Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану. Бірмүшенің дәрежесі және стандарт түрі
Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Қараша 2018
922
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1В Көпмүшелер Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып 7 «б» Қатысқаны:18 Қатыспағаны: | ||
Сабақтың тақырыбы | Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану. Бірмүшенің дәрежесі және стандарт түрі. (1-сабақ) | |
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары | 7.2.1.2 Бірмүше анықтамасын білу, оның коэффициенті мен дәрежесін табу;7.2.1.3 бірмүшені стандарт түрде жазу; | |
Сабақтың мақсаты | Оқушылардың бәрі: Бірмүшенің анықтамасын біледі, оның элементтерін таба аладыОқушылардың көпшілігі: Бірмүшені стандарт түрге келтіреді, есеп шығаруда дәреженің қасиеттерін қолдана алады;Кейбір оқушылар: Қиындығы жоғары есептерде дәреженің қасиеттерін қолдана отырып,өрнектерді түрлендіріп, бірмүшені стандарт түрге келтіре алады | |
Бағалау критерийі | -Бірмүшені және оның элементтерін анықтай біледі;-Бірмүшені стандарт түрде жазады;- Дәреженің қасиеттерін бірмүшелерді стандарт түрге келтіруде қолданады; - Өрнектерді түрлендіріп, бірмүшені стандарт түрге келтіреді | |
Тілдік мақсаттар | Бірмүше болып табылатын өрнектерді оқиды,бірмүшені стандарт түріне келтіруді түсіндіреді, коэффициентін, дәрежесін анықтап, сипаттай алады | |
Лексика мен терминология | -бірмүшенің коэффициенті-бірмүшенің дәрежесі-бірмүшенің стандарт түрі-бірмүше-monomial;-коэффициент-coefficient-дәреже-degree-айнымалы шама-the coefficient value | |
Диалогтік | -...бірмүше деп аталады;- стандарт түрде жазылған бірмүшедегі санды көрсеткішті...;-бірмүшені стандарт түрге келтіру үшін...;-бірмүшенің дәрежесі деп...-бірдей бірмүшелер және коэффициенттерімен ерекшеленетін әріпті бөліктері ортақ бірмүшелер ...деп аталады. | |
Құндылықтарға баулу | Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана,құрмет, қарым-қатынас жасау, достық, жауапкершілік,өмір бойы оқу. | |
Пәнаралық байланыс | Физика,биология.Физика және биология сабақтарында өрнектерді бірмүше түрінде қолдануды жалпылау. | |
Тақырып бойынша алдыңғы білім | Дәрежелерге амалдар қолдану,дәреженің қасиеттерін білу,таңбалар ережесін сақтау, алгебралық өрнектерді түрлендіру | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы(5 минут) Сабақтың ортасы( 25 минут) | Ұйымдaстыpy кeзeңі: /Aмaндaсy, шаттық шeңбeрі. Көpшiсiне тiлек айтады/Саралау тәсілі: « Жіктеу»Сынып оқушыларын Астанадағы «Бәйтерек», «Ақ Орда», «Бейбітшілік және келісім сарайы», ғимараттарының суреттерінің әр қайсысын алты қиындыға бөліп, «Пазл» әдісі арқылы топқа бөлемін. Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топ шыққан суреттердің артындағы тапсырмаларды орындайды:1-сурет.Дәреже түрінде жазыңдар: у3у2; (у3)5; у7у3; (у7)4; а10/а82-сурет.Мына өрнектердің мәндері қандай санмен (оң немесе теріс) аяқталады? (-8)10; (-5)27; 75; (-2)8; -(-1)73-сурет. Есептеңдер: (3*2)2-3*22; (-3)8/37Дескриптор:-дәреженің қасиеттерін қолданады;-теріс және оң сандардың дәрежесін есептейді;-дәреженің қасиеттерін қолданып, есептің мәнін табадыҚБ: сыйлық Топ басшыларын сайлайды. Шешімі: Бірмүше Яғни,балалар жоғарыда қарастырған өрнектер бірмүше деп аталады2.Оқулықпен жұмыс /әp топқа тапсыpма беpу/ жаңа тақырыпты түсіндіру «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі1 топ Бірмүше және оның стандарт түрі 2 топ Бірмүшелерді көбейту 3 топ Бірмүшелерді дәрежеге шығару Топтар бір-біріне тақырыпты түсіндіреді ҚБ: екі жұлдыз, бір ұсыныс 3.Сергіту сәті.Жұптық жұмыс«Өз жұбыңды тап» ойыны. Ойынға сыныптағы барлық оқушылар қатысады.Оқушылар саны тақ болса,ойынға мұғалім қатысуға болады.Бірмүше мен оның дәрежесін көрсететін сандар жазылған үлестірмелер тарату.Бірмүше немесе оның дәрежесі жазылған үлестірмелер бойынша оқушылар жылдам өз жұбын тауып алулары керек. Бірмүшелер:9х5уz2; 3x2yz; 5a2c; 10x2yzy2;12a2nm10; 7m3n3d; 21m4np6; 17am7n; 20k10t5; | Топшамалар Cлайдпен көрсeту Оқулық Алгебра 7 Әбілқасымова А.Е.Алмата «Мектеп» Үлестірмелі топшамаларСмайликтер |
Сабақтың соңы5 мин Сабақ соңы( минут) | Дәрежелері:8; 4; 3; 6; 13; 7; 11; 9; 15; ҚБ: Смайликтер арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды.4. Оқулықпен жұмыс: Деңгейлік жаттығулар (топтық)А: №10.6 Бірмүшені стандарт түрде жазып, оның коэффициентің көрсетіңдерІ топ: 1)5а3(-3)ав5 4) -8ас5(-2а4)ІІ топ: 2)7m26c3m 5)3m2np(-5mn24) III топ: 3)-6m89am3 6)ab9a4bДескриптор:-бірмүшені стандарт түрге келтіреді;-бірмүшенің коэффициентін көрсетедіВ: №10.11 Өрнектің мәнін табыңдар Қалыптастырушы бағалау жұмысы:Оқу мақсаты:7.2.1.2 Бірмүше анықтамасын білу, оның коэффициенті мен дәрежесін табу;7.2.1.3 бірмүшені стандарт түрде жазу;Бағалау критерийі:оқушы-Бірмүшені және оның элементтерін анықтай біледі-Бірмүшені стандарт түрде жазадыОқу дағдыларының денгейі: білу, түсіну, қолдануТапсырма. Төмендегі алгебралық өрнектердің ішінен бірмүшелерді теріп жазыңыз және кестені толтырыңыз: | Оқулық Алгебра 7 Әбілқасымова А.Е.Алмата «Мектеп» Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы. Алгебра 7-сынып |
Дескриптор: оқушы-бірмүшелерді анықтайды;-бірмүшелерді стандарт түрде жазады;-бірмүшелердің коэффициенттерін жазады;-бірмүшелердің дәрежелерін жазады;Слайд арқылы жауаптарын көрсетемін.Әр топ басшысы өз тобының жұмысын тексереді, бағалайдыҚБ: «Егер 5 минутыңыз болса …» Үй жұмысы (1мин)Оқушыларды бағалау(1 мин)Сабақты қорытындылау (3 мин) РЕФЛЕКСИЯТақырыптың түйіні ретінде «5-5-1» әдісі арқылы оқушылар 5 сөйлем жазады,одан кейін сол 5 сөйлемді 5 сөзге дейін қысқартады. Соңында 5 сөзді 1 сөзге қысқартады.Оқушылар өздерінің түйінді сөзін бүкіл сыныппен бөліседі. Мыс: 5 сөйлем: 1. 5х2у3 бірмүше берілген. 2. Бұл бірмүшенің коэффициенті5 ке тең. 3. Бұл бірмүшенің дәрежесі 5 4. 8 х2у3 бірмүшесімен ұқсас 5.Кез келген бірмүше өрнек болады5 сөз: 1.бірмүше 2.коэффициент 3.дәреже 4.ұқсас 5.өрнек1 сөз: БірмүшеҚБ: басбармақ | ||
Саралау – Сіз қандай тəсілмен кө
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |