Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    7-бөлім. Бұқаралық ақпарат құралдары.Синтаксис

    Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :


    Күні:


    Сынып: 9

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Бұқаралық ақпарат құралдары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    9.1.5.1 мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту;

    9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айта алады. Сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі, түрлендіріп қолдана алады.

    Құндылықтарға баулу

    Ұлттық мүдде құндылығы:

    -Қазақстанның мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу;

    -Қазақ тілінің қолданысын кеңейту;

    -Қазақстанның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу.

    Ар-ұят құндылығы:

    -Академиялық адалдық қағидатын қолдану,

    -Халқына адал қызмет ету.

    -Өзін отбасының, сыныптың, мектептің, қоғамның, Отанның бірмүшесі екенін сезіну.

    Талап құндылығы:

    -Сыни және креативті ойлау,

    -Білуге, жаңаны тануға құштар болу;

    -Дұрыс қарым-қатынас орната білу.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    Уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Білім алушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басталуы

    5 минут






    5 минут

















    5 минут








    Сабақтың ортасы

    10 минут






















































    5 минут




































    10 минут

















    Сабақтың соңы

    5 минут











    1.Сәлемдесу

    2.Сергіту сәті

    «Жунглидағы жаңбыр»

    Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері айтылады.

    Ой түрткі

    1-тапсырма

    Суреттердегі құралдардың атын жаз. Оларды қызметіне қарай топтастырып, әр топқа ат қой.





    2-тапсырма

    Сұрақтарға жауап бер.

    1.Бұқаралық ақпарат құралдары деген не?

    2.БАҚ-тың қандай түрлері бар?

    3.БАҚ қоғамға не үшін қажет деп ойлайсың?

    4.БАҚ-тың саған қай түрі ұнайды? Неге?

    3-тапсырма

    Мәтінді мұқият тыңдаңдар. Мәтіндегі пікірлерге өз көзқарастарыңды білдіріп, сыни тұрғыдан баға беріңдер.

    БАҚ – ықпалды әрі қозғаушы күш

    Ақпараттық қарым-қатынастың дамуы

    Әлеуметтік өмірге үнемі жаңаша сапалық өзгерістерді әкеліп, қоғамдағы ақпарат ағынының аясын кеңейтті.

    ХХ ғасырдағы ақпараттық қарым-қатынастың алғашқы қадамы жоғары дамыған елдерде ХІХ ғасырдың соңында мерзімді баспасөз өмірінде жасалған шұғыл бетбұрыс арқылы көрініс тапты. Ат төбеліндей аз ғана оқырманға ғана қызмет еткен, таралу аумағы тым тар болған мерзімді баспасөз өзінің 300 жылдық тарихында тұңғыш рет бұқараны жаулап алды да, ғасырлар тоғысында ақпараттың маңызды құралына айналды.

    Ақпараттық қарым-қатынастың екінші қадамы ретінде радионың өмірге келуін атап айтуға болады. ХХ ғасырдың басында дауыс, дыбыспен ауызша ақпарат жеткізетін «сымсыз хабаршы» радионың байланыс саласындағы жаңа құралға айналуы журналистика тарихындағы жаңа құбылыс болды.

    Ақпараттық қарым-қатынастың үшінші қадамына келсек, бейнелі ақпарат жеткізуге арналған тәжірибелік істің алыс қашықтықтағы кеңістікке тұрақты түрде телехабар тарата алатын жағдайға ауысуы еді. Нәтижесінде телевизия атты техника бұқаралық ақпарат құралына айналып шыға келді.

    Ақпараттық қарым-қатынастың төртінші қадамы ХХ ғасырдың соңғы 25 жылында басталды. Ғарыштық және кабелдік телевизия күшті дамып, аса көп мөлшерде ақпарат жинауға, сақтауға және бүкіл дүниежүзіне жедел таратуға толық мүмкіндігі бар компьютерлік жүйенің пайда болуы журналистиканың дамуын жаңа сатыға көтерді.

    Бұқаралық ақпарат қарым-қатынасының тарихи дамуы қайшылыққа толы, күрделі болса да қазіргі өркениет үшін оның алар орны, маңыздылығы ерекше екендігі дау тудырмаса керек. Журналистика адамзат тағдырына маңызды ықпал жасаумен қатар, оның ақпаратының жаһандық кеңістігі қалыптасып келеді.



    Тілдік бағдар

    Қарсылықты бағыныңқы сабақтас. Қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемнің бағыныңқы сыңары мен басыңқы сыңары бір-біріне қарама-қарсы мағынада қолданылады. Қарсылықты бағыныңқы сабақтастың бағыныңқы сыңары қайтсе де, не етсе де, қайткенмен, не еткенмен, қайткенше, не еткенше, қайткеніне (не еткеніне) қарамастан, қайте тұра, не ете тұра? сұрақтарына жауап береді. Жұмыс уақыты әлдеқашан аяқталса да, (қайтсе де?) Рахмет пен Лиза ертеңгі жиналыстың барысын талдап ұзақ отырды. Теңіз бетінен қаншама биік болғанмен (қайткенмен?), осы өңірдің кез келген жерінен су шығады.

      Қарсылықты бағыныңқы сабақтастың бағыныңқы сыңарының баяндауышы

    төмендегідей жолдармен жасалады:

    1) шартты райлы етістікке да, де шылауының тіркесуінен жасалады. Мысалы: Екеуінің мақсаты екі түрлі болса да, бірге жұмыс істегендеріне он шақты жыл болып қалды.

    2) шартты райдың болымсыз түрінен болады. Мысалы: Күн бұлттанғаны болмаса, жаңбыр жауған жоқ.

    3) Көмектес септік тұлғасындағы өткен шақтық есімше арқылы жасалады. Мысалы: Ай қараңғы болғанмен, жолды болжауға әбден болады.

    4) Есімше тұлғалы етістікке -ша/ше жұрнағы жалғану арқылы жасалады. Мысалы: Бұл сөзді естігенше, жерге батып жоғалған жақсы еді.

    5) -а/е, -й жұрнақты көсемше тұлғалы етістік арқылы жасалады. Өз көңіліңді білдіре, менің көңіліме демеу сала келгеніңе ризамын.

    6) келер шақ есімшенің болымсыз түріне шығыс септік жалғауының жалғануы арқылы жасалады. Мысалы: Терімшілер күннің салқындығын елеместен, бастаған жұмыстарын бітіруге асықты.

    8-тапсырма (оқулықтан)

    Төмендегі пікірді оқып, ойыңды қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем түрінде айт.

    «Бұқаралық ақпарат құралдары-ақпараттар, танымдық мәліметтер және бос сөздер жиынтығы»,-дейді заңгер Д.Яндел.

    Д.Янделдің пікірімен келісесің бе? Қазір көпшілігіміз теледидардан немесе газет-мен бірге әлеуметтік желілерден көріп, оқыған мәліметтерге тәуелдіміз. Ол ақпараттардың кейбірі «керемет жаңалық та», ал кейбіреулері «жай бос сөз» болуы мүмкін бе? Пікір бөлісіңдер.



    Рефлексия




    Психологиялық ахуал

    «Жунглидағы жаңбыр»
    Нұсқау; - Бір - біріңнің соңынан шеңбер жасап тұрыңдар. Жунглида жүрміз деп елестетіңдер. Ауа райы өте тамаша, күн жарқырап, ыстық және қапырық болып тұр. Бір уақытта самал жел соқты, (алдыңда тұрған адамның арқасына жұғысып жеңіл қимылдар жаса).
    Жел көтеріліп желкіді ( арқаны қаттырақ басамыз).
    Қатты дауыл соқты (қимылдарың күшейіп шеңбер бойында жүргізіледі)
    Ұсақ жаңбыр сіркіреді (серіктесіңнің арқасын саусағыңмен басасың)
    Кенет нөсер жауын құйды (алақандарыңмен жоғарыдан төмен қимылдар жасаңдар).
    Бұршақ жауды (арқаны қаттырақ соғамыз).
    Тағы да нөсер жауын жауды.
    Ұсақ жаңбыр сіркіреді.
    Дауыл соқты.
    Жел соқты.
    Жел басылып келеді.



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жайлаубаева Қарақат
    07 Ақпан 2024
    649
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бұқаралық ақпарат құралдары.9 сынып ҚМЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бұқаралық ақпарат құралдары.9 сынып ҚМЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұқаралық ақпарат құралдары. Синтаксис
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    7-бөлім. Бұқаралық ақпарат құралдары.Синтаксис

    Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :


    Күні:


    Сынып: 9

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Бұқаралық ақпарат құралдары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    9.1.5.1 мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту;

    9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айта алады. Сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі, түрлендіріп қолдана алады.

    Құндылықтарға баулу

    Ұлттық мүдде құндылығы:

    -Қазақстанның мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу;

    -Қазақ тілінің қолданысын кеңейту;

    -Қазақстанның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу.

    Ар-ұят құндылығы:

    -Академиялық адалдық қағидатын қолдану,

    -Халқына адал қызмет ету.

    -Өзін отбасының, сыныптың, мектептің, қоғамның, Отанның бірмүшесі екенін сезіну.

    Талап құндылығы:

    -Сыни және креативті ойлау,

    -Білуге, жаңаны тануға құштар болу;

    -Дұрыс қарым-қатынас орната білу.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    Уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Білім алушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басталуы

    5 минут






    5 минут

















    5 минут








    Сабақтың ортасы

    10 минут






















































    5 минут




































    10 минут

















    Сабақтың соңы

    5 минут











    1.Сәлемдесу

    2.Сергіту сәті

    «Жунглидағы жаңбыр»

    Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері айтылады.

    Ой түрткі

    1-тапсырма

    Суреттердегі құралдардың атын жаз. Оларды қызметіне қарай топтастырып, әр топқа ат қой.





    2-тапсырма

    Сұрақтарға жауап бер.

    1.Бұқаралық ақпарат құралдары деген не?

    2.БАҚ-тың қандай түрлері бар?

    3.БАҚ қоғамға не үшін қажет деп ойлайсың?

    4.БАҚ-тың саған қай түрі ұнайды? Неге?

    3-тапсырма

    Мәтінді мұқият тыңдаңдар. Мәтіндегі пікірлерге өз көзқарастарыңды білдіріп, сыни тұрғыдан баға беріңдер.

    БАҚ – ықпалды әрі қозғаушы күш

    Ақпараттық қарым-қатынастың дамуы

    Әлеуметтік өмірге үнемі жаңаша сапалық өзгерістерді әкеліп, қоғамдағы ақпарат ағынының аясын кеңейтті.

    ХХ ғасырдағы ақпараттық қарым-қатынастың алғашқы қадамы жоғары дамыған елдерде ХІХ ғасырдың соңында мерзімді баспасөз өмірінде жасалған шұғыл бетбұрыс арқылы көрініс тапты. Ат төбеліндей аз ғана оқырманға ғана қызмет еткен, таралу аумағы тым тар болған мерзімді баспасөз өзінің 300 жылдық тарихында тұңғыш рет бұқараны жаулап алды да, ғасырлар тоғысында ақпараттың маңызды құралына айналды.

    Ақпараттық қарым-қатынастың екінші қадамы ретінде радионың өмірге келуін атап айтуға болады. ХХ ғасырдың басында дауыс, дыбыспен ауызша ақпарат жеткізетін «сымсыз хабаршы» радионың байланыс саласындағы жаңа құралға айналуы журналистика тарихындағы жаңа құбылыс болды.

    Ақпараттық қарым-қатынастың үшінші қадамына келсек, бейнелі ақпарат жеткізуге арналған тәжірибелік істің алыс қашықтықтағы кеңістікке тұрақты түрде телехабар тарата алатын жағдайға ауысуы еді. Нәтижесінде телевизия атты техника бұқаралық ақпарат құралына айналып шыға келді.

    Ақпараттық қарым-қатынастың төртінші қадамы ХХ ғасырдың соңғы 25 жылында басталды. Ғарыштық және кабелдік телевизия күшті дамып, аса көп мөлшерде ақпарат жинауға, сақтауға және бүкіл дүниежүзіне жедел таратуға толық мүмкіндігі бар компьютерлік жүйенің пайда болуы журналистиканың дамуын жаңа сатыға көтерді.

    Бұқаралық ақпарат қарым-қатынасының тарихи дамуы қайшылыққа толы, күрделі болса да қазіргі өркениет үшін оның алар орны, маңыздылығы ерекше екендігі дау тудырмаса керек. Журналистика адамзат тағдырына маңызды ықпал жасаумен қатар, оның ақпаратының жаһандық кеңістігі қалыптасып келеді.



    Тілдік бағдар

    Қарсылықты бағыныңқы сабақтас. Қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемнің бағыныңқы сыңары мен басыңқы сыңары бір-біріне қарама-қарсы мағынада қолданылады. Қарсылықты бағыныңқы сабақтастың бағыныңқы сыңары қайтсе де, не етсе де, қайткенмен, не еткенмен, қайткенше, не еткенше, қайткеніне (не еткеніне) қарамастан, қайте тұра, не ете тұра? сұрақтарына жауап береді. Жұмыс уақыты әлдеқашан аяқталса да, (қайтсе де?) Рахмет пен Лиза ертеңгі жиналыстың барысын талдап ұзақ отырды. Теңіз бетінен қаншама биік болғанмен (қайткенмен?), осы өңірдің кез келген жерінен су шығады.

      Қарсылықты бағыныңқы сабақтастың бағыныңқы сыңарының баяндауышы

    төмендегідей жолдармен жасалады:

    1) шартты райлы етістікке да, де шылауының тіркесуінен жасалады. Мысалы: Екеуінің мақсаты екі түрлі болса да, бірге жұмыс істегендеріне он шақты жыл болып қалды.

    2) шартты райдың болымсыз түрінен болады. Мысалы: Күн бұлттанғаны болмаса, жаңбыр жауған жоқ.

    3) Көмектес септік тұлғасындағы өткен шақтық есімше арқылы жасалады. Мысалы: Ай қараңғы болғанмен, жолды болжауға әбден болады.

    4) Есімше тұлғалы етістікке -ша/ше жұрнағы жалғану арқылы жасалады. Мысалы: Бұл сөзді естігенше, жерге батып жоғалған жақсы еді.

    5) -а/е, -й жұрнақты көсемше тұлғалы етістік арқылы жасалады. Өз көңіліңді білдіре, менің көңіліме демеу сала келгеніңе ризамын.

    6) келер шақ есімшенің болымсыз түріне шығыс септік жалғауының жалғануы арқылы жасалады. Мысалы: Терімшілер күннің салқындығын елеместен, бастаған жұмыстарын бітіруге асықты.

    8-тапсырма (оқулықтан)

    Төмендегі пікірді оқып, ойыңды қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем түрінде айт.

    «Бұқаралық ақпарат құралдары-ақпараттар, танымдық мәліметтер және бос сөздер жиынтығы»,-дейді заңгер Д.Яндел.

    Д.Янделдің пікірімен келісесің бе? Қазір көпшілігіміз теледидардан немесе газет-мен бірге әлеуметтік желілерден көріп, оқыған мәліметтерге тәуелдіміз. Ол ақпараттардың кейбірі «керемет жаңалық та», ал кейбіреулері «жай бос сөз» болуы мүмкін бе? Пікір бөлісіңдер.



    Рефлексия




    Психологиялық ахуал

    «Жунглидағы жаңбыр»
    Нұсқау; - Бір - біріңнің соңынан шеңбер жасап тұрыңдар. Жунглида жүрміз деп елестетіңдер. Ауа райы өте тамаша, күн жарқырап, ыстық және қапырық болып тұр. Бір уақытта самал жел соқты, (алдыңда тұрған адамның арқасына жұғысып жеңіл қимылдар жаса).
    Жел көтеріліп желкіді ( арқаны қаттырақ басамыз).
    Қатты дауыл соқты (қимылдарың күшейіп шеңбер бойында жүргізіледі)
    Ұсақ жаңбыр сіркіреді (серіктесіңнің арқасын саусағыңмен басасың)
    Кенет нөсер жауын құйды (алақандарыңмен жоғарыдан төмен қимылдар жасаңдар).
    Бұршақ жауды (арқаны қаттырақ соғамыз).
    Тағы да нөсер жауын жауды.
    Ұсақ жаңбыр сіркіреді.
    Дауыл соқты.
    Жел соқты.
    Жел басылып келеді.



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 9 сынып
    07.02.2024
    649
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жайлаубаева Қарақат
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации