«Мәдени мұра» ортақ
тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Оқу
мақсаты: 4.3.2.1 Түрлі дереккөздер
негізінде қазақ халқының шығу тарихын
анықтау;
4.3.1.2 Тарихи мұражайлардың
қызметін түсіндіру;
4.3.4.1 Өмірбаяндық
мәліметтеріне сүйене отырып, шығармашылық және еңбек салаларындағы
көрнекті қайраткерлердің елімізге сіңірген еңбегі туралы
тұжырымдайды;
Бағалау
критерийі: Білім
алушы
Қазақ халқының қалыптасу
тарихын түсіндіреді
Тарихи мұражайлардың
рөлін анықтайды
Көрнекті қайраткерлердің
ғылым саласына қосқан үлесін
анықтайды;
Ойлау дағдыларының деңгейі:
Білу және түсіну Қолдану
Орындау
уақыты : 20
минут
1. Қола дәуірінен кейінгі
кезеңді тап:
А. тас
дәуірі
Б. мыс-тас
дәуірі
В. Темір
дәуірі
2. Қазақ халқының арғы
бабалары туралы тұжырымдамаға сай жауапты
белгіле
А Сақтар,ғұндар,түркілер қазақ
халқының арғы бабалары болған;
Б. Түркілер қазақ халқының
арғы бабалары болмаған;
В.Сақтар,ғұндар,түркілер қазақ
халқының арғы бабалары болмаған
3.
Сәйкестендір
А.Қола дәуірінде қазақ жерін
1.бірлесіп түркі тілдес халықтар
қалыптасты;
Б.Ғұн,сақ және басқа тайпалар
2. андронов тайпалары мекендейді;
В. Жәнібек пен Керей үш жүздің
басын қосып 3.XV ғасырда Қазақ хандығын
құрды;
4.Еліміздің өткені мен
бүгінгісін таныту мақсатында құрылған республикамыздағы ең
үлкен
мұражай қалай
аталады:
А. Қазақстан Республикасы
Ұлттық музейі / Нұр –Сұлтан қаласы/
Б.Абай мұражайы /Семей
қаласы/
В. Ойыншықтар мұражайы
/Қостанай қаласы/
5.Жақшадағы сөзді таңдап,
сөйлемді толықтыр:
А.Мұражайда сақталатын ең
қызық және ерекше өнер
табыстарды----------------------
/ экспонаттар,көрме/ деп
атайды
Б.Мұражайларда жебе, найзаның
ұшы тәрізді көне заманнан жеткен археологиялық
қазба
------------------------------/ жәдігерлер, этнографиялары
/ болуы мүмкін.
В.Әр бұйым бізге
---------------------------------- /болашақ, өткен/ өмірден сыр
шертеді.
6.Қаныш Сәтбаевқа қатысты
жазылған тұжырымдардың ақиқат немесе жалған екенін
анықта
«+»
қой
Тұжырымдар
|
Ақиқат/
Жалған
|
А.«Ленинградтық өренім» өлеңін
жазған
|
|
Б.«Алгебра»оқулығын
жазған
|
|
В.Жездідегі марганец кенін
барлап, өндіріске
қосқан
|
|
Г.Ауылшаруашылығы
дамытуға үлес қосқан еңбек
ардагері
|
|
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Түрлі дереккөздер негізінде
қазақ халқының шығу тарихын
түсіндіру
|
1
|
В
|
1
|
2
|
А
|
1
|
3
|
А-2
|
1
|
Б-1
|
1
|
В-3
|
1
|
4.3.1.2 Тарихи мұражайлардың
қызметін түсіндіру;
|
4
|
А
|
1
|
5
|
А-экспонаттар
|
1
|
Б-
жәдігерлер
|
1
|
В-
өткен
|
1
|
Өмірбаяндық мәліметтеріне
сүйене отырып, шығармашылық және еңбек салаларындағы көрнекті
қайраткерлердің елімізге сіңірген еңбегі туралы
тұжырымдайды
|
6
|
А-жалған
|
1
|
Б
-ақиқат
|
1
|
В-ақиқат
|
1
|
Г-
жалған
|
1
|
Барлығы
|
|
|
13
|