Мағынаны
тану
Тыңдалымалды
тапсырмасы:
Берілген жануарлардың,
аңдардың, құстардың төлдерінің суреттері, тірек сөздер бойынша
тыңдалым тақырыбына болжам жасату.
Топтасу. Ортаға үш оқушы шығады.
Тілімше қағаз суыру арқылы топ аты анықталады. (Мысалы:
«Нұр-Сұлтан», «Алматы», «Ақсу-Жабағылы»). Олар кезекпен бір-бірден
өз қаласына, қала тұрғынын жинайды .
Топтық
жұмыс. Оқушыларға топтық жұмыс
тапсырмалары таратылады.
Қалыптастырушы бағалау
жұмысы
Тапсырма.Мәтінді тыңда.Мәтіндегі
қаратпа,қыстырма сөздердің не мақсатпен қолданылғанын
түсіндір.
Көгілдір өзен
жағасында,жап-жасыл көгорай шалғындаАқботақан өмір сүрген
екен.Әрине, барлық балалар сияқты ол да қиялдағанды жақсы
көретін.Ол күндердің бір күнінде саяхатқа тартып кетуді
армандайтын.Сондықтанда таңның атысынан күннің батысына дейін түрлі
кітаптар оқитын еді.Ол тарих пен география туралы кітаптарды мектеп
кітапханасынан тауып алатын.Сондай-ақ, оның
Құлыншақ-Тұлпар,Балапан-Бүркіт,Бала-Барыс сияқты өте сенімді
достары бар еді.Ол дастарын қасынан, арман-қиялынан еш уақытта
қалдырмайтын.
Егер сен, жас дос,Қазақстан
деп аталатын елге саяхат жасауды ойға алып жүрген болсаң, сәт
сапар!
Достар шағын керуен боп
тізіліп, соқпақпен сергек басып келеді.Олар шоқы үстіне шыққанда
жолдың үлкен жартасқа тірелгенін көрді.Жартас беті ыстық күнге
күйіп,қап-қара боп кетіпті.Сонау күнге тотыққан тас бетініне
аспандата көтеріп ту ұстаған салт атты суреті салынған екен.Құдды
тірі бейне тәрізді шауып барады.Суретті темір қашаумен тасқа ойып
түсірген.Бұл Алматы облысының Тамғалы тастағы сурет
еді.Жартастардағы мұндай суреттерді петроглиф деп атайды.Гректің
петра- жартас және глиф- ойын салу деген сөздерінің қосындысынан
шыққан атау.Олар біздің елімізде өте көп.
Дескриптор:
-Топтар мәтіндегі қаратпа,
қыстырма сөздердің не мақсатта қолданғанын таба
білді.
Бағалау
критерийі:
Тыңдалым мәтініндегі әңгіме
қандай стильде жазылған?Төмендегі сұрақтар төңірегінде топтарыңмен
әңгімелесіңдер.
1.Мәтінде қандай ой
айтылған?
2.Кейіпкерлер бос уақытында
қайда саяхат жасауды ұнатады екен?
3.Олар саяхаттап қайда
барады?Не көрді?
4.Адамдар суретті қайда
салған?Қалай салған?
5.Петроглиф дегеніміз
не?
6.Суретті жазу Қазақстанның
қай жерлерінде бар?
Дескриптор:
-Әр топ өз ойларымен
бөлісіті;
-Әр топ барлық сұрақтарға
нақты жауап берді;
Тапсырма.Берілген
сұрақтарға жауап бер.Әр топтан бір-бір баладан жауап
береді.
-Қазақстан қалаларына саяхат
жасауды сүйікті ісіңе айналдырар ма едің?
-Астана қаласы азғана уақытта
қалай көркейіпті?
-Әрбір саяхатшы Алматыны
көруді неліктен армандайды?
-Бос уақытыңда Ақсу-Жабағылы
қорығына барғың келе ме?
Дескриптор:
-Әр топтан тақтаға шыққан
оқушылар сұрақтарға нақты әрі тиянақты жауап
берді.
Жазылым тапсырмасы (топтық
жұмыс)
Диалогтегі саябақты
суреттеп жаз.
-Мен бір ғаламат саябақты
білемін,-деді Балапан-Бүркіт,-онда бар болғаны бірнеше минут ішінде
күллі Қазақстан жеріне керемет және қайталанбас саяхат жасауға
болады.
-Бұл саябақ қайда
орналасқан?-деп сұрады Ботақан.
-Қазақстанның Елордасы-Астана
қаласындағы «Атамекен» этномемориалдық саябағы деп
аталады.
Дескриптор:
-Оқушылар топпен бірігіп
диалогті суреттеп жазды.
Бағалау
критерийлері
1. Қаратпа.қыстырма сөздерді
дұрыс қолдана алады.
2. Көркем әдебиет стилінің
ережесін біледі.
3. Сөйлемдер құруда көркем
әдебиет стилін түрлендіреді.
Оқушылар жұптық жұмыс арқылы
бірін-бірі тыңдап, сөйлемдер құруда
көркем әдебиет
стилін түрлендіре қолдануын
бағалайды.
|