Сабақтың
басы
|
Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу
І. Қызығушылықты ояту: «Бір қадам алға...»
әдісі
Ой қозғау. «Миға шабуыл»
әдісі
Тақырыпты ашу
Блокчейн, биткоин ұғымдары таныс
па?
Криптофалюта…
Сабақ
мақсаттарымен таныстыру:
Blockchain
дегеннің не екенін;
Blockchain
технологияларының мақсаты мен жұмыс істеу
қағидаларын;
Blockchain
технологиялары қолданылатын негізгі салаларды;
Blockchain
технологияларының даму болашағын білетін
боласыңдар.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
Сұрақтарға
жауап беру.
-
Цифрландыру
деген не?
-
ҚЦ қандай бағыттары бар?
2.
Цифрландыру мүмкіндіктерінің негізгі алғышарттарын
ата.
3.
Қазақстанда цифрландырудың қандай негізгі қауіптері
бар?
4. Тар
мағынадағы цифрландыруға мысал келтір.
5. «Цифрлық
Қазақстан» программасының қолданылуына мысалдар келтір.
|
Мадақтау
Қалыптастырушы бағалау
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі
мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі
арқылы бағалайды.
Мұғалім
тарапынан бағалау: ауызша мақтау,
ынталандыру
|
Бейнесабақ
|
Сабақтың
ортасы
|
ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру
үшін)
Оқулықпен жұмыс істеу. «Тізбектей
оқу» әдісі
Жеке
жұмыс.
№1 тапсырма:
Blockchain анықтамаларын белгіле.
Деректерді
беру әдісі.
Таратылған
мәліметтер базасы.
Ақпаратты
қорғау тәсілі.
Мәліметтерді
сақтау тәсілі.
Хэш
функцияларын қолдана отырып мәліметтерді түрлендіру
тәсілі.
Деректерді
сақтау технологиясы, оның негізгі құрамдас бөліктері – тең құқылы
желілер,консенсус механизмі және блокчейннің өзі.
Программалық
қамтамасыз ету арқылы желідегі түйіндермен келісілетін ережелер
жиынтығы.
ТЖ. Блокчейнді жаппай ендіруге не
кедергі?
ЖЖ. Кесте
|
Оқушылар
оқулықта берілген жаңа білім айдарындағы мәтінді кезектесіп,
бірінен соң бірі тізбектей оқиды. Әрбір оқушы өзінің оқыған мәтіні
бойынша топта өзара талқылау жасайды. Бір-біріне және мұғалімге
сұрақтар қойып, өздерінің білімін
толықтырады.
|
Дескриптор
Цифрландырудың артықшылықтарын
атайды
Цифрландырудың кемшіліктерін
атайды
Дескриптор
1
мемлекетті сипаттайды
2ші мемлекетті
сипаттайды
|
|