Бөлім
|
Өзім
туралы
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің
аты
|
Даулетбаева
Ж.К.
|
Күні:
|
19.09.2023
|
Сынып:
|
Қатысушылардың
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Бір аптада неше күн
бар?
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
1.1.2.5 тәулік бөліктері мен
апта күндерінің атауларын
қолдану;
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Тәуліктің бөліктері мен апта
күндерін ажыратады. Тәуліктің әр бөлігіндегі әрекеттері туралы
әңгімелейді. Апта күндерін ретімен атап айтуды
біледі.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақ
кезеңі/
уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Білім
алушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ой
қозғау
0-3
|
Ойлан,
тап!
Балалар, жұмбақты
шешіңдер:
Жаңылмастан
жетеуі,
Кезек қызмет
етеді.
(Апта)
|
Оқушылар жұмбақтың шешуін
тауып айтады.
|
|
Жұмбақ
|
4-6
|
Миға
шабуыл
Суреттерде күннің қандай
бөліктері бейнеленген?
Сен таңертең, күндіз, кешке не
істейсің?
|
Оқушылар таңертең, күндіз,
кешке, түнде сөздерін қолданып жауап
береді.
|
Сөзбен бағалау. Жақсы жауап
айтқан балаларды «Жарайсың!», «Бәрекелді!» деген сөздермен
көтермелейді.
|
Тақырыптық
суреттер
|
7-10
|
Апта күндерін
ата.
«Пойыз құрастыр»
әдісі
Бір аптада неше күн
бар?
Бүгінгі сабақта біз не жайында
айтатын боламыз, қалай
ойлайсыңдар?
Сабақтың мақсаты
анықталады.
|
Оқушылар апта күндерін ретімен
атап айтуды біледі.
Дүйсенбі
Сейенбі
Сәрсенбі
Бейсенбі
Жұма
Сенбі
Жексенбі
Сабақ мақсатын
түсінеді.
|
|
Вагондар
суреті
|
Жаңа
сабақ
10-15
|
Жаңа
тақырып
«Есте сақта!»
әдісі
Бүгін аптаның қай
күні?
Кеше аптаның қай
күні?
Ертең аптаның қай
күні?
Саған аптаның қай күні ұнайды?
Неліктен?
Күн мен түн бір тәулікті
құрайды.
Бір аптада жеті тәулік бар.
Апта күндері күнтізбелер мен күнделікте жазылады. Олар уақытты
жоспарлау мен маңызды істерді ұмытып кетпеу үшін
қажет.
|
Оқушылар сұрақты
тыңдайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Тәулік, апта сөздерін, олардың
маңызын есте сақтайды.
|
|
Оқулық
Күнтізбе
Күнделік
|
Сергіту
сәті
|
Біз балдырған
баламыз,
Құстай қанат қағамыз. Дүниені
аралап,
Оқып, білім
аламыз.
|
Оқушылар өлеңді бірге айтады.
Қажетті қимыл-қозғалыстарды
жасайды.
|
|
|
15-20
|
Жаңа білімді
қолдану
«Көршіңе әңгімелеп бер»
әдісі
Сен қай күндері мектепке
барасың?
Қай күндері сабақ болмайды?
Неліктен?
Аптаның қай күндері демалыс
болып есептеледі?
Демалыс күнін қалай
өткізетініңді әңгімелеп айтып
бер.
|
Оқушылар сұрақты
тыңдайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Әңгімелеп
айтуға
үйренеді.
|
Смайл әдісі арқылы
бағаланады.
|
Тақта
(флипчарт)
|
20-25
|
Дәптермен
жұмыс
«Тапсырманы орындаймыз»
әдісі
Сұрақтарға жауап
береді.
Бір аптада неше күн
бар?
Күнтізбеде қай күн
жетіспейді?
|
Оқушылар тапсырманы өз бетімен
орындайды. Бір аптада неше күн бар екенін көрсететін санды тауып,
қанатшамен белгілейді.
Апта күндерін
толықтырады.
|
Соңында өзінің көңіл-күйіне
баға береді.
|
Жұмыс
дәптері
|
25-30
|
Өткенді
бекіту.
«Шындық, жалған»
әдісі
Тірек сөздермен жұмыс: тәулік,
апта.
Күн мен түн бір тәулікті
құрайды.
Бір аптада жеті тәулік
бар.
Сабақ түстен кейін
басталады.
|
Шындық болса, қол соғады.
Жалған болса, аяқтарын
тарсылдатады.
|
|
«Шындық, жалған»
әдісі
|
Рефлексия
30-35
|
«Бағдаршам»
әдісі.
Қызыл – сабақта көп нәрсені
түсінбедім.
Сары – сабақ қызықты
болды.
Жасыл – сабақта белсенді
болдым.
|
Оқушылар сабақтың соңында
қалаған түсті бағдаршамға
жапсырады.
|
Бағдаршам әдісі
бойынша
бағалау
|
|