×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады. Тәрбиешілерге, ұстаздарға, оқушыларға, студенттерге арналған турнирлер басталды. Толығырақ
Құрметті аттестация тапсыратын ұстаздар аттестацияға арналған сұрақтар мен оның жауаптары дайын болды. Біз оны арнайы кітапша ретінде шығардық. Толығырақ: 8-(707)-358-15-26 осы номерге дәл қазір хабарласыңыз немесе ватсапқа жазыңыз.

Бірінші дүниежүзілік соғыстың себептері қандай

Автор:Бердиева Айбану Сыдыковна
Бағыты: Дүние жүзі тарихы
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 9 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-09-12

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Бірінші дүниежүзілік соғыстың себептері қандай? тақырыбындағы қысқа мерзімді жоспарды күнделікті сабақта қолдануға болады.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: Түркістан облысы, Шардара ауданы, «Қызылқұм» жом
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Бердиева Айбану Сыдыковна
Сынып: 9 (8)Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ тақырыбы:Бірінші дүниежүзілік соғыстың себептері қандай

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Сабақ мақсаттары

Бағалау критерийлері
Ойлау дағдылары
Тілдік мақсат



Диалогқа арналған және жазу үшін пайдалы сөз орамдары: Бірінші дүниежүзілік соғыстың шығу себептері қандай? Неліктен ірі капиталистік елдердің арасында қайшылықтар күшейді?
Құндылықтарды дарытуСыни ойлау және шығармашылық даму дағдысын дамыту.
АКТ қолдану дағдысы
Пәнаралық байланыс




Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс әрекет



Ресурстар



Сабақтың басы









Ыстық орындық әдәсі арқылы.үй тапсырмасын сұрау. Оқушы ортада тұрған үстелге отырып үй тапсырмасы бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді.



Интерактивті тақта





Уй тапсырмасы
Сабақтың ортасы





























Жаңа сабақ

Оқушыларға «Мәтінмен жұмыс» тапсырмасы беріледі. Мақсаты: мәтінмен танысу арқылы жаңа тақырып бойынша мәлімет алынады. «Мәтінмен жұмыс» оқушыларға тақырып бойынша беріледі. Мәтіндік тапсырманы 5 минут уақыт ішінде оқиды. Одан кейін оқушыларға топтық тапсырма беремін.

ҚБ тапсырмаларыТоптық жұмыс «Фишбоун» әдісі арқылы Бірінші дүниежүзілік соғыстың алғышарттары мен себептерін талдайды.Құйрығы - қорытынды жаса.

Дескриптор: 3. Қорытынды тұжырым жасайды.



2. Тапсырма: Жұптық жұмыс

Дескриптор:
  • Соғысқа қатысушы елдерді картадан көрсетеді.

  • Соғыс қимылдарының барысын картадан көрсетеді.

  • Соғысқа қатысушы елдер туралы деректерді талдайды.









  • Оқулық Дүниежүзі тарихы









    ПлокатМаркерстикерлер



    Алдабек Н. Макашева К.Н. Байзакова К.И. Дүниежүзі тарихы 9-сыныбына арналған жоба оқулық. Алматы: «Мектеп»2019 Еxpert.mektep.kz/ru/shop/10504 9-9 klass/pg/2/

































    Карта









    Сабақтың соңы 7 минут









































    Үйге тапсырма:

    Жеке жұмыс тапсырмасыКестемен жұмыс. Үштік одақ пен Антантаның құрамындағы елдерді атап көрсетіңдер.

    Дескрипторы:
  • Үштік одақ құрамындағы елдерді анықтайды.

  • Антантаның құрамындағы елдерді анықтайды.

  • Б ірінші дүниежүзілік соғыстың шығуына Үштік одақ пен Антантаның ықпалын сипаттайды.

  • ҚБ

    Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет







    Кесте

































    Стикерлер
    Саралау – оқушыларғаҚалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғарыоқушыларға қандай міндет қойудыжоспарлап отырсыз?. Бағалау - оқушылардыңматериалды меңгеру деңгейін қалай тексерудіжоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасы









    Әр қалыптастырушы тапсырмадан кейін кері байланыс беріп отырамын.

    Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясыБүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет

    Оқушыларға денсаулық және қауіпсіздік техникасының ережелері таныстырылады. Сабақта пәнаралық байланыс орнатылады.



    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары / оқумақсаттарыдұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығыОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе неліктен?Сабақта саралау дұрысжүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:1:2:






    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.