«Біз біргеміз, берік
іргеміз»
Қайырлы күн! Құрметті ұстаздар!
Көңіл-күйіңіз қалай? Мен сіздермен қазір психологиялық тренинг
жүргіземін.
Мақсаты:
Қатысушылардың позитивтік көңіл-күйін көтеру,
жүйке жүйесін демалдыру, бір-біріне деген құндылық, сергектік,
адамгершілік қатынасын қалыптастыру және ұжымды
біріктіру.
Тренинг ережесі:
-
Сөзді бөлмеу
-
Бір – біріне кедергі
жасамау
-
Бірігіп жұмыс
жасау
-
Өзгенің пікірін
сыйлау
-
Күлімсіреу
-
Кешікпеу
«Көңіл – күй»
түсі
Бүгінгі көңіл- күйімізді қандай түспен
бейнелейміз. Әр қатысушы өзінің көңіл – күй түсін таңдап
алады.
Сары- Өзін де, басқаны да қуантып
жүретін
жандар.
Көк – Байсалдылық, қанағаттылық белгісі, қонақжай
адамдар.
Жасыл – жүрген ортасында белсенді
адамдар.
Ақ- Мейірімді адамдар
Қызыл – алдына мақсат қойса жетпей тынбайтын
жігерлі адамдар.
Қара – Ішімдегіні тап деп отыратын тұйық мінезді
адамдар.
«Мен кіммін» алдымыздағы
қағазды алып, ортасынан бүктеп, бүктелген жағынан ұстап қолымызбен
қиып адам бейнесін жасаймыз.
Басына өз есімдеріңізді жазыңыздар, оң қолына
жақсы мінезіңіз, сол қолыңызға керісінше жағымсыз мінезіңіз, сол
аяғыңызға ұнататын түсіңіз, оң аяғына жақсы көретін адамыңыз,
ортасына арманыңызды жазыңыздар. / оқып
таныстыру
II. Панарин
тестісі.
Ұжымды топтастырып, тесттің мақсаты
түсіндіріледі.
-
таңдаған лидерлік қабілеті бар, алдына қойған мақсатына жететін,
басқарушылық қабілеті басым жандар
-
таңдаған жандар өте мейірімді, басқаның қайғысын да, қуанышында
бөлуге даяр тұратын жандар.
-
таңдағандар өте еңбекқор, төзімді, өз жұмыстарының шебері, бастаған
істі аяғына дейін жеткізетін
жандар.
л -
Жаңа идеяға жақын, білуге құмар, ізденгіш
жандар
«Ойлан тап»
жаттығуы
«Егемендік », «Қазақстан » , «
Тәуелсіздік» сөздерінен бірнеше
сөздер құрау керек.
Ұстаздардың ой ұшқырлығын, сөздік қорын
анықтау.
Анаграммаларды
шешу.
МТЕКІЕТҮНСІ жауабы :
Түсініктеме
НАҚТАҒА қанағат
КЕЛУРИСАПБ
республика
Лұықсыр құрылыс
АҰТЖМЫМАРДЫ
тұжырымдама
« Құбыр»
жаттығуы
Қажетті
құралдар: А4 қағазы( қатысушылар санына
орай)
Ережесі: Қатысушыларға бір А4 қағазы
беріледі.қағазды бүктеп қолдарымен астау кейпіне енгізеді.барлық
қатысушылар қолдарындағы астауша тәріздер иілген қағазды бір
–біріне қосып беті ашық құбыр жасайды.Дайын болған кезде нұсқаушы
кішкентай допты эжібереді. Қағазды үзіп алмай допты өткізіп
шығулары керек. Доп түсіп кеткен жағдайда ойын қайта
басталады.
Талдау: ойын
жаттығуы аяқталғаннан кейін қатысушылар алған әсерлерімен бөлісіп,
өз ойларын ортаға салады.
«Шеңбердегі
саусақтар»
Ережесі: Қатысушылар сұқ
саусақтарының басына айналманы қойып, топпен бірге белгіленген
орынға дейін алып жүрулері керек. Айналманы алып келе жатқан кезде
қолдың жоғары қалай көтеріліп кететіні байқалады. Егер жоғары
көтеріліп кеткен жағдайданемесе түсіріп алған кезде ойын қайта
басталады.
Талдау: ойын аяқталғаннан
кейінқатысушылар алған әсерлерімен бөліседі. Неге айналма жоғары
көтеріліп кететініні жөнінде сауал
тасталады.
Фруктовый
салат.
Жүргізуші барлық қатысушыларды 3топқа бөледі:
алма, банан, груша. Ойыншылар дөңгеленіп тұрады, ал жүргізуші
ортада. Ол үш жемістің біреуін айтқанда, дәл сондай жемістер орын
ауыстырады. Егер «фруктовый салат» деп айтылса, қатысушылар барлығы
орын ауысттырады.
Ой –
толғаныс
-
Аты-
жөні:__________________________________________
-
Жаттығу барысында мен нені
ұқтым_______________________________
-
Мен үшін қажетті
болғаны________________________________________
-
Маған
ұнады___________________________________________________
-
Маған ұнаған
жоқ_______________________________________________
-
Сабақ соңындағы көңіл-күйіңізді
салыңыз:
Суретті тест. «Тренингтен алған
әсерім»
Қатысушыларға күннің бұлттың, жаңбырдыңсуреттері
бейнеленген парақ таратылады.
Күннің суреті – тренингке
қатысушының толық қанағаттанғаны,
көңілденгені
Суретті тест. «Тренингтен алған
әсерім»
Қатысушыларға күннің бұлттың, жаңбырдыңсуреттері
бейнеленген парақ таратылады.
Күннің суреті – тренингке
қатысушының толық қанағаттанғаны,
көңілденгені
Бұлттың суреті – алған
әсері төмен.
Жаңбыр суреті- ешқандай әсер
алмаған.
«Жаңаөзен арнайы
мектебі»
Тренинг
Тақырыбы:«Біз біргеміз, берік
іргеміз»
Педагог-психолог:Калапбаева
А.Ы
2019-2020 оқу
жылы