Материалдар / Бөлім бойынша жиынтық бағалау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бөлім бойынша жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2018
604
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: « Г. Титов атындағы №54» ЖОМ
Күні: 15.10.2018жМұғалімнің аты-жөні:Талипов Данияр
Сынып: 5Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: БЖБ
Оқу мақсаттары 5.2.2.1 археологиялық ескерткіштерді сипаттау5.2.1.1 алғашқы адамдардың наным-сенімдерін сипаттау;

Сабақ мақсаттары Алғашқы адамдардың наным-сенімдерін сипаттау; Археологиялық ескерткіштерді сипаттау
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, түсіну, қолдану


Бағалау критерийлері
Алғашқы адамдардың наным-сенімдерін сипаттайды Археологиялық ескерткіштерді сипаттайды

Тілдік мақсатБілім алушы: Алғашқы адамдардың наным-сенімдерін сипаттайды Археологиялық ескерткіштерді сипаттайдыПәнге қатысты сөздік қормен терминдер: «Бехистун», «Авеста» жазбаларыТалқылауға арналған сұрақтар: Тарих ұғымы қандай мағынаны білдіреді?
Құндылықтар-ды дарыту «Мәңгілік - Ел» ұлттық идеясы: 2. Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім
Пәнаралық байланыстар География, тарих
АКТ қолдану дағдыларыКарта,суреттер, үлестірме қағаздар
Бастапқы білімҚазақстан аумағында металлургияның пайда болуы.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурс-тар
Сабақтың басы























Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі





































Сабақтың соңы

Сәлемдесу, түгендеу. Ұйымдастыру: Белсенді оқу ортасын құруҮй тапсырмасын сұрау: «Кім жылдам?» әдісі бойынша сұрақтары қойылады.

Алғашқы адамдардың антропологиялық белгілерін сипаттайдыАлғашқы адамдардың тұрмыс – тіршілігін шығармашылық түрде көрсетедіТарихи деректермен танысады

Біз нені еске түсірдік?Қ.Б. дұрыс жауаппен салыстыру, оқушылармен бірге талдау

Бүгінгі сабағымыз: «БЖБ»

Алғашқы адамдардың наным-сенімдерін сипаттау; Археологиялық ескерткіштерді сипаттау

Жаңа сабақ. Бағалау критерийлерін оқушыларға таныстырамын. Мәтінмен жұмыс жасай отырып , оқиғаны кестеге түсіріңіз:

Дескриптор:1. Ежелгі замандағы тарихи оқиғаларды айтады2. Маңызды тарихи деректерге тоқталады3. Тарих сөзінің мағынасын түсіндіреді4. Тас құралдардың түрлеріне сипаттама береді5. Ежелгі адамдардың тұрғын үйлерін талдайды

Қ.Б. дұрыс жауаппен салыстыру, оқушылармен бірге талдауМақсаты: Оқушыны өз бетімен үйрету, олардың шығармашылық бейімділіктері мен икемдіктерін дамыту.Тақырып соңындағы тест жұмысын орындаймыз.Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбына кері байланыс жасау арқылы қорытынды жасап, білім ағашына жабыстырады.Оқушылар өз пікірлерін айтып, сабақ қорытыланды.Үйге тапсырма: Тақырыпқа байланысты тест құрастыру


Оқулық, жұмыс дәптер, А4 қағазы, стикерлер,бағалау парақшалары,үлестірме қағаздар

















































Жұмыс дәптер, оқулық
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Деңгейлік тапсырмалар:Барлығына: сұрақтар

Денсау-лық және қауіпсіз-дік техника-сының сақталуы

Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?











Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!