Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
бірлестік жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
МАЗМҰНЫ
1. |
Өзекті мәселелер |
1бет |
2 |
Әдістемелік бірлестік туралы ереже |
2-5 бет |
3 |
Әдістемелік бірлестік жетекшілерінің функционалдық міндеттері |
6 бет |
4 |
«Бастауыш» әдістемелік пән бірлестігінің 2021-2022 оқу жылына талдауы |
7-14 бет |
5 |
Мемлекеттік білім стандартының орындалуы |
14-16 бет |
6 |
«Бастауыш» әдістемелік пән бірлестігінің 2022-2023 оқу жылына жұмыс жоспары |
17-20 бет |
7 |
Қабілетті оқушылармен жұмыс жоспары |
21бет |
8 |
Біліміндеолқылығы бар балалармен жұмыс жоспары |
22,23 бет |
9 |
Функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған жұмыс жоспары |
24,25 бет |
10 |
«Бастауыш» әдістемелік пән бірлестігінің 2022-2023 оқу жылында 14.11-24.11.2022 жылы өткізілетін онкүндік жоспары |
26,27 бет |
Аудандық білім бөлімінің өзекті мәселесі:
«Педагогтың кәсіби құзыреттілігін арттыру арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту»
Мектептің өзекті мәселесі:
«Оқу- тәрбие үрдісінде ақпараттандыру арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту,мұғалімдердің ғылыми-әдістемелік ізденістерін жетілдіру»
Әдістемелік кеңестің өзекті мәселесі:
«Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін көтеру арқылы, білім беру сапасын жақсарту»
«Бастауыш» әдістемелік пән бірлестігінің өзекті мәселесі:
«Білім алушының тұлғалық үйлесімді қалыптасуы, функционалды сауаттылығы мен бәсекеге қабілеттілігінің дамуына ықпал жасау»
2021-2022 оқу жылындағы «Бастауыш»әдістемелік бірлестігінде оқу процесін ұйымдастыру кезінде білім беру ұйымдарында 2021-2022 оқу жылына арналған Әдістемелік-нұсқау хатты, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің №472 бұйрығымен бекітілген әдістемелік ұсынымдарды, «Білім туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 5-1) тармақшасына сәйкес бекітілген Орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына сәйкес жүзеге асырылды.
«Бастауыш» пән бірлестігінің тақырыбы:»Функционалдық сауаттылық- білім сапасын жетілдірудің негізгі бағдары»
«Бастауыш» пән бірлестігінің мақсаты:
«Білім алу үдерісі арқылы оқушылардың функционалды сауаттығының негізін қалап, білім алуға ынталы жеке тұлғаның дамуына мүмкіндік жасау»
«Бастауыш» пән бірлестігінің міндеттері:
Балалардың дарындылығын диагностикалау;
Оқушылардың жеке, тұлғалық ерекшеліктерін есепке алу. Сабақ барысында саралау әдісін қолдану;
Оқыту әдістері мен тәсілдерінің әртүрлі жүйесінің ішінен өзіндік ойлау қабілетін, ынтасын және шығармашылығын дамытуға мүмкіндік беретінін таңдау;
Оқушылардың өзіндік қабілеттерін көрсетуге жол ашатын әртүрлі сыныптан тыс сайыстар, зияткерлік ойындар, олимпиадалардың өткізілуі;
Мектептің өзекті мәселесі:Білім беру сапасын функционалдық сауаттылықты дамытуды қамтамасыз ету факторы ретінде басқару;
Бірлестік мүшелері жылдық жоспар бойынша жұмыстар жүргізді.
Бірлестік мүшелері Zoom платформасы арқылы онлайн тамыз конференциясына және аудандық пәндер семинарына қатысты.
2021-2022 оқу жылына арналған ұзақ мерзімді жоспары, факультатив сабақтары,үйірме жұмысының жоспарлары бекітілген. Бірлестік мүшелерінің барлық іс құжаттары,ұзақ мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлары №472бұйрықты басшылыққы ала отырып, жүйеленіп, реттелді.
2021-2022 оқу жылында «Бастауыш сынып» пән бірлестігінің білім сапасы
№ |
Сыныбы |
Сынып жетекші |
Оқушы саны |
үздік |
Екпінді |
орташа |
Білім сапа |
1 |
1А |
Ажинурова Балқия |
10 |
- |
- |
- |
- |
2 |
1Ә |
Хамраева Махирам |
9 |
- |
- |
- |
- |
3 |
2А |
Ажинурова Бақыт |
11 |
4 |
3 |
4 |
63,6% |
4 |
2Ә |
Тохтбакиева Захидам |
10 |
4 |
2 |
3 |
66,6% |
5 |
3А |
Жанпеисова Мария |
13 |
4 |
4 |
5 |
61,5% |
6 |
3Ә |
Юсупова Зухра |
10 |
2 |
5 |
3 |
70% |
7 |
4А |
Смаилова Жанар |
8 |
3 |
2 |
3 |
62,5% |
8 |
4Ә |
Хамраева Роза |
11 |
3 |
4 |
4 |
63,6% |
Кемшіліктер: 2021-2022 оқу жылының тоқсан бойынша бастауыш және орта буында мемлекеттік бағдарламада берілген тақырыптар толығымен қамтылды. Сыныптардың жылдық білім сапасының аналитикалық көрсеткіші бойынша 2020-2021 оқу жылымен салыстырғанда
3а сыныбы -7, 7 %; 3 ә сыныбы- 9,1 %; 4 а-3,3 %; азайған.
Осы кемшіліктерді негізге ала отырып 2022-2023 оқу жылында осы сыныптарды мектепшілік бақылауға алыну қажет.
Ұсыныс:
1.Сыныптар бойынша білім сапасынан төмен нәтиже көрсеткен сыныптары 2022-2023 оқу жылында мектепішілік бақылауға алынсын.
2. Оқушылардың білім сапасын көтеру мақсатында жаңа әдіс-тәсілдер мен деңгейлік оқыту модульдерін қолдану, оқушылардың қызығушылығын арттыру
3.Төмен пайыз көрсеткен сыныптармен пән мұғалімдері жүйелі жұмыс жүргізіп, оқушыларға жекеленген қосымша тапсырмалар беріп, 2022-2023 оқу жылында қорытындысы қадағалансын.
4.Пәндер бойынша төмен білім сапасын көрсеткен пән мұғалімдерінің сабақтарына қатысу
Жылдық бағалары үздік болған 2,3,4 сынып оқушыларын ТЖБ қорытындысы бойынша мақтау қағаздарымен марапатталды.
Білімінде олқылығы бар оқушылармен жүргізілген жұмыс туралы мәлімет
Мектеп ұжымы №548 хаттағы 6 тарауды басшылыққа ала отырып пән мұғалімдері білімінде олқылығы бар оқушылармен мектеп әкімшілігі тарапынан жасалған жоспарды негізге алып, өз жоспаларын жасады. Мектеп бойынша әр пәннен олқылығы бар оқушылардың тізімдері алынды. Шағын топтар жасалып, кестесі бойынша сабақтар жүргізілді. Олқылығы бар оқушылар БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің негізінде анықталды.
Мектеп әкімшілігі тарапынан 2-4 сынып оқушыларынан 2 тоқсанда алынған БЖБ және ТЖБ –дағы қиындық туғызған мақсаттар сараланып осы бойынша оқушылармен шағын топтар құрылып қосымша сабақтар жүргізілді. Екі аптадан кейін кесінді тест жұмыстары алынын оның нәтижесі бірлестік отырысында қарастырылды.
Күнделік.кз электронды журналдың жүргізілуі туралы
«Электрондық оқыту жүйесі» жобасы 2011-2020
жылдарға арналған білімді дамытудың Мемлекеттік бағдарламасын
жүзеге асыру аясында мектебімізде 2018-2019 оқу жылынан бері
«Kundelik.kz» электронды журнал толтыру
жүргізілуде.
Берілген жобаның мақсаты: сапалы білім беру
қорларын дамыту, сонымен қатар ақпараттық-коммуникациялық
технологияларды қолдану негізінде осы білім беру ресурстарына
теңдәрежеде қолжетімділікті қамтамасыз ету болып табылады.
Мұғалімдер мектеп пәндері бойынша сабақтарын дайындау үшін
платформаға, сандық білім беру қоры формасындағы қосымша
материалдары бар электрондық кітапханаға кіруге мүмкіндік алды. ЭОЖ
мұғалімнің барлық жұмыс оқу жоспарлары мен күнтізбелік-тақырыптық
жоспарлары электрондық оқыту жүйесіне орталықтандырылып жүктелген
типтік оқу жоспарлары мен бағдарламалардан
құралады.
2021-2022 оқу жылында 1-4 сыныпта 83 оқушы
«Kundelik.kz» электронды журнал жүйесіне
тіркелді.
Оқушылардың электрондық күнделіктерін
ата-аналар және оқушылар өз пайдаланушының аты және құпия сөз
арқылы көруге болады. Сынып журналдарында қойылған бағалар
негізінде үлгерім бойынша есептеліп автоматты түрде қалыптасады.
Электрондық оқыту жүйесін қолдану кезінде білім беру үдерісінің
белсенді қатысушысы ата-аналардың болуы өте маңызды.Ата-аналар
күнделікті өз балаларының үлгерімі мен сабаққа қатысуы туралы
сенімді ақпараттарды ала алады, мектеп әкімшілігімен және
педагогикалық құраммен байланыста бола алады; білім беру
жүйесіндегі жаңалықтар туралы біле алады, мектеп өмірі мен өз
баласының өміріне көбірек белсенді қатыса алады, сұрақтар қоя
алады, өз баласының тәрбиесі мен біліміне қатысты ұсыныстар жасап,
педагогтардан кеңес ала алады. Әр апта сайын күнделіктің жүргізілу
барысына мониторинг жүргізіліп отырды. Кеткен кемшіліктер бойынша
әр пән мұғаліміне ескертулер беріліп дер кезінде түзетілді. Жыл
бойы электронды күнделіктің жүргізілу барысы төмендегідей нәтиже
көрсетті.
Ү/Т бар сабақтардың % |
Тақырыптарды толтыру% |
Жоспарлауды жүргізу% |
Журналды жүргізу% |
Журналды уақытылы жүргізу% |
60% |
100% |
78% |
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |