Материалдар / Біздің айналамыздағы ақпарат. 5 сынып. 1 сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Біздің айналамыздағы ақпарат. 5 сынып. 1 сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қырқүйек 2023
367
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Сейдахмет Бердіқұлов атындағы орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Біздің айналамыздағы ақпарат

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Ақпаратты ұсыну

Педагогтың аты-жөні

Бергали Маржан

Күні

06.09.2023ж

Сынып 5 Ә

Қатысушылр саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Біздің айналамыздағы ақпарат

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.1.1 – әртүрлі ақпараттың мысалдарын келтіру және ақапаратты әртүрлі нысандарда ұсыну

Сабақтың мақсаты:

Ақпарат ұғымы туралы анықтама беру арқылы

әртүрлі формадағы ақпаратды анықтау.



Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3. (Ұ) «Миға щабуыл» әдісі

Оқулық § 1.1, 6-бет, 1-2-сурет

-Ақпарат сөзін қалай түсінесің?

-Адам ақпаратты қайдан алады?

-Адам қабылдаған ақпаратын қалай ұсыныу мүмкін?


-2-суретте адамның ақпаратты қабылдауының қандай түрлері бейнеленген?

-Адам, жануар мен өсімдік қоршаған ортадан ақпаратты қалай қабылдайды?


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4Сұрақтарға жауап береді







Мұғалім оқушылар жауабына мұқият тыңдап, кері байланыс беріп отырады. Ауызша мадақтау жүзеге асырылады.










Оқулық

Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Күнделікті өмір сүріп отырған қоршаған ортадан түрлі ақпарат алуға болады. Мысалы, біз терезеден қарап, бүгінгі ауа райының қандай екендігі туралы ақпаратты бере аламыз.

Ақпаратты біз әр түрлі нысандардан аламыз: кітап оқығанда, теледидар көргенде, әуен тыңдағанда, затпен жаңасқанда, асты ішіп жегенде, суреттерді көргенде.

«Ақпарат» латынша «informario» - «түсіндіру, баяндау, мәлімет» деген ұғымды білдіреді.

Ақпарат – белгілі бір нәрсе (адам, жануар, зат, құбылыс және т.б.) туралы символ мен сигнал түрінде берілетін мәлімет.

Ақпараттың қабылдау түріне қарай жіктелуі.

/сурет/

Қоршаған ортада берілетін ақпараттың өзі әртүрлі болып беріледі. Бейнелеу тәсілдеріне қарай ақпарат

  • мәтіндік,

  • графикалық,

  • дыбыстық,

  • сандық

  • бейнеақпарат болып бөлінеді.

Ақпараттың негізгі түрлерін қарастырайық. Мысалы: сөз, мәтін, әңгіме түрінде берілген ақпаратты мәтіндік ақпарат деп атаймыз. Ал кейбір ақпараттар бізге сурет, сызба, кесте түрінде беріледі, оны біз графикалық ақпарат деп атаймыз. Енді кейбір ақпараттар бізге сандық көрсеткіш түрде беріледі. Мысалы, сандар, арнайы өлшеммен жасалынған ақпараттар, кейбір есептеулер. Мұндай ақпараттарды сандық ақпараттар деп атаймыз.Санмен берілген ақпарат суретсіз де, мәтінсіз де бізге түсінікті болады.


Жеке жұмыс.1-тапсырма. «Кестені толтыр»


Жеке жұмыс. 2-тапсырма. «Ақпарат түрлерін анықта»



Group 30808


Group 30809

Group 30810

Group 30811



Жеке жұмыс. 3-тапсырма.

-Адам ақпаратты қалай және қайда сақтайды?




Мұғалімді тыңдайды

















Дәптерге анықтамасын жазады
















Дәптерге ақпарат түрлерін жазады
















Кесте толтырады

































Ақпараттың берілу формаларын жазады

























































Дескриптор:

-Ақпаратты қабылдау түріне қарай жіктейді.


ҚБ: 5балл









Дескриптор:

-Ақпараттың берілу формаларын жазады.


ҚБ: /4балл/









Дескирптор:

-ақпаратты қалай және қайда сақталатының мысалдар келтіреді.


ҚБ: /1балл/


Сурет/слайд

























Сурет/

слайд




























Сурет/

слайд















Таратпа материал





















Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Бір ауыз сөз»

Ұнады, қажет, пайдалы, білдім,

үйрендім, қызықтым, есте сақтадым

Өзін-өзі бағалау.



Үй тапсырмасы

§ 1.1, 9-бет 1-тапсырма






























Ақпарат түрлерін анықта.

Group 30808

Group 30809

Group 30810

Group 30811

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!