Материалдар / БЖБ 4-сынып ІІ тоқсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

БЖБ 4-сынып ІІ тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көмекші құрал ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2020
907
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Мәдени мұра» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты: 4.3.2.1 Түрлі дереккөздер негізінде қазақ халқының шығу тарихын анықтау;

4.3.1.2 Тарихи мұражайлардың қызметін түсіндіру;

4.3.4.1 Өмірбаяндық мәліметтеріне сүйене отырып, шығармашылық және еңбек салаларындағы көрнекті қайраткерлердің елімізге сіңірген еңбегі туралы тұжырымдайды;

Бағалау критерийі: Білім алушы

Қазақ халқының қалыптасу тарихын түсіндіреді

Тарихи мұражайлардың рөлін анықтайды

Көрнекті қайраткерлердің ғылым саласына қосқан үлесін анықтайды;


Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну Қолдану


Орындау уақыты : 20 минут


1. Қола дәуірінен кейінгі кезеңді тап:

А. тас дәуірі

Б. мыс-тас дәуірі

В. Темір дәуірі

2. Қазақ халқының арғы бабалары туралы тұжырымдамаға сай жауапты белгіле

А Сақтар,ғұндар,түркілер қазақ халқының арғы бабалары болған;

Б. Түркілер қазақ халқының арғы бабалары болмаған;

В.Сақтар,ғұндар,түркілер қазақ халқының арғы бабалары болмаған

3. Сәйкестендір

А.Қола дәуірінде қазақ жерін 1.бірлесіп түркі тілдес халықтар қалыптасты;


Б.Ғұн,сақ және басқа тайпалар 2. андронов тайпалары мекендейді;


В. Жәнібек пен Керей үш жүздің басын қосып 3.XV ғасырда Қазақ хандығын құрды;


4.Еліміздің өткені мен бүгінгісін таныту мақсатында құрылған республикамыздағы ең үлкен

мұражай қалай аталады:

А. Қазақстан Республикасы Ұлттық музейі / Нұр –Сұлтан қаласы/

Б.Абай мұражайы /Семей қаласы/


В. Ойыншықтар мұражайы /Қостанай қаласы/



5.Жақшадағы сөзді таңдап, сөйлемді толықтыр:


А.Мұражайда сақталатын ең қызық және ерекше өнер табыстарды----------------------

/ экспонаттар,көрме/ деп атайды


Б.Мұражайларда жебе, найзаның ұшы тәрізді көне заманнан жеткен археологиялық қазба

------------------------------/ жәдігерлер, этнографиялары / болуы мүмкін.



В.Әр бұйым бізге ---------------------------------- /болашақ, өткен/ өмірден сыр шертеді.

6.Қаныш Сәтбаевқа қатысты жазылған тұжырымдардың ақиқат немесе жалған екенін анықта

«+» қой




Тұжырымдар


Ақиқат/ Жалған

А.«Ленинградтық өренім» өлеңін жазған


Б.«Алгебра»оқулығын жазған



В.Жездідегі марганец кенін барлап, өндіріске қосқан


Г.Ауылшаруашылығы дамытуға үлес қосқан еңбек ардагері















































Бағалау критерийі

Тапсырма№

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Түрлі дереккөздер негізінде қазақ халқының шығу тарихын түсіндіру

1

В

1

2

А

1

3

А-2

1

Б-1

1

В-3

1

4.3.1.2 Тарихи мұражайлардың қызметін түсіндіру;


4

А

1

5

А-экспонаттар

1

Б- жәдігерлер

1

В- өткен

1

Өмірбаяндық мәліметтеріне сүйене отырып, шығармашылық және еңбек салаларындағы көрнекті қайраткерлердің елімізге сіңірген еңбегі туралы тұжырымдайды

6

А-жалған

1

Б -ақиқат

1

В-ақиқат

1

Г- жалған

1

Барлығы



13

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!