Сабақтың басы
|
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың
тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3. (Ұ) «Миға
щабуыл» әдісі
Оқулық §
1.1, 6-бет, 1-2-сурет
-Ақпарат
сөзін қалай түсінесің?
-Адам ақпаратты қайдан
алады?
-Адам
қабылдаған ақпаратын қалай ұсыныу мүмкін?
-2-суретте адамның ақпаратты
қабылдауының қандай түрлері бейнеленген?
-Адам, жануар мен өсімдік
қоршаған ортадан ақпаратты қалай қабылдайды?
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
4Сұрақтарға жауап
береді
|
Мұғалім оқушылар жауабына
мұқият тыңдап, кері байланыс беріп отырады. Ауызша мадақтау жүзеге
асырылады.
|
Оқулық
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру.
Күнделікті өмір сүріп отырған
қоршаған ортадан түрлі ақпарат алуға болады. Мысалы, біз терезеден
қарап, бүгінгі ауа райының қандай екендігі туралы ақпаратты бере
аламыз.
Ақпаратты
біз әр түрлі нысандардан аламыз: кітап оқығанда, теледидар
көргенде, әуен тыңдағанда, затпен жаңасқанда, асты ішіп жегенде,
суреттерді көргенде.
«Ақпарат»
латынша «informario» - «түсіндіру, баяндау, мәлімет» деген ұғымды
білдіреді.
Ақпарат – белгілі бір нәрсе
(адам, жануар, зат, құбылыс және т.б.) туралы символ мен сигнал
түрінде берілетін мәлімет.
Ақпараттың қабылдау түріне
қарай жіктелуі.
/сурет/
Қоршаған ортада берілетін
ақпараттың өзі әртүрлі болып беріледі. Бейнелеу тәсілдеріне қарай
ақпарат
Ақпараттың
негізгі түрлерін қарастырайық. Мысалы: сөз, мәтін, әңгіме түрінде
берілген ақпаратты мәтіндік
ақпарат деп атаймыз. Ал кейбір
ақпараттар бізге сурет, сызба, кесте түрінде беріледі, оны
біз графикалық ақпарат деп атаймыз. Енді
кейбір ақпараттар бізге сандық көрсеткіш түрде беріледі. Мысалы,
сандар, арнайы өлшеммен жасалынған ақпараттар, кейбір есептеулер.
Мұндай ақпараттарды сандық
ақпараттар деп атаймыз.Санмен
берілген ақпарат суретсіз де, мәтінсіз де бізге түсінікті
болады.
Жеке жұмыс.1-тапсырма. «Кестені
толтыр»
Жеке жұмыс. 2-тапсырма.
«Ақпарат түрлерін анықта»
Жеке жұмыс.
3-тапсырма.
-Адам ақпаратты қалай және
қайда сақтайды?
|
Мұғалімді тыңдайды
Дәптерге анықтамасын
жазады
Дәптерге ақпарат түрлерін
жазады
Кесте толтырады
Ақпараттың берілу формаларын
жазады
|
Дескриптор:
-Ақпаратты қабылдау түріне
қарай жіктейді.
ҚБ: 5балл
Дескриптор:
-Ақпараттың берілу формаларын
жазады.
ҚБ: /4балл/
Дескирптор:
-ақпаратты қалай және қайда
сақталатының мысалдар келтіреді.
ҚБ: /1балл/
|
Сурет/слайд
Сурет/
слайд
Сурет/
слайд
Таратпа материал
|
Сабақтың соңы
|
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды
ұйымдастырады.
2.Кері
байланыс: «Бір ауыз
сөз»
Ұнады, қажет, пайдалы, білдім,
үйрендім, қызықтым, есте
сақтадым
|
Өзін-өзі бағалау.
|
|
|