Материалдар / Бір бағыттағы қуып жету және қалып қою қозғалыстарына берілген есептерді салыстыру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бір бағыттағы қуып жету және қалып қою қозғалыстарына берілген есептерді салыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: №92 сабақ. Бір бағыттағы қуып жету және қалып қою қозғалыстарына берілген есептерді салыстыру Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 4.3.3.2 нысандардың бастапқы орны мен қозғалыс бағытын (бір-біріне қарама қарсы, бірінен - бірі қарама-қарсы бағытта) анықтау 4.3.3.1 қозғалыстың басталуы мен бағытын пайдалана отырып, нысандар қозғалысы сызбасын құру, сәйкес есептеулер жүргізу Сабақтың мақсаты Бір бағыттағы қуып жету және қалып қою қозғалыстарына берілген есептерді салыстырады және шығарады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Сәуір 2024
50
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

«№8 ОМ МДШО» КММ

Пәні:

Математка

Бөлім:

Қозғалысқа, өнімділікке берілген есептер

Педагогтың аты-жөні:

Бекейқызы Бұлан

Күні:

23.01.2024ж.

Сынып: 4 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

92 сабақ. Бір бағыттағы қуып жету және қалып қою қозғалыстарына берілген есептерді салыстыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.3.3.2 нысандардың бастапқы орны мен қозғалыс бағытын (бір-біріне қарама қарсы, бірінен - бірі қарама-қарсы бағытта) анықтау

4.3.3.1 қозғалыстың басталуы мен бағытын пайдалана отырып, нысандар қозғалысы сызбасын құру, сәйкес есептеулер жүргізу

Сабақтың мақсаты

Бір бағыттағы қуып жету және қалып қою қозғалыстарына берілген есептерді салыстырады және шығарады

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезеңі /

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

(Ұ)

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Амандасу салтымыз

Оқып біліп жатырмыз

Келген ұстаз қауымға

Сәлем бердік жалпымыз!

Топқа бөлу

Түрлі-түсті көліктер үстел үстінде жасады. Оқушылар келіп таңдайды. Түстеріне байланысты 4 топқа бөлінеді.

Бағалауды таныстыру

Топқа бөлінгендегі машинаның арнайы ленталары беріледі. Сол бойынша, әр тапсырмадан түсен баллдарын арнайы шкала бойынша есептеп отрады.

Үй тапсырмасын тексеру

«Додекаэдр» әдісі. Әр топтан бір-екі бала лақтырып , сұраққа жауап береді.

(Т) Жаңа тақырыпты болжау

«Жұмыртқа ашу» әдісі. Топқа бір бір жұмыртқа беріледі. Жұмыртқаны ашып тапсырманы орындайды. Топпен ақылдасып формуланың қай тақырыпқай сай екенін анықтайды. Солайша, жаңа тақырыпты табады.

Жауабы: №1 есеп

Vжақ=V1+V2

Бір-біріне қарама-қарсы бағытта қозғалған кездегі жақындау жылдамдығы


Vжақ=V1-V2

Бір бағыттағы қуып жету қозғалысы кезіндегі жақындау жылдамдығы

Vқаш=V1+V2

Бірінен-бірі қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс кезіндегі жылдамдық

Vқаш=V2-V1

Бір бағыттағы қалып қою(қашықтау) жылдамдығы

Дескрипторы:

Берілген формула бойынша, бір бағыттағы қуып жету және қалып қою қоз­ғалыстарын еске түсіреді, айтады.

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.









Додекаэрді лақтырып, түскен сұраққа жауап береді.


Оқушылар жұмыртқаны ашып, тапсырманы орындайды.

















ҚБ: «Машина жылдамдығы» әдісі 1 балл







ҚБ: «Машина жылдамдығы» әдісі 1 балл




Психологиялық ахуал.







Үйге берілген тапсырманы тексеру



Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары.

Ортасы

2 есеп

«Инста постер» әдісі. Әр топқа плакат беріледі. Плакатта инсаграм желісінен тапсырма келіп тұрады. Сызба бойынша есептер құрастырып, оны шығарады.

а)V1=70км\сағ

V2=90км\сағ

t=2сағ

S=80км Sжақ-?км

Vқаш=V2-V1=90-70=20км\сағ

S=Vқаш*t+80=20*2+80=120км

Ж: Екі ауылдың арасы 120км

Ә) 60км\сағ-40км\сағ=20км\саг

200км/20км\сағ= 10саг

Б) 25км\сағ+35км\сағ=60км\са5

60км\сағ*4сағ=240км

В)70км\сағ+50км\сағ=120км\сағ

120км\сағ*2сағ=240км

50км\сағ+240км=290км

Дескрипторы:

Бір бағыттағы қуып жету және қалып қою қоз­ғалыстарына берілген есептерді шығарасың.

Тақтамен жұмыс

Барабан” әдісі. Каруселді айландыру арқылы 1 бала тақтаға шығады. Дәптерден алғашқы 3 бала бағаланады.

3 есеп Есепті шығар.

Қыз бала марғауын жоғалтып алғанын олардың арақашықтығы 50 м болғанда байқады. Олар бір уақытта жүгіре жөнелді. Марғау 5 м/с жыл­дамдық­пен қашты, ал қыз оны 7 м/с жылдамдық­пен қуды. Неше секундтан кейін қыз марғауды қуып жетеді?


Жауабы

V1=7м\с

V2=5м\с

S=50м

t=? с

Vжақ=V1-V2=7-5=2м\с

t=S/Vжақ=50/2=25с

Ж: Қыз марғауды 25 секундта қуып жетеді

Дескрипторы:

Бір бағыттағы қуып жету қоз ­ ғалыстарына берілген есепті шығарасың.

Сергіту сәті

Музыка қосылады. Би қимылдарын ақырын кейіннен тездете қайталаймыз.


(Т) №5 есеп

«Иснта постер» әдісі. Келесі тапсырма постерге ілінеді.

Дескрипторы:

Теңдеу құрып, оны шешесің.


(Ө) Дәптермен жұмыс

6 есеп

Алғашқы 5 бала бағаланады. Содан соң экраннан дұрыс жауап көрсетіледі.



1 2 4 3

(10025/25+8549600)-10335/39=8549736

Дескрипторы:

Амалардың орындалу ретін анықтап, оларды есептейсің.


Үй тапсырмасына 45 бет 10 есеп












Оқушылар қағаздағы тапсырмалар байынша есеп құрастырып, шығарады
























Оқушылар тақтамен және дәптермен жұмыс жүргізеді


























Оқушылар би қимылдарын әуен ырғағына сай қайталайды.





Оқушылар қағаздағы тапсырмалар байынша теңдеу құрастырып, оны шығарады






Оқушылар дәптермен жұмыс жүргізеді. Амалдардың орындалу ретін анықтап, мәнін табады.



ҚБ: «Машина жылдамдығы» әдісі 2 балл
































ҚБ: «Машина жылдамдығы» әдісі 3 балл






























ҚБ: «Машина жылдамдығы» әдісі 1 балл









ҚБ: «Машина жылдамдығы» әдісі 2 балл

188тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!