Сабақтың басы
5
мин
“Ой
қозғау әдісі”
|
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа
дайындығын бақылау.
Тақтада күн жүйесінің суреті
көрсетіледі.
-Суретте не бейнеленген?
-Ғаламшарлардың өз орбитасында қозғалудың себебі
неде?
Оқушылардың жауптарын саралай орытып, жаңа
сабақтың тақырыбын және мақсатын ашу.
Бейнебаян қарау
Мұғалімнің жаңа сабақты
түсіндіруі:
|
Оқушылар сурет арқылы өз ойларын
айтады.
|
|
Интербелсенді панель. Слайдтар
https://youtu.be/0_6XUReOcPw
|
Сабақтың ортасы.
|
«Ойлан. Жұптас. Бөліс» топпен
жұмыс:
Әр
торқа бір есептен беріледі.
1-топ: массалары
m1 =5 кг, m2
=500 г қорғасын шарлардың ара қашықтығы R= 7 см
болған кезде олардың өзара тартылу күші F= 34нН болды. Осы
мәліметтерді пайдаланып гравитациялық тұрақтыны
есептеңіз.
2-топ: Ғаламшардың орташа
радиусы 2420 км, ал еркін түсу үдеуі 3,72 м/с
2 .
Ғаламшардың массасын табыңыз.
3-топ:
Әрқайсысының массаы 100 кг тыныштықта тұрған
шарлар бір-бірінен 0,1 Н күшпен тартылса, онда олар қандай
қашықтықта орналасқан?
Жеке жұмыс: (деңгейлік
тапсырмалар)
1
|
Жердің массасы
61024 кг,
шардың массасы 1 кг, олардың центрлерінің ара қашықтығы жер
радиусына 6,4106 м-ге тең. Жер мен оның үстінде жатқан шардың
арасындағы тартылыс күшін есептеңіз
|
2
|
Массалары 1 т екі дене арасы
қандай болғанда әсерлесу күші 6,6710-9
Н-ға тең
болады?
|
3
|
Жердің радиусын 6400 км,
еркін түсу үдеуін 9,8
м/с2 деп алып, оның массасын және орташа тығыздығын
табу керек.
|
Әр есептің жауабы тақтада
көрсетіледі
|
Оқушылар тапсырманытопта талдап, есепті шешеді.
Бір оқушы тақтада жазады.
Оқушылар дәптерлеріне жазып
отырады.
Оқушылар даңгейлік тапсырма ішінен күрделілігіне
байлансты таңдап, есепті шығарады
Оқушылар өздерін бағалайды.
|
Дескриптор:
- есептің берілгенін қысқаша
жазады;
- ХБ жүйесіне айналдырады;
- Бүкіләлемдік тартылыс заңын
жазады
- қажетті шаманы табуға формуланы
түрлендіреді;
- формулаға шамалардың сандық мәнін қойып,
есептейді;
- жауабын жазады.
Дескриптор:
- есептің берілгенін қысқаша
жазады;
- ХБ жүйесіне айналдырады;
- Бүкіләлемдік тартылыс заңын
жазады
- қажетті шаманы табуға формуланы
түрлендіреді;
- формулаға шамалардың сандық мәнін қойып,
есептейді;
-
жауабын жазады.
|
Маркер
Флипчарт
тапсырмалар
Үлестірме тапысрмалар
|
Сабақтың соңы.
Кері байланыс
Бағалау
Үй тапсырмасы
|
«Синквейн»
әдісі бойынша
Тақырып бойынша
бір ғалым есімі
Тақырып бойынша
бір термин
Тақырып бойынша
бір сөз тіркесі
Тақырып бойынша
бір физикалық шама немесе өлшем бірлігі
Тақырып бойынша
бір формула
Бағалау журналы арқылы бағалау
18
тақырып 3.5-
жаттығу 1,2,3
есеп
|
Оқушылар стикерге кері байланыс толтырады. Күн
жүйесі суретіне тақырыпты түсінуіне байланысты Күннен қашықтатып,
стикерлерді жапсырады
|
|
Күн жұйесі
стикерлер
|