Бөлім бойынша жиынтық бағалау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бөлім бойынша жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлім бойынша жиынтық бағалау. БӨЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР І тоқсанның «Табиғатты пайдалану және геоэкология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 10 сынып.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Серикова Куаныш Сайыновна Тыңдаушының портфолиосы А бөлімі

Талдықорған қ ПШО ЖМ филиалы Бағалау тапсырмаларын әзірлеу және

сараптау


А бөлімі

БӨЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

І тоқсанның «Табиғатты пайдалану және геоэкология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Табиғатты пайдалану түрлері.

Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға әсерін бағалау.


Оқу мақсаты










Бағалау критерийі

10.3.1.1.Табиғатты пайдаланудың қажеттілігін түсіндіріп, түрлерін (шаруашылық тұрғысынан) анықтау, графикалық түрде ұсыну.

10.3.1.2.Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға тигізетін әсерін анықтап, баға беру (жергілікті/аймақтық компоненттің негізінде)

10.3.1.3.Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға тигізетін кері әсерін азайтудың жолдарын ұсыну (жергілікті/аймақтық компоненттің негізінде)



Білім алушы

  • Табиғатты пайдалану ұғымын анықтап, қажеттілігін түсіндіреді.

  • Нәтижесін графикалық түрде бейнелейді.

  • Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға тигізетін әсерін ажыратып, баға береді.

  • Табиғатты пайдаланудың қоршаған ортаға теріс әсерін азайту жолдарын ұсынады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну, қолдану, жоғарғы деңгей


Орындау уақыты 25 минут


Тапсырма №1





a) Сәйкестендіріңіз


Табиғатты пайдалану



Адамның өмірлік маңызды экологиялық мүддесінің, яғни қолайлы табиғи орта жағдайында өмір сүру құқығының қорғалуы

Қоршаған табиғи ортаны қорғау

Адамзат қоғамы өзінің өмір сүруіне қажетті әлемдегі бүкәл материалдық-энергетикалық ақпараттық және әртүрлі табиғат байлықтары мен табиғат құбылыстарының жиынтығын өз қажетіне қолдану мүмкіншілігі

Экологиялық қауіпсіздік

Қазіргі кезеңде пайда болған адам мен табиғаттың өзара әрекеттесуіндегі жаңа іс-әрекеттер жиынтығы


[3]



b) Табиғатты пайдалануда ОПЕК ұйымына мүше елдердегі мұнай өндірудің үлесін графикалық диаграмма түрінде құрастыру


Ресей Федерациясы

13,90 %

Сауд Арабиясы

13,30%

АҚШ

11.80%

ҚХР

5,70%

Иран

4,30%

Ирак

4,20%

Кувейт

3.90%

БАӘ

3,80%

Венесуела

3,70%

Мексика

3,30%

Басқа елдер

32,10%


/https://kk.vvikipedla.com/wiki/OPEC/





DrawObject1










[1]



Тапсырма №2. Кескін картамен жұмыс.



Картаның сілтемесі /https://www.google.com/url?sa=i&url=http%3A%2F%2Fsc0001.celinograd.aqmoedu.kz%2Fpublic%2Ffiles%2F2019%2F11%2F26%2F261119_094215_oshsorgeografiya9-klasskaz.pdf&psig=AOvVaw0GHDaJ3PZYLIkPScy7i_9y&ust=1623170741369000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCPiZ17j8hfECFQAAAAAdAAAAABAD/


a) Қазақстанның қай аймақтарында судың ластануы жиі орын алады?__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

[1]

c) Аталған проблемалары бар аймақтарды кескін картаға түсіріңіз.


[1]

b) Осындай проблемалардың қалыптасуына не себеп болды?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

[1]


Тапсырма №3

a) Берілген суреттердің атауын анықтаңыз.


/Atameken.kz /

_____________________ ____________________ _________________

[3]

b)Тау-кен өндірісінің қоршаған ортаға тигізетін кері әсеріне екі мысал келтіріңіз, азайту жолдарын ұсыныңыз.


1-мысал: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

[1]

2-мысал:_________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

[1]

Азайту жолдары __________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

[1]



Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Табиғатты пайдалану ұғымын анықтап, қажеттілігін түсіндіреді.

Нәтижесін графикалық түрде бейнелейді.

.





1



Табиғатты пайдалану анықтамасын сәйкестендіреді

1

Қоршаған табиғи ортаны қорғау ұғымын сәйкестендіреді

1

Экологиялық қауіпсіздік ұғымын сәйкестендіреді

1

Табиғатты пайдалануда ОПЕК ұйымына мүше елдердегі мұнай өндірудің үлесін графикалық диаграмма түрінде көрсетеді

1

Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға тигізетін әсеріне анықтайды.


2

Қзақстанның аймақтарындағы судың ластануына сипаттама береді

1

Аталған проблемалары бар аймақтарды кескін картаға түсіреді

1

Аталған проблемалардың қалыптасуының себебін анықтайды

1

Табиғатты пайдаланудың қоршаған ортаға теріс әсерін азайту жолдарын ұсынады.




3



1-ші суретті анықтайды

1

2-ші суретті анықтайды

1

3-ші суретті анықтайды

1

Тау-кен өндірісінің қоршаған ортаға тигізетін теріс әсеріне 1 ші мысал келтіреді



1

Тау-кен өндірісінің қоршаған ортаға тигізетін теріс әсеріне 2 ші мысал келтіреді

1

Тау-кен өндірісінің қоршаған ортаға тигізетін теріс әсерінің азайту жолдарын ұсынады

1

Жалпы балл

13

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
13.12.2021
1140
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі