Материалдар / Біратомды және көпатомды спирттер.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Біратомды және көпатомды спирттер.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабаққа керекті тақырып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2023
412
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

3.1 Оттекті органикалық қосылыстар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:


Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Біратомды және көпатомды спирттер.

2 зертханалық тәжірибе «Этанолды этилен гидратациясы және глюкозаның ашуы арқылы алу» №3 зертханалық тәжірибе: «Спирттердің суда еруі, жануы және біратомды және көпатомды спирттерге сапалық реакциялары»

(19-сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.3.2.14 - спирттердің алу жолдарын білу;

11.3.2.15- спирттер қолдану аясын атау;

11.3.2.16 - спирттердің адам ағзасына уытты әсерін

Сабақтың мақсаты:

Жазбаша немесе ауызша түрде спирттердің, фенолдардың, альдегидтердің, кетондардың және карбон қышқылдарының алынуы және қолданылуы туралы жазбаша немесе ауызша түрде баяндама дайындай алады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу. Ынтымақтастыру атмосферасын құру.

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары және бағалау крийтерийлерімен таныстыру.


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

http://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/3f77a8e5-c011-433f-b8e0-b9b336888cf0

Жаңа сабаққа кіріспе


**Оқушыларға спирттердің құрылысына негізделіп, олардың судағы жоғары ерігіштігін түсіндіруді ұсыныңыз.


**Фенолдың құрылыс ерекшеліктеріне негізделе отырып, физикалық және химиялық қасиеттерін түсіндіріңіз.

**Біратомды және көптатомды спирттерге сапалық реакция жүргізіңіздер. Оқушылармен бірлесе отырып, көрнекіленген реакция теңдеулерін құрастырыңыз.

**Оқушыларға, олар орындауға тиісті спирттердің алынуы мен химиялық қасиеттері бойынша айналулар сұлбасын ұсыныңыз.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

15 мин.


Фенолдың физикадық қасиеттері:

Фенол – судан нашар еритін түссіз кристалды зат. Өзіне тән иісі бар, оңай балқиды улы зат, теріні күйдіреді. Бөлме температурасында суда нашар ериді, 70С- та суда жақсы ериді. Ауада тотығып, әуелі қызғылт түске, сосын қоңырқай түске боялады.

Фенолдың химиялық қасиеті


С6Н5ОН + Na → C6H5ONa + H2

С6Н5ОН + NaOH → C6H5ONa + H2O

натрий феноляты


Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

http://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/3f77a8e5-c011-433f-b8e0-b9b336888cf0

Топтық жұмыс

6 мин


Оқушылар ғаламтор желісін қолдана отырып, постер немесе презентация жасайды.


Топтық жұмыс:

Оқушыларды 3 топқа бөліңіз:

1 топ: Алкогольді қолданудың медициналық салдары

2 топ: Алкогольді қолданудың әлеуметтік салдары

3 топ: Алкогольді ішпейтіндердің санын арттыру әдістері

Орындау уақыты : 20 мин

Карусель әдісін қолдана отырып, әр топ өздерінің тақырыптарын түсіндіреді.

Бағалау критерийлері бойынша бірін-бірі бағалайды.

Оқушыларға ішімдіктің адам ағзасына әсері туралы қосымша ақпаратты ұсыныңыз.


Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.


Жеке жұмыс

5 мин


Қалыптастырушы бағалау


Спирттердің алынуы мен химиялық қасиеттері бойынша айналулар сұлбасы бойынша реакция теңдеулерін құрастырыңдар


Н2О НBr NaOH

Б) (СН3)2СНСН2ОН → А → Б → С



Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың

«Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


«Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!