Білу Түсіну Қолдану
1. Соңғы жазғы демалыс немесе мектептегі
бір күн туралы ең қызықты естелікті
сипаттау.
2. Үздік ____ жетуге көмектесе алатын
басты 5 қасиетті тізімдеп жазып, оны
сыныптастарымен талқылау.
3. Evernote немесе Pinterest сияқты
құралдарды пайдаланып, _____ табуға
болатын үздік 5 сайтты белгілеу.
4. Мектеп жобасында пайдалануға болатын
«көпшілікке арналған» немесе «тегін» 10
онлайн ресурс орналастыру.
5. Әлеуметтік желіде топ мүшелеріне арнап
парақша ашып, оған барлығын қосу.
6. Мәтіннен түйінді сөздер мен сөз
тіркестерін анықтап белгілеу және
олардың мәтін үшін маңызын талқылау.
7. Сабақта қарапайым сөздер мен суреттерді
қайталау жаттығуларын енгізу үшін
флешкарталарды пайдалану.
8. Күнде қолданатын сайт немесе әлеуметтік
желіден 5 видео, пост не сурет іріктеп
алып, әрқайсысы туралы қысқаша айтып
беру.
9. Қызықтыратын және көбірек білгісі
келетін тақырыптардың 10 тармақтан
тұратын тізімін жасау.
1. Бір шараны немесе пәнге қатысты
тұжырымды ең көп дегенде 140 таңбамен
қорыту үшін Твиттерді пайдалану.
2. YouTube арнасынан ұнататын 5 видео
тауып, оның авторына сындарлы пікір
қалдыру.
3. Қағаз нұсқада немесе онлайн күнделік
ашып, күн сайынғы маңызды мәселелер
туралы жазып отыру.
4. Соңғы жаңа мақаланың не блогтың
үзіндісін не басты ойын қысқа
сөйлемдермен қайта тұжырымдау.
5. Өзі таңдаған тақырып бойынша
мақаланың нобайын жазу.
6. Біреуге ол адам бұған дейін көрмеген
және естімеген бір нәрсе туралы
түсіндіру.
7. 3 елдің оқушыларының күнделікті істерін
салыстырып, нәтижесін қағазға түсіру.
8. _____ қаласы 5 не 10 жылдан кейін
қандай болатынын болжау.
9. Хоббиі туралы таныстырылым көрсету.
1. Тарихи оқиғаны не әңгіменің желісін
елестетіп, кейін бұны сыныппен
талқылау.
2. _____ қадамдарының барлығын қамти
отырып, эскиз не диаграмма жасау.
3. Google Maps не Google Earth пайдаланып
өте танымал немесе қызықты жерлердің
орналасқан жерін тексеру.
4. Google Doc сияқты онлайн бағдарламаны
пайдаланып, топ құжатын бірлесіп
редакциялау.
5. Жобаға көмектесу үшін тартылған
жергілікті кәсіби шебер маманмен Skype
арқылы сұхбат алып, оны видеоға жазып
алу.
6. YouTube-та сыныптың арнасын жасап,
оған оқушылар әзірлеген видеоларды
жүктеу.
7. Адамдарға қызықты болатын заттар мен
жобаға негіз болатын идеялармен бөлісу
үшін Pinterest парақшасын жасау.
8. Біреумен бірлесіп, бір-бірінің жұмысын
тексеріп, редакциялау туралы ұсыныс
айту.
9. Түсінбеген сыныптастарына үйреніп
жатқан мәселені немесе тақырыпты
түсіндіру.
10. Кітаптағы, ойындағы сүйікті үзіндіні
көрсету үшін құммен сурет салу
11. _____ алғаш көргенде қандай әсер
алғанын әсерлі түрде айтып беру.
Талдау Бағамдау Жасау
1. Топтың келесі жобасының бағыттары мен
элементтерін көрсететін
тұжырымдамалық карта құру.
2. Мектепте болатын үлкен шараға мектеп
қоғамдастығын тарту үшін тартымды
жарнама дайындау.
3. Қолдауды қажет ететін жергілікті
тұрғындарға арналған мектеп
қаржыландыратын шара жоспарлау.
4. Топқа бірігіп, жеке адам дайындаған
жазбаша жұмыстың шынайы әрі
сындарлы бағасын беру.
5. _____ тақырыбына бағытталған бірнеше
ресурс көздерінен коллаж жасау.
6. _____ туралы оқушылардың ойларын
жинап, талдау үшін онлайн сауалнама
өткізу.
7. _____ үшін қолданылатын әдісті
ыдыратып, әр сатыны егжей-тегжейлі
түсіндіру.
8. _____ 5 түрін салыстыратын және
олардың әрқайсысының
артықшылықтары мен кемшіліктерін
көрсететін есеп жазу.
9. Сыныптасымен бірлесіп дедукциялық
ойлауды дамытатын сұрақтарға жауап
беруге жаттығу.
10. Кесте немесе Google кесте сияқты онлайн
құралдарды қолданып, алдағы жобаларға
арналған зерттеулерді санаттауға жаттығу
11. Зерттеу жобасына арналған құжаттар мен
веб-парақшалардың арасында байланыс
жасау
1. Қарсылас таңдап, өз ұстанымын
растайтын дәлел келтіре отырып, пікір
білдіру.
2. Алғаш рет көрген кино не оқыған
кітабына сын жазу.
3. _____ арналған нанымды дәлел жазу не
ауызша хабарлау.
4. Сыныпта дебат өткізіп, қарсыластар
арасында модератор болу.
5. _____ тақырыбындағы 5 ресурс көзін
таңдап, оларды негіздеу. Нәтижені жазу.
6. Мектеп мақаласына білдірілген пікірлер
мен комментарийлерді жинақтау және
модерациялау.
7. _____ жетілдіру жолдары туралы мектеп
әкімшілігіне ұсыным әзірлеу.
8. _____ барысында не үйренгені туралы
жазбаша немесе ауызша рефлексиялау.
9. Топтың басқа мүшелері айтқан
ұсыныстарды жіктеу.
10. Оқушылардың 3 _____ (неге?) көзқарасы
туралы сауалнама жүргізіп, нәтижесін
жариялау.
11. Бір жылдан кейін _____ қандай болатыны
туралы топшылау.
1. Сүйікті тақырыбында блог жасап, оны
жариялау. Апта сайын зерттеп, уақыт
бөлу.
2. Мектептегі жаңа _____ жоспарын жасау
үшін бірнеше досымен бірлесу.
3. _____ пәні бойынша оқушылардың
деректі фильмін түсіру.
4. Мектеп сайтының жаңа дизайнын әзірлеу
немесе сайт болмаса, оны жасау.
5. _____ жаңа әдісін ойлап шығару және
оны жасау үдерісінің сызбасын салу.
6. _____ түрлендіру және бұл өзгерістің іске
асуына септігін тигізген үдерістерді
құжаттау.
7. Оқушыларға қызықты болатын тақырып
туралы подкаст жазу және орналастыру.
8. Мектептің апталық газетін жасау және
жариялау.
9. Топ мүшелерімен бірлесіп, _____ туралы
сценарийді сахналау.
10. Өзі таңдаған пән бойынша видео блог
эпизодтарын түсіру және оларды
YouTube арнасына жүктеу.
11. Өзі жақсы меңгерген мектеп пәні
бойынша басқа оқушыларға көмектесу
үшін онлайн вики парақ құру.
12. Мектептің келесі ойынын не басқа
көпшілік шарасын түсіретін команда
құрамында болу.