Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Бір бағыттағы қуып жету және қалып қою қозғалыстарына берілген есептерді салыстыру
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бір бағыттағы қуып жету және қалып қою қозғалыстарына берілген есептерді салыстыру
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: №92 сабақ. Бір бағыттағы қуып жету және қалып қою қозғалыстарына берілген есептерді салыстыру
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 4.3.3.2 нысандардың бастапқы орны мен қозғалыс бағытын (бір-біріне қарама қарсы, бірінен - бірі қарама-қарсы бағытта) анықтау
4.3.3.1 қозғалыстың басталуы мен бағытын пайдалана отырып, нысандар қозғалысы сызбасын құру, сәйкес есептеулер жүргізу
Сабақтың мақсаты Бір бағыттағы қуып жету және қалып қою қозғалыстарына берілген есептерді салыстырады және шығарады
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының
атауы
«№8 ОМ МДШО»
КММ
Пәні:
Математка
Бөлім:
Қозғалысқа, өнімділікке
берілген есептер
Педагогтың
аты-жөні:
Бекейқызы
Бұлан
Күні:
23.01.2024ж.
Сынып: 4
«Ә»
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
№92 сабақ. Бір бағыттағы
қуып жету және қалып қою қозғалыстарына берілген есептерді
салыстыру
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
4.3.3.2 нысандардың бастапқы
орны мен қозғалыс бағытын (бір-біріне қарама қарсы, бірінен - бірі
қарама-қарсы бағытта)
анықтау
4.3.3.1 қозғалыстың басталуы
мен бағытын пайдалана отырып, нысандар қозғалысы сызбасын құру,
сәйкес есептеулер жүргізу
Сабақтың
мақсаты
Бір бағыттағы қуып жету және
қалып қою қозғалыстарына берілген есептерді салыстырады және
шығарады
Сабақтың
барысы.
Сабақтың
кезеңі
/
уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
(Ұ)
Психологиялық
ахуал қалыптастыру.
Амандасу
салтымыз
Оқып біліп
жатырмыз
Келген ұстаз
қауымға
Сәлем бердік
жалпымыз!
Топқа
бөлу
Түрлі-түсті көліктер
үстел үстінде жасады. Оқушылар келіп таңдайды. Түстеріне байланысты
4 топқа бөлінеді.
Бағалауды
таныстыру
Топқа бөлінгендегі
машинаның арнайы ленталары беріледі. Сол бойынша, әр тапсырмадан
түсен баллдарын арнайы шкала бойынша есептеп
отрады.
Үй тапсырмасын
тексеру
«Додекаэдр» әдісі.
Әр топтан бір-екі бала лақтырып , сұраққа жауап
береді.
(Т) Жаңа
тақырыпты болжау
«Жұмыртқа ашу»
әдісі. Топқа бір бір жұмыртқа беріледі. Жұмыртқаны ашып тапсырманы
орындайды. Топпен ақылдасып формуланың қай тақырыпқай сай екенін
анықтайды. Солайша, жаңа тақырыпты
табады.
Жауабы: №1
есеп
Vжақ=V1+V2
Бір-біріне
қарама-қарсы бағытта қозғалған кездегі жақындау
жылдамдығы
Vжақ=V1-V2
Бір бағыттағы қуып
жету қозғалысы кезіндегі жақындау
жылдамдығы
Vқаш=V1+V2
Бірінен-бірі
қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс кезіндегі
жылдамдық
Vқаш=V2-V1
Бір бағыттағы қалып
қою(қашықтау) жылдамдығы
Дескрипторы:
Берілген формула
бойынша, бір бағыттағы қуып жету және қалып қою қозғалыстарын еске
түсіреді, айтады.
Психологиялық
ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және
жаңа сабаққа назар аудару.
Додекаэрді лақтырып,
түскен сұраққа жауап береді.
Оқушылар жұмыртқаны ашып,
тапсырманы орындайды.
ҚБ: «Машина жылдамдығы» әдісі
1 балл
ҚБ: «Машина жылдамдығы» әдісі
1 балл
Психологиялық
ахуал.
Үйге берілген
тапсырманы тексеру
Алдыңғы білімді еске түсіру
тапсырмалары.
Ортасы
№2
есеп
«Инста постер»
әдісі. Әр топқа плакат беріледі. Плакатта инсаграм желісінен
тапсырма келіп тұрады.Сызба бойынша есептер
құрастырып, оны шығарады.
а)V1=70км\сағ
V2=90км\сағ
t=2сағ
S=80км
Sжақ-?км
Vқаш=V2-V1=90-70=20км\сағ
S=Vқаш*t+80=20*2+80=120км
Ж: Екі ауылдың арасы
120км
Ә)
60км\сағ-40км\сағ=20км\саг
200км/20км\сағ=
10саг
Б)
25км\сағ+35км\сағ=60км\са5
60км\сағ*4сағ=240км
В)70км\сағ+50км\сағ=120км\сағ
120км\сағ*2сағ=240км
50км\сағ+240км=290км
Дескрипторы:
Бір бағыттағы қуып жету және
қалып қою қозғалыстарына берілген есептерді
шығарасың.
Тақтамен
жұмыс
“Барабан”
әдісі.Каруселді айландыру арқылы 1
бала тақтаға шығады. Дәптерден алғашқы 3 бала
бағаланады.
№3 есеп Есепті
шығар.
Қыз бала марғауын жоғалтып
алғанын олардың арақашықтығы 50 м болғанда байқады. Олар бір
уақытта жүгіре жөнелді. Марғау 5 м/с жылдамдықпен қашты, ал қыз
оны 7 м/с жылдамдықпен қуды. Неше секундтан кейін қыз марғауды
қуып жетеді?
Жауабы
V1=7м\с
V2=5м\с
S=50м
t=?
с
Vжақ=V1-V2=7-5=2м\с
t=S/Vжақ=50/2=25с
Ж: Қыз марғауды 25
секундта қуып жетеді
Дескрипторы:
Бір бағыттағы қуып жету қоз
ғалыстарына берілген есепті
шығарасың.
Сергіту
сәті
Музыка қосылады. Би
қимылдарын ақырын кейіннен тездете
қайталаймыз.
(Т)№5
есеп
«Иснта постер»
әдісі. Келесі тапсырма постерге
ілінеді.
Дескрипторы:
Теңдеу құрып, оны
шешесің.
(Ө) Дәптермен
жұмыс
№6
есеп
Алғашқы 5 бала
бағаланады. Содан соң экраннан дұрыс жауап
көрсетіледі.
1 2 4
3
(10025/25+8549600)-10335/39=8549736
Дескрипторы:
Амалардың орындалу
ретін анықтап, оларды
есептейсің.
Үй тапсырмасына 45
бет 10 есеп
Оқушылар қағаздағы
тапсырмалар байынша есеп құрастырып,
шығарады
Оқушылар тақтамен
және дәптермен жұмыс
жүргізеді
Оқушылар би
қимылдарын әуен ырғағына сай
қайталайды.
Оқушылар қағаздағы
тапсырмалар байынша теңдеу құрастырып, оны
шығарады
Оқушылар дәптермен
жұмыс жүргізеді. Амалдардың орындалу ретін анықтап, мәнін
табады.
ҚБ: «Машина жылдамдығы» әдісі
2 балл
ҚБ: «Машина жылдамдығы» әдісі
3 балл
ҚБ: «Машина жылдамдығы» әдісі
1 балл
ҚБ: «Машина жылдамдығы» әдісі
2 балл
188тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз