«Дүниежүзі тарихы» пәнінен
жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
6-сынып
Нұр-Сұлтан қаласы, 2019 жыл
Құрметті мұғалім!
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 6-сынып білім алушыларына «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.
Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.), форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ smk.edu.kz ресми сайтынан таба аласыз.
Жемісті жұмыс пен шығармашылық табыс тілейміз!
Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Әдістемелік ұсыныстар дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ коммерциялық емес мақсатта құрастырылған.
Мазмұны
I ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4
«Рим империясының құлауы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4
«Феодализм» және «Ислам тарихы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 7
II ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 10
«Крест жорықтары» және «Моңғолдар» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 10
III ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 17
«Абсолютизм:Батыс пен Шығыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 17
«Сауда, қолөнер және әлемді игеру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 20
IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 23
«Қайта Өрлеу дәуірі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 23
«Реформация» және «Ғылыми революция» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 26
I ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Рим империясының құлауы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады? Неліктен Византия 568 жылы Византия түрік қағаны Истемиге елші жіберді? |
|
Оқу мақсаты |
6.3.1.1 «Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу 6.3.2.1 Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу 6.3.2.4 Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырып, сипаттау |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
2. Рим империясының ыдырау себептерін берілген кестеге топтастырыңыз.
3. Ақпаратты оқып, сұрақтарға жауап жазыңыз. 1. 568 жылы Түрік қағанатының елшілігін бастаған соғды көпесі Маниах Иранға қарсы Византия империясымен сауда және әскери келісімге қол қойды. Өйткені, бұл дипломатияның негізгі мәні: Византияның көмегімен Иранды талқандау арқылы Таяу Шығысты жаулауға қол жеткізгісі келді. 2. «Жылнамалар жинағында» баяндалғандай X ғасырда Княгиния Ольганың үкіметі Византия императоры мен патриархына барып, оларды Константинопольде шоқындырды. Византия елшісі Киев жеріне келіп, екі ел арасында дипломатиялық қатынасқа қадам жасады.
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескрипторлар |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
«Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін анықтайды және уақыт сызығында белгілейді |
1 |
ерте ортағасыр тарихының хронологиясын белгілейді; |
1 |
|
орта ортағасыр тарихының хронологиясын белгілейді; |
1 |
||
|
кейінгі ортағасырдың хронологиясын белгілейді; |
1 |
||
|
Рим империясының ыдырау себептерін жіктейді |
2 |
Рим империясының ыдырауының 1-саяси себебін көрсетеді; |
1 |
|
Рим империясының ыдырауының 2- саяси себебін көрсетеді; |
1 |
||
|
Рим империясының ыдырауының 1-әлеуметтік-экономикалық себебін көрсетеді; |
1 |
||
|
Рим империясының ыдырауының 2-әлеуметтік-экономикалық себебін көрсетеді; |
1 |
||
|
Византияның көршілес елдермен халықаралық қарым-қатынасын анықтайды |
3 |
Византияның көрші мемлекеттермен байланысын сипаттайды; |
1 |
|
Түрік қағанаты мен Византия арасындағы байланысты сипаттайды; |
1 |
||
|
Киев Русі мен Византия арасындағы байланысты сипаттайды. |
1 |
||
|
Жалпы балл |
10 |
||
«Рим империясының құлауы» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні _____________________________________________
|
Бағалау критерийлері |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
«Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін анықтайды және уақыт сызығында белгілейді |
Хронологиясы берілген ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар тарихының хронологияларын белгілеуде қиналады
|
|
Х |
|
Рим империясының ыдырау себептерін жіктейді |
Б |
Батыс Рим империясының ыдырау себептерін саяси/әлеуметтік-экономикалық категориялар бойынша жіктеуде қателіктер жібереді
|
Батыс Рим империясының ыдырау себептерін белгілі категориялар бойынша жіктейді
|
|
Византияның көршілес елдермен халықаралық қарым-қатынасын анықтайды |
|
В |
Византияның көршілес елдермен халықаралық қарым-қатынасын анықтайды
|
«Феодализм» және «Ислам тарихы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Феодалдық экономика ерекшеліктері неде? Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан? Неліктен VIII-XII ғасырды ислам мәдениетінің "алтын ғасыры" деп атайды? |
|
Оқу мақсаты |
6.4.2.1 Экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттау 6.2.2.2 Өнердің (сәулет, сурет өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын анықтау 6.2.2.1 Тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма 1.
Феодалды Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Дүниежүзі тарихы»
пәнінен жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар 6-сынып Нұр-Сұлтан қаласы, 2019
жыл
Құрметті
мұғалім!
Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 6-сынып білім алушыларына
«Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау,
ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған.
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Дүниежүзі тарихы»
пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде
дайындалған.
Бөлім бойынша жиынтық
бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша
жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік
береді.
Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге
арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар
ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің
мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен
балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде
берілген.
Қосымша материалдарды
(нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.), форумдағы
талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік
мектептері» ДББҰ smk.edu.kz ресми сайтынан таба
аласыз.
Жемісті жұмыс пен
шығармашылық табыс тілейміз!
Әдістемелік ұсыныстар негізгі
мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша
өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға
арналған.
Әдістемелік ұсыныстар дайындау
барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио
материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды.
Жинақ коммерциялық емес мақсатта
құрастырылған.
I ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН
ТАПСЫРМАЛАР 4 «Рим империясының құлауы» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау 4 «Феодализм» және «Ислам
тарихы» бөлімдері бойынша
жиынтық бағалау 7 II ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН
ТАПСЫРМАЛАР 10 «Крест жорықтары» және «Моңғолдар» бөлімдері бойынша
жиынтық бағалау 10 III ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН
ТАПСЫРМАЛАР 17 «Абсолютизм:Батыс пен
Шығыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 17 «Сауда, қолөнер және әлемді игеру» бөлімі бойынша
жиынтық бағалау 20 IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН
ТАПСЫРМАЛАР 23 «Қайта Өрлеу дәуірі» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау 23 «Реформация» және «Ғылыми революция»
бөлімдері
бойынша жиынтық бағалау 26 Тақырып Кіріспе. Неліктен Батыс Рим
империясы құлады? Неліктен Византия 568 жылы
Византия түрік қағаны Истемиге елші
жіберді? Оқу
мақсаты
6.3.1.1 «Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар»
хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында
белгілеу
6.3.2.1 Рим империясының ыдырау себептерін
анықтау және жіктеу
6.3.2.4 Византияның
дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының
мысалында қарастырып, сипаттау Бағалау
критерийі Білім
алушы
«Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар»
хронологиялық шегін анықтайды және уақыт сызығында
белгілейді
Рим
империясының ыдырау
себептерін
жіктейді Византияның көршілес елдермен
халықаралық қарым-қатынасын анықтайды Ойлау
дағдыларының деңгейі Білу және
түсіну Қолдану Орындау
уақыты 20
минут Тапсырма Уақыт сызығындағы
хронологиялық шеңберді ерте, орта және кейінгі орта ғасыр
кезеңдерге бөліп, атауларын ретімен
жазыңыз. V VI VII VIII IX X XI XII XIII XIV XV XVI XVII
2.
Рим империясының ыдырау
себептерін берілген кестеге топтастырыңыз. Рим империясының әскерлері өз
әсери қуатын жоғалтты Құлдар өнеркәсіптің дамуына
қарсы болды Варварлардың шапқыншылығы
көбейді Құл иеленушілік жүйе елдің
дамуын тежеді
Саяси
себептер Әлеуметтік-экономикалық
себептер
3.
Ақпаратты оқып, сұрақтарға
жауап жазыңыз.
1. 568 жылы Түрік қағанатының
елшілігін бастаған соғды көпесі Маниах Иранға қарсы Византия
империясымен сауда және әскери келісімге қол қойды. Өйткені, бұл
дипломатияның негізгі мәні: Византияның көмегімен Иранды талқандау
арқылы Таяу Шығысты жаулауға қол жеткізгісі
келді.
2. «Жылнамалар жинағында»
баяндалғандай X ғасырда Княгиния Ольганың үкіметі Византия
императоры мен патриархына барып, оларды Константинопольде
шоқындырды. Византия елшісі Киев жеріне келіп, екі ел арасында
дипломатиялық қатынасқа қадам жасады. Византия империясы көршілес
мемлекеттермен қандай қарым-қатынаста
болды?
Түрік қағанаты мен
Византияның арасындағы байланысты
сипаттаңыз.
Киев Русі мен Византияның
арасындағы байланысты сипаттаңыз. Бағалау
критерийі Тапсырма № Дескрипторлар Балл Білім
алушы «Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар»
хронологиялық шегін анықтайды және уақыт сызығында
белгілейді 1 ерте ортағасыр тарихының хронологиясын
белгілейді; 1 орта ортағасыр тарихының хронологиясын
белгілейді; 1 кейінгі
ортағасырдың хронологиясын
белгілейді; 1 Рим империясының ыдырау
себептерін жіктейді
2 Рим империясының
ыдырауының 1-саяси себебін көрсетеді; 1 Рим империясының
ыдырауының 2- саяси себебін көрсетеді; 1 Рим империясының
ыдырауының 1-әлеуметтік-экономикалық себебін
көрсетеді; 1 Рим империясының
ыдырауының 2-әлеуметтік-экономикалық себебін
көрсетеді; 1 Византияның көршілес
елдермен халықаралық қарым-қатынасын
анықтайды 3 Византияның көрші
мемлекеттермен байланысын сипаттайды; 1 Түрік қағанаты мен
Византия арасындағы байланысты сипаттайды; 1 Киев Русі мен
Византия арасындағы байланысты сипаттайды. 1 Жалпы
балл 10
«Рим империясының құлауы»
бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған
рубрика Білім алушының аты-жөні _____________________________________________ Бағалау
критерийлері Оқу
жетістіктерінің деңгейі Төмен Орта
Жоғары
«Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар»
хронологиялық шегін анықтайды және уақыт сызығында
белгілейді Хронологиясы берілген ерте,
орта, кейінгі орта ғасырлар тарихының хронологияларын белгілеуде
қиналады Х
Рим
империясының ыдырау
себептерін
жіктейді Б Батыс Рим
империясының ыдырау
себептерін
саяси/әлеуметтік-экономикалық категориялар бойынша жіктеуде
қателіктер жібереді Батыс Рим
империясының ыдырау
себептерін белгілі
категориялар бойынша жіктейді Византияның көршілес елдермен
халықаралық қарым-қатынасын анықтайды В Византияның көршілес елдермен
халықаралық қарым-қатынасын анықтайды
«Феодализм»
және «Ислам
тарихы» бөлімдері бойынша жиынтық
бағалау Тақырып
Феодалдық экономика
ерекшеліктері неде?
Феодалдық қоғам қалай
ұйымдасқан? Неліктен VIII-XII ғасырды
ислам мәдениетінің "алтын ғасыры" деп
атайды? Оқу
мақсаты 6.4.2.1 Экономикалық
қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық
шаруашылықтың ерекшеліктерін
сипаттау 6.2.2.2 Өнердің (сәулет, сурет
өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын
анықтау 6.2.2.1 Тарихи оқиғалардың
өзара байланысын орнату арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын
анықтау Бағалау
критерийі Білім
алушы Феодалдық
шаруашылықтың ерекшеліктерін
сипаттайды Өнердің дамуына қоғамдағы
өзгерістердің ықпалын көрсетеді Діндердің әлемдік мәдениетке
ықпалын тарихи оқиғалар байланысы арқылы
көрсетеді Ойлау
дағдыларының деңгейі Білу және
түсіну Қолдану Орындау
уақыты 20
минут Тапсырма 1.
Феодалды | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













