Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: әдебиет 3 сынып (БЖБ-6)

    Нұсқа-1

    Бөлім

    «Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау

    Оқу мақсаты

    3.2.1.2 Шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз

    жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты

    тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу

    3.2.2.1 Қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген

    сұрақтар қою және жауап беру

    3.2.6.1 Кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-

    әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен

    дәлелдер келтіріп бағалау

    3.3.2.1 Шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу,

    соңын өзгерту ), өлең (төрт жолды), әңгіме

    (оқығаны, көргені бойынша) жазу

    Бағалау критерийі

    • Мәтінді түсініп оқиды, қажетті ақпаратты анықтайды

    • Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады және жауап береді

    • Шығарманың кейіпкерлерін сипаттайды

    • Оқығаны/көргені бойынша мәтін құрап жазады

    Ойлау дағдысының деңгейі

    Қолдану

    Орындау уақыты

    20 минут

    Тыңдалым және айтылым, оқылым және жазылым

    1-тапсырма

    Мәтінді мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.


    Ахмет Байтұрсынов - ақын, әдебиет зерттеуші ғалым, педагог, аудармашы, қоғам қайраткері. Ахмет Байтұрсынұлы шығармашылық жұмысын өлең жазудан бастаған. Онда ол еңбекші халықтың ауыр тұрмысын, арман-тілегін, мұң-мұқтажын көрсеткен. Халықты оқуға, білім - ғылымға, адамгершілікке, мәдениетті көтеруге, еңбек етуге шақырады. Надандық, шаруаға енжарлық, кәсіпке жалқаулық сияқты кемшіліктерді сынайды. Ол орыс ақындарының шығармаларын қазақ тіліне аударған. 1912 жылы Ахмет Байтұрсынұлы араб жазуына негізделген қазақ әліпбиін құрастырған. Бұл «Жаңа емле» атты әліпбиін қазір де Қытай, Ауғанстан, Ресей, Ирандағы қазақтар пайдаланады. Ахмет Байтұрсынұлының еңбегін елеусіз қалдырмау үшін оның туған күні 5 қыркүйек – «Қазақстан халқы тілдері күні» болып 2017 жылы қарашада жарияланды.

    https://kk.wikipedia.org/wiki/Ахмет_Байтұрсынұлы

    Мәтінге ат қой. _______________________________________________________________

    Мәтін кім туралы? ___________________________________________________________

    Ақын өлеңдерінде халықты не істеуге шақырады? _________________________________

    _____________________________________________________________________________

    5 қыркүйек - Қазақстан Республикасында «Тілдер күні» болып жариялану себебін жаз.

    _____________________________________________________________________________

    Мәтіннің мазмұны бойынша 1 сұрақ құрастырып жаз. _____________________________

    ________________________________________________________________________________

    Мәтіннің кейіпкеріне мінездеме бер. ________________________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    2-тапсырма

    Оқыған/көрген/естігендеріңнің негізінде суреттегі атақты тұлғалардың біреуі туралы

    жаз.

    Бауыржан Момышұлы

    Абай

    Құнанбайұлы

    Ыбырай Алтынсарин

    Тоқтар

    Әубәкіров


    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

























    Пән: әдебиет 3 сынып (БЖБ-6)

    Нұсқа-2

    Бөлім

    «Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау

    Оқу мақсаты

    3.2.1.2 Шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз

    жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты

    тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу

    3.2.2.1 Қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген

    сұрақтар қою және жауап беру

    3.2.6.1 Кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-

    әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен

    дәлелдер келтіріп бағалау

    3.3.2.1 Шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу,

    соңын өзгерту ), өлең (төрт жолды), әңгіме

    (оқығаны, көргені бойынша) жазу

    Бағалау критерийі

    • Мәтінді түсініп оқиды, қажетті ақпаратты анықтайды

    • Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады және жауап береді

    • Шығарманың кейіпкерлерін сипаттайды

    • Оқығаны/көргені бойынша мәтін құрап жазады

    Ойлау дағдысының деңгейі

    Қолдану

    Орындау уақыты

    20 минут

    Тыңдалым және айтылым, оқылым және жазылым

    1-тапсырма

    Мәтінді мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.


    Ыбырай Алтынсарин - ағартушы-педагог, жазушы, қоғам қайраткері. Әкесі ерте қайтыс болып, атасы Балғожаның қолында өседі.  Тоғыз жасында 1850 жылы Орынборда ашылған мектепке қабылданады. Ол сабақты ынта қойып оқып, "өте жақсы" бітіреді. Өзінің еліне келіп тілмаштық қызмет атқарады. Бірақ Ыбырай өзінің алдына тілмаш болуды емес, туған халқына пайдалы қызмет істеуді мақсат етеді. Оның ынтасы ағартушылыққа ауады. Қазақтар үшін алғашқы бастауыш мектеп ашылғанда өзі сұранып, Торғай мектебіне мұғалім болып барады. Ол балаларға ана тілін ұқыптылықпен үйретеді. Көркем шығармалар арқылы оларды жақсы мінез - құлыққа баулуды көздейді. Қазақ тілінде оқулық жасауды білім мен тәрбие берудің басты құралы деп қарайды. Сөйтіп "Қазақ хрестоматиясын" жазуға кірісіп, оны 1879 жылы Орынборда бастырып шығарды. "Қазақ хрестоматиясы" балаларға арналған өлеңдер мен шағын әңгімелерден құрастырылады. Олардың біразын өзі жазады, біразын сол кездегі орыс оқулықтарынан аударып алады.


    https://kk.wikipedia.org/wiki/Ыбырай_Алтынсарин

    Мәтінге ат қой. _______________________________________________________________

    Мәтін кім туралы? ___________________________________________________________

    Тілмаш болып жүрген Ыбырайдың алдына қойған мақсаты не? _____________________

    _____________________________________________________________________________

    Ыбырайдың "Қазақ хрестоматиясы" оқулығын жазу себебін ата.

    _____________________________________________________________________________

    Мәтіннің мазмұны бойынша 1 сұрақ құрастырып жаз. _____________________________

    ________________________________________________________________________________

    Мәтіннің кейіпкеріне мінездеме бер. ________________________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    2-тапсырма

    Оқыған/көрген/естігендеріңнің негізінде суреттегі атақты тұлғалардың біреуі туралы

    жаз.

    Қажымұқан Мұңайтпасов

    Құрманғазы Сағырбайұлы

    Ахмет Байтұрсынұлы

    Әлия

    Молдағұлова


    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
























    Бағалау критерийі

    Тапсырма №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Мәтінді түсініп оқиды,

    қажетті ақпаратты

    анықтайды.

    Мәтін бойынша

    сұрақтар құрастырады

    және жауап береді.

    Шығарманың

    кейіпкерлерін

    сипаттайды.

    1

    мәтінге ат қояды;

    1

    мәтіннің кейіпкерін анықтайды;

    1

    мәтіннің мазмұны бойынша бірінші сұраққа жауап береді;

    1

    мәтіннің мазмұны бойынша екінші сұраққа жауап береді;

    1

    мәтіннің мазмұны бойынша сұрақ

    құрастырады;

    1

    кейіпкерге мінездеме береді.

    1


    Оқығаны/көргені

    бойынша мәтін құрап

    жазады

    2

    оқығанының/көргенінің негізінде

    атақты тұлға туралы мәтін құрастырып жазады

    1

    кейіпкерге қатысты ақпараттарды

    қамтиды

    1

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ақөтенова А
    04 Наурыз 2024
    464
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    БЖБ әдебиет оқу (3-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    БЖБ әдебиет оқу (3-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    3-сыныпқа арналған жиындық бағалау
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: әдебиет 3 сынып (БЖБ-6)

    Нұсқа-1

    Бөлім

    «Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау

    Оқу мақсаты

    3.2.1.2 Шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз

    жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты

    тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу

    3.2.2.1 Қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген

    сұрақтар қою және жауап беру

    3.2.6.1 Кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-

    әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен

    дәлелдер келтіріп бағалау

    3.3.2.1 Шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу,

    соңын өзгерту ), өлең (төрт жолды), әңгіме

    (оқығаны, көргені бойынша) жазу

    Бағалау критерийі

    • Мәтінді түсініп оқиды, қажетті ақпаратты анықтайды

    • Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады және жауап береді

    • Шығарманың кейіпкерлерін сипаттайды

    • Оқығаны/көргені бойынша мәтін құрап жазады

    Ойлау дағдысының деңгейі

    Қолдану

    Орындау уақыты

    20 минут

    Тыңдалым және айтылым, оқылым және жазылым

    1-тапсырма

    Мәтінді мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.


    Ахмет Байтұрсынов - ақын, әдебиет зерттеуші ғалым, педагог, аудармашы, қоғам қайраткері. Ахмет Байтұрсынұлы шығармашылық жұмысын өлең жазудан бастаған. Онда ол еңбекші халықтың ауыр тұрмысын, арман-тілегін, мұң-мұқтажын көрсеткен. Халықты оқуға, білім - ғылымға, адамгершілікке, мәдениетті көтеруге, еңбек етуге шақырады. Надандық, шаруаға енжарлық, кәсіпке жалқаулық сияқты кемшіліктерді сынайды. Ол орыс ақындарының шығармаларын қазақ тіліне аударған. 1912 жылы Ахмет Байтұрсынұлы араб жазуына негізделген қазақ әліпбиін құрастырған. Бұл «Жаңа емле» атты әліпбиін қазір де Қытай, Ауғанстан, Ресей, Ирандағы қазақтар пайдаланады. Ахмет Байтұрсынұлының еңбегін елеусіз қалдырмау үшін оның туған күні 5 қыркүйек – «Қазақстан халқы тілдері күні» болып 2017 жылы қарашада жарияланды.

    https://kk.wikipedia.org/wiki/Ахмет_Байтұрсынұлы

    Мәтінге ат қой. _______________________________________________________________

    Мәтін кім туралы? ___________________________________________________________

    Ақын өлеңдерінде халықты не істеуге шақырады? _________________________________

    _____________________________________________________________________________

    5 қыркүйек - Қазақстан Республикасында «Тілдер күні» болып жариялану себебін жаз.

    _____________________________________________________________________________

    Мәтіннің мазмұны бойынша 1 сұрақ құрастырып жаз. _____________________________

    ________________________________________________________________________________

    Мәтіннің кейіпкеріне мінездеме бер. ________________________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    2-тапсырма

    Оқыған/көрген/естігендеріңнің негізінде суреттегі атақты тұлғалардың біреуі туралы

    жаз.

    Бауыржан Момышұлы

    Абай

    Құнанбайұлы

    Ыбырай Алтынсарин

    Тоқтар

    Әубәкіров


    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

























    Пән: әдебиет 3 сынып (БЖБ-6)

    Нұсқа-2

    Бөлім

    «Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау

    Оқу мақсаты

    3.2.1.2 Шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз

    жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты

    тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу

    3.2.2.1 Қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген

    сұрақтар қою және жауап беру

    3.2.6.1 Кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-

    әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен

    дәлелдер келтіріп бағалау

    3.3.2.1 Шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу,

    соңын өзгерту ), өлең (төрт жолды), әңгіме

    (оқығаны, көргені бойынша) жазу

    Бағалау критерийі

    • Мәтінді түсініп оқиды, қажетті ақпаратты анықтайды

    • Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады және жауап береді

    • Шығарманың кейіпкерлерін сипаттайды

    • Оқығаны/көргені бойынша мәтін құрап жазады

    Ойлау дағдысының деңгейі

    Қолдану

    Орындау уақыты

    20 минут

    Тыңдалым және айтылым, оқылым және жазылым

    1-тапсырма

    Мәтінді мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.


    Ыбырай Алтынсарин - ағартушы-педагог, жазушы, қоғам қайраткері. Әкесі ерте қайтыс болып, атасы Балғожаның қолында өседі.  Тоғыз жасында 1850 жылы Орынборда ашылған мектепке қабылданады. Ол сабақты ынта қойып оқып, "өте жақсы" бітіреді. Өзінің еліне келіп тілмаштық қызмет атқарады. Бірақ Ыбырай өзінің алдына тілмаш болуды емес, туған халқына пайдалы қызмет істеуді мақсат етеді. Оның ынтасы ағартушылыққа ауады. Қазақтар үшін алғашқы бастауыш мектеп ашылғанда өзі сұранып, Торғай мектебіне мұғалім болып барады. Ол балаларға ана тілін ұқыптылықпен үйретеді. Көркем шығармалар арқылы оларды жақсы мінез - құлыққа баулуды көздейді. Қазақ тілінде оқулық жасауды білім мен тәрбие берудің басты құралы деп қарайды. Сөйтіп "Қазақ хрестоматиясын" жазуға кірісіп, оны 1879 жылы Орынборда бастырып шығарды. "Қазақ хрестоматиясы" балаларға арналған өлеңдер мен шағын әңгімелерден құрастырылады. Олардың біразын өзі жазады, біразын сол кездегі орыс оқулықтарынан аударып алады.


    https://kk.wikipedia.org/wiki/Ыбырай_Алтынсарин

    Мәтінге ат қой. _______________________________________________________________

    Мәтін кім туралы? ___________________________________________________________

    Тілмаш болып жүрген Ыбырайдың алдына қойған мақсаты не? _____________________

    _____________________________________________________________________________

    Ыбырайдың "Қазақ хрестоматиясы" оқулығын жазу себебін ата.

    _____________________________________________________________________________

    Мәтіннің мазмұны бойынша 1 сұрақ құрастырып жаз. _____________________________

    ________________________________________________________________________________

    Мәтіннің кейіпкеріне мінездеме бер. ________________________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    2-тапсырма

    Оқыған/көрген/естігендеріңнің негізінде суреттегі атақты тұлғалардың біреуі туралы

    жаз.

    Қажымұқан Мұңайтпасов

    Құрманғазы Сағырбайұлы

    Ахмет Байтұрсынұлы

    Әлия

    Молдағұлова


    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
























    Бағалау критерийі

    Тапсырма №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Мәтінді түсініп оқиды,

    қажетті ақпаратты

    анықтайды.

    Мәтін бойынша

    сұрақтар құрастырады

    және жауап береді.

    Шығарманың

    кейіпкерлерін

    сипаттайды.

    1

    мәтінге ат қояды;

    1

    мәтіннің кейіпкерін анықтайды;

    1

    мәтіннің мазмұны бойынша бірінші сұраққа жауап береді;

    1

    мәтіннің мазмұны бойынша екінші сұраққа жауап береді;

    1

    мәтіннің мазмұны бойынша сұрақ

    құрастырады;

    1

    кейіпкерге мінездеме береді.

    1


    Оқығаны/көргені

    бойынша мәтін құрап

    жазады

    2

    оқығанының/көргенінің негізінде

    атақты тұлға туралы мәтін құрастырып жазады

    1

    кейіпкерге қатысты ақпараттарды

    қамтиды

    1

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Тест 3 сынып
    04.03.2024
    464
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ақөтенова А
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации