Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Бір сабақ бойынша рефлексивті есеп
Материал туралы қысқаша түсінік
Деңгейлік оқуға үшін көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
908
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Оқушылар білім алғандығының дәлелдемелері қамтылған тізбектелген сабақтар топтамасынан алынған бір сабақ бойынша рефлексивтік есеп.
Тыңдаушының жазбасы | Тренердің жазбасы |
Президентіміз Н.Ә. Назарбаевтың өзі айтқандай елдің болашағы біліммен қаруланған жастардың қолында болса, сол жастарға сапалы да табысты білім беру ұлағатты ұстаздар қолында екендігінде дау жоқ. Сол себептен де мұғалімдер алдыңғы қатарлы елдермен білім жағынан теңесу үшін, білім саласында болып жатқан реформалармен танысып, заманауи әдіс –тәсілдерді меңгеріп, әлеуметтік сындарлылық идеяларын үйрене отырып,оқу және оқыту үдерісінде, сабақ түсіндіру кезінде тиімді пайдалана алуы қажет.. Ұлы ағылшын ағартушысы Уильям Уарт былай деп айтқан екен; жай мұғалім хабарлайды, жақсы мұғалім түсіндіреді, керемет мұғалім көрсетеді , ұлы мұғалім шабыттандырады.Осы пікірдің өзінен мұғалімге артылар жүк жеңіл еместігін аңғаруға болады.Қазіргі таңда мұғалімдер алдына білім жүйесіне жаңа әдіс –тәсілдер, өзгерістер енгізіп, білім беру жүйесін жаңа үлгіде жоспарлап, білім беру реформасына жаңа талаптар қойылуда. Бұл дегеніміз мұғалімге білім берудің жаңа тиімді жолын қарастыру деген сөз.Қазіргі таңда мемлекетіміздің білім саласына ерекше қолдау көрсетуінің арқасында, әлемдік деңгейдегі оқу орындарының озық тәжірибелерін еліміздің болашағы жастарға білім беру үшін, мұғалімдердің біліктілігін арттыру үшін Кембридж теориясының негіздерін мұғалімдерге оқытып үйретуде. Осы оқып жатқан курсымыздың өзінің негізгі мақсаты –сындарлы оқыту теориясының негіздерін қамтып отыр. Бұл теория оқушының ойлануын дамытуда олардың мұғалімнен, дереккөздерден, оқулықтан, құрбы –құрдастарынан алған білімдерімен өзара әрекеттесуі арқасында жүзеге асады. Кембридж теориясының өзі білім беру саласында жеті модулді кіріктіріп өтуге негізделеді.Бұл жүйе еліміздің білім беру жүйесін дамыту жоспарларының мақсаттарына сай келіп отыр. Бағдарламадағы тәсілдер мұғалімнің өз тәжірибесін түбегейлі өзгертуіне,болашаққа жоспар құруына, және ол жайында саналы түрде ойлануына алып келеді. Әрине біздер осы оқып үйренген жаңа әдіс-тәсілдерді тек оқып қана қоймай, оны практика жүзінде балаға сапалы білім беруде қолдануға әрекет жасаймыз.Осы айтылғандарға байланысты мен бірінші «Бетпе –бет» кезеңінен кейін өзімнің бұрынғы өтіп жүрген дәстүрлі сабақтарым мен жеті модулді кіріктіріп өткен сабақтар арасында үлкен айырмашылық бар екенін түсіндім. Мектептегі тәжірибе кезінде мен осы Кембридж бағдарламасының модулдерін енгізіп тізбектелген сабақ жоспарын және қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жасадым.Тізбектелген сабақтар топтамасындағы 3 сынып оқушыларына өткізген үшінші сабақтың тақырыбы: Жануарлардың тіршілік ортасы.Сабақтың мақсаты: Жануарлар тіршілігі туралы түсінік беру. Жануарлар туралы білім, білік дағдыларын қалыптастыру, меңгерту. Дүниетанымын кеңейту сабаққа қызығушылығын арттыру. Жануарлардың мекен ететін ортасына қарай қалай бөлінетінін меңгерту. Сабақты бастамас бұрын бүгін сыныпта кім жоқ деп сұрап алдым. Сыныпта оқушылар арасында жағымды ахуал қалыптастыру мақсатында оқушылардан алдымен бүгін күніміз қандай болып тұр деп, ауа райын сұрап алдым. Бұл сұрағыма оқушылар күн суытып жаңбырлы болып тұр деп жауап берді. Сосын оқушылар арасынан Сандуғаш есімді оқушым күннің суық болғаны біздің көңіл-күймізге ешқандай кедергі жасамайды деп керемет жауап берді.Сосын «Шаттық шеңбері» арқылы оқушыларға ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырдым. Мұнда оқушылар гүлді бір-біріне ұсына отырып ең жақсы-жақсы деген тілектерді достарына арнап айтты. Олардың бірнешеуін атап айтсақ: Келесі кезекте АКТ-ны пайдалана отырып, оқушыларға жануралардың тіршілік ортасымен экран арқылы балалар бағыт бағдар алу үшін таныстырып, түсіндіріп шықтым. Сулы, шөлді, орманды және қыс мезгіліне төзімді жерлер тіршілік етеін жануарлар суреттер арқылы таныстырып шықтым. Жаңа сабағымның түсінікті болу үшін оқушыларға бірінші тапсырмамды «сынақтан өткізу» әдісін пайдаланып:
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |