Бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысын табу, бөлуді нысандарды мазмұнына қарай жəне тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2018
1054
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тақырыбы: Бөлу. Тиімді тамақтанамынМектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Хамит Акерке Сериккызы
2-сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Оқыту мақсаттары2.1.2.1. Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысын табу, бөлудінысандарды мазмұнына қарай жəне тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну.
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар:


бөлуді көбейтуге кері амал ретінде түсінеді.


Көптеген оқушылар:


бөлу амалының мəнін түсінеді жəне компоненттердің атауларын біледі.


Кейбір оқушылар:


бөлу мен көбейту компоненттерінің атауларын өрнектерді жазу меноқуда қолдана алады.
Тілдік мақсаттарОқушылар:•көбейту мен бөлу амалдарының мағынасын түсіндіре алады.Пəндік лексика жəне терминология:Көбейту, бөлу, бөлінгіш, бөлгіш, бөлінді.


Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасыТалқылау:Екі (үш, төртес) оқушыға қанша затты теңдей бөліп беруге болады?Жауабыңды негізде.


Жазу:Бөлуге берілген өрнек жаз.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ