Материалдар / Бөлім бойынша жиынтық бағалау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бөлім бойынша жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлім бойынша жиынтық бағалау. БӨЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР І тоқсанның «Табиғатты пайдалану және геоэкология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 10 сынып.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2021
984
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Серикова Куаныш Сайыновна Тыңдаушының портфолиосы А бөлімі

Талдықорған қ ПШО ЖМ филиалы Бағалау тапсырмаларын әзірлеу және

сараптау


А бөлімі

БӨЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

І тоқсанның «Табиғатты пайдалану және геоэкология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Табиғатты пайдалану түрлері.

Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға әсерін бағалау.


Оқу мақсаты










Бағалау критерийі

10.3.1.1.Табиғатты пайдаланудың қажеттілігін түсіндіріп, түрлерін (шаруашылық тұрғысынан) анықтау, графикалық түрде ұсыну.

10.3.1.2.Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға тигізетін әсерін анықтап, баға беру (жергілікті/аймақтық компоненттің негізінде)

10.3.1.3.Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға тигізетін кері әсерін азайтудың жолдарын ұсыну (жергілікті/аймақтық компоненттің негізінде)



Білім алушы

  • Табиғатты пайдалану ұғымын анықтап, қажеттілігін түсіндіреді.

  • Нәтижесін графикалық түрде бейнелейді.

  • Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға тигізетін әсерін ажыратып, баға береді.

  • Табиғатты пайдаланудың қоршаған ортаға теріс әсерін азайту жолдарын ұсынады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну, қолдану, жоғарғы деңгей


Орындау уақыты 25 минут


Тапсырма №1





a) Сәйкестендіріңіз


Табиғатты пайдалану



Адамның өмірлік маңызды экологиялық мүддесінің, яғни қолайлы табиғи орта жағдайында өмір сүру құқығының қорғалуы

Қоршаған табиғи ортаны қорғау

Адамзат қоғамы өзінің өмір сүруіне қажетті әлемдегі бүкәл материалдық-энергетикалық ақпараттық және әртүрлі табиғат байлықтары мен табиғат құбылыстарының жиынтығын өз қажетіне қолдану мүмкіншілігі

Экологиялық қауіпсіздік

Қазіргі кезеңде пайда болған адам мен табиғаттың өзара әрекеттесуіндегі жаңа іс-әрекеттер жиынтығы


[3]



b) Табиғатты пайдалануда ОПЕК ұйымына мүше елдердегі мұнай өндірудің үлесін графикалық диаграмма түрінде құрастыру


Ресей Федерациясы

13,90 %

Сауд Арабиясы

13,30%

АҚШ

11.80%

ҚХР

5,70%

Иран

4,30%

Ирак

4,20%

Кувейт

3.90%

БАӘ

3,80%

Венесуела

3,70%

Мексика

3,30%

Басқа елдер

32,10%


/https://kk.vvikipedla.com/wiki/OPEC/





DrawObject1










[1]



Тапсырма №2. Кескін картамен жұмыс.



Картаның сілтемесі /https://www.google.com/url?sa=i&url=http%3A%2F%2Fsc0001.celinograd.aqmoedu.kz%2Fpublic%2Ffiles%2F2019%2F11%2F26%2F261119_094215_oshsorgeografiya9-klasskaz.pdf&psig=AOvVaw0GHDaJ3PZYLIkPScy7i_9y&ust=1623170741369000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCPiZ17j8hfECFQAAAAAdAAAAABAD/


a) Қазақстанның қай аймақтарында судың ластануы жиі орын алады?__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

[1]

c) Аталған проблемалары бар аймақтарды кескін картаға түсіріңіз.


[1]

b) Осындай проблемалардың қалыптасуына не себеп болды?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

[1]


Тапсырма №3

a) Берілген суреттердің атауын анықтаңыз.


/Atameken.kz /

_____________________ ____________________ _________________

[3]

b)Тау-кен өндірісінің қоршаған ортаға тигізетін кері әсеріне екі мысал келтіріңіз, азайту жолдарын ұсыныңыз.


1-мысал: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

[1]

2-мысал:_________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

[1]

Азайту жолдары __________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

[1]



Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Табиғатты пайдалану ұғымын анықтап, қажеттілігін түсіндіреді.

Нәтижесін графикалық түрде бейнелейді.

.





1



Табиғатты пайдалану анықтамасын сәйкестендіреді

1

Қоршаған табиғи ортаны қорғау ұғымын сәйкестендіреді

1

Экологиялық қауіпсіздік ұғымын сәйкестендіреді

1

Табиғатты пайдалануда ОПЕК ұйымына мүше елдердегі мұнай өндірудің үлесін графикалық диаграмма түрінде көрсетеді

1

Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға тигізетін әсеріне анықтайды.


2

Қзақстанның аймақтарындағы судың ластануына сипаттама береді

1

Аталған проблемалары бар аймақтарды кескін картаға түсіреді

1

Аталған проблемалардың қалыптасуының себебін анықтайды

1

Табиғатты пайдаланудың қоршаған ортаға теріс әсерін азайту жолдарын ұсынады.




3



1-ші суретті анықтайды

1

2-ші суретті анықтайды

1

3-ші суретті анықтайды

1

Тау-кен өндірісінің қоршаған ортаға тигізетін теріс әсеріне 1 ші мысал келтіреді



1

Тау-кен өндірісінің қоршаған ортаға тигізетін теріс әсеріне 2 ші мысал келтіреді

1

Тау-кен өндірісінің қоршаған ортаға тигізетін теріс әсерінің азайту жолдарын ұсынады

1

Жалпы балл

13

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!