Ұйымдас-тыру
Өткен білімді еске
түсіру
7
минут
Жаңа тақырыпқа
қадам
|
Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Оқушыларды тас дәуірінің кезеңдері (палеолит, мезолит, неолит)
бойынша үш топқа бөлу
«Серпілген сауалдар» әдісі
арқылы арқылы өткен тақырыпқа
пысықтау жүргізеді.
- Адамдардың шаруашылық өмірінде қандай өзгерістер
болды?
-Қандай еңбек құралдары
жетілді?
«Ой
салу» әдісі
арқылы оқушылардың назарына жылқы
суреттері ұсынылады. Келесі сұрақтар төңірегінде
сұрақтарға жауап береді:
-Балалар бұл суреттерден нені
көре аламыз?
-Балалар бүгінгі сабақтын
тақырыбы қандай болуы мүмкін?
Оқушыларды сабақтың
тақырыбымен, оқу мақсаттарымен және
бағалау
критерийлерімен
таныстыру.
|
Оқушылар өткен тақырыпқа
байланысты сұрақтарға жауап береді
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
|
|
Алғашқы адамдар өмірі мен еңбек құралдарын
сипаттайтын
суреттер, слайдтар.
Қосымша
№1
https://yandex.kz/images/search?pos=4&from=tabbar&img_url=https%3A%2F%2Fpbs.twimg.com%2Fm
сілтемедегі жылқы суреті
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
білім
15
минут
5
минут
5
минут
3
минут
6
минут
|
1.
«Ботай
мәдениеті» тақырыбына байланысты
бейнебаян көрсетеді.
Мәтінмен
жұмыс
Палеолит тобы – Ботай
мәдениеті
Мезолит тобы – Жылқының қолға
үйретілуі
Неолит тобы
– Виктор Зайберттің жетекшілігімен жүргізілген
қазба жұмыстарының ерекшелігі
1-тапсырма. Кесте
толтыру
Мәдениет
атауы
|
Уақыты
|
Орналасқан
жері
|
Ерекшелігі
|
Ботай
тұрағы
|
|
|
|
*2-тапсырма.Ақпараттың
ақиқат/немесе жалған екенін анықта
Тұжырым
|
Ақиқат
|
Жалған
|
Ботай мәдениеті
-энеолит дәуірінде Батыс Қазақстанды мекендеген тайпалар
мәдениеті.
|
|
+
|
Виктор Зайберттің
жетекшілігімен қазба жұмыстарын жүргізген
|
+
|
|
Ауданы 17 гектар
жерді алып жатқан
|
|
+
|
Ботайлықтар жылқы
малын өсірген
|
+
|
|
Жылқылар үй
шаруасында, аң аулауда қолданылған
|
+
|
|
*3-тапсырма. Жұптық
жұмыс.Картамен
жұмыс
4-тапсырма. Жеке жұмыс. Кесте
ақиқат/жалған
Ақпарат
|
ақиқат
|
жалған
|
Мыс-тас дәуірі энеолит
деп аталады
|
+
|
|
Энеолит дәуірінде
мысзаттармен қоса тас,ағаш,сүйек заттар
қолданылған
|
+
|
|
Ботай мәдениеті
Оңтүстік Қазақстаннан табылған
|
|
+
|
Ботай тұрағынан 158
тұрғын үй қалдықтары табылды
|
+
|
|
Ботай тұрағынан 80
мыңнан аса жылқы сүйгеі табылды
|
|
+
|
Ботай мәдениетін Виктор
Зайберт көп жыл бойы зерттеп келеді
|
+
|
|
Баспаналардың ауданы 20-120
шаршы метр аралығында үшбұрыш немесе төртбұрыш түрінде
салынған
|
+
|
|
|
Оқушылар
бейнебаян көреді, мәтінмен жұмыс істейді, берілген сұрақтарға жауап
береді
Дескриптор:
- Ботай тұрағының уақытын анықтайды;
-Ботай тұрағының орналасқан жері анықтайды;
- Ботай тұрағының ерекшелігін анықтайды
Дескриптор: Ақпараттың
ақиқат/немесе жалған екенін анықтайды
Дескиптор: Картадан Ботай тұрағын
табады
Дескриптор:
- Мәтінде берілген ақпараттың
ақиқат немесе жалған екенін
анықтайды
.
|
Топтар бірін-бірі
бағалайды
Қб.
Қолпаштау
Дұрыс жауапты көру арқылы
өзін-өзі бағалау
3
балл
5
балл
1
балл
7
балл
балл
|
баға
|
14-16
|
5
|
11-13
|
4
|
7-10
|
3
|
|
Тақырыптық бейнеролик
https://www.youtube.com/watch?v=nEcxU2CXve
Қазақстан тарихы 5
сынып
Жалпы білім беретін мектептің
5 сыныбына арналған оқулық
Таратпа
материалдар
|
Сабақтың
соңы
4
минут
|
«Бірге ойлаймыз» әдісі бойынша оқушыларға
қорытынды сұрақ:
-Жылқыны қолға үйрету адамдарға қандай кәсіптерді
игеруге мүмкіндіктер берді?
Кері байланыс
«Бағдаршам»
әдісі
-Мен барлығын
түсіндім-жасыл
-Мен орташа
түсіндім-сары
-Ешнәрсе
түсінбедім-қызыл
|
Оқушы тақырып бойынша не
ұнағанын, не қиын болғанын, не түсініксіз болғанын
жазады.
|
Оқушылар бағалау жүйесі арқылы
өз бағаларымен танысады.
|
Презентация
|