Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



















    «Қазақстан тарихы» пәнінен


    жиынтық бағалауға арналған əдістемелік ұсыныстар


    6-сынып



















    Нұр-Сұлтан қаласы, 2019 жыл




    Құрметті мұғалім!

    Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 6-сынып білім алушыларына «Қазақстан тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Қазақстан тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.

    Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

    Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.

    Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.), форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ smk.edu.kz ресми сайтынан таба аласыз.

    Жемісті жұмыс пен шығармашылық табыс тілейміз!

    Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

    Әдістемелік ұсыныстар дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ коммерциялық емес мақсатта құрастырылған.



    МАЗМҰНЫ



    I ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4

    «VI – IX ғғ. Қазақстан» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4

    II ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 8

    «X – XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 8

    III ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 12

    «XIII – XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 12

    «Қазақ халқының қалыптасуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 15

    «Біртұтас қазақ мемлекетінің құрылуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 18

    IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 22

    «Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы дамуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 22

    «XVI – XVII ғасырлардағы экономика мен мәдениет» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 26




    I ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


    «VI – IX ғғ. Қазақстан» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Тақырып

    Қазақстан аумағындағы ерте ортағасырлық мемлекеттер

    Көне түркі жазуы


    Оқу мақсаты






    Бағалау критерийі

    6.3.1.2 VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

    6.2.3.1 Көне түркі жазуының тарихи маңызын

    түсіндіру


    Білім алушы

    • VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіреді

    • VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын көрсетеді

    • Көне түркі жазуының тарихи маңыздылығына түсіндірме жасайды


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану



    Орындау уақыты

    20 минут


    Тапсырма

    1. Төменде берілген мемлекеттердің дамуындағы ерекшеліктерді жазыңыз.

    Shape1

    1. Оғыз мемлекеті мен қимақ мемлекетінің дамуындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды жазыңыз.


    3. Деректен үзінді оқи отырып, төмендегі сұраққа жауап беріңіз.


    Күлтегін жырынан үзінді


    Түркі халқы үшін

    Түн ұйықтамадым,

    Күндіз отырмадым.

    Інім Күлтегінмен бірге,

    Екі шадпен бірге,

    Өліп-тіріліп ұлғайттым.

    Біраз ұлғайтып,

    Біріккен халықты от-су қылмадым.

    Сөйтіп, Тәңірі жарылқады.

    Бағым болғандықтан,

    Сәті түскендіктен

    Өлімші халықты тірілттім.

    Жалаңаш халықты тонды,

    Кедей халықты бай қылдым.

    Аз халықты көп қылдым,

    Тату елге жақсылық қылдым.

    Төрт бұрыштағы халықты

    Бәрін бейбіт қылдым,

    Тату қылдым,

    Бәрі маған бағынды.


    Білге қағанның мемлекетті нығайтудағы рөлі қандай?


    Көне түрік жырның тарихи маңызы неде?

























    Бағалау

    критерийі

    Тапсырма №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіреді




    1


    Түрік қағанатының дамуындағы ерекшелікті жазады;


    1

    Түргеш қағанатының дамуындағы ерекшелікті жазады;

    1

    Қарлұқ қағанатының дамуындағы ерекшелікті жазады;


    1

    Қимақ қағанатының дамуындағы ерекшелікті жазады;

    1

    Оғыз мемлекетінің дамуындағы ерекшелікті жазады;

    1

    VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын көрсетеді

    2

    Оғыз мемлекетінің дамуындағы айырмашылықтарды жазады;

    1

    Қимақ мемлекетінің дамуындағы айырмашылықтарды жазады;

    1

    Оғыз мемлекеті мен қимақ мемлекетінің дамуындағы ұқсастықты жазады;

    1

    Көне түркі жазуының тарихи маңыздылығына түсіндірме жасайды




    3

    Білге қағанның мемлекетті нығайтудағы рөлін түсіндіреді;


    1

    Көне түркі жазуының тарихи маңызын дәлелдейді;


    1

    Жалпы балл

    10


    «VI – IX ғасырлардағы Қазақстан» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

    Білім алушының аты-жөні ___________________________________________


    Бағалау критерийлері

    Оқушылардың оқу жетістігі деңгейлері

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіреді

    Түрік/түргеш/қарлұқ/оғыз/қимақ мемлекетінің дамуындағы ерекшелікті жазуда қиналады

    Shape2

    Shape3 Түрік/түргеш/қарлұқ/оғыз/қимақ мемлекетінің дамуындағы ерекшелікті жазуда қателіктер жібереді

    ТShape4 үрік/түргеш/қарлұқ/оғыз/қимақ мемлекетінің дамуындағы ерекшелікті жазады

    VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын көрсетеді

    Оғыз мемлекеті мен қимақ мемлекетінің дамуындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды жазуда қиналады

    Shape5

    ОShape6 ғыз мемлекеті мен қимақ мемлекетінің дамуындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды жазуда қателеседі


    Оғыз мемлекеті мен қимақ мемлекетінің дамуындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды жазады

    Shape7

    Көне түркі жазуының тарихи маңыздылығына түсіндірме жасайды


    Білге қағанның мемлекетті нығайтудағы рөлін, Көне түркі жазуының тарихи маңыздылығын сипаттауды қиналады

    Shape8

    Білге қағанның мемлекетті нығайтудағы рөлін, Көне түркі жазуының тарихи маңыздылығын сипаттауда қателіктер жібереді

    Shape9


    Білге қағанның мемлекетті нығайтудағы рөлін, Көне түркі жазуының тарихи маңыздылығын сипаттайды

    Shape10

    II ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


    «X – XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

    Тақырып

    X ғасыр – XIII ғасырдың басындағы Қазақстан территориясындағы саяси процестер

    Орта ғасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына Ұлы Жібек жолының ықпалы

    Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті


    Оқу мақсаты









    Бағалау критерийі

    6.3.1.3 X ғасыр–XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

    6.4.2.1 Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау

    6.2.2.4 Түркі кезеңіндегі қоғамды бейнелеуде М.Қашғари, Ж.Баласағұни және А.Яссауи еңбектерінің тарихи құндылығын түсіндіру


    Білім алушы

    • Мемлекеттерінің ерекшеліктері мен ұқсастықтарын анықтайды

    • Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін көрсетеді

    • Түркі кезеңіндегі қоғамды бейнелеуде М.Қашғари, Ж.Баласағұни, А.Яссауи еңбектерінің тарихи құндылығына түсіндірме береді


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу және түсіну

    Қолдану


    Орындау уақыты

    1. минут


    Тапсырма


    1. Картаны және өз біліміңізді пайдаланып, қарахан және қыпшақ мемлекеттерінің даму ерекшеліктерін жазыңыз.


    Мемлекеттер

    Ұқсастықтары

    Ерекшелігі

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Стамкулова Меруерт Айтубаевна
    13 Қаңтар 2023
    490
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    БЖБ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    БЖБ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Толық БЖБ
    Материалдың қысқаша нұсқасы



















    «Қазақстан тарихы» пәнінен


    жиынтық бағалауға арналған əдістемелік ұсыныстар


    6-сынып



















    Нұр-Сұлтан қаласы, 2019 жыл




    Құрметті мұғалім!

    Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 6-сынып білім алушыларына «Қазақстан тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Қазақстан тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.

    Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

    Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.

    Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.), форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ smk.edu.kz ресми сайтынан таба аласыз.

    Жемісті жұмыс пен шығармашылық табыс тілейміз!

    Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

    Әдістемелік ұсыныстар дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ коммерциялық емес мақсатта құрастырылған.



    МАЗМҰНЫ



    I ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4

    «VI – IX ғғ. Қазақстан» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4

    II ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 8

    «X – XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 8

    III ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 12

    «XIII – XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 12

    «Қазақ халқының қалыптасуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 15

    «Біртұтас қазақ мемлекетінің құрылуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 18

    IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 22

    «Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы дамуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 22

    «XVI – XVII ғасырлардағы экономика мен мәдениет» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 26




    I ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


    «VI – IX ғғ. Қазақстан» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Тақырып

    Қазақстан аумағындағы ерте ортағасырлық мемлекеттер

    Көне түркі жазуы


    Оқу мақсаты






    Бағалау критерийі

    6.3.1.2 VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

    6.2.3.1 Көне түркі жазуының тарихи маңызын

    түсіндіру


    Білім алушы

    • VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіреді

    • VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын көрсетеді

    • Көне түркі жазуының тарихи маңыздылығына түсіндірме жасайды


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану



    Орындау уақыты

    20 минут


    Тапсырма

    1. Төменде берілген мемлекеттердің дамуындағы ерекшеліктерді жазыңыз.

    Shape1

    1. Оғыз мемлекеті мен қимақ мемлекетінің дамуындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды жазыңыз.


    3. Деректен үзінді оқи отырып, төмендегі сұраққа жауап беріңіз.


    Күлтегін жырынан үзінді


    Түркі халқы үшін

    Түн ұйықтамадым,

    Күндіз отырмадым.

    Інім Күлтегінмен бірге,

    Екі шадпен бірге,

    Өліп-тіріліп ұлғайттым.

    Біраз ұлғайтып,

    Біріккен халықты от-су қылмадым.

    Сөйтіп, Тәңірі жарылқады.

    Бағым болғандықтан,

    Сәті түскендіктен

    Өлімші халықты тірілттім.

    Жалаңаш халықты тонды,

    Кедей халықты бай қылдым.

    Аз халықты көп қылдым,

    Тату елге жақсылық қылдым.

    Төрт бұрыштағы халықты

    Бәрін бейбіт қылдым,

    Тату қылдым,

    Бәрі маған бағынды.


    Білге қағанның мемлекетті нығайтудағы рөлі қандай?


    Көне түрік жырның тарихи маңызы неде?

























    Бағалау

    критерийі

    Тапсырма №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіреді




    1


    Түрік қағанатының дамуындағы ерекшелікті жазады;


    1

    Түргеш қағанатының дамуындағы ерекшелікті жазады;

    1

    Қарлұқ қағанатының дамуындағы ерекшелікті жазады;


    1

    Қимақ қағанатының дамуындағы ерекшелікті жазады;

    1

    Оғыз мемлекетінің дамуындағы ерекшелікті жазады;

    1

    VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын көрсетеді

    2

    Оғыз мемлекетінің дамуындағы айырмашылықтарды жазады;

    1

    Қимақ мемлекетінің дамуындағы айырмашылықтарды жазады;

    1

    Оғыз мемлекеті мен қимақ мемлекетінің дамуындағы ұқсастықты жазады;

    1

    Көне түркі жазуының тарихи маңыздылығына түсіндірме жасайды




    3

    Білге қағанның мемлекетті нығайтудағы рөлін түсіндіреді;


    1

    Көне түркі жазуының тарихи маңызын дәлелдейді;


    1

    Жалпы балл

    10


    «VI – IX ғасырлардағы Қазақстан» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

    Білім алушының аты-жөні ___________________________________________


    Бағалау критерийлері

    Оқушылардың оқу жетістігі деңгейлері

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіреді

    Түрік/түргеш/қарлұқ/оғыз/қимақ мемлекетінің дамуындағы ерекшелікті жазуда қиналады

    Shape2

    Shape3 Түрік/түргеш/қарлұқ/оғыз/қимақ мемлекетінің дамуындағы ерекшелікті жазуда қателіктер жібереді

    ТShape4 үрік/түргеш/қарлұқ/оғыз/қимақ мемлекетінің дамуындағы ерекшелікті жазады

    VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын көрсетеді

    Оғыз мемлекеті мен қимақ мемлекетінің дамуындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды жазуда қиналады

    Shape5

    ОShape6 ғыз мемлекеті мен қимақ мемлекетінің дамуындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды жазуда қателеседі


    Оғыз мемлекеті мен қимақ мемлекетінің дамуындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды жазады

    Shape7

    Көне түркі жазуының тарихи маңыздылығына түсіндірме жасайды


    Білге қағанның мемлекетті нығайтудағы рөлін, Көне түркі жазуының тарихи маңыздылығын сипаттауды қиналады

    Shape8

    Білге қағанның мемлекетті нығайтудағы рөлін, Көне түркі жазуының тарихи маңыздылығын сипаттауда қателіктер жібереді

    Shape9


    Білге қағанның мемлекетті нығайтудағы рөлін, Көне түркі жазуының тарихи маңыздылығын сипаттайды

    Shape10

    II ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


    «X – XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

    Тақырып

    X ғасыр – XIII ғасырдың басындағы Қазақстан территориясындағы саяси процестер

    Орта ғасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына Ұлы Жібек жолының ықпалы

    Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті


    Оқу мақсаты









    Бағалау критерийі

    6.3.1.3 X ғасыр–XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

    6.4.2.1 Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау

    6.2.2.4 Түркі кезеңіндегі қоғамды бейнелеуде М.Қашғари, Ж.Баласағұни және А.Яссауи еңбектерінің тарихи құндылығын түсіндіру


    Білім алушы

    • Мемлекеттерінің ерекшеліктері мен ұқсастықтарын анықтайды

    • Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін көрсетеді

    • Түркі кезеңіндегі қоғамды бейнелеуде М.Қашғари, Ж.Баласағұни, А.Яссауи еңбектерінің тарихи құндылығына түсіндірме береді


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу және түсіну

    Қолдану


    Орындау уақыты

    1. минут


    Тапсырма


    1. Картаны және өз біліміңізді пайдаланып, қарахан және қыпшақ мемлекеттерінің даму ерекшеліктерін жазыңыз.


    Мемлекеттер

    Ұқсастықтары

    Ерекшелігі

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Оқу ісінің меңгерушісі Тест 7 сынып
    13.01.2023
    490
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Стамкулова Меруерт Айтубаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации