Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


















    «Дүниежүзі тарихы» пәнінен


    жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар


    6-сынып




















    Нұр-Сұлтан қаласы, 2019 жыл

    Құрметті мұғалім!

    Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 6-сынып білім алушыларына «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.

    Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

    Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.

    Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.), форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ smk.edu.kz ресми сайтынан таба аласыз.

    Жемісті жұмыс пен шығармашылық табыс тілейміз!

    Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

    Әдістемелік ұсыныстар дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ коммерциялық емес мақсатта құрастырылған.


    Мазмұны

    I ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4

    «Рим империясының құлауы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4

    «Феодализм» және «Ислам тарихы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 7

    II ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 10

    «Крест жорықтары» және «Моңғолдар» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 10

    «XIVғасыр -XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 14

    III ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 17

    «Абсолютизм:Батыс пен Шығыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 17

    «Сауда, қолөнер және әлемді игеру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 20

    IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 23

    «Қайта Өрлеу дәуірі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 23

    «Реформация» және «Ғылыми революция» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 26





    I ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

    «Рим империясының құлауы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Тақырып

    Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады?

    Неліктен Византия 568 жылы Византия түрік қағаны Истемиге елші жіберді?


    Оқу мақсаты

    6.3.1.1 «Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу

    6.3.2.1 Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу

    6.3.2.4 Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырып, сипаттау


    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • «Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін анықтайды және уақыт сызығында белгілейді

    • Рим империясының ыдырау себептерін жіктейді

    • Византияның көршілес елдермен халықаралық қарым-қатынасын анықтайды

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу және түсіну

    Қолдану


    Орындау уақыты

    20 минут


    Тапсырма

    1. Уақыт сызығындағы хронологиялық шеңберді ерте, орта және кейінгі орта ғасыр кезеңдерге бөліп, атауларын ретімен жазыңыз.

    Shape1

    V

    VI

    VII

    VIII

    IX

    X

    XI

    XII

    XIII

    XIV

    XV

    XVI

    XVII





    2. Рим империясының ыдырау себептерін берілген кестеге топтастырыңыз.

    1. Рим империясының әскерлері өз әсери қуатын жоғалтты

    2. Құлдар өнеркәсіптің дамуына қарсы болды

    3. Варварлардың шапқыншылығы көбейді

    4. Құл иеленушілік жүйе елдің дамуын тежеді


    Саяси себептер

    Әлеуметтік-экономикалық себептер



    3. Ақпаратты оқып, сұрақтарға жауап жазыңыз.

    1. 568 жылы Түрік қағанатының елшілігін бастаған соғды көпесі Маниах Иранға қарсы Византия империясымен сауда және әскери келісімге қол қойды. Өйткені, бұл дипломатияның негізгі мәні: Византияның көмегімен Иранды талқандау арқылы Таяу Шығысты жаулауға қол жеткізгісі келді.

    2. «Жылнамалар жинағында» баяндалғандай X ғасырда Княгиния Ольганың үкіметі Византия императоры мен патриархына барып, оларды Константинопольде шоқындырды. Византия елшісі Киев жеріне келіп, екі ел арасында дипломатиялық қатынасқа қадам жасады.

    1. Византия империясы көршілес мемлекеттермен қандай қарым-қатынаста болды?




    1. Түрік қағанаты мен Византияның арасындағы байланысты сипаттаңыз.




    1. Киев Русі мен Византияның арасындағы байланысты сипаттаңыз.






    Бағалау критерийі

    Тапсырма №

    Дескрипторлар

    Балл

    Білім алушы

    «Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін анықтайды және уақыт сызығында белгілейді

    1

    ерте ортағасыр тарихының хронологиясын белгілейді;

    1

    орта ортағасыр тарихының хронологиясын белгілейді;

    1

    кейінгі ортағасырдың хронологиясын белгілейді;

    1

    Рим империясының ыдырау себептерін жіктейді


    2


    Рим империясының ыдырауының 1-саяси себебін көрсетеді;

    1

    Рим империясының ыдырауының 2- саяси себебін көрсетеді;

    1

    Рим империясының ыдырауының 1-әлеуметтік-экономикалық себебін көрсетеді;

    1

    Рим империясының ыдырауының 2-әлеуметтік-экономикалық себебін көрсетеді;

    1

    Византияның көршілес елдермен халықаралық қарым-қатынасын анықтайды

    3

    Византияның көрші мемлекеттермен байланысын сипаттайды;

    1

    Түрік қағанаты мен Византия арасындағы байланысты сипаттайды;

    1

    Киев Русі мен Византия арасындағы байланысты сипаттайды.

    1

    Жалпы балл

    10

    «Рим империясының құлауы» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

    Білім алушының аты-жөні _____________________________________________


    Бағалау критерийлері

    Оқу жетістіктерінің деңгейі

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    «Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін анықтайды және уақыт сызығында белгілейді


    Хронологиясы берілген ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар тарихының хронологияларын белгілеуде қиналады

    Shape2

    Shape3 Хронологиясы берілген ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар тарихының хронологияларын белгілеуде қателіктер жібереді

    ХShape4 ронологиясы берілген ерте, орта, кейінгі, орта ғасырлар тарихының хронологияларын белгілейді

    Рим империясының ыдырау себептерін жіктейді


    БShape5 атыс Рим империясының ыдырау себептерін саяси/әлеуметтік-экономикалық категориялар бойынша жіктеуде қиналады

    Батыс Рим империясының ыдырау себептерін саяси/әлеуметтік-экономикалық категориялар бойынша жіктеуде қателіктер жібереді

    Shape6


    Батыс Рим империясының ыдырау себептерін белгілі категориялар бойынша жіктейді

    Shape7

    Византияның көршілес елдермен халықаралық қарым-қатынасын анықтайды

    Shape8 Византияның көршілес елдер: Киев Русімен/ түрік қағанатымен халықаралық қарым-қатынасын анықтауда қиналады

    ВShape9 изантияның көршілес елдер: Киев Русімен/ түрік қағанатымен халықаралық қарым-қатынасын анықтауда қателіктер жібереді

    Византияның көршілес елдермен халықаралық қарым-қатынасын анықтайды


    Shape10



    «Феодализм» және «Ислам тарихы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау


    Тақырып

    Феодалдық экономика ерекшеліктері неде?

    Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан?

    Неліктен VIII-XII ғасырды ислам мәдениетінің "алтын ғасыры" деп атайды?

    Оқу мақсаты

    6.4.2.1 Экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттау

    6.2.2.2 Өнердің (сәулет, сурет өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын анықтау

    6.2.2.1 Тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттайды

    • Өнердің дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын көрсетеді

    • Діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын тарихи оқиғалар байланысы арқылы көрсетеді

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу және түсіну

    Қолдану


    Орындау уақыты

    20 минут


    Тапсырма


    1. Феодалды

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Стамкулова Меруерт Айтубаевна
    13 Қаңтар 2023
    855
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    БЖБ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    БЖБ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    БЖБ
    Материалдың қысқаша нұсқасы


















    «Дүниежүзі тарихы» пәнінен


    жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар


    6-сынып




















    Нұр-Сұлтан қаласы, 2019 жыл

    Құрметті мұғалім!

    Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 6-сынып білім алушыларына «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.

    Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

    Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.

    Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.), форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ smk.edu.kz ресми сайтынан таба аласыз.

    Жемісті жұмыс пен шығармашылық табыс тілейміз!

    Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

    Әдістемелік ұсыныстар дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ коммерциялық емес мақсатта құрастырылған.


    Мазмұны

    I ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4

    «Рим империясының құлауы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4

    «Феодализм» және «Ислам тарихы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 7

    II ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 10

    «Крест жорықтары» және «Моңғолдар» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 10

    «XIVғасыр -XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 14

    III ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 17

    «Абсолютизм:Батыс пен Шығыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 17

    «Сауда, қолөнер және әлемді игеру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 20

    IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 23

    «Қайта Өрлеу дәуірі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 23

    «Реформация» және «Ғылыми революция» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 26





    I ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

    «Рим империясының құлауы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Тақырып

    Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады?

    Неліктен Византия 568 жылы Византия түрік қағаны Истемиге елші жіберді?


    Оқу мақсаты

    6.3.1.1 «Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу

    6.3.2.1 Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу

    6.3.2.4 Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырып, сипаттау


    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • «Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін анықтайды және уақыт сызығында белгілейді

    • Рим империясының ыдырау себептерін жіктейді

    • Византияның көршілес елдермен халықаралық қарым-қатынасын анықтайды

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу және түсіну

    Қолдану


    Орындау уақыты

    20 минут


    Тапсырма

    1. Уақыт сызығындағы хронологиялық шеңберді ерте, орта және кейінгі орта ғасыр кезеңдерге бөліп, атауларын ретімен жазыңыз.

    Shape1

    V

    VI

    VII

    VIII

    IX

    X

    XI

    XII

    XIII

    XIV

    XV

    XVI

    XVII





    2. Рим империясының ыдырау себептерін берілген кестеге топтастырыңыз.

    1. Рим империясының әскерлері өз әсери қуатын жоғалтты

    2. Құлдар өнеркәсіптің дамуына қарсы болды

    3. Варварлардың шапқыншылығы көбейді

    4. Құл иеленушілік жүйе елдің дамуын тежеді


    Саяси себептер

    Әлеуметтік-экономикалық себептер



    3. Ақпаратты оқып, сұрақтарға жауап жазыңыз.

    1. 568 жылы Түрік қағанатының елшілігін бастаған соғды көпесі Маниах Иранға қарсы Византия империясымен сауда және әскери келісімге қол қойды. Өйткені, бұл дипломатияның негізгі мәні: Византияның көмегімен Иранды талқандау арқылы Таяу Шығысты жаулауға қол жеткізгісі келді.

    2. «Жылнамалар жинағында» баяндалғандай X ғасырда Княгиния Ольганың үкіметі Византия императоры мен патриархына барып, оларды Константинопольде шоқындырды. Византия елшісі Киев жеріне келіп, екі ел арасында дипломатиялық қатынасқа қадам жасады.

    1. Византия империясы көршілес мемлекеттермен қандай қарым-қатынаста болды?




    1. Түрік қағанаты мен Византияның арасындағы байланысты сипаттаңыз.




    1. Киев Русі мен Византияның арасындағы байланысты сипаттаңыз.






    Бағалау критерийі

    Тапсырма №

    Дескрипторлар

    Балл

    Білім алушы

    «Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін анықтайды және уақыт сызығында белгілейді

    1

    ерте ортағасыр тарихының хронологиясын белгілейді;

    1

    орта ортағасыр тарихының хронологиясын белгілейді;

    1

    кейінгі ортағасырдың хронологиясын белгілейді;

    1

    Рим империясының ыдырау себептерін жіктейді


    2


    Рим империясының ыдырауының 1-саяси себебін көрсетеді;

    1

    Рим империясының ыдырауының 2- саяси себебін көрсетеді;

    1

    Рим империясының ыдырауының 1-әлеуметтік-экономикалық себебін көрсетеді;

    1

    Рим империясының ыдырауының 2-әлеуметтік-экономикалық себебін көрсетеді;

    1

    Византияның көршілес елдермен халықаралық қарым-қатынасын анықтайды

    3

    Византияның көрші мемлекеттермен байланысын сипаттайды;

    1

    Түрік қағанаты мен Византия арасындағы байланысты сипаттайды;

    1

    Киев Русі мен Византия арасындағы байланысты сипаттайды.

    1

    Жалпы балл

    10

    «Рим империясының құлауы» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

    Білім алушының аты-жөні _____________________________________________


    Бағалау критерийлері

    Оқу жетістіктерінің деңгейі

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    «Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін анықтайды және уақыт сызығында белгілейді


    Хронологиясы берілген ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар тарихының хронологияларын белгілеуде қиналады

    Shape2

    Shape3 Хронологиясы берілген ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар тарихының хронологияларын белгілеуде қателіктер жібереді

    ХShape4 ронологиясы берілген ерте, орта, кейінгі, орта ғасырлар тарихының хронологияларын белгілейді

    Рим империясының ыдырау себептерін жіктейді


    БShape5 атыс Рим империясының ыдырау себептерін саяси/әлеуметтік-экономикалық категориялар бойынша жіктеуде қиналады

    Батыс Рим империясының ыдырау себептерін саяси/әлеуметтік-экономикалық категориялар бойынша жіктеуде қателіктер жібереді

    Shape6


    Батыс Рим империясының ыдырау себептерін белгілі категориялар бойынша жіктейді

    Shape7

    Византияның көршілес елдермен халықаралық қарым-қатынасын анықтайды

    Shape8 Византияның көршілес елдер: Киев Русімен/ түрік қағанатымен халықаралық қарым-қатынасын анықтауда қиналады

    ВShape9 изантияның көршілес елдер: Киев Русімен/ түрік қағанатымен халықаралық қарым-қатынасын анықтауда қателіктер жібереді

    Византияның көршілес елдермен халықаралық қарым-қатынасын анықтайды


    Shape10



    «Феодализм» және «Ислам тарихы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау


    Тақырып

    Феодалдық экономика ерекшеліктері неде?

    Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан?

    Неліктен VIII-XII ғасырды ислам мәдениетінің "алтын ғасыры" деп атайды?

    Оқу мақсаты

    6.4.2.1 Экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттау

    6.2.2.2 Өнердің (сәулет, сурет өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын анықтау

    6.2.2.1 Тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттайды

    • Өнердің дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын көрсетеді

    • Діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын тарихи оқиғалар байланысы арқылы көрсетеді

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу және түсіну

    Қолдану


    Орындау уақыты

    20 минут


    Тапсырма


    1. Феодалды

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Тест 7 сынып
    13.01.2023
    855
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Стамкулова Меруерт Айтубаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации