Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары:
|
9.2.3.1 мақала,
аннотация, презентация, тұжырымдамалар, тезистердің құрылымы мен
ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату
;
9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын
(ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу,
редакциялау
|
Құндылықтарға баулу
|
Ұлттық мүдде
құндылығы:
-Қазақстанның
мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу;
-Қазақ тілінің
қолданысын кеңейту;
-Қазақстанның
қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын
болу.
Ар-ұят
құндылығы:
-Академиялық адалдық
қағидатын қолдану,
-Халқына адал қызмет
ету.
-Өзін отбасының,
сыныптың, мектептің, қоғамның, Отанның бірмүшесі екенін
сезіну.
Талап
құндылығы:
-Сыни және креативті
ойлау,
-Білуге, жаңаны тануға
құштар болу;
-Дұрыс қарым-қатынас орната
білу.
|
Сабақтың
басталуы
10
минут
Сабақтың
ортасы
15
минут
15
минут
Сабақтың
соңы
5
минут
|
1.Сәлемдесу
Оқушылардың сабаққа қатысуын
түгендеу
Оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері
айтылады.
1-тапсырма
Мәтінді оқып, радио
және теледидардың айырмашылығы мен ортақ белгілерін Венн
диаграммасы арқылы салыстырыңдар.
Радио Ұқсастығы
Теледидар
3-тапсырма
Мәтінді мұқият оқы.
Мақаланың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін
ажырат.
1)
2) Мәтін қандай жанрда жазылған?
Дәлелдеңіз
2-тапсырма
Мәтінді мұқият оқып, абзацтар
мен бөліктерге бөліңіз. Мәтін құрылымына сай келмейтін ақпараттар
мен идеяларды алып тастаңыз. Логикалық түзетулер енгізіп,
редакциялаңыз.
Соңғы кезде
әлеуметтік желілер БАҚ-тың орнын басады деген сөздер жиі айтылады.
Тағы бірде белгілі әнші Сәкен Майғазиев «Твиттерде менің 5 мың
оқырманым бар, ал елімізде 5 мың оқырманы бар газеттер көп,
сондықтан да мен бір газеттің бас редакторы секілді жүк арқалаймын»
дегені бар еді. Тіпті бұл тақырыпқа орай таусылмас дисскуссиялар
жүргізе беруге
болатындай.
Мәселен, БАҚ
зерттеушісі Джоанна Блэкли әлеуметтік желілер соңғы уақыттарда
дәстүрлі БАҚ құралын басып озды дейді. Әлеуметтік желілердің
феномені ХХІ ғасырдың бірінші он жылдығында-ақ танылып үлгерді және
көптеген БАҚ электронды нұсқаға өтіп, әлеуметтік желілердегі
маркетинг қарқын алды. Бүгінде газет-журналдар мен электронды
басылымдар Facebook, Twitter және Вконтакте секілді желілерді
ақпарат алу мен таратуда пайдаланып отырғаны
анық.
Рефлексия
«Еркін микрофон» әдісі (бір
оқушы шығып басқаларына сұрақ
қояды):
1. Бүгінгі сабақ саған ұнады
ма? Несімен?
2. Бүгінгі сабақта нені
білдің?
3. Бүгінгі сабаққа
қатыспағанда қайтер едің, елестетіп
көрші?
4. Бүгінгі сабақтан алған
әсеріңмен бөліс?
|
Мәтінді
оқиды.
Радио және теледидардың
айырмашылығы мен ортақ белгілерін Венн диаграммасы арқылы
салыстырады..
Мәтінді мұқият оқиды.
Мақаланың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін
ажыратады.
Мәтіннің қандай жанрда
жазылғанын дәлелдеңдер.
|
Талқылау кезінде
оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары
ауызша
мадақтау
арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде
белсенді қатысуына
ынталандырады
Жарайсың!
Керемет
шешім! Ойлы
шешім!
Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан
естімеппін!
Дескриптор
Білім
алушы
-мәтіннің құрылымы мен
рәсімделуін анықтайды;
-мәтіннің жанрын
ажыратады;
-дәлелдер
келтіреді.
Дескриптор
Білім
алушы
-мәтінді құрылымна сай
бөліктерге бөледі;
-логикалық түзетулер
енгізеді
|
Оқулық
9-сынып
«Атамұра»
баспасы
2019жыл
Қалыптастырушы бағалауға
арналған
тапсырма
лар жинағы
9-сынып
Оқулық
9-сынып
«Атамұра»
баспасы
2019жыл
|