Серикова Куаныш Сайыновна Тыңдаушының портфолиосы А бөлімі
Талдықорған қ ПШО ЖМ филиалы Бағалау тапсырмаларын әзірлеу және
сараптау
А бөлімі
БӨЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
І тоқсанның «Табиғатты пайдалану және геоэкология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Табиғатты пайдалану түрлері. Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға әсерін бағалау. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты Бағалау критерийі |
10.3.1.1.Табиғатты пайдаланудың қажеттілігін түсіндіріп, түрлерін (шаруашылық тұрғысынан) анықтау, графикалық түрде ұсыну. 10.3.1.2.Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға тигізетін әсерін анықтап, баға беру (жергілікті/аймақтық компоненттің негізінде) 10.3.1.3.Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға тигізетін кері әсерін азайтудың жолдарын ұсыну (жергілікті/аймақтық компоненттің негізінде) Білім алушы
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну, қолдану, жоғарғы деңгей |
||||||||||||||||||||||||||
|
Орындау уақыты 25 минут Тапсырма №1 a) Сәйкестендіріңіз
[3] b) Табиғатты пайдалануда ОПЕК ұйымына мүше елдердегі мұнай өндірудің үлесін графикалық диаграмма түрінде құрастыру |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
/https://kk.vvikipedla.com/wiki/OPEC/
[1] Тапсырма №2. Кескін картамен жұмыс.
Картаның сілтемесі /https://www.google.com/url?sa=i&url=http%3A%2F%2Fsc0001.celinograd.aqmoedu.kz%2Fpublic%2Ffiles%2F2019%2F11%2F26%2F261119_094215_oshsorgeografiya9-klasskaz.pdf&psig=AOvVaw0GHDaJ3PZYLIkPScy7i_9y&ust=1623170741369000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCPiZ17j8hfECFQAAAAAdAAAAABAD/ a) Қазақстанның қай аймақтарында судың ластануы жиі орын алады?__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ [1] c) Аталған проблемалары бар аймақтарды кескін картаға түсіріңіз. [1] b) Осындай проблемалардың қалыптасуына не себеп болды? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ [1] Тапсырма №3 a) Берілген суреттердің атауын анықтаңыз.
/Atameken.kz / _____________________ ____________________ _________________ [3] b)Тау-кен өндірісінің қоршаған ортаға тигізетін кері әсеріне екі мысал келтіріңіз, азайту жолдарын ұсыныңыз. 1-мысал: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ [1] 2-мысал:_________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________ [1] Азайту жолдары __________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________ [1] |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
||||||||||||||||||||||||
|
Білім алушы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Табиғатты пайдалану ұғымын анықтап, қажеттілігін түсіндіреді. Нәтижесін графикалық түрде бейнелейді. . |
1 |
Табиғатты пайдалану анықтамасын сәйкестендіреді |
1 |
||||||||||||||||||||||||
|
Қоршаған табиғи ортаны қорғау ұғымын сәйкестендіреді |
1 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Экологиялық қауіпсіздік ұғымын сәйкестендіреді |
1 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Табиғатты пайдалануда ОПЕК ұйымына мүше елдердегі мұнай өндірудің үлесін графикалық диаграмма түрінде көрсетеді |
1 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға тигізетін әсеріне анықтайды. |
2 |
Қзақстанның аймақтарындағы судың ластануына сипаттама береді |
1 |
||||||||||||||||||||||||
|
Аталған проблемалары бар аймақтарды кескін картаға түсіреді |
1 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Аталған проблемалардың қалыптасуының себебін анықтайды |
1 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Табиғатты пайдаланудың қоршаған ортаға теріс әсерін азайту жолдарын ұсынады. |
3 |
1-ші суретті анықтайды |
1 |
||||||||||||||||||||||||
|
2-ші суретті анықтайды |
1 |
||||||||||||||||||||||||||
|
3-ші суретті анықтайды |
1 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Тау-кен өндірісінің қоршаған ортаға тигізетін теріс әсеріне 1 ші мысал келтіреді |
1 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Тау-кен өндірісінің қоршаған ортаға тигізетін теріс әсеріне 2 ші мысал келтіреді |
1 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Тау-кен өндірісінің қоршаған ортаға тигізетін теріс әсерінің азайту жолдарын ұсынады |
1 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы балл |
13 |
||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
Серикова Куаныш Сайыновна Тыңдаушының портфолиосы А бөлімі
Талдықорған қ ПШО ЖМ филиалы Бағалау тапсырмаларын әзірлеу және
сараптау
А бөлімі
БӨЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
І тоқсанның «Табиғатты пайдалану және геоэкология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Табиғатты пайдалану түрлері. Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға әсерін бағалау. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты Бағалау критерийі |
10.3.1.1.Табиғатты пайдаланудың қажеттілігін түсіндіріп, түрлерін (шаруашылық тұрғысынан) анықтау, графикалық түрде ұсыну. 10.3.1.2.Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға тигізетін әсерін анықтап, баға беру (жергілікті/аймақтық компоненттің негізінде) 10.3.1.3.Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға тигізетін кері әсерін азайтудың жолдарын ұсыну (жергілікті/аймақтық компоненттің негізінде) Білім алушы
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну, қолдану, жоғарғы деңгей |
||||||||||||||||||||||||||
|
Орындау уақыты 25 минут Тапсырма №1 a) Сәйкестендіріңіз
[3] b) Табиғатты пайдалануда ОПЕК ұйымына мүше елдердегі мұнай өндірудің үлесін графикалық диаграмма түрінде құрастыру |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
/https://kk.vvikipedla.com/wiki/OPEC/
[1] Тапсырма №2. Кескін картамен жұмыс.
Картаның сілтемесі /https://www.google.com/url?sa=i&url=http%3A%2F%2Fsc0001.celinograd.aqmoedu.kz%2Fpublic%2Ffiles%2F2019%2F11%2F26%2F261119_094215_oshsorgeografiya9-klasskaz.pdf&psig=AOvVaw0GHDaJ3PZYLIkPScy7i_9y&ust=1623170741369000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCPiZ17j8hfECFQAAAAAdAAAAABAD/ a) Қазақстанның қай аймақтарында судың ластануы жиі орын алады?__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ [1] c) Аталған проблемалары бар аймақтарды кескін картаға түсіріңіз. [1] b) Осындай проблемалардың қалыптасуына не себеп болды? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ [1] Тапсырма №3 a) Берілген суреттердің атауын анықтаңыз.
/Atameken.kz / _____________________ ____________________ _________________ [3] b)Тау-кен өндірісінің қоршаған ортаға тигізетін кері әсеріне екі мысал келтіріңіз, азайту жолдарын ұсыныңыз. 1-мысал: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ [1] 2-мысал:_________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________ [1] Азайту жолдары __________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________ [1] |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
||||||||||||||||||||||||
|
Білім алушы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Табиғатты пайдалану ұғымын анықтап, қажеттілігін түсіндіреді. Нәтижесін графикалық түрде бейнелейді. . |
1 |
Табиғатты пайдалану анықтамасын сәйкестендіреді |
1 |
||||||||||||||||||||||||
|
Қоршаған табиғи ортаны қорғау ұғымын сәйкестендіреді |
1 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Экологиялық қауіпсіздік ұғымын сәйкестендіреді |
1 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Табиғатты пайдалануда ОПЕК ұйымына мүше елдердегі мұнай өндірудің үлесін графикалық диаграмма түрінде көрсетеді |
1 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға тигізетін әсеріне анықтайды. |
2 |
Қзақстанның аймақтарындағы судың ластануына сипаттама береді |
1 |
||||||||||||||||||||||||
|
Аталған проблемалары бар аймақтарды кескін картаға түсіреді |
1 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Аталған проблемалардың қалыптасуының себебін анықтайды |
1 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Табиғатты пайдаланудың қоршаған ортаға теріс әсерін азайту жолдарын ұсынады. |
3 |
1-ші суретті анықтайды |
1 |
||||||||||||||||||||||||
|
2-ші суретті анықтайды |
1 |
||||||||||||||||||||||||||
|
3-ші суретті анықтайды |
1 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Тау-кен өндірісінің қоршаған ортаға тигізетін теріс әсеріне 1 ші мысал келтіреді |
1 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Тау-кен өндірісінің қоршаған ортаға тигізетін теріс әсеріне 2 ші мысал келтіреді |
1 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Тау-кен өндірісінің қоршаған ортаға тигізетін теріс әсерінің азайту жолдарын ұсынады |
1 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы балл |
13 |
||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















