ден кем алма теріп алды. Егер ол достарының әрқайсысына 3 алмадан берсе, оның барлық алмасы неше досына жететінін бағалайды. Дескриптор:
Бағалау: «Смайликтер» әдісі Кері байланыс: «IDEAL» әдісі: Тапсырма: Дүкеннен барлығы 4 кг екі түрлі кәмпит сатып алынды. Оның 3 кг 320 теңгеден. Кәмпиттерді араластырғанда қоспа кәмпиттің бағасы 292 теңгеден артық, бірақ 307 теңгеден кем болуы үшін екінші түрлі кәмпиттің бағасы неше теңге болуы керектігін бағалаңдар. Дескриптор:
Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі Кері байланыс:
|
Әр түрлі сараланған (А, В, С) тапсырмалар Маркер, флипчарт
«Сен жетістіктерге жетудесің», «Тек алға ұмтыл» сөздері арқылы
Тамаша! Жалпы сараланған тапсырма
Ө |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
«Ыстық картоп» әдісі арқылы сабақты қорытамын:
Кері байланыс:
Білім алушылардың кері байланысы: «Өрмекші торы» әдісі
Үй тапсырмасы: №1056 Дескриптор: * қос теңсіздікті жүйе түрінде жазады.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Абделиева Айсулу АсылбекқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешуМатериал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ, мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||






те жақсы,
жетістікке жетудесің.












