Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Бұл - малдың төлі.
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл - малдың төлі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
823
5 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Қазақ тілі Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жанды табиғатКүні:Сынып: 3 | Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: | |
Сабақ тақырыбы | Бұл - малдың төлі. | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 3.1.1.1 анық айтылған сөзді тыңдап,түсінгені бойынша қарапайым нұсқауларды орындау2.3 Түрлі жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсу (диалог)3.2.3.1 белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын толықтыру3.5.1.2 өз бетінше шағын мәтіннен көптік/ тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану | |
Сабақ мақсаттары | Оқушылардың барлығы: тыңдаған мәтінді түсінеді, сұраққа жауап бередіОқушылардың көпшілігі: түсінгені бойынша қарапайым нұсқауларды орындайды, сұрақтар қояды, жалғауларды дұрыс қолданадыОқушылардың кейбірі: сөйлемді сауатты құрайды, тақырып бойынша білетін ақпаратымен бөліседі | |
Бағалау критерийлері | Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінеді.Тақырып бойынша диалогқа қатысады.Сөздерді дұрыс байланыстырады. | |
Лексикалық минимум | төл, құлын, бота, бұзау, қозы | |
Грамматикалық минимум | Септік жалғауы, тәуелдік жалғауҚойдың қозысы, сиырдың бұзауы, малдың төлі | |
Құндылықтарды дарыту | Төрт түлік малға қамқорлық, еңбек адамын құрметтеу | |
Пәнаралық байланыстар | дүниетану | |
АКТ қолдану дағдылары | Таныстырылымhttp://bala.soyle.kz/picture/collection?id=8 сайтындағы жаттығуларды орындайды | |
Бастапқы білім | Үй жануарлары – жанды табиғат | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы | «Комплимент» Оқушылар шеңбер бойымен отырады. Кез келген қатысушы бір жағымды комплимент айтады. Шеңберде отырған оқушылар бұл комплименттің кімге арналғанын табуы керек. Комплимент алған оқушы ойынды әрі қарай жалғастырады. Өткен тақырыпты еске түсіру. «Қарлы кесек» ойыныОқушылар шеңберге тұрады. Ойын бастаушы қағаздан жасалған домалақ қарды кез келген оқушыға лақтырады да, өткен тақырыптар бойынша сұрақ қояды. Ойын осы тәртіппен жалғаса береді.Сабақ мақсатымен таныстыруТыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінемін.Тақырып бойынша диалогқа қатысамын.Сөздерді дұрыс байланыстырамын. | |
Сабақтың ортасы | (МК, Ұ) Жаңа сөздерді суреттер арқылы меңгертуҚұлын, бота, бұзау, қозы, лақСөз тіркестерін және сөйлемдер құруСүйкімді құлын. Құлын – жылқының төлі.Екі бота. Бота- түйенің төлі. (Ө, Ж) Тыңдалым Тыңдалы мәтіні-Сен төрт түлік малды білесің бе?-Иә, білемін.-Атап шықшы.-Олар: түйе, жылқы, сиыр, қой мен ешкі.-Түйенің төлі не?-Түйенің төлі –бота.-Сиырдың төлі не?-Сиырдың төлі –бұзау.-Қойдың төлі не?-Қойдың төлі –қозы.-Жылқының төлі не?-Жылқының төлі –құлын.-Ешкінің төлі не?-Ешкінің төлі –лақ.Мәтінді тыңдайды. Әр оқушы өздігінен тапсырманы орындайды да, көршісіне суретті пайдаланып, малдардың төлдерін көрсетеді және атайды. Бірі –сөйлейді, екіншісі- тыңдайды. Содан кейін рөлдерімен ауысады. Бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. (Ө) Жазылым. Көп нүктенің орнына керекті қосымшаны жалғап жазады. Қабылдау деңгейі жоғары оқушылар сөз тіркестерімен сөйлемдер құрайды. Үлгі: Ешкінің лағы. Ешкінің лағы тастан секірді. Тапсырманы орындап болған соң, тақтадан дұрыс нұсқа көрсетіледі. Сергіту сәті «Белгісіз басшы» Бір қатысушы сыртқа шығарылып, сол кезде басқалары іштерінен біреуін басшы етіп сайлайды. Басшының міндеті сырттан келген адамға білдірмей, бір қимыл көрсетуі керек, қалғандары сол қимылды бірдей қайталауы керек. Сырттан келген адам кімнің басқарып тұрғанын табу керек. Егер тапса немесе бірнеше қимыл ауысқанға дейін таба алмаса, басқа адаммен ауысады. (Ж) Оқылым. Мәтін мазмұнымен танысады. Мәтін мазмұны бойынша 3-4 сұрақ құрастырады. Жұптар бір-бірінің сұрақтарымен ауысады да, басқа жұптардың дайындаған сұрақтарына жауап береді. Үлгі: Әлібекке не ұнайды? Ол ненің төлі? Ол не істейді?Оқылым мәтіні Біз малдың төлдерін жақсы көреміз. Маған құлын ұнайды. Ал ағама бота ұнайды. Қарындасым қозыны жақсы көреді. Ініме бұзау мен лақ ұнайды. Төлдер әдемі, сүйкімді. Олар шөп жейді, ойнайды. Жұптар бір-бірінің жауаптарын бағалайды. Дескриптор: | |
Сабақтың соңы | Үй жұмысы:Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып жаз.Әлібекке ... ұнайды. Ол -... төлі. Ағасына ... ұнайды. Ол - ... төлі. Қарындасына ... ұнайды. Ол - ... төлі. Інісіне ... мен ... ұнайды. Олар- ... ... төлдері. Төлдер де ... табиғатқа жатады. Рефлексия | |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушының жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. | Бұл бөлімде оқушының сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазыңыз. | Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушының жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)