Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
БЖБ және ТЖб талдауы 8-9 сынып 1 токсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ШҚО Білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «№6 орта мектебі » КММ
Бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау 1 тоқсан физика пәні бойынша
Сынып: 8 «А»
Оқушылар саны: 7
Педагог: Қаирбек А.Қ.
Мақсаты: 1 тоқсан қорытындысы бойынша «Физика» пәнінен алынған білім алушылардың БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау және сараптама жасау.
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|||
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|
|
|||
Физика |
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
БЖБ 1 |
7 |
18 |
1 |
6 |
0 |
71 |
86 |
БЖБ 2 |
7 |
15 |
0 |
5 |
2 |
100 |
100 |
ТЖБ |
7 |
25 |
0 |
3 |
4 |
100 |
100 |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ-№ 1 |
8.3.1.1 – молекула-кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын дәлелдейтін мысалдар келтіру және тәжірибені сипаттау 8.3.1.2 – температураны әр түрлі шкала (Цельсий, Кельвин) бойынша өрнектеу 8.3.2.2 – жылу берілудің түрлерін салыстыру 8.3.2.5 – жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерін анықтау 8.3.2.7 – отынның жануы кезінде бөлінген жылу мөлшерін анықтау. Отынның жануы кезінде бөлінген жылу мөлшерінің формуласын есептер шығаруда қолдану |
8.3.2.7 – отынның жануы кезінде бөлінген жылу мөлшерін анықтау. Отынның жануы кезінде бөлінген жылу мөлшерінің формуласын есептер шығаруда қолдану |
БЖБ-№ 2 |
8.3.1.4 – молекула-кинетикалық теория негізінде қатты күйден сұйыққа және кері айналуды сипаттау; 8.3.2.11 – заттың балқу және қатаю үдерісі кезіндегі температураның уақытқа тәуелділік графигін талдау 8.3.2.13 – заттың булану және конденсация үдерісі кезіндегітемператураның уақытқа тәуелділік графигін талдау 8.3.2.10 – балқу/кристалдану кезіндегі жұтылатын/бөлінетін жылу мөлшерінің формуласын есептер шығару |
8.3.2.10 – балқу/кристалдану кезіндегі жұтылатын/бөлінетін жылу мөлшерінің формуласын есептер шығару |
ТЖБ- №1 |
8.3.1.1 – молекула-кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын дәлелдейтін мысалдар келтіру және тәжірибені сипаттау 8.3.2.2 – жылу берілудің түрлерін салыстыру 8.3.1.2 – температураны әр түрлі шкала (Цельсий, Кельвин) бойынша өрнектеу 8.3.2.5 – жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерін анықтау 8.3.2.7 – отынның жануы кезінде бөлінген жылу мөлшерін анықтау. Отынның жануы кезінде бөлінген жылу мөлшерінің формуласын есептер шығаруда қолдану 8.3.2.11 – заттың балқу және қатаю үдерісі кезіндегі температураның уақытқа тәуелділік графигін талдау 8.3.2.13 – заттың булану және конденсация үдерісі кезіндегітемператураның уақытқа тәуелділік графигін талдау 8.3.2.10 – балқу/кристалдану кезіндегі жұтылатын/бөлінетін жылу мөлшерінің формуласын есептер шығару
|
8.3.2.11 – заттың балқу және қатаю үдерісі кезіндегі температураның уақытқа тәуелділік графигін талдау 8.3.2.13 – заттың булану және конденсация үдерісі кезіндегітемператураның уақытқа тәуелділік графигін талдау |
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|||
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
БЖБ 1 |
Айтмұқаш Ақтөре |
Қайрат Әлихан, Қасымжанова Дана, Сарсембаева Каусар, Айтан Дильназ, Тілеуғабылов Жігер, Жұмашова Арай |
- |
БЖБ 2 |
- |
Қайрат Әлихан, Қасымжанова Дана, Сарсембаева Каусар, Тілеуғабылов Жігер, Айтмұқаш Ақтөре |
Айтан Дильназ, Жұмашова Арай |
ТЖБ |
- |
Қасымжанова Дана, Сарсембаева Каусар, Айтмұқаш Ақтөре |
Қайрат Әлихан, Айтан Дильназ, Тілеуғабылов Жігер, Жұмашова Арай |
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:
8.3.2.7 – отынның жануы кезінде бөлінген жылу мөлшерін анықтау. Отынның жануы кезінде бөлінген жылу мөлшерінің формуласын есептер шығаруда қолдану
8.3.2.10 – балқу/кристалдану кезіндегі жұтылатын/бөлінетін жылу мөлшерінің формуласын есептер шығару
8.3.2.11 – заттың балқу және қатаю үдерісі кезіндегі температураның уақытқа тәуелділік графигін талдау
8.3.2.13 – заттың булану және конденсация үдерісі кезіндегі температураның уақытқа тәуелділік графигін талдау
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: есептеу барысында негізгі формуларды қай есепке тиістіріп қолдану барысында шатастырды және графикпен жұмыс дұрыс емес. Берілген тапсырманы уақытылы орындамау және сабаққа белсенді қатыспауы.
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс: сұрақтар бойынша қосымша тапсырмалар ұйымдастырылды. Қиындық туындаған тақырыптармен түсіндіру жұмыстары жүргізіліп, негізгі формулалар жіктеп жазылды. Оқушылардың қателіктерін жою және жіберілген қателіктерді қайталамау.
Күні: 24.10.2024ж
Педагогтің аты жөні: Қаирбек А.Қ.
ШҚО Білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «№6 орта мектебі » КММ
Бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау 1 тоқсан физика пәні бойынша
Сынып: 9 «А»
Оқушылар саны: 10
Педагог: Қаирбек А.Қ.
Мақсаты: 1 тоқсан қорытындысы бойынша «Физика» пәнінен алынған білім алушылардың БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау және сараптама жасау.
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
төмен |
орта |
жоғары |
|||||
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|||||
Физика |
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
БЖБ 1 |
10 |
18 |
1 |
5 |
4 |
70 |
90 |
БЖБ 2 |
10 |
15 |
0 |
4 |
6 |
100 |
100 |
ТЖБ |
10 |
30 |
0 |
8 |
2 |
80 |
100 |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ-№ 1 |
9.2.1.1 Материялық нүкте, санақ жүйесі, механикалық қозғалыстың салыстырмалылығы ұғымдарының мағынасын түсіндіру, жылдамдықтарды қосу және орын ауыстыру теоремаларын қолдану 9.2.1.2
векторларды қосу, азайту, векторды скалярға көбейту; 9.2.1.4 уақыттан тәуелділік графиктерінен орын ауыстыруды, жылдамдықты, үдеуді анықтау 9.2.1.13 дененің шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалысын сызықтық және бұрыштық шамалар арқылы сипаттау |
9.2.1.4 уақыттан тәуелділік графиктерінен орын ауыстыруды, жылдамдықты, үдеуді анықтау 9.2.1.13 дененің шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалысын сызықтық және бұрыштық шамалар арқылы сипаттау |
БЖБ-№ 2 |
9.7.2.1 абсолюттік және көрінерлік жұлдыздық шамаларды ажырату 9.7.2.4 жұлдызды аспанның жылжымалы картасынан жұлдыздардың аспан координатасын анықтау 9.7.2.6 жергілікті, белдеулік және бүкіләлемдік уақытты сәйкестендіру 9.7.2.7 Кеплер заңдарының негізінде аспан денелерінің қозғалысын түсіндіру 9.7.2.8 Күн жүйесіндегі денелердің ара қашықтығын немесе өлшемдерін анықтау үшін параллакс әдісін қолдану |
9.7.2.8 Күн жүйесіндегі денелердің ара қашықтығын немесе өлшемдерін анықтау үшін параллакс әдісін қолдану |
ТЖБ- №1 |
9.2.1.1 Материялық нүкте, санақ жүйесі, механикалық қозғалыстың салыстырмалылығы ұғымдарының мағынасын түсіндіру, жылдамдықтарды қосу және орын ауыстыру теоремаларын қолдану 9.2.1.2
векторларды қосу, азайту, векторды скалярға көбейту; 9.2.1.4 уақыттан тәуелділік графиктерінен орын ауыстыруды, жылдамдықты, үдеуді анықтау 9.2.1.13 дененің шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалысын сызықтық және бұрыштық шамалар арқылы сипаттау 9.7.2.1 абсолюттік және көрінерлік жұлдыздық шамаларды ажырату 9.7.2.4 жұлдызды аспанның жылжымалы картасынан жұлдыздардың аспан координатасын анықтау 9.7.2.6 жергілікті, белдеулік және бүкіләлемдік уақытты сәйкестендіру 9.7.2.7 Кеплер заңдарының негізінде аспан денелерінің қозғалысын түсіндіру 9.7.2.8 Күн жүйесіндегі денелердің ара қашықтығын немесе өлшемдерін анықтау үшін параллакс әдісін қолдану |
9.2.1.4 уақыттан тәуелділік графиктерінен орын ауыстыруды, жылдамдықты, үдеуді анықтау 9.2.1.13 дененің шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалысын сызықтық және бұрыштық шамалар арқылы сипаттау 9.7.2.8 Күн жүйесіндегі денелердің ара қашықтығын немесе өлшемдерін анықтау үшін параллакс әдісін қолдану |
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|||
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
БЖБ 1 |
Жұмағали Эльдар |
Ануарбеков Мадиар, Қайрат Айдархан, Қайырғазы Расул, Қуанышбеков Ислам, Арғынов Сұлтан |
Дауренқызы Аида, Ильясов Алинур, Мухамеджанова Диана, Тоқтаған Елжан |
БЖБ 2 |
- |
Дауренқызы Аида, Мухамеджанова Диана, Тоқтаған Елжан, Жұмағали Эльдар |
Ануарбеков Мадиар, Ильясов Алинур, Қайрат Айдархан, Қайырғазы Расул, Қуанышбеков Ислам, Арғынов Сұлтан |
ТЖБ |
- |
Ануарбеков Мадиар, Дауренқызы Аида, Ильясов Алинур, Қайрат Айдархан, Қайырғазы Расул, Қуанышбеков Ислам, Арғынов Сұлтан, Жұмағали Эльдар |
Мухамеджанова Диана, Тоқтаған Елжан |
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:
9.2.1.4 уақыттан тәуелділік графиктерінен орын ауыстыруды, жылдамдықты, үдеуді анықтау
9.2.1.13 дененің шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалысын сызықтық және бұрыштық шамалар арқылы сипаттау
9.7.2.8 Күн жүйесіндегі денелердің ара қашықтығын немесе өлшемдерін анықтау үшін параллакс әдісін қолдану
9.2.1.4 уақыттан тәуелділік графиктерінен орын ауыстыруды, жылдамдықты, үдеуді анықтау
9.2.1.13 дененің шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалысын сызықтық және бұрыштық шамалар арқылы сипаттау
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: есептеу барысында негізгі формуларды қай есепке тиістіріп қолдану барысында шатастырды, параллакс әдісін қате қолданған. Берілген тапсырманы уақытылы орындамау және сабаққа белсенді қатыспауы.
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс: сұрақтар бойынша қосымша тапсырмалар ұйымдастырылды. Қиындық туындаған тақырыптармен түсіндіру жұмыстары жүргізіліп, негізгі формулалар жіктеп жазылды. Оқушылардың қателіктерін жою және жіберілген қателіктерді қайталамау.
Күні: 24.10.2024ж
Педагогтің аты жөні: Қаирбек А.Қ.