Материалдар / Бүкіләлемдік Интернет желісі

Бүкіләлемдік Интернет желісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика сабағында қолдануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2018
507
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабаққа негізделген оқу тақырыбыБүкіләлемдік Интернет желісі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.4.2.1- біреудің жұмысын көшіріп алудың заңсыздығын талқылау
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар үшін:Компьютердің, интернеттің адам денсаулығына тигізетін әсерлерін зерттейді, айтып жеткізеді.Оқушылардың басым бөлігі үшін:Жұмыс орнын дұрыс ұйымдастыруды үйренеді.  Интернеттің зиянынан сақтандыру шараларын айқындайды Кейбір оқушылар үшін:Анық және нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.
Бағалау критерийі Компьютердің және интернеттің адам денсаулығына зияндылығын зерттейді, айтып жеткізе алады. Жұмыс орнын дұрыс ұйымдастыра алады. Интернеттің зиянды зардаптарының алдын алуды біледі Интернет туралы мәліметті толық әрі нақты ашып көрсете алады.
Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика мен терминология:Интернет, WWW, Arpanet, Провайдер, Браузер, E-mail, Плагиат
Құндылықтарға баулу

Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы
Пәнаралық байланысАғылшын тілі, тарих, орыс тілі
Алдыңғы білім«Интернет» туралы қосымша мәліметтері бар газет-журналдар
Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың басы

(5 мин)





























Топпен жұмысПостер қорғау(10 мин)

Оқушылармен амандасу, түгендеу. «Аялы алақан» әдісі. Психологиялық ахуал қалыптастыруӘдісі мақсаты: оқушылар арасындағы сенімділік деңгейін көтеріп, еркіндікті қалыптастыру.Оқушылар шеңбер құрып отырады. «Бүгінгі сабақтан не білемін, нені үйренгім келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бірінші оқушы жанындағы көрші оқушының қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)«Геометриялық фигуралар» арқылы топқа бөлінеді

Топқа біріктіру «Адасқан әріптер» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашады.І топ БүкіләлемдікІІ топ ИнтернетІІІ топ желісі

Галереяны аралау әдісі.Әр топқа карточка үлестіріліп беріледі. Карточкада берілген тапсырмаға сәйкес нақты ақпаратты қолдана отырып, постер жасайды.
  • Топ. «Интернет» деген не? Пайдасы мен зияны?
  • Топ. «Браузер» дегеніміз не? Браузер не үшін қажет?
  • Топ. «Электрондық пошта» деп нені айтамыз? Адам өміріндегі маңыздылығы қандай?
  • Әр топ басшысы орнында қалады, қалған мүшелері сағат тілі бағытымен келесі топқа өтеді және осы топтың басшысының тапсырмасын түсіндіруін тыңдайды. Барлығы болған соң келесі топқа ауысады.
























    «Геометриялық фигуралар»





    Интербелсенді тақта





    Сабақтың ортасы

    (10 мин)



















    Жеке жұмыс(8 мин)















































































    (3 мин)
    «Өрмекші торы» тәсілі Оқушыларға жалпы бір сұрақ беріледі, сол сұраққа жауап берген оқушы жіптің бір ұшын алады да келесі оқушыға лақтырып сұрақ береді.

    Практикалық жұмысТапсырма (Ж.Ж)1)1 топ «Ішкі желі» , 2 топ «Wi-Fi желісі» тақырыбы бойынша ақпарат іздеу2) Word мәтіндік редакторға түсіріпжелі арқылы топ арасында осы ақпаратпен алмасуОрындалған тапсырмаға жұлдызша беру

    «Кім жылдам?» әдісіСәйкестікті орнатыңыз

    Браузер e-mail Домен browser Хабарламалар тақтасы domain Сеанс gateway Желі BBS Электронды пошта session Шлюз network

    «Миға шабуыл» әдісі

  • Интернет бізге не үшін қажет?
  • Интернеттің адам өміріндегі пайдасы қандай?
  • Интернет қаншалықты зиян келтіреді?
































  • Тапсырмалар жазылған каточкалар, плакат, маркер

    Сабақтың соңы(4 мин)Рефлексия және бағалау:
  • Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша нені түсінді;
  • Нені келесі сабақта қайта дәл осындай айтып береді.
  • Келесі сабақта осы тақырыптан практикалық жұмыс болса, мұғалімнің көмегінсіз оны орындай ала ма?
  • Оқушылар ойлау дағдыларына сәйкес жанындағыларға қалыптастырушы баға береді.


























  • Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ