№10 жалпы білім беру орта мектебі» КММ-сі | Койшанова Динара Алиевна |
Пәні | Дүниетану |
Сабақтың тақырыбы: | Біз қалай тамақтанамыз? |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: | 1.3.1.1.Көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу1.1.4.2. Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру |
Сабақтың мақсаттары: | Оқушылардың барлығы: Ежелгі және қазіргі заманғы адамдардың тамақтану ерекшелігі,және ережелері туралы білу;Оқушылардың көпшілігі: Суреттер арқылы өз ойларын жеткізе алады,берілген тапсырмалармен сұрақтарға жауап бере аладыОқушылардың кейбірі: Ежелгі мен қазіргі кезеңдегі тамақтану әдісін елестету арқылы сөйлейді. |
Жетістік критерийлері: | Оқушылар:қандай азық-түліктің денсаулыққа пайдалы екенін және олардан қандай тамақ әзірлеуге болатынын түсінеді;Дұрыс тамақтану ережесімен танысады;
|
Құндылықтарды дарыту: | • Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; •Денсаулық, достық және қамқорлық көрсету; |
Пәнаралық байланыс: | көркем еңбек, жаратылыстану |
Ресурстар: | Интербелсенді тақта, бейнежазба, кеспе суреттер, жетістік баспалдағының суреті, бағалау парақшалары. |
Тілдік құзыреттілік: | Еда –ас - food, жеміс-жидектер –фрукты - fruit |
Алдыңғы оқу | Ертеде қалай тамақтанған? |
Сабақтың барысы: |
|
Ұйымдастыру кезеңі: | Сыныпты түгендеу ,назарларын сабаққа аударту |
Сабақ барысы: |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері. | Мұғалімнің іс-әрекетіКритерий | Ресурстар: |
1.Сабақтың басы | Психологиялық ахуал туғызу.Шаттық шеңберін құру.Бір – бірімізге қарап жымиып, амандасамыз.Енді қасымыздағы келесі оқушыға қарап, қол алысамыз. |
|
Сабақтың ортасыТопқа бөліну: | Суреттер арқылы топқа бөліну:1-Ет тағамдары 2-топ: Сүт тағамдары 3-топ: Ұн тағамдары Ашық жабық сұрақтар. |
|
Миға шабуыл
| Ежелгі адамдар қалай тамақтанған? Олардың тамақтану дәстүрі қандай?Қазіргі адамдар қалай тамақтанады?Қазіргі тамақ түрлерін атта? |
|
Топтық жұмыс
| 1-топ: Тағам туралы сурет беріледі, соның ішінен ет тағамдарын ажыратады.2-Сүт тағамдарынна қатысты, тыйым сөздер айту.3-топ: Денсаулыққа пайдалы тағамдарыды топтастыр | Тағам түрлерінің суретті |
Сергіту сәті
| «Көңілді күн»
| Бейнеролик |
Жеке жұмыс дәптермен жұмыс | Суреттерді сәйкестендіру, бояу.Дескриптор: Тағам түрлерін ажырата алады.
| Қима үлестірмелі материалдар |
Ой қозғау
| Жұптық жұмыс1.Ежелгі тамақтану мен қазіргі тамақтанудың қандай айырмашылықтары бар? Сурет бойынша әңгімелеу2. Әр оқушы өз тамақтану режимі туралы айтадыБос орындарға өзіңізге ұнайтын тағамдардың суретін салыңыз. Олардың атауын жазыңыз.3. Суретке мұқият қара. Айгулге қандай тағам мен сусын түрін тұтынуға кеңес берер едіңіз?
Дескриптор: Ежелгі мен қазіргі тамақтану туралы біледі.Олардың пайдасы мен зиянын түсінеді.
| Тамақтану режимі туралы бейнеролик көрсетіледі |
Сабақтың соңы | Бекіту сұрақтары:Оқушылар–– ежелгі адамдар қалай тамақтанғаны; –– ұлттық тағамдар мен сусындар туралы білді.Оқушылар–– ежелгі және қазіргі заманғы тамақтану ерекшеліктерін салыстыруды;–– тағам мен сусын түрлерін ажыратуды; –– алған ақпарат негізінде өз пікірін білдіруді;–– этика ережелерін сақтау маңыздылығын түсінуді үйренді.
Бағалаудың бір түрі ретінде мынадай тапсырма берсеңіз болады. Сөйлемді толықтыр:–– Ежелгі адамдар ....................(жемістермен, тамырлармен, шикі етпен) тамақтанды.–– .......................... (қымыз) бие сүтінен жасалған емдік сусын.–– Тағам алуан түрлі және .......................... (пайдалы) болуы тиіс.Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?Жетістік баспалдағының суреті тақтаға ілінеді.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу
Смайликтер арқылы оқушыларды кезең бойынша бағалап отырам,кім көп смайлик жинаса сол оқушы жақсы бағамен бағаланады.
Сабақты түсіндім
Білгім келеді Менің түсінбегенім көп
| Смайликтер
|
Бағалау:
Кері байланыс
|
|
|