Бөлім:
|
5.6 Экология және
тұрақты даму
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Исмагулова
М.
|
Күні:
|
19.04.2022ж.
21.04.2023ж.
|
Сыныбы:5 «а», 5 «ә»,
5 «б»
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Тірі ағзалардың
алуантүрлілігі
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
5.6.2.2 – біржасушалы
және көпжасушалы ағзаларды сипаттау
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Біржасушалы және көпжасушалы ағзалардың ерекшеліктерін
анықтау
Біржасушалы және
көпжасушалы ағзаларды сипаттау
|
Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру "Ыстық
лебіз"
|
Оқушылар бір -біріне
жылы лебіздерін білдіреді, барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы
сабаққа белсенділігі артады
|
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
|
Өткен тақырыпты еске
түсіру
10
мин.
|
Тест тапсырмаларын
оқиды.
|
Оқушылар тест
тапсрмаларын орындайды. «Көршіңді тексер» әдісі арқылы өзара
бірін-бірі тексеріп бағалайды.
|
Өзара бірін-бірі
бағалауы
Дескриптор:
1-2 дұрыс жауап 1
балл
3-4 дұрыс жауап 2
балл
5-6 дұрыс жауап 3
балл.
Жалпы: 3
балл
|
конверт
|
Жаңа сабаққа кіріспе
2 мин.
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау.
-Тірі ағзалар неден тұрады?
-Тірі ағзалар жасушаға қарай нешеге
бөлінеді?
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
|
Ауызша
мадақтау
|
|
Сабақтың ортасы
24
мин.
|
Оқушылармен бірге Біржасушалы және
көпжасушалы ағзаларды сипаттай отырып
түсіндіреді.
|
«Түртіп алу» әдісі
арқылы тақтадағы мәліметті жазып
отырады.
|
Мұғалім бағалауы
«Қошемет» әдісі
Дескриптор:
- біржасушалы және
көпжасушалы ағзаларды сипаттап
жазады.
2
балл
|
5-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
№1 тапсырма:
Біржасушалы және көпжасушалы ағзаларды кестеде берілген
белгілер бойынша сипаттаңыз.
Біржасушалы
және
көпжасушалы
ағзалар
|
Мекен ортасы
|
Қоректенуі
|
Құрылысы
|
Пайдасы немесе зияны
|
Бактерия
|
|
|
|
|
Амеба
|
|
|
|
|
Қасқыр
|
|
|
|
|
Алма
|
|
|
|
|
|
Оқушылар кестені толтырады.
|
Мұғалім бағалауы
Дескриптор:
-біржасушалы ағзаларды
сипаттайды;
-көпжасушалы ағзаларды
сипаттайды.
Жалпы: 4 балл
|
№2-тапсырма:
Қайсы тұжырым дұрыс,бұрыс екенін
анықтаңыз.
1) Жасуша – барлық тірі организмдердің негізгі
құрылымы.
2) Қабықша, ядро, цитоплазма – жасушаның басты
бөліктері.
3)Хлоропласт– тек жануар жасушасында ғана
бар.
4) Микроскоп – ұлғайтқыш
аспап.
5) Тірі организмдер тек қана
қоректенеді.
6) Тірі ағзалардың жасушалар құрылысы
бірдей
7) заттар жасушалардан
тұрады.
|
Тұжырымдардың қайсысы дұрыс, қайсыс бұрыс екенін
анықтайды.
|
Мұғалім бағалауы
Дескриптор:
-дұрыс тұжырымдарды
анықтайды;
-бұрыс тұжырымдарды
анықтайды.
Жалпы:әр дұрыс жауапқа 1
балл
|
Сабақтың соңы
Рефлексия
Бағалау
5 мин.
|
- Не білдім, нені
үйрендім
- не түсініксіз болды - нені жетілдіру
керек.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе
бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Үйге тапсырма
1 мин.
|
Сұрақтар құрастыру
|