Түсінік
хат
Қазақстан
Республикасында білім беруді дамытудың 2011 - 2020 жылдарға
арналған мемлекеттік бағдарламасы Қазақстан Республикасының
зияткерлік, дене бітімі және рухани дамыған азаматын қалыптастыру,
тез өзгеретін әлемде оның табысты болуын қамтамасыз ететін білім
алудағы қажеттілігін қанағаттандыру білім беру мазмұнын жаңғыртуды
қамтамсыз ететін жаңа парадигманың мынадай міндеттерін: қосымша
білім берудің стандарттары, оқу жоспарлары мен білім беру
бағдарламаларын қамтиды. Білім беру мазмұнын жаңарту нәтижесі білім
алушылардың алған
білімдерін практикалық
жағдайларда тиімді қолднауға және әлеуметтік бейімделу үдерісінде
табысты пайдалануға мүмкіндік беретін басты құзіреттіліктер жүйесі
болып табылады.
Үйірме бағдарламасы
қатысушы оқушының жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып,
оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту мен басты және пәндік
құзіреттілікке (оқу пәні
аясында меңгерген
өзіндік ерекше білім, дағды, шеберліктері) жетулеріне
бағытталған
«Әсем әуен » өнер
үйірмесінің мақсаты: ҚР мемлекеттік «Қазатың
жүз әні», «Қазақтың жүз күйі» жобасын негізге ала отырып сабақ
барысында қолдану. Оның көркемдік құралдары мен аспап арқылы іске
асырылуы, Білім алушыларды музыка әлеміне ендіру, музыкалық білім
беру,
эстетикалық тәрбие,
рухани-адамгершіліктік дамуы үшін жағдай жасау, дарынды балаларды
музыкалық өнер саласынддағы негізгі кәсіби білім беру
бағдарламаларын іске асырушы білім беру ұйымдарына түсуге
дайындау.
Дидактикалық: Танымдық қызметі,
ой-өрісінің кеңеюі, музыкалық білімді жүйелі жинақтау, орындаушылық
дағды мен шеберлік.
Тәрбиелеушілік: музыкалық өнерді тану
жолдары арқылы рухани, адами, көркемөнер, эстетикалық, патриоттық,
интернационалдық тәрбиелеу, өзіндік жұмыс атқару, ерік-жігерді
тәрбиелеу,
адамгершіліктік,
эстетикалық, дүниеге көзқарас ұстанымын қалыптастыру. Музыкада ән
мен күйдің егіз екенін ұғындыру
Дамытушылық: музыкалық есту, еске
сақтау, ырғақ сезімін, әсершіл-қажетсіну ортасын, эмпатияны,
музыкалық-шығармашылық, зейін, ойлау, елес, қиял, рефлексия
қабілеттерін, салыстыру, жалпы орындау шеберліктерін дамыту.
Аспапта ойнау шеберліктері мен ән айту шеберліктерін
байланыстыру.
Негізгі
міндеттері: педагогикалық әсер
етудің жаңа түрлері, әдістері, тәсілдерін табу; жеке дара
бағдарланған жүйе әдістемесін жетілдіру. Заманауи технологияларды
қолдана отырып бейне (видео) сабақтар жүргізу. Аудиожазбалар, т.б.
түрлерін пайдалану. Білім алушыларда музыкалық оқыту мен тәрбиелеу
құралдары арқылы түйінді және пәндік құзіреттілікті
қалыптастыру.
Білім алушылардың
табиғи мүмкіндіктерін ескере отырып жалпы музыкалық дамыту,
орындаушылық өнер негіздеріне оқыту, тұлғаның рухани жалпы
мәдениетінің бөлігі ретіндегі музыкалық-эстетикалық санасын
қалыптастыру.
Музыкалық оқыту және
тәрбиелеу барысында білім алушылардың негізгі және пәндік
құзыреттерін қалыптастыру әр түрлі әдістерді қолдануды талап етеді.
Музыкант-педагогтің жұмысында оқыту,
дамыту, тәрбиелеу,
ынталандыру (уәждемелік) және бақылаушылық-түзетушілік қызметтерін
атқаратын, барлық дерлік жалпыпедагогикалық әдістер қолданылуы
мүмкін. Әрбір білім алушының жеке ерекшеліктері әрбір баланы, оның
табиғи қабілеттеріне тәуелсіз, музыкаға жақындата алатын
оқыту
әдістері мен құралдарын
іздеп табуды талап етеді. Әрбір оқушыға жеке-дара сараланған
тәсілдеме арқылы оқытудың мазмұны мен әдістерін жалпы психологиялық
және музыкалық-психологиялық ерекшелігіне
қарай бейімдеуге
мүмкіндік береді. Кешендік сабаққа білім алушылардың шығармашылық
қызметінің
түрлері біріктіріледі –
педагогикалық репертуарды зерделеу, қағаз бетінен оқу, ансамбль,
естуі бойынша іріктеу, тасымалдау (транспонирование),
аккомпанемент
Тақырыптық оқу
жоспары
ХОР
Мақсаты:
1. Оқушылардың музыкалық қабілетін арттыру.
2. Вокалды – хор техникасын меңгерту, шығарманы өз дәрежесінде
көркем орындауға үйрету.
3. Ән - әуез сабағынан алған білімдерін пайдалануға жетілдіруге
мүмкіндік жасау, хор шығармасына қызығушылығын арттыру, эстетикалық
таным – талғамының қалыптасуына жол
ашу.
Талаптары:
1. Хор шығармасын орындау,
айту кезінде ән айту дағдыларына қалыптастыру.
2. Шығарманы ансамбльдік құрылымда дыбысты таза айтуды, ритмикалық
нюансты құбылыстарды сауатты орындауды меңгерту.
3. Хор мүшелерінің белсенділігін, ынтасын арттыру, мектеп
өміріндегі хор ұжымының ролін айқындау
Пәнаралық кіріктіру
Тарих, әдебиет, өнер пәндерімен байланыстыру
Уақыт көлемі
17 сағат, аптасына 1 рет
Сабақ
саны
|
Тақырыбы
|
Сағат
саны
|
Өтілетін
уақыты
|
1 «З»
|
1 «И»
|
1
|
Еркін тақырыпта өздері білетін
ән айтқызып, баланың дауысын ажырату
|
1
|
|
|
2
|
Дауыстық топқа
бөлу
|
1
|
|
|
3
|
Ән айту ережелерімен тянақты
түсіндіру
|
1
|
|
|
4
|
Тыныс алу жаттығуларымен
жұмыс
|
1
|
|
|
5
|
Дауыс
жаттығулары
|
1
|
|
|
6
|
Дауыстарын нотаға салып
айтқызу
|
1
|
|
|
7
|
Ән айтудағы
үйлесімділік
|
1
|
|
|
8
|
Дирижорға қарап ән
айтқызу
|
1
|
|
|
9
|
Атамекен
әні
|
1
|
|
|
10
|
Мұнайлым
әні
|
1
|
|
|
11
|
Жасай бер –
елім!
|
1
|
|
|
12
|
Туған
жер
|
1
|
|
|
13
|
Мен
қазақпын
|
1
|
|
|
14
|
Менің
елім
|
1
|
|
|
15
|
Әгугай
домбыра
|
1
|
|
|
16
|
Елім
менің
|
1
|
|
|
17
|
Жас дәуірдің
түлегіміз
|
1
|
|
|
Бағдарламаның орындалуы
және күтілетін нәтижелер
-
Өнер үйірмесіне қатысушы
оқушылар түрлі байқауларға қатысып өз деңгейін анықтауы мен
мектепшілік, аудандық шараларға қатысуымен
анықталады.
-
Музыкаға деген әуестігі,
қызығушылығы, талпынысы жоғарылайды.
-
Аспапта ойнау қабілеті,
орындау шеберлігі анықталады.
-
Аспап пен әннің
үйлесімділігі
-
Ән айту ережелерін
сақтайды.
-
Үйірме жетістіктері мен шәкірт
жетістіктері
Бекітемін Келісемін «№10 жалпы
білім беру орта директордың тәрбие ісі
мектебі» КММ-нің директоры
жөніндегі орынбасары: _____________Қ.Ш.Нурманова _____________
С.А.Тайланов
«___» _____2019 ж. «___»
_____2019 ж.
«Әсем
әуен»
Үйірмесінің жылдық
жоспар
№10 орта мектептің
әдістемелік
Отырысында қаралып,
мақұлданды
Әдістемелік кеңес
жетекшісі:
____________Г.И.Серкбаева
Хаттама_____
Үйірме жетекшісі:
А.Н.Гайыпова
Сыныбы: 1 «З,
И»
2019
жыл