Материалдар / Блокчейн технологиясы. 11 сынып. информатика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Блокчейн технологиясы. 11 сынып. информатика

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сыныптың информатика пәнінен Блокчейн технологиясы тақырыбына жазылған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Сәуір 2024
194
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Педагогтің аты-жөні:

Толендиева А

Бөлім:

Цифрлық сауаттылық

Күні:


Сынып: 11

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Blockchain технологиясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.3.4.5 –blockchain технологиясының мақсаты мен жұмыс істеу қағидатын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

blockchain (блокчейн) технологиясының мақсаты мен жұмыс істеу қағидатын түсіндіру

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

І. Қызығушылықты ояту: «Бір қадам алға...» әдісі









Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі

Тақырыпты ашу

Блокчейн, биткоин ұғымдары таныс па?

Криптофалюта…

Сабақ мақсаттарымен таныстыру:

Blockchain дегеннің не екенін;

Blockchain технологияларының мақсаты мен жұмыс істеу қағидаларын;

Blockchain технологиялары қолданылатын негізгі салаларды;

Blockchain технологияларының даму болашағын білетін боласыңдар.


Оқушылар сұрақтарға жауап береді

Сұрақтарға жауап беру.

  1. Цифрландыру деген не?

  2. ҚЦ қандай бағыттары бар?

2. Цифрландыру мүмкіндіктерінің негізгі алғышарттарын ата.

3. Қазақстанда цифрландырудың қандай негізгі қауіптері бар?

4. Тар мағынадағы цифрландыруға мысал келтір.

5. «Цифрлық Қазақстан» программасының қолданылуына мысалдар келтір.




Мадақтау





Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.

Мұғалім тарапынан бағалау: ауызша мақтау, ынталандыру

Бейнесабақ

Сабақтың ортасы

ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін)

Оқулықпен жұмыс істеу. «Тізбектей оқу» әдісі

Жеке жұмыс.

1 тапсырма: Blockchain анықтамаларын белгіле.

Деректерді беру әдісі.

Таратылған мәліметтер базасы.

Ақпаратты қорғау тәсілі.

Мәліметтерді сақтау тәсілі.

Хэш функцияларын қолдана отырып мәліметтерді түрлендіру тәсілі.

Деректерді сақтау технологиясы, оның негізгі құрамдас бөліктері – тең құқылы желілер,консенсус механизмі және блокчейннің өзі.

Программалық қамтамасыз ету арқылы желідегі түйіндермен келісілетін ережелер жиынтығы.

ТЖ. Блокчейнді жаппай ендіруге не кедергі?

ЖЖ. Кесте




Оқушылар оқулықта берілген жаңа білім айдарындағы мәтінді кезектесіп, бірінен соң бірі тізбектей оқиды. Әрбір оқушы өзінің оқыған мәтіні бойынша топта өзара талқылау жасайды. Бір-біріне және мұғалімге сұрақтар қойып, өздерінің білімін толықтырады.






Дескриптор

Цифрландырудың артықшылықтарын атайды

Цифрландырудың кемшіліктерін атайды


Дескриптор

1 мемлекетті сипаттайды

2ші мемлекетті сипаттайды


Сабақтың соңы

Биткойн алғашқы криптовалюта

Шағын зерттеу

Мүмкіндіктеріне мысал келтіреді


Қосымша тапсырма

Блокчейн технологияларын қолдану салалары




Рефлексия

+ - ?





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!