Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    №2.Ш.Уәлиханов атындағы жалпы білім беретін мектебі

    Пәні:

    Қазақ тілі

    Бөлім:

    Атақты тұлғалар.

    Педагогтің аты-жөні:

    Тулепбаева.Г.

    Күні:

    28.02.24ж

    Сынып: 3в

    Қатысқаны:

    Қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы:

    №94 Болымды және болымсыз еттістік

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу

    3.4.2.5 болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы:Сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табады

    Көптеген оқушы: Болымды және болымсыз етістік түрлерін айтады,ажыратады.

    Кейбір оқушы:Сызба бойынша ретін сақтап,мақал-мәтелді табады.

    Құндылықтар

    Ұлттық мүдде: қазақ тілінің аясын кеңейту


    Ұлттық мүдде: қазақ тілінің аясын кеңейту


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    4 минут







    Өткенді пысықтау

    5 минут










    Мульт

    фильм

    3 мин












    Сабақ

    тың ортасы

    15 минут
















































    Сергіту сәті

    2 минут




















    Жазба жұмысы8 мин










    Сабақты қорыту

    5минут



    Кері байланыс

    3 мин

    1. Ұйымдастыру кезеңі

    Оқу құралдарын дайындау.Түгелдеу

    2 Үй тапсырмасын тексеру

    40-жаттығу.59-бет.(тақта)

    Жұрнақ:ма,ме,қаз,ба,пе,төз,теп,бе

    Жібер+ме,шақыр+ма.

    Дәптердегі жазба жұмысын тексеру

    Өткенге шолу.

    3. «Миға шабуыл»

    «Сандық» «Болжау жаса»

    Ал балалар,мына затқа назар аударайық.Бұл не?

    Оны неге қолданған?

    Жарайды.Сандықшаның ішінде не бар деп ойлаймыз?

    Оның иісі бар,

    дәмді,табиғаттың сыйы

    «Алма»

    1.Қандай сөз табына жатады?

    2.Түсі,көлемі қандай?

    3.Саны қанша?

    4.Алма сөзі неше мағына беріп тұр?

    ( болымды және болымсыз етістік)

    4.Мультфильм көру.

    Онда балалар, экранға назар аударып,мультфильм көрейік

    Осы мультфильмнен нені түсіндік?

    Олар нені әңгімеледі?

    5.Сабақ мақсаты

    Ия,балалар,бүгінгі сабағымызда :болымды,болымсыз етістіктерді қайталауға,оларды бір-бірінен ажырата білуге арналған тапсырмалар орындаймыз.

    6.Жаңа тақырып

    Барлығымыз экранға

    қараймыз.Мұндағы сұрақтарға жауап береміз.(пазл бетінегі сұрақтар)

    1.Кім?Кімдер?Не?Нелер? сұрағына жауап беретін сөз табы қалай аталады?

    2.Екі түбірдің бірігуінен жасалған сөз қалай аталады?

    3.Тілде біреудің назарын өзіңе аудару үшін қолданылатын сөз.

    4.Не істеді?Не қылды? сұрақтарына жауап беретін сөз табы.

    Сурет: Бейбарыс сұлтан

    Бұл кісі кім болған?.Танысайық

    7. «Көз жүгіртіп оқу»

    Оқулықпен жұмыс

    1.(Балалар іштей оқып шығады)

    2. 6 оқушыға тізбектеп оқыту.

    3.Жеке оқыту

    8..Мәтін бойынша түсінік айтамыз

    Екі оқушыға әңгімелету.

    9.«Хикая картасы»

    (Мүнда мәтін бөліктерін ретімен орналастырамыз)

    10. «Оқырман конференциясы»

    Қатар бойынша топтарға бөлінеміз

    1-қатар «Жазушы»

    2-қатар «Тілші»

    3-қатар «Оқырман»

    Жазушы не істейді?

    Журналшының жұмысы қандай?

    Оқырман деп кімді айтамыз?

    11.Мәтінмен жұмыс

    Енді мәтінге қарай отырып ,жұмыс жасаймыз.

    2-қатар «Тілші» тобы сұрақтар құрастырады.

    Сұрақ-жауап

    1.Бейбарысты кімдер алып кетті?

    2.Ол өз өмірін қай өңірде өткізді?

    3.Бейбарыс қандай бала болды?

    4.Қалай ойлайсың ,ол қандай қасиеттерін байланысты патша болды?

    5.Бейбарыстың туған жеріне деген сезімін қайдан білуге болады?

    Бейбарыс жусанды бойтұмарының ішіне неліктен салып алды?

    1-қатар «Жазушы» тобы жауап береді.

    Сұрақтарға жауап береді.

    3-қатар «Оқырман» тобы

    Бұл мәтінді не үшін оқыды,қандай ой түйгенін,мәтіннің қай жері қатты әсер бергенін айтады.

    Сергіту сәті

    Музыкалық жаттығу.

    (биле,жүзу,бару,ойнау)

    Оқушылар болымсыз етістік түрінде айтады.

    12. «Маңыздылық аймағы»

    Ол ерекше бала болып өсті.Сұлтан болды,патша болды.

    13. Ең маңыздысы

    Біз Бейбарыс сұлтанның жусан шөбі арқылы ,адамның туған жерге ыстық сағынышы,туған жердің қадірі туралы түсінуі

    14.Маңызды емес

    Баяғы заманда кішкентай бала болыпты.оны жаугершілік кезінде соғысқан елдің адамдары ат артына мінгізіп алып кетеді.

    15.43-жаттығу.

    Балалар,тақтадағы сызбаға қараймыз.

    Сызбадағы бағытталған сызықтар арқылы мақалды табамыз.

    16.Дәптерге жазу

    Адам-елінде,қоға көлінде көгерер.

    а)Мақал мағынасын ашу.Туған жер.

    17.Жазба жұмысы

    Мәтіндегі етістіктерді теріп,тақтаға жазамыз.

    Болыпты,алып кетеді,сатып жібереді,өткізеді,болып өседі,болады,атанады, жүріп,түседі,жұлып алып,иіскейді,елестейді,салып алады,иіскеп,басады.

    18.Қорытынды

    «Бала арасы» ойыны

    Болымды,болымсыз етістіктерді топтастыру.

    Кері байланыс

    «Жебе» әдісі

    Маған бәрі түсінікті болды

    Менің сұрағым бар.

    Маған қиын болды.

    Үй тапсырмасы.

    Мәтінді мәнерлеп оқу.44-жаттығу.

    1.Оқушылар сабаққа қажетті құралдарын дайындайды


    2.Үй тапсырмасын тексертеді.40-жаттығуды тақтадан оқып,салыстырады


    3.Сандақшамен жұмыс.

    Затты болжайды,айтады.







    4.Мультфильм көру арқылы жаңа тақырыпты қайталайды.

    Оқушылар ережені айтады.


    5.Тақырып бойынша мәтін мазмұнына болжау жасайды.



    6.Экраннан берілген сұрақтарға жауап береді.











    7.Мәтінді балалар іштей,тізбектеп,же

    ке оқиды.




    8.Қатар бойынша бөлінеді.

    Мамандық міндеті туралы айтады.



    43-жаттығу.Ауызша

    9.Тақтада берілген сызба бойынша мақалды анықтайды,мағынасын ашады.


    10.Мәтінмен жұмыс жасайды

    2-қатар мәтіннен сұрақтар құрастырады

    1-қатар жауап береді

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тулепбаева Гульжан Тойжанкызы
    29 Мамыр 2024
    275
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Болымды және болымсыз етістік

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Болымды және болымсыз етістік

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сөйлемнен сөз таптарын табады.Болымды және болымсыз етістік түрлерін айтады,ажыратады.Сызба бойынша ретін сақтап,мақал-мәтелді табады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    №2.Ш.Уәлиханов атындағы жалпы білім беретін мектебі

    Пәні:

    Қазақ тілі

    Бөлім:

    Атақты тұлғалар.

    Педагогтің аты-жөні:

    Тулепбаева.Г.

    Күні:

    28.02.24ж

    Сынып: 3в

    Қатысқаны:

    Қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы:

    №94 Болымды және болымсыз еттістік

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу

    3.4.2.5 болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы:Сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табады

    Көптеген оқушы: Болымды және болымсыз етістік түрлерін айтады,ажыратады.

    Кейбір оқушы:Сызба бойынша ретін сақтап,мақал-мәтелді табады.

    Құндылықтар

    Ұлттық мүдде: қазақ тілінің аясын кеңейту


    Ұлттық мүдде: қазақ тілінің аясын кеңейту


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    4 минут







    Өткенді пысықтау

    5 минут










    Мульт

    фильм

    3 мин












    Сабақ

    тың ортасы

    15 минут
















































    Сергіту сәті

    2 минут




















    Жазба жұмысы8 мин










    Сабақты қорыту

    5минут



    Кері байланыс

    3 мин

    1. Ұйымдастыру кезеңі

    Оқу құралдарын дайындау.Түгелдеу

    2 Үй тапсырмасын тексеру

    40-жаттығу.59-бет.(тақта)

    Жұрнақ:ма,ме,қаз,ба,пе,төз,теп,бе

    Жібер+ме,шақыр+ма.

    Дәптердегі жазба жұмысын тексеру

    Өткенге шолу.

    3. «Миға шабуыл»

    «Сандық» «Болжау жаса»

    Ал балалар,мына затқа назар аударайық.Бұл не?

    Оны неге қолданған?

    Жарайды.Сандықшаның ішінде не бар деп ойлаймыз?

    Оның иісі бар,

    дәмді,табиғаттың сыйы

    «Алма»

    1.Қандай сөз табына жатады?

    2.Түсі,көлемі қандай?

    3.Саны қанша?

    4.Алма сөзі неше мағына беріп тұр?

    ( болымды және болымсыз етістік)

    4.Мультфильм көру.

    Онда балалар, экранға назар аударып,мультфильм көрейік

    Осы мультфильмнен нені түсіндік?

    Олар нені әңгімеледі?

    5.Сабақ мақсаты

    Ия,балалар,бүгінгі сабағымызда :болымды,болымсыз етістіктерді қайталауға,оларды бір-бірінен ажырата білуге арналған тапсырмалар орындаймыз.

    6.Жаңа тақырып

    Барлығымыз экранға

    қараймыз.Мұндағы сұрақтарға жауап береміз.(пазл бетінегі сұрақтар)

    1.Кім?Кімдер?Не?Нелер? сұрағына жауап беретін сөз табы қалай аталады?

    2.Екі түбірдің бірігуінен жасалған сөз қалай аталады?

    3.Тілде біреудің назарын өзіңе аудару үшін қолданылатын сөз.

    4.Не істеді?Не қылды? сұрақтарына жауап беретін сөз табы.

    Сурет: Бейбарыс сұлтан

    Бұл кісі кім болған?.Танысайық

    7. «Көз жүгіртіп оқу»

    Оқулықпен жұмыс

    1.(Балалар іштей оқып шығады)

    2. 6 оқушыға тізбектеп оқыту.

    3.Жеке оқыту

    8..Мәтін бойынша түсінік айтамыз

    Екі оқушыға әңгімелету.

    9.«Хикая картасы»

    (Мүнда мәтін бөліктерін ретімен орналастырамыз)

    10. «Оқырман конференциясы»

    Қатар бойынша топтарға бөлінеміз

    1-қатар «Жазушы»

    2-қатар «Тілші»

    3-қатар «Оқырман»

    Жазушы не істейді?

    Журналшының жұмысы қандай?

    Оқырман деп кімді айтамыз?

    11.Мәтінмен жұмыс

    Енді мәтінге қарай отырып ,жұмыс жасаймыз.

    2-қатар «Тілші» тобы сұрақтар құрастырады.

    Сұрақ-жауап

    1.Бейбарысты кімдер алып кетті?

    2.Ол өз өмірін қай өңірде өткізді?

    3.Бейбарыс қандай бала болды?

    4.Қалай ойлайсың ,ол қандай қасиеттерін байланысты патша болды?

    5.Бейбарыстың туған жеріне деген сезімін қайдан білуге болады?

    Бейбарыс жусанды бойтұмарының ішіне неліктен салып алды?

    1-қатар «Жазушы» тобы жауап береді.

    Сұрақтарға жауап береді.

    3-қатар «Оқырман» тобы

    Бұл мәтінді не үшін оқыды,қандай ой түйгенін,мәтіннің қай жері қатты әсер бергенін айтады.

    Сергіту сәті

    Музыкалық жаттығу.

    (биле,жүзу,бару,ойнау)

    Оқушылар болымсыз етістік түрінде айтады.

    12. «Маңыздылық аймағы»

    Ол ерекше бала болып өсті.Сұлтан болды,патша болды.

    13. Ең маңыздысы

    Біз Бейбарыс сұлтанның жусан шөбі арқылы ,адамның туған жерге ыстық сағынышы,туған жердің қадірі туралы түсінуі

    14.Маңызды емес

    Баяғы заманда кішкентай бала болыпты.оны жаугершілік кезінде соғысқан елдің адамдары ат артына мінгізіп алып кетеді.

    15.43-жаттығу.

    Балалар,тақтадағы сызбаға қараймыз.

    Сызбадағы бағытталған сызықтар арқылы мақалды табамыз.

    16.Дәптерге жазу

    Адам-елінде,қоға көлінде көгерер.

    а)Мақал мағынасын ашу.Туған жер.

    17.Жазба жұмысы

    Мәтіндегі етістіктерді теріп,тақтаға жазамыз.

    Болыпты,алып кетеді,сатып жібереді,өткізеді,болып өседі,болады,атанады, жүріп,түседі,жұлып алып,иіскейді,елестейді,салып алады,иіскеп,басады.

    18.Қорытынды

    «Бала арасы» ойыны

    Болымды,болымсыз етістіктерді топтастыру.

    Кері байланыс

    «Жебе» әдісі

    Маған бәрі түсінікті болды

    Менің сұрағым бар.

    Маған қиын болды.

    Үй тапсырмасы.

    Мәтінді мәнерлеп оқу.44-жаттығу.

    1.Оқушылар сабаққа қажетті құралдарын дайындайды


    2.Үй тапсырмасын тексертеді.40-жаттығуды тақтадан оқып,салыстырады


    3.Сандақшамен жұмыс.

    Затты болжайды,айтады.







    4.Мультфильм көру арқылы жаңа тақырыпты қайталайды.

    Оқушылар ережені айтады.


    5.Тақырып бойынша мәтін мазмұнына болжау жасайды.



    6.Экраннан берілген сұрақтарға жауап береді.











    7.Мәтінді балалар іштей,тізбектеп,же

    ке оқиды.




    8.Қатар бойынша бөлінеді.

    Мамандық міндеті туралы айтады.



    43-жаттығу.Ауызша

    9.Тақтада берілген сызба бойынша мақалды анықтайды,мағынасын ашады.


    10.Мәтінмен жұмыс жасайды

    2-қатар мәтіннен сұрақтар құрастырады

    1-қатар жауап береді

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 3 сынып
    29.05.2024
    275
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тулепбаева Гульжан Тойжанкызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации