Сабақтың
басы
(10
мин)
Ұйымдастыру
кезеңі
2
мин
Ой сергіту
жаттығуы
1
мин
Өткен сабақты
пысықтау.
Өзін - өзі
реттеу
7
мин
|
Сәлемдесу,
түгендеу.
Сыныпта психологиялық жақсы
ахуал орнату.
Ой сергіту
жаттығуы. «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Өткен сабақты
пысықтау.
«Сұрақты ұстап ал әдісі»
әдісі
Қалай оқу керек
стратегиясы жүзеге асырылады
|
Оқушылар мұғаліммен
сәлемдеседі
Ой сергіту жаттығуын
жасау.
Гироскопиялық датчиктің маңызы жайлы не
білдің?
Роботтар қозғалысына гироскопиялық датчиктердің қандай
ықпалы бар?
Гироскопиялық датчиктің басқа
датчиктерден қандай ерекшелігі бар?
Сұрақтарға жауап беру арқылы
өзін-өзі реттейді.
|
ҚБ: «Мадақтау сөздер» әдісі
арқылы оқушылардың сабаққа қатысу деңгейіне қарай
жүргіземін. Жарайсың!, Жақсы!,
Талпын!.
|
Оқулық
Алматы
кітап
баспасы
|
Жаңа
білім
(30
мин)
13
мин
10
мин
7
мин
|
Оқулықпен
жұмыс.
Жаңа сабақтың ақпаратын
оқуға тапсырма береді Тапсырма орындап біткен соң,
дескриптор бойынша кері байланыс
беріледі
1-тапсырма.
«Сақшы» роботтың программасын жасау
үшін Независимое управление
мотором (Моторды тәуелсіз басқару), Ожидание (Күту) блоктарын
қолданамыз
2-тапсырма
Робот жауынгер сақшының
барлық қызметтерін орындай ала ма? Қандай қызметін орындай алмайды?
Не себепті?
3-тапсырма «Сақшы» робот программасын әлі де
қалай жетілдіре түсу керек? Роботтің қимыл-әрекетіне тағы қандай
функциялар қосқан болар едің? Өз ұсыныстарыңды
жасаңдар
|
Дәптерге бүгінгі күнді
тақырыпты жаздыру.
Оқушылар оқулықтағы
мәліметтермен танысады. Мұғалім жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге
талдайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға
болады).
1-тапсырма.
Дескриптор:
-
робот жұмысын басқару
блоктарын анықтайды;
-
робот
жұмысын басқару блоктарын қолданады
-
Датчиктің өлшеу мәндерін
анықтайды;
2-тапсырма.
Дескриптор
- Датчикті жалғау портын
қосады;
- жұыс режімін
таңдайды;
- Өлшеу деректерін
енгізеді;
- Өлшеу салыстыру режимдерін
салыстырады;
3-тапсырма..
Дескриптор
-
Роботты қозғалту
жолын анықтайды;
-
Күту блогын гироскопиялық
датчикке енгізеді;
-
Роботтың қозғалыс бұрышын
анықтайды.
|
ҚБ: «Мадақтау сөздер» әдісі
арқылы оқушылардың сабаққа қатысу деңгейіне қарай
жүргізілемін. Жарайсың!, Жақсы!,
Талпын!.
Дескриптор
бойынша:
3
балл
Дескриптор
бойынша:
1–
тапсырма:
4
балл
Дескриптор
бойынша:
3-тапсырма:
3балл
|
Дәптер
пәндік.
Оқулық
Тапсырма жазылған дидактикалық
үлестірмелер.
ДК
|
Сабақты
бекіту
(5
мин)
Бекіту 3
мин
Үй
тапсырмасы
Кері
байланыс
1
мин
|
Сабақты бекіту үшін: «ҚЖ»
әдісі
сұрақтарға жауап
беру.
Кері байланыс:
«Рефлексиялық нысана» әдісі Оқушылар өз пікірлерін жазады.
Келесі сабаққа бағыт бағдар алу.
|
«ҚЖ» әдісі арқылы
оқушылар тест сұрақтарына жауап
береді.
Сабақта меңгерген, қолданған
білімдерін көрсетеді..
. Үй тапсырмасын күнделікке
жазып алады.
Бүгінгі сабақ
бойынша кері байланыс жүргізіледі. «Рефлексиялық нысана»
әдісі Нысананың суреті төрт бөлікке
сызылады: «Белсенді қатыстым», «Түсініксіз болды», «Түсінбеген
тұстарым болды»,«Жаңа білді меңгердім». Оқушылар өз пікірлерін
жазады
|
Өзін-өзі
бағалау.
Сабақтың өн бойында
алған балдық жүйесімен
бағалау.
ҚБ: «Мадақтау сөздер»
әдісі арқылы оқушылардың сабаққа қатысу деңгейіне қарай
жүргіземін. Жарайсың!, Жақсы!,
Талпын!.
|
Стикер
Күнделік
|