Материалдар / Біздің ауыл, аудан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Біздің ауыл, аудан

Материал туралы қысқаша түсінік
кәделеріңізге жарасын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2023
754
80 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Білім беру ұйымы

73 орта мектебі

Пәні

Тәрбие сағаты

Күні

07.09.2023ж.

Сыныбы:

Қатысушылар саны: 26

Қатыспағандар саны:

Сынып жетекшісі


Сабақтың тақырыбы

«Біздің аудан (ауыл), қала»

Сабақтың мақсаты

Туған жердің тарихын білуге, өз Отанын сүюге тәрбиелеу. Ойын көркем әрі толық жеткізе білуге баулу.

Сабақтың барысы

Сабақ

кезеңі/ Уақыты

Педагогтіңіс-

Әрекеті

Оқушының іс-

әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы


















10-минут

Ұйымдастыру кезеңі:

«Біздің аудан (ауыл), қала» атты тәрбие сағатымызға қош келдіңіздер!

-Сұлу дала! Менің сүйген еркемсің,

Жаным сенен жаратылған өлкемсің.

Қандай жақсы, қазақ болып туғаным,

О, туған жер! Тамашасың, көркемсің, -осы бір төрт шумақ өлең жолдарымен ашық тәрбие сағатымызды бастаймыз.

Тәрбие сағатымыздың тақырыбы туған жер болғандықтан әр кім өз туған ауылының тарихын білуге міндетті. Олай болса экранға назар аударайық!

«Ауылым-алтын бесігім» бейнебаян

Топқа бөлу (сурет арқылы)

І топ «Кесене-тарихи ескерткіш»

ІІ топ « Мешіт-имандылық ұясы»

ІІІ топ «Денсаулық-зор байлық»

ІV топ « Мектеп- білім бұлағы»

І тапсырма

Топтық тапсырма: әр топ өздері таңдаған ғимараттары туралы ақпарат жинап, қағаз бетіне түсіріп, келесі топқа түсіндіреді.

Менің туған ауылым,
Туған жерім, мекенім.
Өскен жерім Аманөткелім,
Жарқырасын жұлдызың!

ІІ тапсырма

Тақырыпты тереңірек ашу үшін әр топтан бір ер бала туған жер туралы төрт шумақ өлең оқып беру;





Оқушылыр бүгінгі ашық тәрбие сағатына өздерінің дайын екендіктерін, тақырыпқа сәйкес белсенділіктерін көрсетеді;










Постер қорғау




Оқушылар жаңа тақырып туралы ойларымен бөліседі;




Белсенді оқушыны анықтау





















Өз ойын дұрыс

білдіріп,талқылауға белсенділік пен қатысқан оқушыға

«Жарайсың!»



Жақсы айтқан оқушыға бағалы сыйлық беру;


















Слайд




Сурет




Сабақтың ортасы















































Сабақтың соңы

ІІІ тапсырма

«Табиғат бізге не береді?»

Оқушыларға стикер таратылады.
Мысалы: табиғат бізге ішетін тамақ, киетін киім, жұтатын ауа, сусын, шығармашылық шабыт, қуаныш, дәрі - дәрмек, танып - білу, білім, қазба байлықтар
Бұл жерде «соғыс, ашаршылық, табыну» сөздері жарамайды, сондықтан себетке тастаймыз.
«Біз табиғатқа не бере аламыз?» Аяушылық, қамқорлық, қорғаныш, аялау, жылылық, мейірімділік, қайырымдылық махаббат, реніш, қорқыныш, жирену деген сөздердің ішінен керектісін алып

Керек емес сөзді себетке тастау.

Дәйексөз.

«Туған жердей жер болмас,
Туған елдей ел болмас.»
Түсіндіру: «Туған жердей жер болмас, туған елдей ел болмас.» деген даналығында үлкен мән бар. Туған жер - әрбір адамның жарық дүниеге шыр етіп келген киелі мекені, ең алғаш жұтқан ауасы, табанының бастапқы ізі түскен жері, аялап өсірген алтын бесігі. Адам тағдыры да туған жерімен байланысты. Сондықтан, әрбір адам өзі туып өскен мекенін құрметтеп, оған қамқоршы бола білуі керек. Өз туған жерінің әр тасын, әр құсын қызғыштай қорып, оған деген асқақ сезімін өз қамқорлығы арқылы көрсетіп отырған адамды ғана туған жерін құрметтейтін адам деуге болады.

Жүректен – жүрекке.
Сөйлемдерді өз ойларыңмен жалғастырып айтыңдар.
- Мен туған жерді сүйемін, өйткені.......
- Мен туған жерді қорғаймын, өйткені...
- Мен туған жерімді мақтан етемін, өйткені..

Көркем сөз оқу: Көбеген Нұрай

Сабағымызды қортындылай келе биылғы жылда тарихи оқиға ауылымыздың, мектебіміздің 100 жылдық мерей тойы болып өтті. Оған тоқтала кетпесек болмас. «Ырыс қонған, жыр қонған Аманөткелім» ауылымыздан шыққан қазіргі таңда үлкен жерде, үлкен салада ауыл мақтанышы боп, жүректері туғанжер деп соққан қаншама қонақтарымыз келіп үлкен және өте жоғарғы дәрежеде ұйымдастырылып, өткізілген 100 жылдық тойымыз тойланды. Ол сіздердің естеріңізде мәңгілікке сақталып қалады, және жүректеріңізге туған жерге деген сүйіспеншіліктеріңізбен патриоттық сезімдеріңізді нығайтады деген сенімдемін!

«Ғасырлық тойың құтты болсын, туған жерім» бейнебаян







Оқушылар берілген тапсырманы стикер арқылы орындайды.



























Оқушылар бүгінгі тақырып туралы ойларын жеткізеді.



















Оқушыларды шапалақ арқылы қошеметтеу.




























.








Стикер












































Слайд

«Ел бүгіншіл, менікі ертең үшін»

  А.Байтұрсынов-өзіне ғана тән өзгеше өрнегімен, гуманистік идеяларға толы ағартушылықпоэзиясымен төл әдебиетімізде есімі алтын әріппен жазылған дарынды ақын, қазақтың қастерлі  перзенті. Ақын жырлаған тәлім-тәрбие, адамгершілік, туған жер, азаттық, оқу-білім тақырыптарындағы өлеңдерінің қайсысын алсаңызда, терең ой мен тылсым сезімге толы. Оның шығармашылығында  ағартушылық-демократтық сарында жазылған туындыларының алар орны зор.

А.Байтұрсыновтың “Маса”, «Ғылым», «Адамдық диқаншысы», «Оқуға шақыру», «Замандастарыма», «Ойлар» атты бірқатар өлеңдері- ақынның азаматтық рухы мен ағартушылық ой-пікірінің айқын көрінісі. Мәселен, «Ғылым» өлеңіндегі:

«Заманың түлкі болса, тазы боп шал» —

Деген сөз аятпенен бірдей маған.

Алақтап артымызға қарағыштап,

Жүргенде-ақ озып, ұзап кетті заман,- дей келе, қазақтың  өзге елдердің көшіне  ілесе алмай, бар жақсылықтан  құр қалып жүргенін өкіне жырлайды.

«Адамдық диқанш

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!