Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бір айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу. 6-сынып.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер |
Мектеп: №3 арнайы мектеп-интернат |
|||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Имашева Данара Койшубековна |
|||||||||||||||||||
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу. |
|||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.2.2.10 түріндегі сызықтық теңсіздіктерді шешу; 6.2.2.13 теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазу |
|||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
түріндегі сызықтық теңсіздіктерді шығарады;
|
|||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Оқушылар:
|
|||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану |
|||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Пәнге қатысты лексика мен терминология: - теңсіздік; - қатаң теңсіздік; - қатаң емес теңсіздік; - теңсіздіктерді шешу; - сызықтық теңсіздік; -бөлігін де оң санға көбейткенде/бөлгенде теңсіздік белгісін өзгеріссіз қалады. Диалогқа қажет сөз –тіркестері:
|
|||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Топтық және жұппен жұмыс жасата отырып оқушыларда өзара сыйластық, адамгершілік қарым-қатынасты қалыптастыру |
|||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Геометрия |
|||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Теңсіздік туралы, сандық теңсіздіктер қасиеттерін біледі, сан аралықтарын біледі, мысалдар келтіре алады, өрнекті ықшамдай алады. |
|||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5минут |
Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу, түгендеу. Психологиялық ахуал туғызу: Жылулық шеңберін құру Иә , жоқ әдісі бойынша еске түсіру: 1. 3х ≥ 6 теңсіздігі қатаң бола ма? а) ия ә) жоқ 2. Белгілері бірдей теңсіздіктерді мүшелеп азайтуға бола ма? а) ия ә) жоқ 3. [ -14,2; -14,7] аралығына тиісті бүтін сан бар ма а) ия ә) жоқ 4 х ≤ 10. жауабы: [ 10; - ∞ ) Аралық дұрыс жазылған ба? а) ия ә) жоқ 5. 8 саны [ 8; 15 ) аралықтың ең кіші бүтін саны бола ма? а) ия ә) жоқ Дескриптор: - санды теңсіздік қасиеттерін қолданады; - сан аралықтың түрлерін біледі, оларға қатысты сандарды салыстырып таба алады; - екі санды салыстыру қасиетін біледі. - берілген шарт бойынша шешімдерін таңдайды Қалыптастырушы бағалау: +, - әдісі |
. |
||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 7минут 10минут |
Жаңа сабақ Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. 5x-2<8; х-5>0; 3х+5>21-х – бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер. Анықтама. ax > b немесе ax < b түріндегі теңсіздіктер бір айнымалы сызықтық теңсіздіктер деп аталады, мұндағы а және b – кез келген сандар, а ≠ 0. х – айнымалы. Анықтама. Айнымалының теңсіздікті тура санды теңсіздікке айналдыратын мәнін бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің шешімі (түбірі) деп атайды. Мысалы, x + 6 < 18. х-тің орнына 2 мәнін қойсақ, онда 2+ 6 < 18, 8 < 18 дұрыс теңсіздігін аламыз. х– теңсіздіктің шешімі (түбірі). Теңсіздікті шешу дегеніміз не? Теңсіздікті шешу – оның барлық шешімін табу немесе шешімдері болмайтынын дәлелдеу. Сызықты теңсіздікті шешудің алгоритмі Мысал. Теңсіздікті шешу. 5(x – 3) > 2x – 3
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу үшін: Топтарға тапсырма: «Үштік» әдісі (ойлан, жұптас,бөліс) 1-топ: 3х-7 < 2х+1 Жауабы: ( -∞; 8 ) 2-топ: 1-х ≤ 2х-5 Жауабы: х ≥ 2 немесе [2;+∞) 3-топ: 3(х+1)+2 > 3х+7 Жауабы: Ø 4-топ: 4х+7 > 2(2х+1) Жауабы: ( -∞; +∞) 5-топ: Жауабы: ( - 22; +∞) Дескриптор:
ҚБ: Топ басшылары топтардың жұмыстарын тексереді
Жұптық жұмыс: «Уақытпен кездесу» әдісі арқылы оқушыларға жұптық жұмысқа есептер беріледі. . Оқушылар: Оқушылар бұл әдісте берілген есептерді жұбымен бірге шығарады. Теңсіздікті шешіңіз:
|