Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту
мақсаттары
|
4.5.1.9 **артынан қуып жету,
бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді
арифметикалық және алгебралық әдіспен
шешу
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық оқушылар:артынан қуып жету, бір
бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді арифметикалық
және алгебралық әдіспен
шешеді
Оқушылардың басым бөлігі:арақашықтықтың кемуін
есептейді
Кейбір
оқушылар:кестедегі мәліметтер бойынша
есепті шығарады
|
Сабақ
тың басы
8
минут
|
Шаттық шеңбері
Үй тапсырмасын тексеру
№
10, 21 бет
S– 100 м²
m₁- 140
көшет
m₂ - 260
көшет
Әрқайс. - ? S
Ш: (140 + 260) : 100 = 400 : 100 =
4к
140 :4 = 35м2
260 : 4
=65м2
Ж:
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
таныстырады.
Мақсаты
Бір бағыттағы қуып жету қозғалысына берілген есептерді
шығаруды үйренесің
Есіңде сақта!
Бір бағыттағы қуып жету қозғалысы кезінде жақындау
жылдамдығы жылдамдықтардың айырмасына
тең.
Vжақ =
V₁ -
V₂
|
Оқушының назарын сабаққа
аудару
Есепті шығарады
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
танысады
|
Дескриптор:
есепті
шығарады-1балл
|
Оқулық
Ереже мен форму
ла жазыл
ған плакат
Білімленд платформасы
видео
|
10 минут
10
минут
10
Минут
|
1-тапсырма
№1
Жеке жұмыс « Кім
жылдам?» әдісі
Қозғалыс
уақыты
|
1
мин
|
2
мин
|
3
мин
|
4
мин
|
Арақашықтықтығы қанша метрге
кемиді
|
|
|
|
|
2 тапсырма
№2
Есепті
шығар
S – 160
м
V₁ - 100
м/мин
V₂ - 120
м/мин
t -
?
Ш: 160 : (120 – 100)
= 160 : 20 = 8 мин
3 тапсырма №4
Жұптық жұмыс
Ойлан,жұптас,бөліс»
Кестедегі сұрақтарға
жауап бер
Нысан
|
V
|
t
|
S
|
Пойыз
|
? км/сағ
90
|
4
сағ
|
360
км
|
Ғарыш кем
сі
|
? км/с
7
|
8
с
|
56
км
|
Ұшақ
|
324км/сағ
|
6
сағ
|
? км
1944
|
Автокөлік
|
90
км/сағ
|
? сағ
8
|
720
км
|
№7
Есепті шешуін өрнек
түрінде жазу
371000-362697=8303
971+54=1025
|
Арақашықтықтың
кемуін есептейді
Бір бағыттағы қуып
жету жылдамдығына берілген есепті
шығарады
Кестедегі сұрақтарға
жауап береді
|
Дескриптор:
1мин -1балл
2мин -1балл
3мин -1балл
4мин -1балл
Дескриптор:
қысқаша шартын құрады-1балл
амал таңбасын таңдап,өрнек
құрады-1балл
мәнін есептейді-1балл
жауабын жазады-1балл
Дескриптор:
кестедегі мәліметтер
бойынша есепті
шығарады-1балл
|
Есептің сызба
сы
Плакат
таратпа
Оқулық
№2, 23 бет
Таратпа
Білім ленд платформасы
|
Са
бақ
тың соңы
Кері байланыс
7ми
нут
|
«Білім банкасы» әдісі
Бүгінгі сабақта не
үйрендің?
Сен үшін не қиын болды?
Саған қандай тапсырма қызықты
болды?
Сұрақтардың жауабын стикерге жаз.Жауабыңды оқы және білім
банкасына сал.
Үйге тапсырма
№
9, 24 бет
|
Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап
береді
|
«Комментарий»
әдісі
|
Банка
|