Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Математика Күні: 13.12.2020 Сынып: 3 «В»класс |
Мектеп: М.Арын атындағы ҚҚОМ Пән мұғалімі: Калапбергенова Б.Ж Қатысқандар саны: 28 Қатыспағандар саны: 0 |
||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу. |
||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.2.6. Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау. |
||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындайды Көптеген оқушылар:Есепті тексеру үшін не істеу керек екенін біледі Кейбір оқушылар:Қалдықпен бөлуге берілген мазмұнды есептерді шығарады |
||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
-Бір таңбалы санға қалдықпен
бөліп, есептеуді біледі - Қалдық бөлгіштен аз болатындығын түсінеді |
||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
-Қалдықпен бөлу, қалдық, қалдық бөлгіштен аз |
||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Сабақ барысында ынтымақтастық, достық қарым –қатынаста болу.Топтар бір-біріне құрметпен қарау. |
||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Еңбек , дүниетану |
||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта бейнеролик көрсеткен кезде |
||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Тиімді есептеу.. |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Ширату 1-топ Моншақтар 3-топ Кестелер ҰЖ «Зерттейік» әдісі 1-тапсырма Шебердің қолында 18 моншақ
бар. Сол моншақты әр қорапқа 6-дан салу керек. Қанша қорап қажет
болады? 18:6=3 қорап
Қалдық қашанда бөлгіштен кіші болуы тиіс. Қ.б: «Тексер»
әдісі -Моншақты тең бөледі Жұптық жұмыс «Кім тапқыш?»
әдісі
Қ.б: «Тауып көр»
әдісі |
.
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
Бағалау парағы
Бағалау парағы
|
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
|
ТЖ «Дәлелде және орында»
әдісі Берілген сызба бойынша мазмұнды есеп құрастыр « Ілгектер» тобы
Жаңғақтарды пайдалана отырып
қалдықпен бөлінетін бөлінді құрастыр,соған байланысты мазмұнды есеп
құрастыр
Ағайынды 3 балаға10 жаңғақты
теңдей бөліп беру қажет. Олардың әрқайсысына неше жаңғақтан тиеді?
Қанша жаңғақ қалады?
2-т-Жаңғақты
пайдалана отырып қалдықпен бөлінетін бөлінді құрастырады және мәнін
табады. Топтар бірін-бірі бағалайды Жеке жұмы Тест жұмысы
«Біліміңді шыңда және
тексер» әдісі
Қ.б: «Біліміңді шыңда»
әдісі
Ұжымдық
жұмыс
7. Көбейтудің неше қасиеті
бар?
12.Үштің кубы нешеге
тең? |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
Бағалау парағы
Бағалау парағы
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
Бағалау парағы |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
|
Кері
байланыс: |
Оқушылар дың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету.
|
|||||||||||||||||||||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||
1-тапсырма ҰЖ «Зерттейік»әдісі
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |