Материалдар / Бұқаралық ақпарат құралдары.9 сынып ҚМЖ

Бұқаралық ақпарат құралдары.9 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұқаралық ақпарат құралдары. Синтаксис
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2024
369
4 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

7-бөлім. Бұқаралық ақпарат құралдары.Синтаксис

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :


Күні:


Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бұқаралық ақпарат құралдары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.1.5.1 мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту;

9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану

Сабақтың мақсаты

Мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айта алады. Сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі, түрлендіріп қолдана алады.

Құндылықтарға баулу

Ұлттық мүдде құндылығы:

-Қазақстанның мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу;

-Қазақ тілінің қолданысын кеңейту;

-Қазақстанның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу.

Ар-ұят құндылығы:

-Академиялық адалдық қағидатын қолдану,

-Халқына адал қызмет ету.

-Өзін отбасының, сыныптың, мектептің, қоғамның, Отанның бірмүшесі екенін сезіну.

Талап құндылығы:

-Сыни және креативті ойлау,

-Білуге, жаңаны тануға құштар болу;

-Дұрыс қарым-қатынас орната білу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

Уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

5 минут






5 минут

















5 минут








Сабақтың ортасы

10 минут






















































5 минут




































10 минут

















Сабақтың соңы

5 минут











1.Сәлемдесу

2.Сергіту сәті

«Жунглидағы жаңбыр»

Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері айтылады.

Ой түрткі

1-тапсырма

Суреттердегі құралдардың атын жаз. Оларды қызметіне қарай топтастырып, әр топқа ат қой.





2-тапсырма

Сұрақтарға жауап бер.

1.Бұқаралық ақпарат құралдары деген не?

2.БАҚ-тың қандай түрлері бар?

3.БАҚ қоғамға не үшін қажет деп ойлайсың?

4.БАҚ-тың саған қай түрі ұнайды? Неге?

3-тапсырма

Мәтінді мұқият тыңдаңдар. Мәтіндегі пікірлерге өз көзқарастарыңды білдіріп, сыни тұрғыдан баға беріңдер.

БАҚ – ықпалды әрі қозғаушы күш

Ақпараттық қарым-қатынастың дамуы

Әлеуметтік өмірге үнемі жаңаша сапалық өзгерістерді әкеліп, қоғамдағы ақпарат ағынының аясын кеңейтті.

ХХ ғасырдағы ақпараттық қарым-қатынастың алғашқы қадамы жоғары дамыған елдерде ХІХ ғасырдың соңында мерзімді баспасөз өмірінде жасалған шұғыл бетбұрыс арқылы көрініс тапты. Ат төбеліндей аз ғана оқырманға ғана қызмет еткен, таралу аумағы тым тар болған мерзімді баспасөз өзінің 300 жылдық тарихында тұңғыш рет бұқараны жаулап алды да, ғасырлар тоғысында ақпараттың маңызды құралына айналды.

Ақпараттық қарым-қатынастың екінші қадамы ретінде радионың өмірге келуін атап айтуға болады. ХХ ғасырдың басында дауыс, дыбыспен ауызша ақпарат жеткізетін «сымсыз хабаршы» радионың байланыс саласындағы жаңа құралға айналуы журналистика тарихындағы жаңа құбылыс болды.

Ақпараттық қарым-қатынастың үшінші қадамына келсек, бейнелі ақпарат жеткізуге арналған тәжірибелік істің алыс қашықтықтағы кеңістікке тұрақты түрде телехабар тарата алатын жағдайға ауысуы еді. Нәтижесінде телевизия атты техника бұқаралық ақпарат құралына айналып шыға келді.

Ақпараттық қарым-қатынастың төртінші қадамы ХХ ғасырдың соңғы 25 жылында басталды. Ғарыштық және кабелдік телевизия күшті дамып, аса көп мөлшерде ақпарат жинауға, сақтауға және бүкіл дүниежүзіне жедел таратуға толық мүмкіндігі бар компьютерлік жүйенің пайда болуы журналистиканың дамуын жаңа сатыға көтерді.

Бұқаралық ақпарат қарым-қатынасының тарихи дамуы қайшылыққа толы, күрделі болса да қазіргі өркениет үшін оның алар орны, маңыздылығы ерекше екендігі дау тудырмаса керек. Журналистика адамзат тағдырына маңызды ықпал жасаумен қатар, оның ақпаратының жаһандық кеңістігі қалыптасып келеді.



Тілдік бағдар

Қарсылықты бағыныңқы сабақтас. Қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемнің бағыныңқы сыңары мен басыңқы сыңары бір-біріне қарама-қарсы мағынада қолданылады. Қарсылықты бағыныңқы сабақтастың бағыныңқы сыңары қайтсе дене етсе де, қайткенмен, не еткенмен, қайткенше, не еткенше, қайткеніне (не еткеніне) қарамастан, қайте тұра, не ете тұра? сұрақтарына жауап береді. Жұмыс уақыты әлдеқашан аяқталса да(қайтсе де?) Рахмет пен Лиза ертеңгі жиналыстың барысын талдап ұзақ отырды. Теңіз бетінен қаншама биік болғанмен (қайткенмен?), осы өңірдің кез келген жерінен су шығады.

  Қарсылықты бағыныңқы сабақтастың бағыныңқы сыңарының баяндауышы

төмендегідей жолдармен жасалады:

1) шартты райлы етістікке да, де шылауының тіркесуінен жасалады. Мысалы: Екеуінің мақсаты екі түрлі болса да, бірге жұмыс істегендеріне он шақты жыл болып қалды.

2) шартты райдың болымсыз түрінен болады. Мысалы: Күн бұлттанғаны болмаса, жаңбыр жауған жоқ.

3) Көмектес септік тұлғасындағы өткен шақтық есімше арқылы жасалады. Мысалы: Ай қараңғы болғанмен, жолды болжауға әбден болады.

4) Есімше тұлғалы етістікке -ша/ше жұрнағы жалғану арқылы жасалады. Мысалы: Бұл сөзді естігенше, жерге батып жоғалған жақсы еді.

5) -а/е, -й жұрнақты көсемше тұлғалы етістік арқылы жасалады. Өз көңіліңді білдіре, менің көңіліме демеу сала келгеніңе ризамын.

6) келер шақ есімшенің болымсыз түріне шығыс септік жалғауының жалғануы арқылы жасалады. Мысалы: Терімшілер күннің салқындығын елеместен, бастаған жұмыстарын бітіруге асықты.

8-тапсырма (оқулықтан)

Төмендегі пікірді оқып, ойыңды қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем түрінде айт.

«Бұқаралық ақпарат құралдары-ақпараттар, танымдық мәліметтер және бос сөздер жиынтығы»,-дейді заңгер Д.Яндел.

Д.Янделдің пікірімен келісесің бе? Қазір көпшілігіміз теледидардан немесе газет-мен бірге әлеуметтік желілерден көріп, оқыған мәліметтерге тәуелдіміз. Ол ақпараттардың кейбірі «керемет жаңалық та», ал кейбіреулері «жай бос сөз» болуы мүмкін бе? Пікір бөлісіңдер.



Рефлексия




Психологиялық ахуал

«Жунглидағы жаңбыр»
Нұсқау; - Бір - біріңнің соңынан шеңбер жасап тұрыңдар. Жунглида жүрміз деп елестетіңдер. Ауа райы өте тамаша, күн жарқырап, ыстық және қапырық болып тұр. Бір уақытта самал жел соқты, (алдыңда тұрған адамның арқасына жұғысып жеңіл қимылдар жаса).
Жел көтеріліп желкіді ( арқаны қаттырақ басамыз).
Қатты дауыл соқты (қимылдарың күшейіп шеңбер бойында жүргізіледі)
Ұсақ жаңбыр сіркіреді (серіктесіңнің арқасын саусағыңмен басасың)
Кенет нөсер жауын құйды (алақандарыңмен жоғарыдан төмен қимылдар жасаңдар).
Бұршақ жауды (арқаны қаттырақ соғамыз).
Тағы да нөсер жауын жауды.
Ұсақ жаңбыр сіркіреді.
Дауыл соқты.
Жел соқты.
Жел басылып келеді.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ