Сабақ
кезеңі/ Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
2.Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
Үй тапсырмасын сұрау: «Фри әдісі» арқылы
сұрау.
Оқушылар :1.Буынның
құрылысы .олардың түрлерін ата?
2. Жай,күрделі буындар
арасында қандай айырмашылық бар?
3.Буындар қалай
жіктеледі?
4. «Жартылай буын»
дегенге анықтама бер?
5. Буынның қосымша
элементтері?
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Бұлшық ет-әртүрлі
қозғалысқа жауап беретін тірек-қимыл жүйесінің бөлімі.Адам
ағзасында 600-ден астам бұлшық ет
бар.
Дененің тепе-теңдігін
бұлшық еттер қамтамасыз етеді.Көкет және қабырғааралық бұлшық еттер
тыныс алу үдерісіне қатысады.Қаңқамен бірге бұлшықеттер пішінін
береді.
|
Мақсаты:
Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады..
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Кітап,
дәптер,қалам.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
|
1-Топ Бұлшықет 2-топ
Қаңқа 3-топ Буын
|
Оқулықты оқып танысып
шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.
Оқулықтағы сызбаны сызып алады.Әр
топ
|
Дескриптор: Жалпы -3
балл
1.Бұлшық еттің маңызын
түсіндіреді.
|
Тақырып бойынша
интернет желісін пайдаланып видеоролик
көру
|
|
Қолдану айдарындағы
тапсырманы орындатады
|
1. Бұлшық еттің
құрылысын сипаттап береді.
2. Шандыр мен сіңір
арасындағы байланысты анықтайды.
Олардың
қызметін
сипаттайды.
3. Бірыңғай салалы және
көлденең жолақты бұлшық еттерді
салыстырады.
4. Бұлшық еттер бүгуді
және жазуды қамтамасыз ете ала ма? Мысалдар келтіріп,
дәлелдейді.
|
Дескриптор:
Жалпы-3
балл
1.Суретті
талдау
2. Тапсырмадағы
сурақтарға жауап береді.
Оқушылар топтасып,өз
ойларын ортаға салады.
|
8-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
|
Талдау айдарындағы
тапсырманы орындатады
|
Кестемен
жұмыс.
|
Дескриптор:Жалпы-3
балл
1.Тапсырманы
орындайды.
2.
|
8-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Бағалау
Рефлексия
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Үй тапсырмасы;143
бет оқу
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз
сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз
сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады,
пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте
сақтадым, жасай аламын. т.б.
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр
оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар,
оқушыларды ынталандыру үшін
«құнды пікір»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
|