Материалдар / Бізді қоршаған орта
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бізді қоршаған орта

Материал туралы қысқаша түсінік
1сыныр
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
501
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





САБАҚ: Бізді қоршаған орта Ауа райыМектеп:Кішішыған орта мектебі
Күні:Оқытушының аты-жөні: Таурбаев А.Р.
СЫНЫП: 1 сынып Қатысушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)1.1.1.1Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін, таныс бейнелер мен пішіндерін білу (түс, фактура, пішін және т.б.)
Сабақтың мақсаттары Оқушылар:• Сурет салуда материалдармен жұмыс жасай алады;. Оқушылар ауа райының түрлерін ажырата біледі (жаңбыр, қар, жел, қар аралас жаңбыр, ашық, бұлтты). Оқушылардың басым бөлігі: Материалдармен мақсатты түрде жұмыс жасай алды;Кейбір оқушылар:Таңдағанын түсіндіре отырып, сурет салу кезінде материалдармен мақсатты түрде жұмыс жасай алады; Нысандар мен беттердің сапасын ескеріп, шығармашылықпен таңдау жасап, формалар, үлгілер мен текстураларды ажыратады және пайдаланады.
Тілдік мақсат фотосурет, бейне ролик, мультфильмдегі, суретшілердің туындыларындағы табиғат құбылысы мен ауа райын сипаттау


Қарастырылады:• күңгірт, ашық;
  • жоғары, төмен, үлкен, кіші, толқынды, ирек, түзу, нүктелік;
  • • қатты, жұмсақ, жуан, жіңішке;• қарындаш, қалам, көмір қарындаш, ұшы, жақ, дақ (сия тамшысы), қайшы, кескіш;• таңба салу, сызық, пішіндер, көлем, масштаб.


    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер:Талқылауға арналған сұрақтар:
  • пейзаж, кескіндеме, бояулар, қылқалам;
  • нүктелі сурет, сызықтық сурет, алдыңғы план, артқы план, бұлыңғыр, күңгірт, ашық түс, реңк;
  • фон, алдыңғы фон; жабыраңқы, реңк, түс;
  • қарқынды, бұлтты, көмескі, желді, шуақты;
  • жаңбыр, қар, қар аралас жаңбыр, бұршақ, найзағай;
  • суық, қатырылған, мұзды; жылы, ыстық.


  • Алдыңғы оқуАлдыңғы бөлімдерді меңгере отырып, оқушылар пішіндер туралы білімдерін және оларды бейнелеу тәсілдерін жақсартты, түрлі материалдар мен визуалды элементтер арқылы тәжірибе жүргізе отырып, көркем құралдармен және материалдармен жұмыс істеу дағдыларын жетілдірді. Оқушылар тәжірибе арқылы идеяларын білдіруді, бақылау кезінде өз дағдыларын қолдануды және танытуды үйренді.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытБасталуы минут

    Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз)



    (С) Тақырыпқа сай жағдай туғызу үшін сабақ басында теңіз шуы жазылған жазбаны қосып қойыңыз. Оқушыларға көздерін жұмып, мұқият тыңдауларын сұраңыз. Оқушылардан теңіз шуын естіген кезде не
    Ресурстар Көркем материалдар мен құралдар Аспанды, тауларды және даланы суреттейтін Қазақстанның табиғат көрінісі (пейзаж) бейнеленген суреттер (картиналар)
    Ортасы минут

    сезінгендерін, көңіл-күйлерінде қандай өзгеріс болғанын сұраңыз(Ө, Т) Оқушылар өз практикалық жұмыстарында жоғарыда көрсетілген үдерістермен тәжірибе жасайды.

    , ) Оқушылар сыныпты аралай жүріп, балалардың ауа райы тақырыбына байланысты салынған көркемдік тәжірибелерін бақылайды. Олардан жұмыстардың орындалу техникасын сипаттауын, суретте ауа райы қалай бейнеленгенін сұраңыз.
    Ауа райының әр түрлі типтеріӘ. Қастеевтің, Ф.Васильевтің, И.Э. Грабарьдың туындылары







    Аяқталуы минут





    (Ұ,МК) Көрме. Оқушылар жасаған жұмыстарын қабырғаға ілу арқылы көрме ұйымдастырады. Барлық оқушылар достарының жұмыстарымен танысады. (Қ) Рефлексия: «Бармақ» әдісі.




    (МК,Ұ) Мұғалім жалпы сабақ барысына, оқушылардың жұмыстарына талдау жасайды, жұмыс орынын жинастырады





    Қосымша ақпарат
    Саралау – Көбірек қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексеруді қалайжоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКT байланыстарыҚұндылықтардағыбайланыс






    РефлексияСабақ / оқу мақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəненеліктен?Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынғажазыңыз. Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардыңарасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.




    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1.2.








    Оқу ісінің меңгерушісі: -------------------------------- 5.11.2016 ж.
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!